• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.135 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.597 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.215 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Terecht, nu vasthouden.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Zingen de supporters van Twente nou anti-voetbal over Zwolle, of over hunzelf? Lijkt me het laatst.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het is idd een schande dat Ajax en PSV nooit eens een beslissing mee krijgen en die 50+ titels puur tegen de scheidsrechterlijke stroom in hebben behaald.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Daar pakt Michailov nog een punt voor Twente. Zwolle had hem voor het inschieten.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ach ja, AZ heeft Feyenoord wel mooi zes punten geschonken dit seizoen. Van mij mogen ze kampioen worden. Waarom zou het ze niet lukken? Alleen in uitwedstrijden tegen de toppers verliezen ze punten.

otherfool schreef:

Het is idd een schande dat Ajax en PSV nooit eens een beslissing mee krijgen en die 50+ titels puur tegen de scheidsrechterlijke stroom in hebben behaald.

Lefgozer schreef:

(quote)

Wat inlevingsvermogen tonen in plaats van het constant weg te lachen. Je ziet het wel meer dat een grote club soms in het zadel wordt geholpen door de scheids, maar dit seizoen valt het wel erg op bij Feyenoord.

En voordat ik een stortvloed aan schijt over me heen krijg, Feyenoord is na AZ mijn favoriete club van Nederland.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ajax, PSV, Vitesse, Twente gelijk, Utrecht verliest en Feyenoord wint, zijn de winnaars van dit weekend.

Schade blijft bovenin beperkt, maar de ultieme kans vandaag om uit te lopen hebben we helaas laten liggen. Thuis tegen Roda nog wel. Zucht.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Jezus, nog steeds 2e Had even een Spartamomentje vandaag. Ik snap dat je niet te vroeg aan kop wil in de competitie, maar gewoon winnen tegen RJC lijkt me niets te veel gevraagd. Pfft.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Daley Blind: 'We zijn goed in achtervolgen, dus we doen nog steeds mee.'

Ik wil gvd niet achtervolgen, ik wil aan kop staan

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Het is wel bizar dat het forum hier bijna elke week vol kan staan met teksten als 'konden uitlopen', 'kans laten liggen' etc.

De eredivisie in optima forma!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lefgozer schreef:

Ach ja, AZ heeft Feyenoord wel mooi zes punten geschonken dit seizoen. Van mij mogen ze kampioen worden. Waarom zou het ze niet lukken? Alleen in uitwedstrijden tegen de toppers verliezen ze punten.

Zou voor het NL voetbal met het oog op het WK ook het best zijn als Feyenoord kampioen wordt en CL speelt. Goede ervaring voor Indi, Janmaat, De Vrij, Clasie, Boetius, Vilhena en Schaken. Laat die Denen en andere Scandinaviers maar lekker in de EL acteren.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

Onvoorspelbaarste seizoen ooit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Belchinezen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik hoor nu toevallig Ton Ojers bij TV Noord-Holland dat hier op de achtergrond aanstaat. "Winnen van Roda is dit seizoen een zekerheidje."

Reinbo schreef:

(quote)

Zou voor het NL voetbal met het oog op het WK ook het best zijn als Feyenoord kampioen wordt en CL speelt. Goede ervaring voor Indi, Janmaat, De Vrij, Clasie, Boetius, Vilhena en Schaken. Laat die Denen en andere Scandinaviers maar lekker in de EL acteren.

En dan vergeet je Mulder nog. Dat is toch inmiddels ook een vrij aardige keeper geworden?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

j0enne schreef:

Onvoorspelbaarste seizoen ooit.

Haha, zeiden we vorig jaar en het jaar daarvoor ook al

In mijn ogen gaat het tussen Ajax, PSV en Feyenoord. Twente kan gewoon niet scoren en de andere 2 neem ik als titelploegen niet serieus. Moet eerlijk zeggen dat Feyenoord steeds nadrukkelijker aanwezig is, terwijl ze de meeste topduels gehad hebben. Momenteel zou ik overigens het meest aan PSV als kampioen denken. Komen ondanks puntverlies dit weekend toch nog goed door aan de kop.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

PSV is ook de gedoodverfde titelkandidaat. Maar als het daar nog een keertje tegen zit, gaan ze aan intern geruzie ten onder.... Zou erg fijn zijn als we de 24e van ze winnen, maar ook bij een gelijk spel komt PSV in de problemen. 'Gekocht en verloren', we weten er hier alles van....

Maar eerst maar volgende week van PEC winnen...

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Lefgozer schreef:

Ik hoor nu toevallig Ton Ojers bij TV Noord-Holland dat hier op de achtergrond aanstaat. "Winnen van Roda is dit seizoen een zekerheidje."

(quote)

En dan vergeet je Mulder nog. Dat is toch inmiddels ook een vrij aardige keeper geworden?

Komop, Mulder. Daar krijg ik altijd het idee dat hij via Stichting Doe Een Wens in de goal is gekomen. Niks geen uitstraling. Verder een aardige keeper voor de Nederlandse competitie, maar ook niet meer. Er zijn er zo vijf beter dan Mulder.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

De Goey had eenzelfde suffe uitstraling en Van der Sar zag er in zijn jonge jaren ook niet uit. Maar het WK komt veel te vroeg voor hem.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Inderdaad, bij Van der Sar moest (moet) ik altijd denken aan een begrafenisondernemer. Mulder heeft in ieder geval zijn lengte al mee.

Wie zien we hier eigenlijk als dé keeper voor het Nederlands elftal? Stekelenburg speelt te weinig en in Krul zie ik het eerlijk gezegd niet zitten. Om maar te zwijgen over Vermeer. Toch maar Vorm dan?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Stekelenburg heeft zijn basisplaats weer terug onder de nieuwe trainer daar. Keepte vandaag ook weer de hele wedstrijd.

Stekelenburg, Krul en Vorm zullen de WK keepers worden lijkt me.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Mocht wel 3 keer vissen.

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

Minken schreef:

Mocht wel 3 keer vissen.

Idd. Hij pakt amper punten voor Roma. Lijkt me toch een belangrijke eigenschap voor een doelman.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Volgende week zou de hele top 4 moeten winnen. Maar...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Idd. Hij pakt amper punten voor Roma. Lijkt me toch een belangrijke eigenschap voor een doelman.

Hij keept net pas weer 1 potje. Daarbij, ik zie Roma wel eens in samenvatting, wat een enorm wisselvallige ploeg zeg. Sowieso lopen daar echt vreselijke verdedigers. Maar Stekelenburg haalt in Italie ook niet zijn topvorm nee. Beter vertrekt hij van de zomer naar een fatsoenlijke competitie.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Reinbo schreef:

PSV is ook de gedoodverfde titelkandidaat. Maar als het daar nog een keertje tegen zit, gaan ze aan intern geruzie ten onder.... Zou erg fijn zijn als we de 24e van ze winnen, maar ook bij een gelijk spel komt PSV in de problemen. 'Gekocht en verloren', we weten er hier alles van....

Maar eerst maar volgende week van PEC winnen...

Intern geruzie? Door wie?

Maar het is leuk te zien dat je mogelijke problemen bij PSV belangrijker vind dan een overwinning van je eigen ploeg...

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Hup Groene Hengsten in het wit!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Maar het is leuk te zien dat je mogelijke problemen bij PSV belangrijker vind dan een overwinning van je eigen ploeg...

Stel ik dat ergens?

Daarbij staan we nog 4 punten achter op PSV (Doelgemiddelde meegenomen), dus zonder puntverlies daar kunnen we winnen wat we willen.....

Maar ik denk dat PSV gewoon geen team is, maar allemaal losse ego's en de druk om kampioen te worden is enorm, ze kunnen het veld niet nog een keer verkopen. Dus zodra daar de stress toeslaat gaan ze naar elkaar wijzen....

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

United kampioen, van Persie scoort zijn 19e alweer van dit seizoen. En Arsenal staat op 21 punten achterstand. Wat een treurnis weer

Gelukkig lijkt Feyenoord wel kampioen te worden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Respekked schreef:

Gelukkig lijkt Feyenoord wel kampioen te worden.

Nou. Die staan inderdaad strak aan kop, 10 punten los.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Stel ik dat ergens

'Het zou mooi zijn als we de 24e van ze winnen maar ook bij een gelijkspel komt PSV in de problemen.'

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Nijhuis ongeschikt.

Immers een volle sliding met de noppen vooruit met geel afdoen en dan de overtreding van Viergever met rood afdoen.

Vorige week al tegen Groningen een onterechte rode kaart gepakt. Het gaat lekker met de scheidsrechters in Nederland.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.