- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Terecht rood voor Theo, al ging Marcelo even daarvoor ook niet vrijuit tegen Havenaar.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nouja, herhalingen net even gezien. Je kan hem geven voor (heel heel licht) natrappen en een tikje. Maar ik blijf het flauw vinden. Het was ook zeker geen gemene wedstrijd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Maar goed, weekend begint prima!
Had er na de rode kaart weinig geloof meer in, maar gelukkig is onze Wilfried weer nipt op tijd terug voor onze concurrenten pijn te doen.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Ik blijf die penalty ook flauw vinden aangezien dat altijd standaard gebeurt in het strafschopgebied, en nu ligt die ineens op de stip...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik blijf die penalty ook flauw vinden aangezien dat altijd standaard gebeurt in het strafschopgebied, en nu ligt die ineens op de stip...
Ik vond beide penalty's terecht. Bij die van Vitesse werd er enorm aan Havenaar getrokken tot hij op de grond lag zelfs. En ja, die kan je inderdaad vaker geven. Zouden scheidsrechters ook eens moeten doen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Absoluut waar, maar Marcello doet het wel vaak opzichtig hoor.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die Marcelo kan er overigens helemaal niks van. In elke wedstrijd tegen een beetje voetballende ploeg merk je dat. Zelfs Evert ten Napel zat hem een beetje belachelijk te maken tijdens de wedstrijd, moet je nagaan. Die kerel weet niet hoe te verdedigen en al helemaal niet wat te doen met een bal. Die gozer is echt niet beter dan een Robbie Wielaert ofzo.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Ronaldo, al twee weer. Goede goals.
En die Struik bij Vitesse kan er ook helemaal niets van. Loopt maar wat te rennen en te hakken. Pingel voor PSV had ik al ingecalculeerd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Njah, als er ooit een duik van Mertens strafschopwaardig was, dan is het deze wel. Kan je niks van zeggen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Nee dat zeker, al valt hij wel weer overdreven. Doe normaal denk ik dan. Maar Struik veroorzaakt vaker penalty's.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De penalty voor PSV was ook terecht. Beide pingels waren terecht.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hahaha! Kabouter Dries op twitter aan het jammeren dat Ivoorkust (en dus Bony) niet de finale speelt van de AC. 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
Ach man daar droop het sarcasme vanaf. Aan het jammeren is redelijk overdreven. Hij geeft indirect gewoon een compliment aan Bony.
dries_mertens14 Mochten dit niet meer uit handen geven! Waarom speelt Ivoorkust niet de finale van de Afrika Cup? #VITPSV
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Wat een perfecte counter laat RM even zien bij de 4-0 (en Ronaldo's 3e).
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Nou, lekker op weg naar Amsterdam. Het is lekker heen gaan wetende dat PSV alweer punten heeft laten liggen en Feyenoord ook een lastige pot voor de boeg heeft. Nu Twente onverhoopt ook even punten laten liggen vandaag en uiteraard Ajax dik winnen en ik ben helemaal blij 
Bye byee MM.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Hmm boycot vandaag van 410 en F-side. Als ik gisteren tijdens mn verjaardag had opgelet.. Pff.. Als ik dat eerder had geweten 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gefeliciteerd Rep, maar je verjaardag was gister. Vandaag geen kadootjes voor je. 
(Nou vooruit, hopelijk krijg je iets van Twente.)
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Feli Rep.
Wij Zwollenaren gaan wel een extra reden geven om bij jouw thuis een feestje te vieren 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Iniesta 
Dat moet bij de 1-0 net de pass van het jaar zijn geweest. En bij de 2-0 was zijn voorwerk ook geniaal mooi. Zoals Sierd de Vos zei ''Het is of je naar Playstation voetbal zit te kijken.''
Ongekend zeg. Wauw.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Gefeliciteerd rep!
Gisteren met een vriend in het stadion gezeten, dat redelijk gevuld was ook nog. Moeilijke eerste helft waar Vitesse Marcelo de opbouw liet en daar niet veel van bakte. Toch nog wat kansen geforceerd en een terechte penalty.
Tweede helft kwam Vitesse meer aan voetballen toe zonder echt iets te creëren. Penaltymoment nog niet terug gezien evenals de rode kaart van Janssen (verschrikkelijke kwal trouwens, roept zelf om het hardst bij de scheidsrechter en irriteert de tegenstander maar zit nu al voor de tweede keer na een duel tussen PSV en Vitesse af te geven op Bommel en Strootman. Pot, ketel). Goede aanval voor de 1-2.
Passend voor Derijck/Marcelo in elke wedstrijd wel een (paar) dekkingsfout(en) en die werd nu door Bony (fenomeen!) afgerond. Strootman in de slotfase (waar er misschien nog een 2-3 inzat) ontzettend slordig.
Enorm zuur gelijkspel.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Volgens de regels was het gewoon wel een penalty. Duidelijk dat Havenaar vast werd gehouden. Dat niet elke scheids 'm geeft is weer een ander verhaal.
PS: Nog gefeliciteerd reppie! Hopen dat Ajax je vandaag een mooi cadeau geeft.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Havenaar ging inderdaad wel makkelijk liggen. Aangezien Marcelo die keuze wel heel erg verleidelijk maakte, kan ik het hem ook niet echt kwalijk nemen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Domme jongen om dat toe te geven. Nu krijgt hij 'm de volgende keer niet. Scheidsrechters kunnen ook lezen....
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die Havenaar is overigens maar een matige speler zeg. Eigenlijk op geen enkel vlak buiten koppen is hij sterk.
PS: De 1-0 van Sanchez, maar let vooral op die ongelofelijke pass van Iniesta! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.