- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat zeg ik nergens, maar voor mij is de Tour de France, althans de beleving ervan, van oudsher vergroeid met het commentaar van Neel & Smeets. Zonder die twee bleek er geen ruk meer aan. Het gaat dus niet alleen om het wielrennen, maar om de beleving ervan.
Wuyts en De Cauwer benaderen dit niveau.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die Ebecilio was gewoon 4 kilo te zwaar en moest dat kwijtraken, wat dus niet gelukt is 
Janssen was overigens ook te zwaar, maar die lijkt zich wel topfit te hebben getraind. En Sulejmani kwam ook te zwaar terug. Wat een schande zeg.
Ebecilio zien we zeer waarschijnlijk dus terug in Jong Ajax dit seizoen. De Boer wilt een selectie van max 19 spelers en nu Sana erbij is zal te nu nog te dikke Ebecilio wel eruit gezet worden. Ben er blij mee, waardeloze speler. En ook een beroerde sportmentaliteit schijnbaar.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
doe mee aan CvjH als je de rest van het seizoen serieus genomen wil worden in dit topic!!1 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die Ebecilio was gewoon 4 kilo te zwaar en moest dat kwijtraken, wat dus niet gelukt is 
Janssen was overigens ook te zwaar, maar die lijkt zich wel topfit te hebben getraind. En Sulejmani kwam ook te zwaar terug. Wat een schande zeg.
Ebecilio zien we zeer waarschijnlijk dus terug in Jong Ajax dit seizoen. De Boer wilt een selectie van max 19 spelers en nu Sana erbij is zal te nu nog te dikke Ebecilio wel eruit gezet worden. Ben er blij mee, waardeloze speler. En ook een beroerde sportmentaliteit schijnbaar.
Keer goed schijten en je hebt er weer een kilo af.
Nee serieus: Ebecillio moet je van de hand doen en wel heel snel. Ik word echt kotsziek van het feit dat hij het rendement heeft van een blinde postbode. En dan die mentaliteit.... Hij probeert het tij te keren nu een fitte Boerrigter en Fischer in zijn nek zitten te hijgen; te laat dus.
Fischer heeft in 3 weken tijd nu al meer laten zien dan Lorenzo in een heel seizoen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hij heeft blijkbaar niets geleerd van die eerste periode.....
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Hij heeft blijkbaar niets geleerd van die eerste periode.....
Ik las het net ja
.
Morgen komt Van Gaal met de namen van de voorselectie. Ik ben benieuwd.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Weet iemand of Kiev - Feyenoord wordt uitgezonden op EL? Bij de televisiegids staat de wedstrijd er niet bij, maar het lijkt me sterk dat ze die wedstrijd niet uitzenden.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Die wedstrijd wordt wel uitgezonden (er waren teveel klachten over ).
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die wedstrijd wordt wel uitgezonden (er waren teveel klachten over ).
Tegelijk met Norwich-Ajax vanavond, beetje jammer. Had Feyenoord effe willen zien, maar geef toch de voorkeur aan Ajax. Zap wel af en toe effe. Ik zet in op 3-0 voor Kiev vanavond.
Edit: Ah, ik zie dat Kiev om 19.00 uur is. Ajax pas 20.45. Komt goed uit.
Morgen komt Van Gaal met de namen van de voorselectie. Ik ben benieuwd.
Hoeft niet, hij heeft al gezegd dat hij weinig zal veranderen. Dus misschien een Anita of Clasie in de voorselectie, maar 95% blijft hetzelfde. Hij zal de EK groep denk ik een keertje volledig willen testen. Minus van Bommel dan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Klinkt goed, maar die 25 mjn zal meer moeten worden. Als Van P naar het buitenland verkast krijgt Feyenoord tenminste ook wat. Dus laat 'm maar naar Juve gaan. Ik zou zelf dat Engelse klimaat ook wel zat zijn na zo veel jaar....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Frank herstelt zich aardig na z'n "homo's kunnen niet voetballen" uitglijder.
Inderdaad. Nu zegt ie dat de die nichtenploeg uit Eindhoven plots favoriet is. Frankie toch 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kennen ze in Oekraine geen breedbeeld tv-formaat? Jee, dit is echt wel heel sneu. Zit gewoon naar een half scherm met voetbal te kijken op EL 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Zo'n belangrijke wedstrijd voor Feyenoord op betaal tv uitzenden, schandalig.
Voetbal is echt slachtoffer van mediageld en meelopers.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zo'n belangrijke wedstrijd voor Feyenoord op betaal tv uitzenden, schandalig.
Voetbal is echt slachtoffer van mediageld en meelopers.
Ga gewoon met de tijd mee, dit is de toekomst van tv. Kan je wel boehoe doen, maar het is nu eenmaal zo.
Dat ze dit duel niet in breedbeeld hebben aangeleverd vind ik veel triester. Domme lui daar in Oekraine.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Inderdaad. Nu zegt ie dat de die nichtenploeg uit Eindhoven plots favoriet is. Frankie toch
Ik dacht dat jullie de nichtenploeg waren?
Maar nee, inderdaad. Die dikke vetkleppen die bij jullie rondlopen kunnen inderdaad geen homo's zijn (om er ook maar een keer een vooroordeel over homo's in te gooien).
Dat ze dit duel niet in breedbeeld hebben aangeleverd vind ik veel triester. Domme lui daar in Oekraine.
Misschien scheelt het bij Theo ook een paar kilo als ze Ajax niet in breedbeeld zouden uitzenden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik dacht dat jullie de nichtenploeg waren?
Maar nee, inderdaad. Die dikke vetkleppen die bij jullie rondlopen kunnen inderdaad geen homo's zijn (om er ook maar een keer een vooroordeel over homo's in te gooien).
Joop Braakhekke is ook niet vol slank hoor 
Jullie hebben Dries, da's toch wel HET voorbeeld van een speler die zijn coming out nog zal krijgen 
Maar serieus, Frank moet zich niet indekken. Dat past niet bij Ajax en helemaal niet als je 2 recente titels hebt gewonnen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord staat best goed. Jammer dat Cisse zijn schot niet goed staat afgesteld. Blijft natuurlijk erg lastig, maar de inzet en het geloof in eigen kunnen is er.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Feyenoord komt er af en toe prima uit! Janmaat is zoals hij nu speelt absoluut een aanwinst voor Feyenoord.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Feyenoord komt er af en toe prima uit! Janmaat is zoals hij nu speelt absoluut een aanwinst voor Feyenoord.
Tot nu dan, want hij is net met een blessure gewisseld voor Singh 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maar serieus, Frank moet zich niet indekken. Dat past niet bij Ajax en helemaal niet als je 2 recente titels hebt gewonnen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dan nog doe je dat niet. En laten we het niet overdrijven, Ajax heeft nationaal gezien ook nog steeds een ploeg die om de titel gaat spelen. Maar met deze ploeg moet je Europees geen wonderen verwachten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je zult zien dat die nog beter is. 
Feyenoord maakt in ieder geval een sterke indruk.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Dat is me dan niet opgevallen met dit oostblokstreampje...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat Kiev bakt er helemaal niks van, duidelijk dat ze nauwelijks ingespeeld zijn. Geef Feyenoord plots best kans om hier vanavond wat te halen. Vind Feyenoord niet eens zo best spelen, maar ze spelen wel als een hecht collectief.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vrees enkel dat een gemotiveerd Kiev in de Kuip wel weet te winnen. Maar een goed resultaat levert wel een volle Kuip op. Dat kan Feyenoord goed gebruiken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Draak van een wedstrijd in Kiev.... Het Kiev van drie jaar geleden in Amsterdam was toch wel andere koek. Niets ten nadele van Feyenoord, hoor want ze spelen prima genoeg voor misschien een puntje mee te nemen. Verdedigend alles op orde, alleen te slordig en aanvallend gehandicapt.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Vondt ze 2jaar geleden tegen AZ ook een sterkere indruk maken.
Speelt Milevski daar niet meer ? Dat is echt een geweldenaar !
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.