- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Haha ja, Minken zal wel weer inschakelen, Feyenoord is immers weer terug.

j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Die winnen nu nog met 2-4 ofzo dat Feyenoord, verdomme nog.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Ik luister de radio, ga niet meer terug naar me huisgenoten want dan word ik al helemaal uitgelachen. Dikke katert en dan weg worden gespeeld door Zwolle en ik zat met alleen maar Ajacieden om me heen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En we krijgen natuurlijk ook nog een pingel
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Groot respect voor Feyenoord.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het Kuip bezoek heeft je diep beroerd. 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Hoezo mag Piggy trouwens wekelijks langs de kant staan janken en krijsen, maar wordt ie nooit weggestuurd? Valt me op dat ie er keer op keer onderuit weet te komen. De Kroonprins bijvoorbeeld wordt gelijk weggestuurd (en terecht trouwens). Gaat de Calimero MM-award naar j0enne, de trainers Piggy en Dickie maken er nog een spannende race van wie de bokaal gaat winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo zie je maar weer, ook Feyenoord is een gloryhunter club 
Wel vreemd, 2-0 tegen Zwolle is niet onoverkoombaar. Zie Feyenoord nog wel terug komen.
Zou naïef zijn te denken als dat niet zo is, al is het wel een misvatting dat die alleen Amsterdam zitten
.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
@ Lefgozert: Verbeek heeft hem allang op z'n openhaardrichel staan joh.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
@ Lefgozert: Verbeek heeft hem allang op z'n openhaardrichel staan joh.
Daarom. Winnaars zijn uitgesloten van de competitie. Volgend seizoen mag GJ weer meedoen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
.
Die Verhoek zeg. Manmanman, die bal had ik nog gemaakt, en dat zegt veel, heel veel. De ploegen waar ik in gespeeld heb zijn de amateurploegen die als enige amateurploegen een derde keeper hadden. Nuff said.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Het Kuip bezoek heeft je diep beroerd.
Die steen op z'n hersenpan heeft hem geen goed gedaan.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
.
Die Verhoek zeg. Manmanman, die bal had ik nog gemaakt, en dat zegt veel, heel veel. De ploegen waar ik in gespeeld heb zijn de amateurploegen die als enige amateurploegen een derde keeper hadden. Nuff said.
Verhoek is de slechtste Feyenoorder sins Danny Buijs. Al hebben we tussendoor nog slechtere gehad.

Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Daarom. Winnaars zijn uitgesloten van de competitie. Volgend seizoen mag GJ weer meedoen.
Nee, die van dit seizoen. Niemand kan hem meer inhalen.
Serieus, heb niks tegen AZ, maar raar dat je het over gejank van trainers hebt, terwijl de trainer van jouw club Verbeek heet.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Nee, die van dit seizoen. Niemand kan hem meer inhalen.
Serieus, heb niks tegen AZ, maar raar dat je het over gejank van trainers hebt, terwijl de trainer van jouw club Verbeek heet.
Ben er al aan gewend dus denk dat ik er blind voor ben geraakt. Ook al heeft ie het wel vaak aan het juist eind (net als Piggy overigens). Wat dat betreft vind ik Dickie nog de grootste kanshebber, die lult maar wat in de ruimte.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Piggy stond wel een hele tijd aan de leiding hoor. Maar het klagen over een bedrijf dat in Den Haag is gevestigd maar Ajax sponsort was een geniale zet van Dickie waarmee het zelfs voor Piggy wel heel erg moeilijk is geworden om hem nog in te halen.
De Gouden Calimero gaat dus naar Eindhoven, hopelijk is dat ook de enige prijs dit seizoen.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Ben er al aan gewend dus denk dat ik er blind voor ben geraakt. Ook al heeft ie het wel vaak aan het juist eind (net als Piggy overigens). Wat dat betreft vind ik Dickie nog de grootste kanshebber, die lult maar wat in de ruimte.
En die hobo van jullie neemt zich veel te serieus.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, daar hadden we een pingel kunnen (moeten) krijgen...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dankjewel Mulder. Wat een kutkeeper is het toch ook. Lamprou had 'm ook niet gehad, maar die heeft 'n excuus.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Zonder penalty of rode kaart mee, schijnt Feyenoord in meer dan 50% van de gevallen puntverlies op te lopen.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Bedankt Mulder! Heerlijk! Weer Avdic!
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Kunnen standaardsituaties verboden worden? Misschien het voorstel ff indienen in Den Haag.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Als je die kansen gewoon ff afmaakt. Tering.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Gewoonlijk zouden jullie die krijgen inderdaad. Gelukkig krijgen jullie eindelijk eens niet een kado'tje. Of komt ie nog? Zijn nog 17 minuten te spelen.
Mulder moet inderdaad nog even rijpen voordat ie opgeroepen kan worden voor het Nederlands elftal zie ik. 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Nummer 19 uit een standaard situaite. Lachwekkend slecht, hoe kan dat toch.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kunnen standaardsituaties verboden worden? Misschien het voorstel ff indienen in Den Haag.
Ach, het is een kwestie van tijd dat Boy de Jong in het eerste staat. Hebben we eindelijk weer een fatsoenlijke keeper. Laatste was Dudek volgens mij.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou zeg, ze willen 'm er ook niet inschieten. Kansen genoeg.... 
Kom op nog 10 minuten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.