• 16.389 nieuwsartikelen
  • 180.149 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.598 acteurs
  • 199.691 gebruikers
  • 9.420.321 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Ten eerste heeft Joran van der Sloot 2 meisjes vermoord. Hij zit daarvoor nu zijn straf uit. Als hij vrijkomt dan mag hij van mij weer aan het werk ja, hoewel de man een moordenaar is.

Kluivert heeft een ongeluk veroorzaakt waarbij iemand is omgekomen (geen moord, wel dood door schuld). Jaarlijks sterven er 700 mensen in het verkeer in Nederland, vaak heeft daarbij iemand schuld. Voor die schuld heeft Kluivert een straf gekregen. We zijn nu ZEVENTIEN jaar verder. Daar nu nog mee aan komen kakken is gewoon dieptriest.

Uh, Kluivert, werd diezelfde week weer aangehouden toen hij met 80 over de Stadhouderskade reed. Maar jij vindt het blijkbaar best dat dat soort gasten worden ingehuurd op een plek waar het geven van het juiste voorbeeld van belang is. Onbegrijpelijk dat de KNVB dit zelf niet snapt.

En die man is nog steeds dood.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Wat een gelul zeg. Een Faber is 3 keer zo hard als Kluivert en Blind bij elkaar? Dat jij hem niet goed kent is een ander verhaal.

Net alsof spelers alleen luisteren naar een speler die hoog gespeeld heeft, gaat puur om persoonlijkheid en dat heeft Faber alleen al meer dan Kluivert in zn hele leven zal hebben.

Ik ken Faber prima, geen Oranje materiaal. Laat hem maar eerst 10 jaar ergens anders werken. Het NL elftal is een plaats voor egootjes. Spelers kijken op tegen de topscorer aller tijden. Daarna heeft Patje ook wel wat meer charisma.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nee, na dat kut EK moet er ingezet worden op kwaliteit. Geen laffe coach met een nietszeggende PSV staf. Sorry, maar zouden internationals echt van Faber onder de indruk zijn? Of Schreuder, die er na het EK bij zou komen, maar nu niet meer?

Van Gaal is een coach van wereldniveau en Kluivert de alltime topscorer van Oranje. Dat maakt wat meer indruk denk ik. Dan maar wat norsigheid bij interviews. Belangrijker vind ik dat we weer oerHollands aanvallend voetbal zien en resultaten boeken.

Ja, want daarop heeft Van Gaal echt geweldig trackrecord met Oranje...

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik ken Faber prima, geen Oranje materiaal. Laat hem maar eerst 10 jaar ergens anders werken. Het NL elftal is een plaats voor egootjes. Spelers kijken op tegen de topscorer aller tijden. Daarna heeft Patje ook wel wat meer charisma.

Patje heeft helemaal geen charisma, behoorlijk kleurloos figuur hoor, het is geen Seedorf of Davids of zo. En ik snap ook echt niet wat dat er mee te maken heeft.

en eerst 10 jaar ergens anders werken? Hij is tenminste hoofdcoach geweest ergens met verantwoordelijkheid. Wat heeft Kluivert in vredesnaam gepresteerd.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ja, want daarop heeft Van Gaal echt geweldig trackrecord met Oranje...

Wel als coach gekeken over 20 jaar. Het is de enige falende bondscoach waarbij ik op een herkansing hoopte.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Patje heeft helemaal geen charisma, behoorlijk kleurloos figuur hoor, het is geen Seedorf of Davids of zo. En ik snap ook echt niet wat dat er mee te maken heeft.

en eerst 10 jaar ergens anders werken? Hij is tenminste hoofdcoach geweest ergens met verantwoordelijkheid. Wat heeft Kluivert in vredesnaam gepresteerd.

Kampioen met Jong Twente. Dat sla ik minimaal zo hoog aan als wat Faber in de JL liet zien.

En Kluivert heeft genoeg charisma. Heeft het de laatste jaren ook slim aan aangepakt. Stage bij van Gaal bij AZ gelopen, bij NEC meegelopen en een matige spelers geholpen topscorer te worden en daarna jong Twente kampioen gemaakt. Prima zaak om als volgende stap assistent te worden bij je grote leermeester bij Oranje.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nee, na dat kut EK moet er ingezet worden op kwaliteit. Geen laffe coach met een nietszeggende PSV staf. Sorry, maar zouden internationals echt van Faber onder de indruk zijn? Of Schreuder, die er na het EK bij zou komen, maar nu niet meer?

Van Gaal is een coach van wereldniveau en Kluivert de alltime topscorer van Oranje. Dat maakt wat meer indruk denk ik. Dan maar wat norsigheid bij interviews. Belangrijker vind ik dat we weer oerHollands aanvallend voetbal zien en resultaten boeken.

Wat weet jij nou van de kwaliteiten van Faber en Schreuder? Vooralsnog hebben die niet veel minder gepresteerd op trainersgebied dan Blind en Kluivert die inderdaad wat meer interlands hebben gespeeld. Maar je hebt aan Van Basten kunnen zien hoe snel dat aanzien verdwijnt als je een coach bent die vreemde beslissingen neemt en zo ruzie krijgt met z'n spelers (of zelfs maar als iemand uit het publiek hem een pannekoek noemt).

En dat we resultaten willen zien is duidelijk maar ook Van Gaal zal geconfronteerd worden met een defensie die om te huilen is internationaal gezien.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

[bij NEC meegelopen en een matige spelers geholpen topscorer te worden

. ok, laat maar. Ik zie al dat de heilige Kluivert van allerlei wordt toegeschreven. Heeft geen discussie nodig.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Reinbo schreef:

Uh, Kluivert, werd diezelfde week weer aangehouden toen hij met 80 over de Stadhouderskade reed.

Je hebt het nog steeds over die week van ZEVENTIEN jaar geleden?

En die man is nog steeds dood.

De schade kan niet hersteld worden, maar dat zal ook zeker niet gebeuren door hem niet aan te stellen bij het Nederlands elftal. Hij krijgt deze baan gewoon omdat Van Gaal hem kan gebruiken, en daar heeft dat ongeluk van ZEVENTIEN jaar geleden helemaal niks mee uit te staan. Bijzonder kleinzielig dit.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

. ok, laat maar. Ik zie al dat de heilige Kluivert van allerlei wordt toegeschreven. Heeft geen discussie nodig.

Achja, je zou eens je ongelijk toe moeten geven

Nota bene Vleminckx zelf gaf constant aan dat Kluivert zeer waardevol voor hem was, maar kos weet het beter

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Ja, spelers laten zich ook regelmatig negatief uit over hun trainers. Het is nogal naief om de resultaten van een enkel jaar (voor een belangrijk deel) toe te schrijven aan een trainer, dat is statistisch gezien onverantwoord.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Knisper schreef:

Ja, spelers laten zich ook regelmatig negatief uit over hun trainers. Het is nogal naief om de resultaten van een enkel jaar (voor een belangrijk deel) toe te schrijven aan een trainer, dat is statistisch gezien onverantwoord.

Niet de resultaten van de ploeg, wel de individuele progressie van een beperkte spits die plots nationale topscorer (of 2e, weet ik niet meer) werd met Kluivert als spitsentrainer.

Die Belg heeft dat wel tien keer gezegd dat jaar, dat Kluivert hem ontzettend veel leerde.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Dan heeft Vleminckx wel een onzettend slecht geheugen als hij dat nu, gezien zijn resultaten in België, alweer allemaal vergeten is.

Sergio

• 254 berichten
  • 6291 stemmen

@eRCee

­

http://www.­telegraaf.­nl/prive/4692798/__­Patrick_­Kluivert_­teveel_­gedronken__.­html

Dit was dus niet zeventien jaar geleden Kluivert is een kleurloos figuur met een strafblad om misselijk van te worden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Reinbo schreef:

Stemmingmakerij? Nogal kundig staaltje van wereldvreemdheid en onbegrip.

Mensen bestempelen als criminelen en moordenaars terwijl de rechtsstaat anders oordeelde is eerder een kundig staaltje van wereldvreemdheid (tenzij je niet achter onze rechtsvorm staat, maar dat terzijde).

Sergio

• 254 berichten
  • 6291 stemmen

De link werkt niet hier het bericht.

Patrick Kluivert met teveel drank op achter stuur.

van onze redactie

AMSTERDAM - Patrick Kluivert is door de politie meegenomen omdat tijdens een blaastest bleek dat hij te veel gedronken had.

Patrick zou na een avondje barbecuen op zijn scooter nog een ijsje hebben willen halen in Laren toen hij in een politiefuik reed en een blaastest moest ondergaan, waaruit bleek dat hij teveel had gedronken. De voetballer moest mee naar het politiebureau.

Patrick werd veertien jaar geleden veroordeeld voor dood door schuld omdat hij te hard reed en daardoor een andere automobilist doodreed.

Augustus 2009.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

depri83 schreef:

Dan heeft Vleminckx wel een onzettend slecht geheugen als hij dat nu, gezien zijn resultaten in België, alweer allemaal vergeten is.

Buiten dat was het in de 1ste plaats Jack de Gier (ook volgens Vleminckx en Kluivert) die hem toen het meeste bijbracht. Kluivert kwam heel af en toe eens langs, werd zwaar overdreven door media en Ajaxvolk uiteraard.. Ik verwacht Jackie dus binnenkort bij Oranje .

tevens veel meer charisma en een toffere kerel. .

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die Belg heeft dat wel tien keer gezegd dat jaar, dat Kluivert hem ontzettend veel leerde.

Hahaha, ja, omdat alle Ajaxmedia in NL hem echt ELK interview hem suggestief vroegen of het echt niet door Kluivert kwam. Hoe kan het anders dat je opeens scoort .

En hoewel Bjorn maar bleef hameren dat t toch echt Jackie was werd dat natuurlijk niet door alle Ajaxmeelopertjes opgepikt.

Echt, ga me niks vertellen over Kluivert bij NEC zeg, hahah

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

A&L draaft hier ook een beetje door over Kluivert. Een fenomenale spits tot het jaar 2000 ongeveer, maar voor de rest heeft hij op bijna alle vlakken in het leven gefaald. Ongeacht hij schuldig is of niet of weet ik veel wat, Kluivert wordt door veel mensen gewoon niet serieus genomen. Dat zal onder de voetballers ook wel gelden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

A&L draaft hier ook een beetje door over Kluivert. Een fenomenale spits tot het jaar 2000 ongeveer, maar voor de rest heeft hij op bijna alle vlakken in het leven gefaald. Ongeacht hij schuldig is of niet of weet ik veel wat, Kluivert wordt door veel mensen gewoon niet serieus genomen. Dat zal onder de voetballers ook wel gelden.

Hij heeft op menselijk vlak grote fouten gemaakt ja. Als speler was hij lange tijd top en als coach/trainer is hij de laatste 2, 3 jaar prima bezig. Oranje is dan een vrij logische volgende stap. Misschien kan hij van Persie leren eens op een eindronde belangrijke goals te maken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Mensen bestempelen als criminelen en moordenaars terwijl de rechtsstaat anders oordeelde is eerder een kundig staaltje van wereldvreemdheid (tenzij je niet achter onze rechtsvorm staat, maar dat terzijde).

Nee, dat is gewoon forumtaal. En de rechtsstaat kan er ook naast zitten. Er is immers verschil tussen wat gerechtelijk bewezen geacht wordt en moreel aanvaardbaar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wel als coach gekeken over 20 jaar. Het is de enige falende bondscoach waarbij ik op een herkansing hoopte.

Ja, jij houdt blijkbaar van dit soort mongolen..... wat mij betreft werd die vandaag nog ontslagen. De aanstelling van Kluivert en het plan om bij te laten houden hoeveel onze internationals slapen spreekt boekdelen.... Er is ook een groot verschil tussen clubtrainers zijn of Bondscoach. Hij lijkt dat niet te beseffen. Maar ik verheug me nu al op zijn afgang.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Sergio schreef:

De link werkt niet hier het bericht.

Patrick Kluivert met teveel drank op achter stuur.

van onze redactie

AMSTERDAM - Patrick Kluivert is door de politie meegenomen omdat tijdens een blaastest bleek dat hij te veel gedronken had.

Patrick zou na een avondje barbecuen op zijn scooter nog een ijsje hebben willen halen in Laren toen hij in een politiefuik reed en een blaastest moest ondergaan, waaruit bleek dat hij teveel had gedronken. De voetballer moest mee naar het politiebureau.

Patrick werd veertien jaar geleden veroordeeld voor dood door schuld omdat hij te hard reed en daardoor een andere automobilist doodreed.

Augustus 2009.

Inderdaad een halsmisdaad, tijdens een bbq wat drinken en dan op de scooter stappen.

Nooit meer aan de slag bij welke werkgever dan ook deze man!

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Omdat het hem steeds werd gevraagd.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Ach, het maakt toch ook geen ruk uit wat die gasten in het verleden gedaan hebben? Op alle namen die genoemd werden/worden is wel iets te vinden..

Frank de Boer zat aan de doping, Davids mept als een volleerd Badr Harie ieder weekend een stel burgers in elkaar, zat overigens ook aan de doping, Bergkamp durft niet eens in een vliegtuig te stappen, Jaap Stam zat net als de rest van zijn generatie ook aan de doping, Van Basten is een onbenul, Stevens is ook een ruziemaker pur sang, Koeman stapt op de eerste beste trein die passeert, Adriaanse ziet het verschil tussen Willems en Elia niet, Foppe de Haan (moet ik hier ook serieus op in gaan?) is natuurlijk geen optie, Gullit heeft écht overal gefaald, Rijkaard is (ook) al eens gefaald als bondscoach (had de titel voor het oprapen met zulk materiaal), Hiddink heeft eveneens een crimineel verleden met zijn belasting ontduiking (en verdient daarnaast een godsvermogen).

Moet ik nog verder gaan?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ga maar verder

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

Kut, eigenlijk was mn inspiratie gewoon op

Misschien weet otherfool er nog een paar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Inderdaad een halsmisdaad, tijdens een bbq wat drinken en dan op de scooter stappen.

Nooit meer aan de slag bij welke werkgever dan ook deze man!

Met zijn historie is dat idd een halsmisdaad. (Het zal ook zeker niet net toevallig die ene keer zijn dat hij dan ook gepakt wordt met alcohol,...) Had zo maar nog een keer kunnen gebeuren. Ik zou 'm in ieder geval niet aannnemen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Met zijn historie is dat idd een halsmisdaad. (Het zal ook zeker niet net toevallig die ene keer zijn dat hij dan ook gepakt wordt met alcohol,...) Had zo maar nog een keer kunnen gebeuren. Ik zou 'm in ieder geval niet aannnemen.

Als het nu in de auto was...maar dit was een scooter. Nog niet slim en vooral heel dom, maar ook geen misdaad.

Hij reed vroeger eens te hard (zonder alcohol) waarbij een dodelijk slachtoffer viel die per ongeluk op de weg stond op dat moment. Afschuwelijk, maar moet daardoor de rest van je carriere erop zitten? Het was een ongeluk, geen bewuste aanslag.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Ik vind het sowieso raar, dat er steeds gedacht wordt dat een grote voetbalcarriere belangrijk is om een goede trainer te worden. Al ruil je de trainers van de eredivisie en de topklasse om, dan heb je nog steeds hetzelfde niveau en resultaten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.