- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Straks uit tegen Feyenoord met Willie in de basis (die een stuk aanvallender is ingesteld dan Elm). Ik verwacht dat Henriksen nu minder mee naar voren zal komen. Zal me benieuwen!
Ben er toch weer ingetrapt, kaartjes voor Ajax-uit zijn ingekocht.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gadverdamme wat een beestachtige pass. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou Feyenoord moet het zo maar eens laten zien, als er 3 punten worden gepakt is er veel mogelijk, maar bij puntverlies is het ook meteen redelijk klaar..... (Al is over twee weken thuis weer een cruciale wedstrijd)
Hoop op een mooie pot, want van het weer zal ik niet warm worden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax en Feyenoord winnen, Twente pakt een punt bij Zwolle. Mijn voorspelling.
Overigens, lekker middagje zeg. Barcelona nu bezig, om half 3 Ajax en Feyenoord, eind van de middag Twente en Man Utd-Everton, daarna nog de Afrika Cup finale en na 9en Johan Derksen zijn nieuwe praatprogramma, om te eindigen met Studio Voetbal.
Keuze zat voor iedereen dus 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Doet me denken aan Danny Landzaat mei ´11
Niks aan het handje, maar blijkbaar zo in paniek en gedesorienteerd dat er de raarste dingen gebeuren.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
@Chucky: Wat een heksenketel in de Galgenwaard zeg!
Edit: En dan ook nog je team gaan uitfluiten terwijl je het hele seizoen al boven je stand leeft. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Edit: En dan ook nog je team gaan uitfluiten terwijl je het hele seizoen al boven je stand leeft.
Ze moeten wel winnen vandaag, anders eindigen ze natuurlijk nooit boven die neuzen, wat goed mogelijk is aldus Chucky 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ajax en Feyenoord winnen, Twente pakt een punt bij Zwolle. Mijn voorspelling.
Overigens, lekker middagje zeg. Barcelona nu bezig, om half 3 Ajax en Feyenoord, eind van de middag Twente en Man Utd-Everton, daarna nog de Afrika Cup finale en na 9en Johan Derksen zijn nieuwe praatprogramma, om te eindigen met Studio Voetbal.
Keuze zat voor iedereen dus
Zijn er ook dagen dat jij geen voetbal kijkt? 
Mijn voorspellingen:
Ajax - Roda 3-0
Feyenoord - AZ 2-1 (al hoop ik natuurlijk andersom.....)
PEC Zwolle - Twente 2-1 (PEC speelt vele malen leuker voetbal dan dat Twente)
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zijn er ook dagen dat jij geen voetbal kijkt? 
Mijn voorspellingen:
Ajax - Roda 3-0
Feyenoord - AZ 2-1
PEC Zwolle - Twente 2-1
Ik ga niet alles kijken hoor
Maar ik vind de zondag wel heerlijk voor voetbal. Zeker als ik een zaterdagavond ben wezen stappen, dan lekker brak zondags de tv aan haha.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ik mag al blij zijn als ik vandaag Ajax kan kijken met een vriendin en dochter die niets om voetbal geven.
Ja, ik heb inderdaad niets te vertellen thuis 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik mag al blij zijn als ik vandaag Ajax kan kijken met een vriendin en dochter die niets om voetbal geven.
Ja, ik heb inderdaad niets te vertellen thuis
Kwaliteit boven kwantiteit. Dus sowieso wel Ajax kijken! 
Cuenca in de basis. Ik ben zo benieuwd 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Vooral het gemak waarmee he, pfff...
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Cuenca wel, Sigthorsson (nog) niet.
Ik verwacht eigenlijk een makkelijke middag! Al hadden we het uit zeer lastig.
Geboren Amsterdammer, kom uit een Ajax-familie, dus voor mij is er maar 1 club!!!! 
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Even Maduro uitkappen, bang! En deze dan, deed me denken aan vorig jaar (alleen deze net iets minder mooi), maar die snelheid van counteren 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Cuenca wel, Sigthorsson (nog) niet.
Ik verwacht eigenlijk een makkelijke middag! Al hadden we het uit zeer lastig.
Geboren Amsterdammer, kom uit een Ajax-familie, dus voor mij is er maar 1 club!!!!
Van Amsterdam naar Almere? Waar is het misgegaan? 
Uit bij Roda speelde Ajax overigens geweldig. Had gewoon 1-6 moeten worden, maar echt de meest makkelijke kansen werden niet benut. Was wel een ontlading dat er nog 2 late goals vielen. Ik verwacht vandaag minder problemen. Hopen op een snelle 1-0, want Roda zal wel met 11 spelers achterin blijven hangen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Falkenburg speelt aardig. Kan zien dat hij zich op zijn gemak voelt bij NEC.
Vooral het gemak waarmee he, pfff...
Met zijn verkeerde been ook, hè! 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Doet Malki ook nog eens niet mee. Dat gaat echt een makkie worden helaas voor Ajax...
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Doet Malki ook nog eens niet mee. Dat gaat echt een makkie worden helaas voor Ajax...
Niet zeuren, jullie hadden Frankie Two Fingers gisteren. Daar hadden alleen al 5 goede kansen uit voort moeten komen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Malki komt er toch niet aan te pas vandaag, aangezien Roda achteraf gaat blijven hangen. Maar het scheelt wel dat hun beste speler hoogstens na de rust mee zal doen.
Ga maar zitten en genieten van Cuenca!
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Van Amsterdam naar Almere? Waar is het misgegaan? 
Uit bij Roda speelde Ajax overigens geweldig. Had gewoon 1-6 moeten worden, maar echt de meest makkelijke kansen werden niet benut. Was wel een ontlading dat er nog 2 late goals vielen. Ik verwacht vandaag minder problemen. Hopen op een snelle 1-0, want Roda zal wel met 11 spelers achterin blijven hangen.
Tja, met mijn ouders moeten meeverhuizen.... Was destijds 11. Dus veel keus had ik niet. 
Almere is prima om te wonen, maar als je wat wilt beleven: Je bent zo in A'dam. Werk trouwens ook in A'dam.
Klopt. We hadden veel kansen, maar als je ze niet benut, maak je het jezelf erg lastig. Zo bedoelde ik het eigenlijk.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hopelijk kom je vaker in dit topic
Als supporter van de mooiste club van de wereld ben je altijd van waarde 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ja nog meer ajacieden, daar hadden we er nog niet genoeg van...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Even Maduro uitkappen, bang! En deze dan, deed me denken aan vorig jaar (alleen deze net iets minder mooi), maar die snelheid van counteren 
(embed)
Gewoon even de 100 meter in 6 seconden lopen
Wat een heerlijke speler en wat een atleet 
Dat gaat woensdag echt een feest van jewelste worden!
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Ongelooflijk, Ronaldo verslaat Messi eens voor de verandering. En dat middagzonnetje bij Barça op de tribune's, ik kon er niet aan wennen.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Als United vanmiddag wint is ook de engelse competitie beroofd van enige spanning om de titel. Net als spanje en duitsland.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een Ajax-supporter die wel eens in Amsterdam is geweest is wel een MM-unicum anders...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je hebt toch ook nooit genoeg biljetten van 500 Euro? 
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
@ Nomak, Madrid heeft trouwens ook lopen zeiken over speeldate, zij voor de return. Ze spelen zaterdag tegen Barça en wilden dat naar de vrijdag. Voor een extra dag rust. RM en Man Utd dus wat dat betreft gelijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.