• 15.992 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.695 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Kiev is niet in beste doen, maar dat komt natuurlijk door het goede spel van Feyenoord.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

%%%%%% schreef:

Speelt Milevski daar niet meer ? Dat is echt een geweldenaar !

Volgens mij is die Milevsky een beetje stil blijven staan in z'n ontwikkeling. Was één van de grote talenten een paar jaar geleden maar staat zowel bij Kiev als bij Oekraïne lang niet altijd erin.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Milevski speelde al mee op het jeugd EK in ik meen Portugal toen Oranje de cup de 1e keer won, versloegen toen dacht ik Oekraine in de finale. Die jongen had 3, 4 jaar terug al naar west Europa moeten komen.

Ploeg die tegen Ajax speelde vond ik een stuk sterk, al baseer ik dat vooral op het duel in Amsterdam. In Kiev was DK toen ook vrij matig tegen Ajax. Had toen 0-3 kunnen worden, maar werd 1-1 omdat Ajax stond te slapen na de 0-1.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Tja, het heeft niet echt veel nu dat vergelijken.

Het Kiev waar PSV regelmatig tegenover stond met Sheva en Rebrov was nog sterker, maar ja wat moet je ermee.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, Ajax-Kiev is maar 2 jaar oud, groot deel van de kern van toen is er nog, op een paar na. Ik mis nu Emerenko en Milevski, terwijl bv ook Shevchenko gestopt is met spelen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Zo, goeie goal zeg!

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Schaken met 1-0 Belangrijke en goede goal van Feyenoord!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Prachtige pases waarmee Clasie weer strooit hoor... Jammer dat Mulder weer staat te kloten..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mulder is het helaas ook nog niet verleerd...

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

RuudC schreef:

(quote)

Dat is me dan niet opgevallen met dit oostblokstreampje...

waar is dat streampje?

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Werkt al niet meer, helaas.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

RuudC schreef:

Werkt al niet meer, helaas.

jammer!!

hmmm Feyenoord werkt ook niet meer

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

jordandejong schreef:

Prachtige pases waarmee Clasie weer strooit hoor... Jammer dat Mulder weer staat te kloten..

Dankzij Mulder is het nu nog geen 5-1, je mag hem dankbaar zijn.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Prima uitgangspositie voor volgende week in een volle Kuip. Hoewel het natuurlijk zonde blijft dat je die voorsprong weggeeft, maar gezien de 15 kansen van Kiev is twee tegengoals nog vrij aardig.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Jaja; weer een Muldertje mogen aanschouwen. Laatste half uur stort Feyenoord toch wel echt hard in elkaar hoor; godsamme. Scheelt dat ze met 1-2 nog mogen hopen op een resultaat in Rotterdam, maar ben bang dat Kiev dat wel klaar gaat spelen daar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vooraf voor getekend maar toch wat teleurgesteld. Mulder keept een puike wedstrijd, beetje jammer dat ie weer een blamage van jewelste in huis heeft. Al was dynamo de tweede helft heer en meester. Maar prima uitgangspositie voor in Rotterdam-Zuid.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Tja, als het klasseverschil zo groot is als nu (lees: budget), en je hebt enkel wat oefenpotjes tegen het 6e van hoofdklassser Appelscha en Woerden ben je halverwege de tweede helft wel naar de klote gespeeld tegen een, al in de competitie opererend, Kiev..

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Lichtpuntjes waren Clasie en Mulder, dieptepunt toch wel Cisse. Totaal onzichtbaar..! Waarom Fernandez niet brengen, Koeman?

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Jammer van Mulder zeg, kom je nota bene op voorsprong in Kiev sta je goed te keepen en verlies je alsnog. Een magere 1-0 is wel genoeg volgende week .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Schone knalt effe de gelijkmaker van 25 meter afstand erin!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Alsof het niets was haha Mooi.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Kluivert nu ook assistent van Van Gaal naast Blind. Leuk zo'n Ajax bolwerk

Nu word het natuurlijk wachten op het oproepen van Blind Jr, Van Rhijn, Boerrigter en Ebecilio. Daarnaast komen Anita en Siem De Jong natuurlijk in de basis elf.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vooraf voor getekend maar toch wat teleurgesteld. Mulder keept een puike wedstrijd, beetje jammer dat ie weer een blamage van jewelste in huis heeft.

What else is new. Blijft een matige keeper My god wat een knullige goal weer zeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

Nu word het natuurlijk wachten op het oproepen van Blind Jr, Van Rhijn, Boerrigter en Ebecilio. Daarnaast komen Anita en Siem De Jong natuurlijk in de basis elf.

Word je eens wereldkampioen, is het weer niet goed

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

What else is new. Blijft een matige keeper My god wat een knullige goal weer zeg.

Heeft hij patent op. Lijkt sowieso wel of hij bang is om zichzelf te blesseren (of iemand anders). Kan me niet herinneren dat hij ooit eens ergens erin gevlogen is zoals je Vermeer wel eens ziet doen. Tevens heeft hij ook de uitstraling van een zak aardappelen; straalt geen zekerheid uit.

Je mag wel meer verwachten van iemand die al geruime tijd bij Feyenoord keept.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou, Ajax-Kiev is maar 2 jaar oud, groot deel van de kern van toen is er nog, op een paar na. Ik mis nu Emerenko en Milevski, terwijl bv ook Shevchenko gestopt is met spelen.

Ze hebben dit seizoen alleen al voor 32 miljoen ingekocht...

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik denk toch al 3 of 4 jaar oud. 2jaar geleden speelde AZ er tegen

Maar inderdaad toen maakte ze ook een veel sterkere indruk dan vandaag.

Volgens mij speelde zij maar op 70% ofzo.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dankzij Mulder is het nu nog geen 5-1, je mag hem dankbaar zijn.

Toch maakt hij op een zeer belangrijk moment een blunder. Daarvoor is Feyenoord nauwelijks in de problemen gekomen. Niet zelfs. Na de 1-1 begon het te lopen bij Dynamo. En gelukkig deed Mulder het toen vrij aardig.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Mulder heeft er nog voor gezorgd dat hij zelf wat te doen heeft gehad Een echte zelfstandig ondernemer!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.