- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Kan mij nu weer concentreren op het voetbal, mijn andere grote passie American Football is immers helaas afgelopen. (Ik weet dat jij niets hebt met Amerikaanse sporten)
It sure is the greatest club.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Een Ajax-supporter die wel eens in Amsterdam is geweest is wel een MM-unicum anders...

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kan mij nu weer concentreren op het voetbal, mijn andere grote passie American Football is immers helaas afgelopen. (Ik weet dat jij niets hebt met Amerikaanse sporten)
It sure is the greatest club.
Nee, dat is Naomi Watts zijn gebied. Daar heb ik niks mee 
Wat dat betreft wel heerlijk dat er 2 sporttopics zijn. Vroeger was er maar 1 sporttopic, moest ik tussen al die mooie berichten over voetbal al dat onzingeneuzel over wielrennen, schaatsen en basketball lezen 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Je hebt teams die alleen supporters hebben in de stad of provincie zelf (PSV!),
Ajax-supporters vind je in heel NL.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Geen idee hoevaak je hier meeleest, maar otherfool kan je gewoon negeren hoor 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jaja, dat weet ik. De gloryhunters.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Dat NEC speelt echt verrassend goed, met name Falkenburg.
Dat wij zaterdag ook maar vuurwerk afsteken, dan is 't een garantie dat Utrecht slecht speelt zo te zien. Tegen Ajax (beker) was dat 't geval en nu ook weer.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Maakt ook nog de 0-2, heel erg goede aanwinst hoor voor NEC.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Maakt ook nog de 0-2, heel erg goede aanwinst hoor voor NEC.
Was bij Sparta al goed, nooit begrepen waarom hij bij AZ niet slaagde.
Zeer bruikbare speler die makkelijk scoort.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Hopelijk kom je vaker in dit topic
Als supporter van de mooiste club van de wereld ben je altijd van waarde
Mag ik een teiltje?
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
En nu ook nog eens een geweldige goal van Boymans.
Toch een kleine afstraffing zeg voor Utrecht in eigen huis. 0-3.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
En nu ook nog eens een geweldige goal van Boymans.
Toch een kleine afstraffing zeg voor Utrecht in eigen huis. 0-3.
Je kan het gerust een vernedering noemen......
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Dat NEC speelt echt verrassend goed, met name Falkenburg.
Dat wij zaterdag ook maar vuurwerk afsteken, dan is 't een garantie dat Utrecht slecht speelt zo te zien. Tegen Ajax (beker) was dat 't geval en nu ook weer.
Dan wel alleen sterretjes, hè. Driesje mag nog niet met grote mensen vuurwerken klooien.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
AZ geeft voetballes in de Kuip. Helaas nog geen goal gevallen, dus ik vrees het ergste.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
AZ geeft voetballes in de Kuip. Helaas nog geen goal gevallen, dus ik vrees het ergste.
1-0 net voor Feyenoord...
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Jammer, we hadden in het eerste kwartier moeten scoren, maar zoals wel vaker belonen we onszelf niet. Nu wordt grotendeels Pellè gezocht en scoort Feyenoord de 1-0.
Mooie redding Esteban op schot Boëtius, opnieuw na afgeven van held Pellè. Feyenoord is nu de betere op het veld sinds de 1-0.
Ondertussen is AZ nu weer de betere ploeg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax toch
0-1 uit een counter van Roda.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax met enorm veel balbezit, paar kansen en Roda schiet hem erin. Het is de wedstrijd uit Kerkrade, echt identiek. Nu maar hopen dat Ajax net als toen nu nog wel wint. Sigthorsson erin, Poulsen exit aub.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vrij efficient Feyenoord, al mag je blij zijn dat AZ niet zo daadkrachtig en efficient is. Feyenoord heeft een periode gedomineerd maar toch vooral AZ die de voetballendeo verhand heeft. Maar goed bezig, nu doortrekken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gaat het weer zo´n middag worden
? Sparta thuis en Utrecht uit doemscenario's spoken weer door mijn hoofd.... Snelle goal in de tweede helft graag, anders zie ik het somber in.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3799 stemmen
Wat een goal zeg van Boetius, AZ toch enkele kansjes gehad maar ze willen d'r nooit in bij AZ.
Feyenoord 2 keer, 1 goal en die andere redde Esteban heel erg goed op weer een schot van Boetius.
Ajax zal helaas toch wel weer winnen zoals altijd...
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Onze IJslandse vriend moet maar gauw komen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Come on Ajax!! Anders voegen wij ons mss wel bij de onderste drie
Dan ben je in een jaar tijd geen reet opgeschoten.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ruudje Brood zal het net als in Kerkrade met een paar hopeloze wissels wel weer verknallen voor Roda... heb zelden of nooit een coach zo de fout in zien gaan als die dag, 3 zekere en dure punten zomaar in de slotminuten weggegooid.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Daley Blind zijn 1e goal voor Ajax
Knappe assist Cuenca 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Vrij efficient Feyenoord, al mag je blij zijn dat AZ niet zo daadkrachtig en efficient is. Feyenoord heeft een periode gedomineerd maar toch vooral AZ die de voetballendeo verhand heeft. Maar goed bezig, nu doortrekken.
Krijg je met zo'n figuur als Beerens die zo'n één goede voorzet per seizoen geeft. Vraag me altijd af waarom die gozer zoveel krediet heeft en een Rosheuvel vijf minuten mag invallen bij een 3-0 achterstand. Of een Lewis, een talent uit de jeugdopleiding, die veelal plaats mag nemen op de tribune.
Piggy zit weer eens te janken bij de vierde man, wat een triest figuur is dat toch.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Als dat van Elm vorige week rood was dan was die overtreding van Immers net donkerrood. Jammer altijd die complete willekeur.
1-1!
En ja hoor, Feyenoord krijgt weer een kado'tje en AZ wordt weer eens genaaid. Heeft dat gejank van die varkenskop toch weer geholpen. Rood voor Viergever waar geel op zijn plek was. Weer een wedstrijd kapot gefloten door de scheids. Geheel toevallig ook op Immers, de man die net al van het veld had moeten worden gestuurd en nu op het veld ligt te rollen alsof ie is neergeslagen met een honkbalknuppel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.