- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Noem het dan hypocriet als je dat een beter woord vind.
Er zijn ook niet elke dag marathons.
Klagen is voor losers, een professional die staat er wanneer hij er moet staan. Een wielrenner klaagt ook niet als hij 240 kilometer in de benen heeft en de volgende dag weer de fiets op moet. Een chirurg gaat na een operatie van 10 uur ook niet klagen, die staat de volgende dag weer in de operatiekamer. Mensen met een keihard (fysiek) beroep klagen ook niet en die staan er elke dag.
NBA-spelers klagen ook niet en die spelen soms vijf wedstrijden per week, daarbij zijn de afstanden in Amerika ook even groter dan de afstanden in Engeland. Ferguson moet dus inderdaad even zijn bek houden.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Hij moet idd niet zo zeuren de ene keer heb je wel een dagje extra rust de andere keer niet, idem voor de tegenstander.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Joe Hart! 
2-1 achter. Punten morsen en United is definitief kampioen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Joe Hart! 
2-1 achter. Punten morsen en United is definitief kampioen.
Als City vandaag wint wordt Man Utd evengoed kampioen. Die hou je echt niet meer tegen met Rooney en van Persie plus dat het rode deel van Manchester wel een capabele manager heeft.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Je weet 't nooit he. Vorig seizoen lieten ze 't toch aardig afweten in de laatste 6 duels.
Vanavond trouwens Hiljemark in de basis, Lens in de spits en Wijnaldum op rechtsbuiten.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat. Lens is natuurlijk wel veel gevaarlijker in de spits dan vanaf de flanken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ok, nooit opgeven tot het gedaan is, maar ik zou al mijn geld op Man Utd durven te zetten. Die worden net zo zeker kampioen als Barcelona, Bayern, Juventus en ... Ajax
Nouja, je snapt me wel haha.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Zo slecht heb ik ze werkelijk nog nooit gezien, die verdediging vandaag is werkelijk dramatisch.
En als toppunt schiet Barry die bal gewoon in z'n eigen doel, maar maar maar! 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Bayern Munchen ook gewoon weer 4-0 voor tegen Schalke, die gaan echt als een speer dit seizoen.
15 punten los zometeen van Dortmund...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Bayern Munchen ook gewoon weer 4-0 voor tegen Schalke, die gaan echt als een speer dit seizoen.
15 punten los zometeen van Dortmund...
Ik denk dat Bayern wel een goede kans op de titel maakt. Wat denk jij?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Bony's omhaal op de lat. 10 cm lager en je had echt een wereldgoal.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Sterke wedstrijd van Bommeltje en die nieuwe Zweed van PSV moet ik zeggen. De wedstrijd zelf is slaapverwekkend vervelend.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Vitesse kan gewoon echt niet opbouwen / voetballen. Blijft beschamend dat we daar een 0-2 voorsprong uit handen hebben gegeven.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Gezapig potje, zie je er toch weinig van in de Eredivisie. Vitesse zet nu iets aan, maar de 0-2 hangt meer in de lucht en volgt vast ook snel.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Boem! 1-1 Bony vanaf 11 meter.
Edit: En 1-2 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
En de 1-2 van Wijnaldum erachteraan. Dat is de eerste goede bal die hij raakt deze pot, ook een kwaliteit.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lachwekkende rode kaart voor Theo Janssen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Tja, dat rood sloeg nergens op. En Strootman had al 4 maal geel moeten ontvangen wegens zaniken en zeiken. Ziek word je daarvan
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Lach van Merab. Ja tuurlijk, Bony nog een miljoentje meer waard zo.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lekker hoor, na de 1-2 en de zeer onterechte rode kaart van Theo gaf ik het op. Dan is 2-2 nog heerlijk. Dure punten.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lachwekkende rode kaart voor Theo Janssen.
Ooow? Duidelijk een klap en nog even op de voet staan bij Strootman. Ik vind Theo een geweldige gast, maar dit was rood.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Ongelofelijk zeg hoe we dit weer kunnen weggeven, belachelijk. Derijck die onder de bal duikt en Bony die weer binnen kan koppen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ooow? Duidelijk een klap en nog even op de voet staan bij Strootman. Ik vind Theo een geweldige gast, maar dit was rood.
Welnee. Ik zal het zo nog wel 10x zien, maar volgens mij zat die Strootman, zoals zovaak, zichzelf goed aan te stellen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij stelde zich absoluut aan zoals gebruikelijk, maar dat doet niks af aan de actie van Theo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.