- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die scooter maakt het idd wat knullig. Dat ongeluk is zelfs nog wel te vergeven, maar dat hij een week later weer met 80 door A'dam scheurde maakt het wat mij betreft een ander verhaal.
Edit: Het blijkt ene rood licht te zijn:
Kluivert ontkent nieuwe verkeersovertredingen - Archief - TROUW
En jaren later schijnt het besef nog steeds niet tot 'm te zijn doorgedrongen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een stel dronkelappen bij elkaar dus, die willens en wetens het leven van anderen in de waagschaal leggen, en dat nu in naam der KNVB mogen doen. Het is wachten op het volgende slachtoffer, maar wat geeft het want ze konden 20 jaar terug een bal recht vooruit trappen.
Wat een uithangbord, wat een voorbeeld, wat een niveau.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Voetbalzone - Van Gaal maakt eerste voorselectie Oranje bekend
Opvallende nieuwe namen: Clasie, Dost en Van Rhijn
Niet meer: Bouma en Van Bommel
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Van Rhijn.
. ahahaha Van Gaal maakt zich NU AL belachelijk.
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Het is een voorselectie he. Van Gaal geeft enkel een signaal af aan Van Rhijn dat ie goed bezig is en blijkbaar dicht tegen Oranje aan zit. Zie daar het probleem niet van in eerlijk gezegd.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Goed bezig?? hij heeft net 14 potjes meegedaan in de competitie!!!!
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Ik doe absoluut niet mee met van Van Rhijn hype maar die knul speelde vorig jaar Van der Wiel al uit de basis en ik verwacht dat hij dat dit jaar ook zal doen. Wat dat betreft een prima keus.
Maar jij had natuurlijk liever Kromkamp en Reiziger gezien.
Joy4ever
-
- 4634 berichten
- 1859 stemmen
Ik denk eerder dat je je druk kan maken om de selectie van Kuijt en Mathijsen. Voor de rest vind ik het een prima voorselectie. Hoewel Anita pijn aan mijn ogen blijft doen
. Ik hoop wel dat Elia zijn vorm weet terug te vinden bij Bremen. Dan heb je voorin ook wat meer alternatieven.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van Rhijn.
Whoehahaa. Inhoudelijk kan je er zeker niks over zeggen?
Hele logische selectie. Mag de concurrentie aangaan met vd Wiel of met een cv.
Maak je niet zo volstrekt belachelijk met je eeuwige Ajax haat. Manmanman.
Van Gaal selecteert een logische ploeg. Mathijssen en Kuijt weet ik niet, de rest is vrij logisch om ieder geval te gaan proberen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77274 stemmen
Alleen jammer dat het vervelende joch er bij zit Van Persie 
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Alleen jammer dat het vervelende joch er bij zit Van Persie
Nee, we laten onze beste speler thuis 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Van Rhijn.
Ooit gehoord van doorselecteren? Wie zou er volgens jou dan de tweede man achter vd Wiel moeten zijn........ Bouhlarouz gaat Brazilië echt niet meer halen hoor. Tevens duurt het nog twee jaar voor we naar Brazilië gaan, dus dan is Ricardo ook al twee jaar verder met de nodige Ajax en Oranje ervaring op zak.
Denken op langere termijn is voor sommige mensen toch lastig blijkbaar.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee, we laten onze beste speler thuis
Sneijder zit er toch bij?
Van Persie is ongeveer nr 32 in de klassement van onze beste spelers. Enorme falerd is ie eerder. Maar goed, zelfs die kneus hoort een herkansing te krijgen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Weet nu al dat het enorm gaat botsen tussen van Gaal en van Persie. Als hij zijn arrogante houding niet aanpast laten we hem op de WK lekker thuis. Hoeft die ook niet met de pers te praten.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Whoehahaa. Inhoudelijk kan je er zeker niks over zeggen?
Hele logische selectie. Mag de concurrentie aangaan met vd Wiel of met een cv.
Maak je niet zo volstrekt belachelijk met je eeuwige Ajax haat. Manmanman.
Van Gaal selecteert een logische ploeg. Mathijssen en Kuijt weet ik niet, de rest is vrij logisch om ieder geval te gaan proberen.
Jij vindt het logisch dat een speler met 14 potjes achter zn naam in Oranje komt?? voor iemand die constant zat te zeveren over ene onervaren Willems bijvoorbeeld lijkt me dat nogal belachelijk.
Wat heeft dat met Ajax haat te maken?? worden er ook spelers met 14 potjes achter hun naam van AZ geselecteerd dan
Logische selectie??? ahahaha, en dat noem jij inhoudelijk???
Het slaat toch totaal nergens op dat iemand die zich nog niet eens een klein beetje bewezen heeft in Oranje komt ??
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ooit gehoord van doorselecteren? Wie zou er volgens jou dan de tweede man achter vd Wiel moeten zijn........ Bouhlarouz gaat Brazilië echt niet meer halen hoor. Tevens duurt het nog twee jaar voor we naar Brazilië gaan, dus dan is Ricardo ook al twee jaar verder met de nodige Ajax en Oranje ervaring op zak.
Denken op langere termijn is voor sommige mensen toch lastig blijkbaar.
Wat een gelulz eg. Zeg ik dat doorselecteren stom is of zo? Tuurlijk moet je doorselecteren maar dan wel met mensen waarvan je weet dat die het niveau aankunnen. Of die in ieder geval een béétje ervaring hebben.
Een Verhaegh lijkt mij vooralsnog al minimaal 3x beter dan Van Rhijn bijvoorbeeld en zo zullen er nog wel meer zijn.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Sneijder zit er toch bij?
Van Persie is ongeveer nr 32 in de klassement van onze beste spelers. Enorme falerd is ie eerder. Maar goed, zelfs die kneus hoort een herkansing te krijgen.
En dan heeft iemand het over blinde Ajax -haat, hahaha
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Weet nu al dat het enorm gaat botsen tussen van Gaal en van Persie. Als hij zijn arrogante houding niet aanpast laten we hem op de WK lekker thuis. Hoeft die ook niet met de pers te praten.
Aangezien zo'n beetje 15 spelers in de selectie arroganter zijn dan Van Persie, waaronder Sneijder, Robben, van der Wiel, Affelay, De Jong, etc. zou ik me daar eerder druk om maken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
We zullen toch wat jonge spelers de kans moeten geven in het Nederlands Elftal? Beter nu al dan een Willems meteen op 1 van de grootste toernooien te laten debuteren. Als van Rhijn het niveau niet aan kan, dan weet van Gaal dat tenminste. De oude garde achterin moeten we vanaf en we moeten toch gaan kijken wie deze rollen zo snel mogelijk goed kunnen vervullen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jij vindt het logisch dat een speler met 14 potjes achter zn naam in Oranje komt?? voor iemand die constant zat te zeveren over ene onervaren Willems bijvoorbeeld lijkt me dat nogal belachelijk.
Wat heeft dat met Ajax haat te maken?? worden er ook spelers met 14 potjes achter hun naam van AZ geselecteerd dan
Logische selectie??? ahahaha, en dat noem jij inhoudelijk???
Het slaat toch totaal nergens op dat iemand die zich nog niet eens een klein beetje bewezen heeft in Oranje komt ??
Wat snap jij niet aan het feit dat het een oefenpot is? En het feit dat we achterin nauwelijks goede spelers hebben. En dat van Rhijn het bij Ajax goed doet, ook in duels tegen PSV en Man Utd? En dat van Gaal gewoon mag testen wie hij wil?
Je bent een zeur.
En dan kom je zelf met Paul Verhaegh aan !!!!!!!!!!!
x nog veel vaker.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En dan heeft iemand het over blinde Ajax -haat, hahaha
Welja, laten we van Persie een 3e toernooi op rij aanbieden om aan te tonen dat ie een dikke faler in Oranje is 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
En dat van Gaal gewoon mag testen wie hij wil?
Je bent een zeur.
Ow ok, nou laten we dan allemaal onze mond houden tot aan het WK, prima!
x nog veel vaker.
.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Welja, laten we van Persie een 3e toernooi op rij aanbieden om aan te tonen dat ie een dikke faler in Oranje is
Na Sneijder nog altijd de beste speler afgelopen EK, zoals iedereen met een beetje voetbalverstand en geen Ajaxmuur om zn hersens heen gebouwd zag.
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je bent slechtziend ofzo? Ik gaf je net een stel argumenten waarom je voor de zoveelste keer gekleurde onzin zit te vertellen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Aangezien zo'n beetje 15 spelers in de selectie arroganter zijn dan Van Persie, waaronder Sneijder, Robben, van der Wiel, Affelay, De Jong, etc. zou ik me daar eerder druk om maken.
Robben moet ook gewoon doen wat hem gezegd wordt idd. Op linksbuiten zetten en anders kan hij ook thuisblijven wat mij betreft. van der Wiel speelde dit EK vreselijk, maar werd ook helemaal gek dat Robben geen enkele keer wilde mee verdedigen.
Afellay is zeker zo arrogant als van Persie sinds hij bij Barca speelt. Sneijder was absoluut niet arrogant het afgelopen EK. Veruit de beste speler aan Nederlandse zijde en wilde er echt voor gaan. Ook de Jong heeft zich prima gedragen.
van Persie, Afellay en Robben zijn de jongens om het meest in de gaten te houden als Louis zijnde. Gewoon keihard optreden tegen arrogantie en je verheven voelen boven de groep.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Dit is toch slechts de selectie voor de oefenwedstrijd tegen Belgie of is dit ook al een voorselectie voor de WK kwalificatie? In het eerste geval snap ik niet wat er mis is om wat jonge spelers te testen. Zeker met de ouwe rotten die centraal achterin staan snap ik niet wat er mis is om Van Rhijn, Viergever en De Vrij een kans te geven... Al snap ik niet wat Siem de Jong nou alsmaar in die selectie's doet. Heeft hij dan echt zulke klasse?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Na Sneijder nog altijd de beste speler afgelopen EK, zoals iedereen met een beetje voetbalverstand en geen Ajaxmuur om zn hersens heen gebouwd zag.
.
Haha ja, want hebben we de laatste jaren van onze Arsenal gigant genoten. In potentie iets zijn en echt iets zijn is een fors verschil. Die gozer mag achteraan in de rij aansluiten wat betreft Oranje prestaties.
Hierbij laat ik het, ga niet weer alles van een maand terug herhalen voor jou.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Het afgelopen toernooi faalde heel Oranje. Daar gaan we Van Persie toch niet op afrekenen? In Afrika scoorde hij dan wel niet (althans 1x volgens mij) maar haalden we wel de finale toch?
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Je bent slechtziend ofzo? Ik gaf je net een stel argumenten waarom je voor de zoveelste keer gekleurde onzin zit te vertellen.
*leest terug* ik zie niks inhoudelijks over Verhaegh hoor. Alleen waarom Van Rhijn een enorm goede topper is die maar liefst 14 potjes heeft gespeeld.
Maar 1 ding is nu wel zeker. Het arme jong is nu al zo overhyped dat ie komend seizoen gegarandeerd door de mand valt, dat is dan wel weer grappig. En voor hem sneu.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het afgelopen toernooi faalde heel Oranje. Daar gaan we Van Persie toch niet op afrekenen? In Afrika scoorde hij dan wel niet (althans 1x volgens mij) maar haalden we wel de finale toch?
Tegen Denemarken en Duitsland had ie in totaal wel 4 goals kunnen maken. Daar reken ik hem wel degelijk op af. Hij is een waardeloze spits voor Oranje. Al 2 toernooien en vele jaren op rij. Wat mij betreft stopt hij er lekker mee, maar met een herkansing kan ik leven. Hoop dat Louis hem alleen even op zijn plek gaat zetten en hem zegt wie de baas is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.