• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.156 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.598 acteurs
  • 199.694 gebruikers
  • 9.420.380 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Paul Verhaegh is de Joker van Kos .

Na jaren Vitesse en Augsburg (lees: Duits degradatiemateriaal) gaan we een 32 jarige back meenemen naar Brazilië die nooit potten heeft kunnen breken bij een echt goede club. Met Verhaegh ga je de oorlog winnen ja

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

*leest terug* ik zie niks inhoudelijks over Verhaegh hoor. Alleen waarom Van Rhijn een enorm goede topper is die maar liefst 14 potjes heeft gespeeld.

Maar 1 ding is nu wel zeker. Het arme jong is nu al zo overhyped dat ie komend seizoen gegarandeerd door de mand valt, dat is dan wel weer grappig. En voor hem sneu.

Ik had het niet over Verhaegh nee. Je zou eens op de rest van de post ingaan, lastig he? Verhaegh noemen is gewoon onzinnig, is niet eens een serieuze optie ooit geweest. Het is wachten tot je met Peter Wisgerhof ofzo aan gaat komen.

En van Rhijn krijgt alle tijd om zich te ontwikkelen. Zeker als vd Wiel blijft kan er genoeg gewisseld worden. Ik verwacht geen topseizoen met 50 topduels van RvR. Hij gaat zich vast ontwikkelen, dat is al heel fijn. In 2014 hebben we dan weer een talentvolle verdediger erbij. Idem met de Vrij.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Tegen Denemarken en Duitsland had ie in totaal wel 4 goals kunnen maken. Daar reken ik hem wel degelijk op af. Hij is een waardeloze spits voor Oranje. Al 2 toernooien en vele jaren op rij. Wat mij betreft stopt hij er lekker mee, maar met een herkansing kan ik leven. Hoop dat Louis hem alleen even op zijn plek gaat zetten en hem zegt wie de baas is.

Heel Oranje had kansen tegen die ploegen. Robben, Affelay en Sneijder ook toch? Maar goed, jij bent voor Ajax dus automatisch ook voor Huntelaar..

Die scoorde namelijk wel tegen Denemarken, Duitsland en Portugal (in nóg meer minuten dan Van Persie).... of niet?

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik had het niet over Verhaegh nee. Je zou eens op de rest van de post ingaan, lastig he? Verhaegh noemen is gewoon onzinnig, is niet eens een serieuze optie ooit geweest. Het is wachten tot je met Peter Wisgerhof ofzo aan gaat komen.

.

Verhaegh heeft al 3 keer zoveel ervaring en in de Bundesliga gespeeld. Komt geen 1 Ajax verdedigertje bij in de buurt.

Overigens is Van Rhijn zelfs bij Ajax al in de pikorde achter Daley Blind gezet. Dus dat voorspelt al veel goeds..

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Materny schreef:

Paul Verhaegh is de Joker van Kos .

Na jaren Vitesse en Augsburg (lees: Duits degradatiemateriaal) gaan we een 32 jarige back meenemen naar Brazilië die nooit potten heeft kunnen breken bij een echt goede club. Met Verhaegh ga je de oorlog winnen ja

Het was maar 1 optie hoor. Moet je nagaan hoe lachwekkend de Oranjeselctie van een speler met 14 duels achter zn naam is als zelfs een 32-jarige speler van Augsburg 10 keer beter is.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Heel Oranje had kansen tegen die ploegen. Robben, Affelay en Sneijder ook toch? Maar goed, jij bent voor Ajax dus automatisch ook voor Huntelaar..

Ik ben tegen van Persie, dat is wat anders. Ik zou ook Luuk de Jong boven van Persie nu gaan verkiezen. Soms moet je concluderen dat een goede clubspeler in Oranje niks brengt.

Ik ben pissed op heel Oranje, maar ik beoordeel ze ook los. Sneijder was een stuk beter dan bv van Bommel en Stekelenburg weer beter dan vd Wiel. Gewoon, los een prestatie beoordelen. Als team was het kut, individueel waren er nog een paar een beetje ok.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

schram101 schreef:

Ach, het maakt toch ook geen ruk uit wat die gasten in het verleden gedaan hebben? Op alle namen die genoemd werden/worden is wel iets te vinden..

Frank de Boer zat aan de doping, Davids mept als een volleerd Badr Harie ieder weekend een stel burgers in elkaar, zat overigens ook aan de doping, Bergkamp durft niet eens in een vliegtuig te stappen, Jaap Stam zat net als de rest van zijn generatie ook aan de doping, Van Basten is een onbenul, Stevens is ook een ruziemaker pur sang, Koeman stapt op de eerste beste trein die passeert, Adriaanse ziet het verschil tussen Willems en Elia niet, Foppe de Haan (moet ik hier ook serieus op in gaan?) is natuurlijk geen optie, Gullit heeft écht overal gefaald, Rijkaard is (ook) al eens gefaald als bondscoach (had de titel voor het oprapen met zulk materiaal), Hiddink heeft eveneens een crimineel verleden met zijn belasting ontduiking (en verdient daarnaast een godsvermogen).

Moet ik nog verder gaan?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

(quote)

Overigens is Van Rhijn zelfs bij Ajax al in de pikorde achter Daley Blind gezet. Dus dat voorspelt al veel goeds..

Wat klets je allemaal man Blind gaat nooit van z'n leven rechtsback spelen, of Ricardo LCV. Iets met appels en peren.........

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Wat klets je allemaal man Blind gaat nooit van z'n leven rechtsback spelen, of Ricardo LCV. Iets met appels en peren.........

linksback?? centraal heb ik het over .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Het was maar 1 optie hoor. Moet je nagaan hoe lachwekkend de Oranjeselctie van een speler met 14 duels achter zn naam is als zelfs een 32-jarige speler van Augsburg 10 keer beter is.

10x maar liefst. Misschien moet je het bier niet al vroeg in de ochtend erbij pakken

Heb je nog meer van die verborgen topspelers onderin in het rechterrijtje van een competitie die een normaal mens niet aan Oranje zou linken? Ben zeer benieuwd

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als team was het kut, individueel waren er nog een paar een beetje ok.

exact, waaronder van Persie.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

10x maar liefst. Misschien moet je het bier niet al vroeg in de ochtend erbij pakken

Heb je nog meer van die verborgen topspelers onderin in het rechterrijtje van een competitie die een normaal mens niet aan Oranje zou linken? Ben zeer benieuwd

Ik zou m liever ook niet aan Oranje linken, maar er is niks beters he? Das al treurig genoeg.

p.s. overigens vind ik Verhaegh uiteraard ook al stukken beter dan Van der Wiel, die kan er al helemaal niks van.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Haha dit is zo genant om te lezen qua gebrek aan feitenkennis dat ik hier in jouw belang maar niet op ga reageren

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoe kun je nou zeggen dat van Persie individueel ok was, terwijl hij geen knikker raakte en de ene na de andere belangrijke kans miste? Dat is dan toch ook gewoon tunnelvisie van jouw kant?

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Als team was het kut, individueel waren er nog een paar een beetje ok.

kos schreef:

exact, waaronder van Persie.

Er waren er maar twee ok. Sneijder en De Jong.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ik zou m liever ook niet aan Oranje linken, maar er is niks beters he? Das al treurig genoeg.

Anders noem je Wielaert ofzo. Lijkt me ook een speler met enorm veel ervaring die jij wel 10 of zelfs 20x beter zou achten. Ik zit te bedenken wie we nog meer kunnen noemen. Nuytinck natuurlijk, ook een echte klasbak.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Haha dit is zo genant om te lezen qua gebrek aan feitenkennis dat ik hier in jouw belang maar niet op ga reageren

Vooralsnog zijn Alderweireld en Blind het centrale duo bij Ajax waarbij iedereen roept bij Ajax dat Blind het best wel eens kan gaan maken dit seizoen op die plek ( ) en Van Rhijn wordt centraal in ieder geval dus al nergens genoemd. Wat mis ik precies?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

(quote)

linksback?? centraal heb ik het over .

Sinds wanneer heeft Ricardo ooit centraal gestaan, of Blind op rechtsback? Tevens posteert de Boer geen linkspoten op rechts, of vice versa. Dus dat gewauwel over pikorde is totaal niet relevant.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

schram101 schreef:

Er waren er maar twee ok. Sneijder en De Jong.

En grotendeels Stekelenburg. Maar ok, met jouw 2 namen kan ik leven ja. Zolang je ieder geval maar niet gaat roepen dat van Persie er 1 van was.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Anders noem je Wielaert ofzo. Lijkt me ook een speler met enorm veel ervaring die jij wel 10 of zelfs 20x beter zou achten. Ik zit te bedenken wie we nog meer kunnen noemen. Nuytinck natuurlijk, ook een echte klasbak.

Nuytinkc is al helemaal veel en veel beter natuurlijk, dat weet iedereen. Maar dat is geen rechtsback.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Vooralsnog zijn Alderweireld en Blind het centrale duo bij Ajax waarbij iedereen roept bij Ajax dat Blind het best wel eens kan gaan maken dit seizoen op die plek ( ) en Van Rhijn wordt centraal in ieder geval dus al nergens genoemd. Wat mis ik precies?

Manmanman, van Rhijn is een rechtsback, in het uiterste geval eens cv maar hij wordt ingezet als rechtsback. De Boer heeft al gezegd dat hij daar flink veel gaat spelen.

Echt, zwijg gewoon als je het niet volgt.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

moviemafketel schreef:

Hoe kun je nou zeggen dat van Persie individueel ok was, terwijl hij geen knikker raakte en de ene na de andere belangrijke kans miste? Dat is dan toch ook gewoon tunnelvisie van jouw kant?

Nou nee, want die grote kansen waren meestal geen grote kansen met uitzondering van 1 of 2 en werden vooral kansen omdat hij die er zelf naar maakte.

Daarnaast bewoog hij heel veel en zette zelf grote kansen op zoals die van Robben.

Allamaal zaken die de Hamster sowieso al niet gerealiseerd.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Overigens is kos, met de bedoeling zijn vage punt duidelijk te maken, behoorlijk aan het doorslaan..

Verhaegh?

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Vent, van Rhijn is een rechtsback, in het uiterste geval eens cv maar hij wordt ingezet als rechtsback. De Boer heeft al gezegd dat hij daar flink veel gaat spelen.

Echt, zwijg gewoon als je het niet volgt.

Ik zwijg helemaal niet, flikker zelf lekker op.

en jij zegt net zelf anders dat ie in Oranje kan meeconcurreren voor CV of niet soms??

Man, je hebt het over feitenkennis terwijl je geen enig idee hebt waar je over praat man. Zoals altijd.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Hele logische selectie. Mag de concurrentie aangaan met vd Wiel of met een cv.

.

feitenkennis.. geen verstand.. beter zwijgen...

.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik heb het niet over de Hamster, maar goed die had ik wel wat meer aan het werk willen zien. Bal tegen Denemarken had er net zo goed in gemoeten van hem. Maar we hebben het hier niet over Huntelaar, maar hoe vreselijk zwak van Persie was.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ik zwijg helemaal niet, flikker zelf lekker op.

en jij zegt net zelf anders dat ie in Oranje kan meeconcurreren voor CV of niet soms??

Man, je hebt het over feitenkennis terwijl je geen enig idee hebt waar je over praat man. Zoals altijd.

Hij zou eventueel daarvoor mee kunnen gaan doen, maar hij is natuurlijk gehaald als rechtsback. Wat hij bij Ajax ook speelt.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

schram101 schreef:

Overigens is kos, met de bedoeling zijn vage punt duidelijk te maken, behoorlijk aan het doorslaan..

Verhaegh?

Noem een betere rechtsback?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Noem een betere rechtsback?

Van Rhijn

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Je kunt in Oranje 'meeconcurreren' als CV en je wordt bij je eigen club achter Daley fucking Blind gezet als CV-materiaal..

. en dan mij verwijten dat ik het niet snap. hahahah

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.