• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.166 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Minken schreef:

(quote)

''Sarcasme mode uit''

Maar tegen zulke lange lompe lopers heeft de AZ verdediging het altijd wel lastig.

Maar over de gehele wedstrijd genomen kan ik wel leven met de 2-2 bij Roda uit. Want de stand had net zo gemakkelijk 3-2 of 2-3 kunnen zijn als beide ploegen de aanvallen en vooral de ruimte beter bespeelden.

Volgende week winnen van NAC, dan kunnen we geloof ik zomaar als het mee zit op de 9de plek staan

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Minken schreef:

Doelpuntje

De stand van 06-07 zie ik nu. Zie alleen niet de relevantie van het plaatsen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Leek mij dat Materny daar naar refereerde wat betreft nachtmerrie scenario. Attent dat ik ben zorg ik dan voor visualisatie. Gewoon omdat ik zo barmhartig ben.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nou, daar heb ik geen beelden meer voor nodig. Die middag brandt voor eeuwig op mijn netvlies. Was tot 15-5-11 vrij traumatisch, op voetbalgebied dan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Wat is dit voor clowneske vertoning in Studio Voetbal om Mino Raiola alle kaarten van de spelers uit zijn eigen stal vrij verwerpelijk te noemen?

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Mino, ouwe pizzabakker.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Die Raiola maakt zich wel belachelijk zeg. Sowieso, die rode kaart van Zlatan goedpraten En ook het verdedigen van vBommel door zijn eigen zaakwaarnemer komt wel erg treurig over.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Kijken jullie serieus nog naar Studio voetbal?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Quido schreef:

Wat is dit voor clowneske vertoning in Studio Voetbal om Mino Raiola alle kaarten van de spelers uit zijn eigen stal vrij verwerpelijk te noemen?

Ik snap dat ook niet helemaal, zo een malafide gast nog een beetje spreektijd geven. Ik kan me nog herinneren dat hij daar ook weleens zat, denk dat Sjek daar een beetje opgewonden van raakt.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

rep_robert schreef:

Euhh, ja. Lekker op de achtergrond dat domme gelul aanhoren van de Boer en co.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Normaal niet, maar ik had niks te doen. En het sluit wel lekker aan, uurtje het programma van Johan Derksen en dan direct SV

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Studio Voetbal was gewoon weer een heerlijke parodie op een voetbaltalkshow

Eerst mag Maffe Marco na de meest opzichtige en terechte rode kaart van het hele seizoen fulmineren tegen 'de scheidsrechters en de reporters' (ja hoor Marco daarom sta je bijna op een nacompetitieplek), dan krijgen we die gekke pizzabakker die zijn eigen spelers op genante wijze opzichtig gaat lopen verdedigen en mag de prachtige goal van Ronaldo tegen Manchester niet getoond worden van Cheque 'want dat is geen Nederlander (en ik haat Real Madrid)'

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Dieptepunt was wel de melding dat ze Galatasaray-Schalke uit gaan zenden op de avond van Milan-Barcelona

Dat wordt zappen naar Sport 1.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Minken schreef:

(quote)

Probleem ligt volgens mij eerder bij het beleid wat er word gevoerd, vele trainers zouden daar mislukken nu. Miss Adje Langeler volgend jaar?

Veenstra is dan ook de tweede die het veld mag ruimen (hmmm misschien nog wel de eerste). En Adje is meer dan welkom. Lekker op de fiets naar het Abe Lenstra stadion

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Tja, Art doet zich wel te kort om tussen dat kreupele volk te gaan zitten. Maar PEC is lekker in de watten gelegd dus mij hoor je niet klagen

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dieptepunt was wel de melding dat ze Galatasaray-Schalke uit gaan zenden op de avond van Milan-Barcelona

Ik neem aan dat jij de sidekick van Paul de Leeuw bedoeld en niet de trainer van PEC Zwolle genaamd Art?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

nclo schreef:

(quote)
Ik neem aan dat jij de sidekick van Paul de Leeuw bedoeld en niet de trainer van PEC Zwolle genaamd Art?

Waar heb je het over? Ik had het niet over iemand, maar over het feit dat ze volgende week de ''verkeerde'' wedstrijd live uit gaan zenden.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Excuses verkeerde quote genomen Ik had het namelijk tegen otherfool.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ja ik nam het Adje weer over van Minken...

Artje dan maar.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

My bet, ik dacht serieus dat hij Ad Langeler heette.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

.

(afbeelding)

Ik ben blij dat je kunt lachen om die zevende plaats

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Verbaast me zeg met die hele club bij de NOS die op Barcelona geilt!

Inderdaad Sport 1 dus, Balotelli moet d'r maar eens een paar maken!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ze 'geilen' nog meer op Nederlanders blijkbaar...

http://www.vi.nl/nieuws/236179/Emotionele-Van-Basten-Ongelofelijk-dat-hij-rood-geeft.htm

Gaat Dickie Advocaat in de tweede seizoenshelft dan toch nog de Gouden Calimero ontlopen? Maffe Marco zet zelfs de klassieker het is oneerlijk in (en dat na 2 100% gele kaarten, je moet maar durven).

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Maffe Marco zet zelfs de klassieker het is oneerlijk in

Marco is te laat met dit offensief. Koeman gooide de het-is-niet-eerlijk-kaart al in september op tafel na het verlies tegen PSV toen hij het had over Toivonen.

Ronald Koeman schreef:

"Die jongen maakte zes, zeven of acht overtredingen en toch krijgt hij geen gele kaart", hekelde Koeman.

"Dat is niet eerlijk."

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Dieptepunt was toch echt de pizzabakker. Waarom in hemelsnaam moet die persoon iets erover zeggen? Waarom? Dat sloeg werkelijk helemaal nergens op.

Enfin, ik snap nog wel dat ze Galatasaray pakken met Sneijder en bij Schalke wellicht Huntelaar. Dan kan van Barcelona de terugwedstrijd uitgezonden worden als het ergens om gaat. Vind het wel een leuke keuze. Die clubs zie je anders ook niet vaak

En Barcelona is ook niet altijd even leuk te kijken en daar zal ongetwijfeld nog wel een kwartfinale van komen (2 stuks).

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Dieptepunt was toch echt de pizzabakker. Waarom in hemelsnaam moet die persoon iets erover zeggen? Waarom? Dat sloeg werkelijk helemaal nergens op.

Dan vraagt onze favoriete Jack naar zijn mening, die geeft hij en dan is Jack het totaal niet mee eens. Waarom vraag je het dan überhaupt als jij jouw mening al klaar hebt liggen.

Nou ja, dan maar heel snel vanavond naar Voetbal International overschakelen

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Materny schreef:

Zonder enige twijfel de slechtste tweede helft van Ajax dit seizoen. Ongelooflijk....

Maar goed, drie punten en een klein gat geslagen met drie concurrenten.

Tendens laatste weken, tegen Vitesse (comp.), Roda, Boekarest was de tweede helft ook slecht na een uitstekende eerste helft. Ik zie Twente niet meer als concurrent. Spelen gewoon gruwelijk slecht.

Mooie goal van Eriksen!

Nu hopen op winst van Feyenoord aanstaand weekend.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

Willem van Hanegem zal volgende week als analist voor Eredivisie Live bij Feyenoord - PSV aanwezig zijn. Hij beloofde Dick Advocaat in zijn column in het Algemeen Dagblad alvast een warm welkom. 'Ik hoop dat ik Dickie Advocaat tegenkom. Daar heb ik namelijk een paar appeltjes mee te schillen.'

PSV Netwerk

'Op de eerste plaats vind ik dat hij laf omgaat met Georginio Wijnaldum. Hij moest na afloop weer even zeggen dat Wijnaldum te weinig scoort. [...] Dick zegt dat alleen maar omdat Toivonen er weer aan komt en die moet hij opstellen. Dan moet er dus eentje uit en dat zal wellicht Wijnaldum zijn. Als je die van tevoren dan even bekritiseert, creëer je je eigen logica ten koste van een speler. Bah, ik walg daarvan.'

PSV Netwerk

'Het was al geen beste week voor Dick, wat mij betreft. Ik hoorde dat hij op de televisie weer eens begonnen is over het EK van 2004 waar Dick toch zo ontzettend onder geleden heeft.[...] Jammer dat een man van mijn generatie en met zo'n mooie carrière zo liegt, draait en zo'n slapjanus is. Deze flapdrol loopt er anno 2013 nog steeds over te zeuren en te liegen. Tegen anderen, nooit in mijn gezicht. Daarom hoop ik dat hij dat zondag in de Kuip een keer probeert. Ik vrees alleen, zijn angsten kennende, dat hij dat niet durft.'

Wat een trieste vent

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Dat zo'n grote naam zo kan aftakelen. En op je 68e nog zo praten.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

(afbeelding)

Gevoel voor humor kan Robert Maaskant niet ontzegd worden. Hij vierde carnaval vermomd als scheidsrechter Serdar Gözübüyük.

Wat een held!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.