• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.597 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.206 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

'Het zou mooi zijn als we de 24e van ze winnen maar ook bij een gelijkspel komt PSV in de problemen.'

Dat is toch logisch. Kans is groot dat Ajax dan 2 punten inloopt en het gat met F blijft 4. Gezien jullie programma zal dat zeker stres op leveren. Stel dus helemaal nergens dat ik een overwinning van F ondergeschikt acht. Als we winnen is het namelijk helemaal bal bij PSV.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dat is toch logisch. Kans is groot dat Ajax dan 2 punten inloopt en het gat met F blijft 4. Gezien jullie programma zal dat zeker stres op leveren. Stel dus helemaal nergens dat ik een overwinning van F ondergeschikt acht. Als we winnen is het namelijk helemaal bal bij PSV.

Jullie komen geen streek dichterbij de koploper en de concurrentie loopt uit, allewn maar meer ploegen om in te halen. Zie dus total niet waarom een gelijkspel voor jullie ook goed zou zijn

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Die kwaliteit van Pelle door steeds de bal terug te leggen met zijn borst lichaam is zo ongelovelijk nuttig. Naast veel scoren gaat hij dit nu ook nog eens veel doen. Daarnaast af en toe zo'n lob pass in de 16...

Die 2 jonge knapen ipv Cisse en Schaken, daarmee maakt Feijenoord echt veel kans om kampioen te worden. En dan nog een verdediging die Italie lam kan leggen. Nou ik weet het wel.

Ik zie ze alleen door blessures hun titel mislopen. Of vorm dipjes bij die jonge knapen bv. die tot nu toe erg gevaarlijk zijn.

Ik heb eindelijk mijn cluppie gevonden

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Voor de PSVers, om kwart over 9 op RTL dat nieuwe programma met Johan Derken die mensen interviewt. Vanavond Dick Advocaat.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

Erwinner schreef:

Die kwaliteit van Pelle door steeds de bal terug te leggen met zijn borst lichaam is zo ongelovelijk nuttig. Naast veel scoren gaat hij dit nu ook nog eens veel doen. Daarnaast af en toe zo'n lob pass in de 16...

Die 2 jonge knapen ipv Cisse en Schaken, daarmee maakt Feijenoord echt veel kans om kampioen te worden. En dan nog een verdediging die Italie lam kan leggen. Nou ik weet het wel.

Ik zie ze alleen door blessures hun titel mislopen. Of vorm dipjes bij die jonge knapen bv. die tot nu toe erg gevaarlijk zijn.

Ik heb eindelijk mijn cluppie gevonden

Vilhena was vandaag wel echt gruwelijk slecht. Boetius was vandaag wel uitstekend.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Haha, Dickie ging net lekker tekeer in de samenvatting. Als trainer word je natuurlijk ook gek als verdedigers zulke foute maken.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Graag ieder weekend zo'n voetbalweekend!

Feyenoord.

Terechte overwinning, al begon AZ beter in de eerste 15 minuten. Tweede helft volledig voor Feyenoord, ook voor de rode kaart.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

j0enne schreef:

Vilhena was vandaag wel echt gruwelijk slecht.

Gruwelijk slecht nog wel...

In de eerste helft was hij matig, met veel dom en onnodig balverlies. Maar in de 2e helft speelde hij prima.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

Nou, lekker op weg naar Amsterdam. Het is lekker heen gaan wetende dat PSV alweer punten heeft laten liggen en Feyenoord ook een lastige pot voor de boeg heeft. Nu Twente onverhoopt ook even punten laten liggen vandaag en uiteraard Ajax dik winnen en ik ben helemaal blij

Bye byee MM.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Kwam mijn voorspelling toch bijna uit he

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Klopt. Je had alleen de twee belangrijkste fout. Hoewel je Feyenoord bij nader inzien vast gewoon op een winst had gezet.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ja, weer het gebruikelijke rode kaartje mee. Had het kunnen weten

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Kritiek op Nijhuis is zeer onterecht. Hij bespaarde Immers een rode kaart, waardoor Feyenoord verder kon met tien in plaats van negen. Verder heeft de scheids ons ook echt voldoende tegen gezeten dit seizoen, maar in plaats van te janken kun je ook gewoon door voetballen en die schade herstellen. Gelukkig hebben de jonkies die mentaliteit ook.

Heerlijke zege vandaag. Winnaar van het weekend, fantastische Boëtius en Clasie die De Kuip weer ouderwets deed stuiteren. Dat ga ik wel missen in het nieuwe stadion.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Jaja, dat weet ik. De gloryhunters.

In that case. Wat doe jij met Duitsland en je heldenverering bij Mourinho? Dat wordt verhuizen!

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Ik vond de carnavalskleding in Amsterdam wat tegenvallen dit jaar. Toch veel mensen die als leeg stoeltje kwamen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Zelf bedacht? Slechte poging. Gelukkig geen carnaval in Amsterdam(en groningen ) Oprotten naar Belgie met die brabo's en limburgers! Maar dat terzijde..

Wat is het trouwens extreem wit overal in Nederland. Hier geen last van :d

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

DMF schreef:

Ik vond de carnavalskleding in Amsterdam wat tegenvallen dit jaar. Toch veel mensen die als leeg stoeltje kwamen.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

DMF schreef:

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

rep_robert schreef:

Gelukkig geen carnaval in Amsterdam(en groningen ) Oprotten naar Belgie met die brabo's en limburgers! Maar dat terzijde..

Oh. Dan weet ik ook niet waarom ze leeg waren.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Hehe, eindelijk eens tijd om achter mijn pc te kruipen.

Aller eerst feli Nicolas Rico en co voor de overwinning van Feyenoord. En de nadruk op het woord ''overwinning'', want je kunt de Rotterdammers wel als de winnaars van deze speelronde zien.

Dan gaan wij weer terug naar het zeer gezellig Zwolle. Een dikke 200 kilometer van de feestvreugde in Rotterdam vandaan. Wij werden twee zuivere penalty's door de neus geboord en de wel gegeven strafschop, voelde ook meer aan als een goedmakertje, want hier had ik nou weer niet voor gefloten. Afijn, wij hebben (wederom) een bonuspunt weten te pakken tegen een topploeg. De eerste helft was vrij kut, om het maar lekker schunnig en beknopt te zeggen. FC Twente had het spel in haar hand en PEC kon aanvallend geen vuist maken. Lachman en Broerse deden hun werk goed, maar de backs zijn zeer onvoorspelbaar. Of ze spelen een wereldpartij, of een draak van een wedstrijd. Vandaag dus dat laatste. Van Polen en Achenteh waren zacht gezegd niet in goede doen, en de 0-1 was voor 99,99999% te wijten aan onze wannabe aanvoerder. Alleen vond ik dat er vanachter ook niet goed doorgedekt werd en dat Bram dus het werk van Lachman moest overnemen.

Dit was het startsignaal van een helft met veel balverlies en slordig voetbal. Van beide kanten.

De tweede helft was daarin tegen voor PEC. En niet zo'n beetje ook. Wij Domineerden (ja, je leest het goed. Met hoofdletter D). Het was alsof PEC aan het voetballen was in een speeltuin en Twente smeekte wanhopig of zij ook mee mochten doen. Nu overdrijf ik een beetje, maar ik was snel klaar met tellen van de aanvallen van FC Twente in de tweede helft. Zero, 0. Niet eens mogelijk om op één hand te tellen. PEC creëerde niet veel, maar bleef speldenprikjes uitdelen aan Twente. De bal op de lat was er zo'n eentje en uiteindelijk viel de dodelijke wespensteek bij die penalty. Avdic schoot hem prima binnen. Dat Mokhtar die bal niet afmaakt is jammer, want dat verdienden wij wel.

De nieuwe Pool die wij van Wolfsburg hebben gehuurd, liet een goede indruk achter en was ook degene die de pass gaf op de gemiste kans van Mokhtar (kijk maar terug, met de buitenkant van de voet en de pass was net zo strak als een XXL-broek om de reet van ma Tokkie, om die geniale vergelijking maar eens een keer te mogen gebruiken ). Hoe dan ook, jammer dat Ajax niet won van Roda (dat het geluk niet tegen had ).

Al met al een geslaagd weekend. Hopelijk tegen Feyenoord weer.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Jullie komen geen streek dichterbij de koploper en de concurrentie loopt uit, allewn maar meer ploegen om in te halen. Zie dus total niet waarom een gelijkspel voor jullie ook goed zou zijn

Ach, het verbaasd me niks dat iemand die voor PSV is wel meer blinde vlekken heeft. Ga vooral zo door en hou dat bord op de juiste hoogte.

En Kos, je ziet toch ook liever Feyenoord kampioen worden. Zeker met het oog op de ontwikkeling van de toekomstige spelers van het NL11....

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

'Er zijn maar weinig ploegen die zo'n resultaat neerzetten in de ArenA' - voetbalzone.nl

*pakt een emmer en kotst hem helemaal vol. Wat een verschrikkelijk mannetje is dit zeg. Word je helemaal weggespeeld en dan reageer je zo. Trek aub een zak over zijn hoofd en laat hem zijn mond houden.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ach, het verbaasd me niks dat iemand die voor PSV is weljmeer blinde vlekken heeft. Ga vooral zo door en hou dat bord op de juiste hoogte.

TOPargumentatie, welterusten.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

nclo schreef:

'Er zijn maar weinig ploegen die zo'n resultaat neerzetten in de ArenA' - voetbalzone.nl

*pakt een emmer en kotst hem helemaal vol. Wat een verschrikkelijk mannetje is dit zeg. Word je helemaal weggespeeld en dan reageer je zo. Trek aub een zak over zijn hoofd en laat hem zijn mond houden.

"Vooral na de 1-1, toen wij iets anders gingen spelen met onze spitsen en zij nog meer druk naar voren gingen zetten, had er meer ingezeten voor ons”

En dat zonder enige schaamte roepen. Wees blij met een punt en ga heel stilletjes weg. Als je werkelijk één maal de bal goed hebt geraakt als ploeg.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Pastoor krijgt bij Jack van Gelder de credits voor het knappe spel van NEC. Terecht op zich, maar zijn beste zet is wellicht om Koolwijk aanvoerder te maken. Sinds Koolwijk aanvoerder is speelt hij nog sterker dan daarvoor en is op dit moment - in mijn volstrekt objectieve ogen - de beste middenvelder van de eredivisie

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

nclo schreef:

Aller eerst feli Nicolas Rico en co voor de overwinning van Feyenoord.

Waarvoor dank. Jij ook met het (onverwachtse) puntje.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Heeft iemand trouwens Maffe Marco al gefeliciteerd met het in extremis behaalde gelijkspel thuis tegen het altijd lastige VVV Venlo? Weer een punt uitgelopen op Willem II tenslotte...

Die Veenstra mag dan tientallen miljoenen over de balk hebben gegooid, het staat in het niet bij het aantrekken van deze minkukel als hoofdcoach. Hoe krijg je het in je botte kop

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

http://www.vi.nl/nieuws/235798/Mourinho-Voel-me-bevoorrecht-door-deze-vriendschap.htm

"De wereld zit niet te wachten op de andere wedstrijden in de Champions League."

Heerlijk he, op deze wedstrijden heeft Jose deze lange winter moeten wachten. Ik weet ook nog goed hoe hij eertijds met het nietige Porto het grote Manchester United (met tiener Christiano Ronaldo op de bank) in het hol van de leeuw uitschakelde. Wat een fantastische wedstrijd was dat ook.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

Ze konden gewoon nog de winst pakken aangezien ze nog een penalty moesten krijgen in de slotseconde!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

TOPargumentatie, welterusten.

Ik zal het voor je uitspellen:

Omdat we bij verlies pas echt achterop raken en verder het makkelijkste programma hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.