• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.135 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.597 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.215 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

j0enne schreef:

Feyenoord heeft wel echt het makkelijkste programma aangezien ze alleen nog PSV en Vitesse thuis krijgen.

Zal de KNVB wel weer geregeld hebben!!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Dat was toch gewoon geel? Domme overtreding maar zeker niet van de orde van Viergever natuurlijk. Verder denk ik dat je de overtreding maar eens terug moet zien, het was echt een hele forse.

Een onbesuisde, maar niet een gemene overtreding (zoals ook op Voetbalprimeur staat). Bekijk jij die van Immers nog maar eens terug zou ik zeggen. Gemeen en van achter.

<blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>Watching Feyenoord-AZ and reacted over that Immers "only" got yellow card for his tackle on Overtoom when Viktor got red for same thing!!</p>— Rasmus Elm (@Rasmus_Elm) <a href="https://twitter.com/Rasmus_Elm/status/300618483350249473">10 februari 2013</a></blockquote>

<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js"; charset="utf-8"></script>

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

Die van Immers was inderdaad echt zuiver rood, vol op de enkel van Overtoom.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

In de Kuip zijn nu 4 rode kaarten gegeven voor de tegenstander.

Moisander, Viergever, Biemans en Beugelsdijk.

3 van de 4 waren onterecht met als toppunt die van Biemans waarbij ze ook nog eens een pingel kregen...

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

In die wedstrijd kregen wij ook onterecht rood, dus streep die maar weg. Moisander 2 x geel vond ik ook terecht, en van Viergevertje ook.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

j0enne schreef:

j0enne schreef:

j0enne schreef:

In de Kuip zijn nu 4 rode kaarten gegeven voor de tegenstander.

Moisander, Viergever, Biemans en Beugelsdijk.

3 van de 4 waren onterecht met als toppunt die van Biemans waarbij ze ook nog eens een pingel kregen...

Je hebt het er maar druk mee. Altidore had overigens ook rood moeten hebben.

Feyenoord

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

JIj durft zeker ook nog te zeggen dat ze allemaal terecht waren?

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

Ondertussen heeft Twente ook lekker de scheids mee zeg.

Moest natuurlijk alweer een penalty zijn voor Twente aangezien Schilder die Gravenbeek gewoon duidelijk vast hield. Maar weer niks.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maakt mij dat uit, ook zat momenten dat iemand wel rood moest krijgen maar het niet kreeg. Die belchinezen hebben gewoon zwaar ingezet op de titel voor Feyenoord dit jaar.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

De Feyenoorders reageren erg laconiek dit seizoen over de scheidsrechters die ze keer op keer meezit. Wil ze volgend seizoen weleens zien als de scheidsrechters hopelijk weer eens normaal gaan fluiten tijdens wedstrijden van Feyenoord.

Je kan niet alles op de scheids afschuiven natuurlijk, maar AZ speelde een goede pot en nu heb je alleen nog maar een zure nasmaak in je bek door een dwaling van de scheids.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Lefgozer schreef:

De Feyenoorders reageren erg laconiek.

Wat moeten we dan doen, gaan huilen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het zit soms wat mee, andere keer wat tegen. Overdreven om te stellen dat het bij Feyenoord meer meevalt (of zelfs fixing insinueren ) dan bij de andere 17 teams.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Het is wel vrij lachwekkend aan het worden hoeveel arbitrale mazzels Feyenoord dit seizoen heeft ja. Rode kaarten en penalty's in hun voordeel, het is bijna wekelijks wel zover. Maargoed, verder presteren ze natuurlijk wel prima. Koeman levert knap werk daar door met die selectie zo dicht bij plek 1 te staan.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Minken schreef:

(quote)

Wat moeten we dan doen, gaan huilen?

Wat inlevingsvermogen tonen in plaats van het constant weg te lachen. Je ziet het wel meer dat een grote club soms in het zadel wordt geholpen door de scheids, maar dit seizoen valt het wel erg op bij Feyenoord.

En voordat ik een stortvloed aan schijt over me heen krijg, Feyenoord is na AZ mijn favoriete club van Nederland.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Haha, wekelijks zover. Kom dan eens met voorbeelden? Die rode kaart van vandaag was terecht, als dat aan de kant van Feyenoord was gebeurd dan had ik het ook terecht gevonden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rode kaarten in het nadeel zijn er ook geweest dus ja heft elkaar wel op. BMI onzin rode kaart, voor Kongolo geldt hetzelfde, ook vandaag pingel niet gegeven. Vooral met oogkleppen op blijven zitten.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Lefgozer schreef:

Wat inlevingsvermogen tonen in plaats van het constant weg te lachen. Je ziet het wel meer dat een grote club soms in het zadel wordt geholpen door de scheids, maar dit seizoen valt het wel erg op bij Feyenoord.

Gast, neem een biertje en tevens je verlies. Feyenoord terecht gewonnen..!!!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Wil best zo'n lijstje maken hoor, maar mijn geheugen is niet zo best dat ik elke wedstrijd van Feyenoord herinner. Tegen AZ in ieder geval al twee rode kaarten als kado'tje meegekregen.

Naomi Watts schreef:

Rode kaarten in het nadeel zijn er ook geweest dus ja heft elkaar wel op. BMI onzin rode kaart, voor Kongolo geldt hetzelfde, ook vandaag pingel niet gegeven. Vooral met oogkleppen op blijven zitten.

Die pingel die niet gegeven werd waarbij Pellè Reijnen meer vasthield dan Reijnen Pellè?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, die, al deel ik je analyse alleen niet.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Lefgozer schreef:

Die pingel die niet gegeven werd waarbij Pellè Reijnen meer vasthield dan Reijnen Pellè?

Dat was een pingel ja.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Minken schreef:

Haha, wekelijks zover. Kom dan eens met voorbeelden? Die rode kaart van vandaag was terecht, als dat aan de kant van Feyenoord was gebeurd dan had ik het ook terecht gevonden.

Kijk de gegeven penalty's en de meegekregen rode kaarten eens terug. Je volgt toch net als de rest hier wekelijks het voetbal? Niet alles was onterecht hoor, maar een aardig deel was discutabel tot gewoon onzin.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De Calimero bingokaarten kunnen weer van stal gehaald worden hiero .

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Mijn inziens valt het allemaal wel mee met discutabel, je kan het vergelijken met andere wedstrijden waarin ook rood word gegeven voor zulk soort overtredingen.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

Ongelofelijk dat Twente. Net een geweldige vrije trap helaas weer op de lat van PEC.

Ze ontsnappen echt.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Zoals gezegd, Feyenoord is na AZ mijn favoriete Nederlandse club dus ik doe dit heus niet omdat ik een hekel heb aan Feyenoord. Kreeg Ajax maar zoveel kado'tjes dit seizoen, dan had ik helemaal los kunnen gaan.

Naomi Watts schreef:

De Calimero bingokaarten kunnen weer van stal gehaald worden hiero .

Reacties zoals de bovenstaande bedoelde ik dus, Minken.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Reacties zoals de bovenstaande bedoelde ik dus, Minken.

Die kan je verwachten, plaats je eens in, in onze situatie dan zouden velen hier ook zo reageren.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

Eindelijk gaat die op de stip!

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Eindelijk eens een pingel voor Zwolle, hadden er al twee moeten hebben.

Man, man. En straks weer het gros dat Ajax-minded is zeggen dat 'het niet zo erg is, omdat PSV en (wellicht) Twente ook punten verspeeld hebben.' Zo gaat het altijd als we in (hadden) kunnen lopen.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

Gerechtigheid! 1-1!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hehe, 1-1 in Zwolle uit een penalty. Ook Twente op weg naar een kutweekend?

Gvd Ajax, wat heb je het vandaag laten liggen een geweldige stap te zetten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.