• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.720 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Ik denk toch al 3 of 4 jaar oud. 2jaar geleden speelde AZ er tegen

Maar inderdaad toen maakte ze ook een veel sterkere indruk dan vandaag.

Volgens mij speelde zij maar op 70% ofzo.

Ik ben niet seniel hoor. Ajax speelde 25 augustus 2010 (dus niet eens 2 jaar oud nog) de thuiswedstrijd (return) tegen Kiev. Was in het 2e seizoen van Jol.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

AZ – Dynamo Kiev 21 oktober 2010.

Dan moest AZ blijkbaar tegen hetzelfde Kiev die door Ajax werd uitgeschakelt.

Dat was inderdaad een sterker Kiev dan die ik vandaag in actie heb gezien

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Word je eens wereldkampioen, is het weer niet goed

Laat hij zich eerst maar eens kwalificeren. Verder idd wanstaltige staf.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Kluivert nu ook assistent van Van Gaal naast Blind. Leuk zo'n Ajax bolwerk

Nu word het natuurlijk wachten op het oproepen van Blind Jr, Van Rhijn, Boerrigter en Ebecilio. Daarnaast komen Anita en Siem De Jong natuurlijk in de basis elf.

Weet je, daar ben ik helemaal niet bang voor. Louis en Ajax leven trouwens bepaald niet in harmonie samen en daarbij zijn er te weinig Ajacieden die voor Oranje in aanmerking komen. Van Rhijn, Anita en Boerrigter zou ik niet gek vinden als debutanten, de rest wel. Louis zou geen Bouma selecteren omdat de halve staf van hem bij de club van hem werkzaam is, ben ik van overtuigd.

Verder lijkt Kluivert me een prima keuze. Heb je meteen een spitsentrainer in huis die gespeeld heeft in de top. En Louis lijkt me sowieso niet iemand die veel naar zijn assistenten zal luisteren, dus het maakt weinig uit wie je neemt. Je moet assistenten nemen die je visie accepteren en volgen. Nou, die heeft Louis nu.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Tijd voor het PSV kamp om te huilen nu, blijkbaar. Leuk zeg

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

%%%%%% schreef:

AZ – Dynamo Kiev 21 oktober 2010.

Dan moest AZ blijkbaar tegen hetzelfde Kiev die door Ajax werd uitgeschakelt.

Dat was inderdaad een sterker Kiev die ik vandaag in actie heb gezien

Dat klopt, volgens mij zat Kiev in de EL poule bij AZ, samen met dat Bate. Kiev kwam in die EL doordat Ajax hen uit de voorrondes CL knikkerde. Was toen echt een sterke ploeg, vond ze vanavond vrij beroerd. Volgens mij speelden ze pas na de 1-1 op meer dan 60%. Wordt in Rotterdam loodzwaar voor de return.

Barfly

• 1873 berichten
  • 1749 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je moet assistenten nemen die je visie accepteren en volgen. Nou, die heeft Louis nu.

Volgens mij is handiger dat assistenten complementair aan je zijn. Anders lopen ze er toch maar bij voor...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Barfly schreef:

Volgens mij is handiger dat assistenten complementair aan je zijn. Anders lopen ze er toch maar bij voor...

Zo is dat. Vd Lem, Jonker...dat waren zijn assistenten omdat ze hem volgden qua visie en uitvoering. Blind en Kluivert gaan dit ook doen.

Overigens had ik Jaap Stam er graag bij gehad ipv Blind, lijkt me een grotere persoonlijkheid terwijl hij wel de Ajax visie lijkt te willen volgen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ik moet zeggen dat ik het niet heel erg zitten als Ajacied zijnde. Van Gaal is al jaren het spoor bijster, Kluivert lijkt me geen figuur waar je wat van leert en Blind heeft zijn reputatie al tegen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Eens met rep. Al heb ik nog wel een beetje vertrouwen in van Gaal. Gelukkig is de rest toch bijzaak bij van Gaal. Blind en Kluivert. Pffff.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

Ik moet zeggen dat ik het niet heel erg zitten als Ajacied zijnde. Van Gaal is al jaren het spoor bijster, Kluivert lijkt me geen figuur waar je wat van leert en Blind heeft zijn reputatie al tegen.

Als coach is van Gaal juist helemaal weer top de laatste 5 jaar. Heel goed werk bij AZ geleverd met oa de titel, bij Bayern de titel, beker en CL finale bereikt. Hij lijkt juist weer terug aan de top. En misschien heeft zijn sabbatical year hem goed gedaan. Kluivert doet het als coach van jong Twente prima en heeft natuurlijk zijn ervaringen als topspeler. Alleen Blind valt er buiten, die heeft er na zijn carriere als speler weinig meer van gebakken in allerlei functies. Die had ik ook niet genomen. Al zal iemand als Huntelaar wel blij met hem zijn, Blind geloofde heilig in hem toen hij hem naar Ajax haalde.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het aanstellen van liefst 2 assistenten met een crimineel verleden is wmb genoeg om de K te verwijderen uit de KNVB. Al zal lallende Louis zich wel thuis voelen bij deze drinkebroeders.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Inderdaad. Daarnaast zeggen kampioenschappen met een tweede elftal niet zoveel. Vooral omdat daar altijd wel spelers uit het eerste rondlopen. Het blijven beschadigde persoonlijkheden. Al weet ik zo even niet wat voor criminele activiteiten Blind achter de rug heeft?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het beschonken inrijden op een auto met vrouw en baby aan boord vind ik persoonlijk 'not done'.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nu je dat zegt, dat is nog redelijk recent gebeurd of niet?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

December 2006.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Tonypulp schreef:

Tijd voor het PSV kamp om te huilen nu, blijkbaar. Leuk zeg

He he, ik zit niet in het PSV kamp he.

Sergio

• 254 berichten
  • 6291 stemmen

Het ware gezicht van "meneer" Patrick Kluivert.

Kluivert´s slachtoffer spreekt – Shownieuws.tv

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ik moet ook altijd denken aan dat interview bij Holland Sport van hem. Vond ie niet zo leuk denk ik.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Na de afgang op het EK zou de KNVB moeten begrijpen dat Oranje vooral veel goodwill is kwijtgeraakt. Er moet een nieuw fris gezicht met een goede verstandhouding naar zowel spelers, pers als het grote publiek komen.

En dan komen ze met de snelkookpan van Gaal aanzetten met crimineel Kluivert ernaast om het nog erger te maken.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Guttegut. Over ouwe koeien gesproken, dat is VIJFTIEN jaar geleden, die jongen was 18 ofzo.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

eRCee schreef:

Guttegut. [ ] die jongen was 18 ofzo.

hetgeen je ook over Joran van der Sloot kan zeggen dan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Kom op zeg. Pure stemmingmakerij.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Redlop schreef:

Ten eerste heeft Joran van der Sloot 2 meisjes vermoord. Hij zit daarvoor nu zijn straf uit. Als hij vrijkomt dan mag hij van mij weer aan het werk ja, hoewel de man een moordenaar is.

Kluivert heeft een ongeluk veroorzaakt waarbij iemand is omgekomen (geen moord, wel dood door schuld). Jaarlijks sterven er 700 mensen in het verkeer in Nederland, vaak heeft daarbij iemand schuld. Voor die schuld heeft Kluivert een straf gekregen. We zijn nu ZEVENTIEN jaar verder. Daar nu nog mee aan komen kakken is gewoon dieptriest.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Redlop schreef:

Na de afgang op het EK zou de KNVB moeten begrijpen dat Oranje vooral veel goodwill is kwijtgeraakt. Er moet een nieuw fris gezicht met een goede verstandhouding naar zowel spelers, pers als het grote publiek komen.

En dan komen ze met de snelkookpan van Gaal aanzetten met crimineel Kluivert ernaast om het nog erger te maken.

Nee, na dat kut EK moet er ingezet worden op kwaliteit. Geen laffe coach met een nietszeggende PSV staf. Sorry, maar zouden internationals echt van Faber onder de indruk zijn? Of Schreuder, die er na het EK bij zou komen, maar nu niet meer?

Van Gaal is een coach van wereldniveau en Kluivert de alltime topscorer van Oranje. Dat maakt wat meer indruk denk ik. Dan maar wat norsigheid bij interviews. Belangrijker vind ik dat we weer oerHollands aanvallend voetbal zien en resultaten boeken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Ten eerste heeft Joran van der Sloot 2 meisjes vermoord. Hij zit daarvoor nu zijn straf uit. Als hij vrijkomt dan mag hij van mij weer aan het werk ja, hoewel de man een moordenaar is.

Kluivert heeft een ongeluk veroorzaakt waarbij iemand is omgekomen (geen moord, wel dood door schuld). Jaarlijks sterven er 700 mensen in het verkeer in Nederland, vaak heeft daarbij iemand schuld. Voor die schuld heeft Kluivert een straf gekregen. We zijn nu ZEVENTIEN jaar verder. Daar nu nog mee aan komen kakken is gewoon dieptriest.

Inderdaad. Een vreselijke fout, maar wel 1 van ruim 15 jaar geleden. Die jongen heeft veel spijt en ondanks dat hij dat onhandig ooit uitdrukte bij Holland Sport zou iedereen zijn biografie eens moeten lezen. Daar gaat een heel hoofdstuk over het ongeluk. Die jongen was ook kapot van zijn daad.

Snap ook niet waarom iedereen altijd blijft reageren op dat otherfool getroll. Noemt ie ze beiden toch criminelen, prima joh. Dat zou de laatste zijn die je nog enig serieus moet nemen.

En dan heb je ook nog mensen die een ongeluk vergelijken met 2 moedwillige moorden van Joran vd Sloot

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Redlop schreef:

(quote)

.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Kom op zeg. Pure stemmingmakerij.

Stemmingmakerij? Nogal kundig staaltje van wereldvreemdheid en onbegrip.

Zal er in ieder geval niet rauwig om zijn als het WK niet halen. Kan onmogelijk juichen voor deze mensen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

[

Nee, na dat kut EK moet er ingezet worden op kwaliteit. Geen laffe coach met een nietszeggende PSV staf. Sorry, maar zouden internationals echt van Faber onder de indruk zijn? Of Schreuder, die er na het EK bij zou komen, maar nu niet meer?

.

Wat een gelul zeg. Een Faber is 3 keer zo hard als Kluivert en Blind bij elkaar? Dat jij hem niet goed kent is een ander verhaal.

Net alsof spelers alleen luisteren naar een speler die hoog gespeeld heeft, gaat puur om persoonlijkheid en dat heeft Faber alleen al meer dan Kluivert in zn hele leven zal hebben.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Overigens begrijp ik ook echt niet wat men met Kluivert moet.

het zal best een aardige spitsentrainer zijn (al lijkt me dat nogal lastig te beoordelen voor ons), maar verder iemand die met name op persoonlijkheidsvlak overal en altijd gefaald heeft. Begrijp de toegevoegde waarde absoluut niet.

Bovendien ook niet echt een bijster intelligent figuur.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.