- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ach, het is een kwestie van tijd dat Boy de Jong in het eerste staat. Hebben we eindelijk weer een fatsoenlijke keeper. Laatste was Dudek volgens mij.
Henkie Timmer!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wil je die naam in mijn bijzijn niet meer noemen
.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Inderdaad, die ouwe paniekzaaier en schuinsmarcheerder hoeven we niet meer te horen en te zien.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Nou daar is ie weer. Dacht dat Mulder alleen blunderde in grote duels haha. Blijft toch middelmaat. En al die Feyenoorders zijn zo lovend over hem 
Of nu toch opeens niet meer?
Is Duck tape trouwens de sponsor van Feyenoord? Die rugnummers zien er echt lachwekkend uit. Wie bij Puma verzint zoiets
En dat ze zoiets accepteren bij Feyenoord...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou daar is ie weer. Dacht dat Mulder alleen blunderde in grote duels haha. Blijft toch middelmaat. En al die Feyenoorders zijn zo lovend over hem 
Of nu toch opeens niet meer?
Is Duck tape trouwens de sponsor van Feyenoord? Die rugnummers zien er echt lachwekkend uit. Wie bij Puma verzint zoiets _O- En dat ze zoiets accepteren bij Feyenoord...
Tegen Ajax vind ie het vaak niet de moeite zet egen te houden nee
.
Ik ben nooit een fan van 'm geweest. Uitstraling van een skodamonteur, redelijk op de lijn, zeer matig in de lucht. Maar Boy komt eraan
.
Die rugnummers zijn te lelijk voor woorden idd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kan iemand Immers straks komen afhalen Gratis en voor niks, Verhoek krijg je erbij. Motorisch gestoord duo.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Mensen die Boy heten neem ik sowieso niet serieus. Vooral negers, allemaal trauma's overgehouden aan de slavernij en je kinderen dan Boy noemen. Pfoee..
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Immers mist een megakans.
Mooie titel voor een boek. Non-fictie.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Come on, Feyenoord! Beter prikken jullie d'r nog minimaal eentje!
Immers... Ohohoh.
Wil je die naam in mijn bijzijn niet meer noemen
.
Inderdaad, die ouwe paniekzaaier en schuinsmarcheerder hoeven we niet meer te horen en te zien.
Bij AZ was ie altijd een oerdegelijke keeper. En zijn ritueel aan het begin van de wedstrijd was altijd genieten, achteruit een lijn trekken met zijn voet van penaltystip naar doellijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mensen die Boy heten neem ik sowieso niet serieus. Vooral negers, allemaal trauma's overgehouden aan de slavernij en je kinderen dan Boy noemen. Pfoee..
Het is een blanke Boy dan wordt het misschien nog wat
.
Nou, we creëeren tenminste wel mogelijkheden
.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Bij AZ was ie altijd een oerdegelijke keeper. En zijn ritueel aan het begin van de wedstrijd was altijd genieten, achteruit een lijn trekken met zijn voet van penaltystip naar doellijn.
Dat laatste was vaak het hoogtepunt. 
Hij heeft het een seizoen best goed gedaan bij Feyenoord, maar vooral op het laatst was hij een bonk chaos in de eigen 16.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
+4 minuten. Feyenoord wordt gematst. Slaat nergens op.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Het is een blanke Boy dan wordt het misschien nog wat
.
Nou, we creëeren tenminste wel mogelijkheden
.
Blank? Dan is het nog erger 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
+4 minuten. Feyenoord wordt gematst. Slaat nergens op.
Toch weer het kado'tje dus. Negen van de tien keer is het drie minuten blessuretijd. Als Feyenoord in de 94e minuut scoort weten we genoeg dus.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
.
Nou gefeliciteerd nclo. Ik ga maar weer naar Hayden Panettiere in een strakke jurk kijken. Goedenavond.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
GVD, hou kun je dit zo verknallen....
Volgende week tijd voor revanche.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Feli nclo.
Het was te verwachten, maar dat maakt het niet minder pijnlijk.
Naja, maak het goed tegen PSV volgende week.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ajax kan voor de zoveelste keer in 2013 goede zaken doen na puntverlies van de concurrentie, dus zullen ze het wel weer laten liggen.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Nice. Boerrigter en Lukoki ook nog eens in de basis.
Kom op RKC!
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
.
Nou gefeliciteerd nclo. Ik ga maar weer naar Hayden Panettiere in een strakke jurk kijken. Goedenavond.
Welke serie/film?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dan maar hopen op een stunt van de broer van Piggy, maar dat zie ik ook niet snel gebeuren. Alhoewel Sneijder de vorige keer een aardige lastpak was voor Ajax geloof ik.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nashville.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ajax kan voor de zoveelste keer in 2013 goede zaken doen na puntverlies van de concurrentie, dus zullen ze het wel weer laten liggen.
Ben ik ook bang voor. Lukoki en Boerrigter in de basis. Dus ik houd mn hart vast. Ik hoop dus dat ze ons ongelijk kunnen bewijzen
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ben ik ook bang voor. Lukoki en Boerrigter in de basis. Dus ik houd mn hart vast. Ik hoop dus dat ze ons ongelijk kunnen bewijzen
Waarom speelt die Spanjool eigenlijk niet? De Man van Glas wordt rustig gebracht neem ik aan.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Zo'n wedstrijd dat je én slecht bent, én het absoluut niet tegen zit. Vooral ook weer dramatisch bij corners, en voorin was iedereen behalve Pelle niet scherp genoeg. Uiteraard had ook Lex weer een niet te missen kans...
Maar verder ook hulde voor Zwolle, vond het niet onverdiend.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Is Duck tape trouwens de sponsor van Feyenoord?
Dat heet Duct Tape.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Toch moet je minimaal 2 x kunnen scoren uit 6 a 7 wereldkansen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Sogthorsson en Cuenca zijn nog niet in staat om drie wedstrijden in een week te spelen zei de Boer. En Fischer is een A-junior dus die moest ook wat rust krijgen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Dat heet Duct Tape.
Dat ja
Ziet er alsnog spuuglelijk uit
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.