- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
''Sarcasme mode uit''
Maar tegen zulke lange lompe lopers heeft de AZ verdediging het altijd wel lastig.
Maar over de gehele wedstrijd genomen kan ik wel leven met de 2-2 bij Roda uit. Want de stand had net zo gemakkelijk 3-2 of 2-3 kunnen zijn als beide ploegen de aanvallen en vooral de ruimte beter bespeelden.
Volgende week winnen van NAC, dan kunnen we geloof ik zomaar als het mee zit op de 9de plek staan 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Doelpuntje
De stand van 06-07 zie ik nu. Zie alleen niet de relevantie van het plaatsen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leek mij dat Materny daar naar refereerde wat betreft nachtmerrie scenario. Attent dat ik ben zorg ik dan voor visualisatie. Gewoon omdat ik zo barmhartig ben.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nou, daar heb ik geen beelden meer voor nodig. Die middag brandt voor eeuwig op mijn netvlies. Was tot 15-5-11 vrij traumatisch, op voetbalgebied dan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Wat is dit voor clowneske vertoning in Studio Voetbal om Mino Raiola alle kaarten van de spelers uit zijn eigen stal vrij verwerpelijk te noemen?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die Raiola maakt zich wel belachelijk zeg. Sowieso, die rode kaart van Zlatan goedpraten
En ook het verdedigen van vBommel door zijn eigen zaakwaarnemer komt wel erg treurig over.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Kijken jullie serieus nog naar Studio voetbal? 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Wat is dit voor clowneske vertoning in Studio Voetbal om Mino Raiola alle kaarten van de spelers uit zijn eigen stal vrij verwerpelijk te noemen?
Ik snap dat ook niet helemaal, zo een malafide gast nog een beetje spreektijd geven. Ik kan me nog herinneren dat hij daar ook weleens zat, denk dat Sjek daar een beetje opgewonden van raakt.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Euhh, ja. Lekker op de achtergrond dat domme gelul aanhoren van de Boer en co.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Normaal niet, maar ik had niks te doen. En het sluit wel lekker aan, uurtje het programma van Johan Derksen en dan direct SV 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Studio Voetbal was gewoon weer een heerlijke parodie op een voetbaltalkshow 
Eerst mag Maffe Marco na de meest opzichtige en terechte rode kaart van het hele seizoen fulmineren tegen 'de scheidsrechters en de reporters' (ja hoor Marco daarom sta je bijna op een nacompetitieplek), dan krijgen we die gekke pizzabakker die zijn eigen spelers op genante wijze opzichtig gaat lopen verdedigen en mag de prachtige goal van Ronaldo tegen Manchester niet getoond worden van Cheque 'want dat is geen Nederlander (en ik haat Real Madrid)' 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dieptepunt was wel de melding dat ze Galatasaray-Schalke uit gaan zenden op de avond van Milan-Barcelona 
Dat wordt zappen naar Sport 1.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Probleem ligt volgens mij eerder bij het beleid wat er word gevoerd, vele trainers zouden daar mislukken nu. Miss Adje Langeler volgend jaar?
Veenstra is dan ook de tweede die het veld mag ruimen (hmmm misschien nog wel de eerste). En Adje is meer dan welkom. Lekker op de fiets naar het Abe Lenstra stadion 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Tja, Art doet zich wel te kort om tussen dat kreupele volk te gaan zitten. Maar PEC is lekker in de watten gelegd dus mij hoor je niet klagen 
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Dieptepunt was wel de melding dat ze Galatasaray-Schalke uit gaan zenden op de avond van Milan-Barcelona 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Waar heb je het over? Ik had het niet over iemand, maar over het feit dat ze volgende week de ''verkeerde'' wedstrijd live uit gaan zenden.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Excuses verkeerde quote genomen
Ik had het namelijk tegen otherfool.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ja ik nam het Adje weer over van Minken...
Artje dan maar.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
My bet, ik dacht serieus dat hij Ad Langeler heette.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
.
(afbeelding)
Ik ben blij dat je kunt lachen om die zevende plaats 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen

Inderdaad Sport 1 dus, Balotelli moet d'r maar eens een paar maken! 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ze 'geilen' nog meer op Nederlanders blijkbaar...
http://www.vi.nl/nieuws/236179/Emotionele-Van-Basten-Ongelofelijk-dat-hij-rood-geeft.htm
Gaat Dickie Advocaat in de tweede seizoenshelft dan toch nog de Gouden Calimero ontlopen? Maffe Marco zet zelfs de klassieker het is oneerlijk in
(en dat na 2 100% gele kaarten, je moet maar durven).
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maffe Marco zet zelfs de klassieker het is oneerlijk in
"Die jongen maakte zes, zeven of acht overtredingen en toch krijgt hij geen gele kaart", hekelde Koeman.
"Dat is niet eerlijk."
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Dieptepunt was toch echt de pizzabakker. Waarom in hemelsnaam moet die persoon iets erover zeggen? Waarom? Dat sloeg werkelijk helemaal nergens op.
Enfin, ik snap nog wel dat ze Galatasaray pakken met Sneijder en bij Schalke wellicht Huntelaar. Dan kan van Barcelona de terugwedstrijd uitgezonden worden als het ergens om gaat. Vind het wel een leuke keuze. Die clubs zie je anders ook niet vaak
En Barcelona is ook niet altijd even leuk te kijken en daar zal ongetwijfeld nog wel een kwartfinale van komen (2 stuks).
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Dieptepunt was toch echt de pizzabakker. Waarom in hemelsnaam moet die persoon iets erover zeggen? Waarom? Dat sloeg werkelijk helemaal nergens op.
Nou ja, dan maar heel snel vanavond naar Voetbal International overschakelen 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Zonder enige twijfel de slechtste tweede helft van Ajax dit seizoen. Ongelooflijk....
Maar goed, drie punten en een klein gat geslagen met drie concurrenten.
Tendens laatste weken, tegen Vitesse (comp.), Roda, Boekarest was de tweede helft ook slecht na een uitstekende eerste helft. Ik zie Twente niet meer als concurrent. Spelen gewoon gruwelijk slecht.
Mooie goal van Eriksen!
Nu hopen op winst van Feyenoord aanstaand weekend.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Willem van Hanegem zal volgende week als analist voor Eredivisie Live bij Feyenoord - PSV aanwezig zijn. Hij beloofde Dick Advocaat in zijn column in het Algemeen Dagblad alvast een warm welkom. 'Ik hoop dat ik Dickie Advocaat tegenkom. Daar heb ik namelijk een paar appeltjes mee te schillen.'
PSV Netwerk
'Op de eerste plaats vind ik dat hij laf omgaat met Georginio Wijnaldum. Hij moest na afloop weer even zeggen dat Wijnaldum te weinig scoort. [...] Dick zegt dat alleen maar omdat Toivonen er weer aan komt en die moet hij opstellen. Dan moet er dus eentje uit en dat zal wellicht Wijnaldum zijn. Als je die van tevoren dan even bekritiseert, creëer je je eigen logica ten koste van een speler. Bah, ik walg daarvan.'
PSV Netwerk
'Het was al geen beste week voor Dick, wat mij betreft. Ik hoorde dat hij op de televisie weer eens begonnen is over het EK van 2004 waar Dick toch zo ontzettend onder geleden heeft.[...] Jammer dat een man van mijn generatie en met zo'n mooie carrière zo liegt, draait en zo'n slapjanus is. Deze flapdrol loopt er anno 2013 nog steeds over te zeuren en te liegen. Tegen anderen, nooit in mijn gezicht. Daarom hoop ik dat hij dat zondag in de Kuip een keer probeert. Ik vrees alleen, zijn angsten kennende, dat hij dat niet durft.'
Wat een trieste vent

nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Dat zo'n grote naam zo kan aftakelen. En op je 68e nog zo praten. 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen

Gevoel voor humor kan Robert Maaskant niet ontzegd worden. Hij vierde carnaval vermomd als scheidsrechter Serdar Gözübüyük.
Wat een held! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.