• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.670 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zie vd Brom graag over een paar jaar Frank de Boer bij Ajax opvolgen. Als ie in de tussenjaren wel wat heeft laten zien als coach.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Linke Lowietje zit bij Mart en heeft volgens mij alweer wat borrels op...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Van Gaal noemt zichzelf een beetje de ontdekker van Vos, haha

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

En van Sablikova.

Hij zal ook 20 jaar terug Phelps zijn 1e zwembroek wel cadeau hebben gedaan...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Louie is de Piet de Visser van deze Spelen! DIe ontdekte achteraf ook iedereen. Overigens komt onze bondscoach wel sympathiek over vanavond.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Een vrolijke dronk heet dat.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Heb het een tijdje gemeden maar god wat is die Smeets een verschrikkelijk vervelende neerbuigende knakker zeg. Zijn afkeer van voetbal wordt erg irritant.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dieptepunt was wel Smeets zijn bijna orgasme in de basketbal samenvatting. Vrij genant hoe minachtend die kerel weer over voetbal deed. Nodig dan geen voetbalcoach uit als je de sport minderwaardig vind.

Weet meteen weer waarom ik Smeets altijd een pedante lul vind.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Ik heb ook een hekel aan Smeets, hoop altijd dat de Joker binnenkomt en die pen van Smeets net zo laat verdwijnen als ie dat in de Dark Knight doet met dat potlood haha

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Mhow, da's wel weer heel extreem. Gewoon Hans Kazan met een goede verdwijntruc is prima

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Weet meteen weer waarom ik Smeets altijd een pedante lul vind.

Vroeger kon je bij Studio Sport aan Smeets zijn smoelwerk zien wat Ajax had gedaan. Zat ie er met een grafkop dan ging ik er altijd goed voor zitten .

Verder mag ik hem wel eerlijk gezegd. Ik mis hem met name bij de Tour.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Dat waren nog eens tijden: Smeets en Nelissen die het Tourverslag deden.

Toen zij ermee stopten ben ik meteen veel minder gaan kijken.

Verder heb ik eigenlijk niet zoveel tegen Smeets, hij kan goed snel een verhaal afsteken. Maar na drie weken Tour had ik graag weer even een ander gezicht gezien... Zeven weken lang elke dag Smeets op mijn tv is me toch iets teveel van het goede.

Voor volgend jaar mag Wilfried de Jong trouwens wel een dagelijkse Tour-show doen, wat mij betreft.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Oh jee, er is zowaar iemand in het journaille die de reserve linksback van Excelsior niet als zijne koninklijke hoogheid aanspreekt en voetbal-Leiden is in last.

Mart = King. Senk joe.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het blijft grappig dat het de grote Mart-Smeets-show blijft wie er ook aan tafel zitten. De helft van zijn vraagstellingen worden niet of half begrepen door zijn gasten en dan maken zjn gasten er gelukkig zelf wel wat van, anders wordt het soms pijnlijk.

Henry Schut is op dit moment veruit de beste presentator en interviewer. Stelt zelden een domme vraag en is altijd goed voorbereid. Laat vooral zijn gasten het woord doen en dat kijkt prettig.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ik vind het ergelijker dat hij zichzelf belangrijker vindt dan de wedstrijd die hij becommentarieerd, zoals de veldrit op de OS laatst.

Toch komen er soms goede zinnen uit z'n strot.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik heb die Smeets mijn hele leven al gehaat. Sinds een jaar of twee lijkt het wel hip om hem te haten. Ik kan die ontwikkeling alleen maar toejuichen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Met Jack van Gelder is het nog sneller gegaan...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Heb een hekel aan allebei. Van Gelder met die dieporanje poepkop en die pedante klotekop van Smeets, beiden zelfingenomen schijtlollige humorloze NOS meubelstukken, hadden al 20 jaar geleden van de tv geruimd moeten zijn. Ik heb het gevoel dat bijv. Derksen ze daarom ook haat btw.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Joy4ever schreef:

Vroeger kon je bij Studio Sport aan Smeets zijn smoelwerk zien wat Ajax had gedaan. Zat ie er met een grafkop dan ging ik er altijd goed voor zitten .

Egberts staat daarentegen altijd te stralen bij een negatief resultaat voor Ajax, meestal heb ik daarna ook geen zin meer om te kijken. Smeets is al dik 25 jaar geen voetbalsupporter meer volgens mij, heb hem nog nooit op enige emotie betrapt over iets dat over voetbal ging.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Elm definitief naar CSKA Moskou.

Ik hoop toch wel dat AZ voor die positie een speler zou halen.

------Elm---

Maher--Martens zou ook eventueel kunnen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Guidetti blijft in beeld bij Feyenoord | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Als Guidetti nog minimaal twee maanden geblesseerd is, is de kans dat hij naar Feyenoord komt best groot. Niemand gaat 'm kopen komende maand...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Traditionele topdrie kruipt uit financieel drijfzand - catenaccio.nl

Gigantisch boeiend (en lang) artikel over de financiele zaken van Ajax, PSV en Feyenoord. Wat ging er fout, wat is er nu aan de hand en wie staat er nu beter voor?

Bij Ajax blijkt maar weer wat een vreselijk slecht beleid er onder vd Boog is gevoerd. Halve vermogen verdampt, salariskosten tot een bizar percentage en het is dat we dankzij de redding van Cruijff niet diep in de shit nu zitten.

Aanrader voor iedereen om te lezen!

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Joy4ever schreef:

Ik mis hem met name bij de Tour.

Toen Smeets en De Neel stopten, besefte ik pas dat ik de beleving van 30 jaar Tour de France niet aan de renners maar aan de twee heren te danken had.

Ik mis de chemie tussen Smeets en De Neel, het Adrianus van der Poel-gehalte, de Phil Anderson kapotgefietst in een tentje op de Mont Ventoux verhalen, pa & ma Chiappucci, Andre Tsjchmill die tegen zo'n heuveltje het snot voor de ogen aan het stoempen is. De mythes die werden geschapen. De openlijke ruziezoekerij van Smeets maar toch ook weer 't respect voor elkaar.

Dus hoe eens ik het ook ben met de kritiek op de zelfingenomenheid van Smeets, zijn afkeer van voetbal (NEK a.k.a NEC bij Smeets in het bijzonder als Arnhemmer), zonder Smeets & De Neel is de Tour al jaren voor mij passé. Merci et au revoir!

Maar goed... voetbal dus.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Traditionele topdrie kruipt uit financieel drijfzand - catenaccio.nl

Gigantisch boeiend (en lang) artikel over de financiele zaken van Ajax, PSV en Feyenoord. Wat ging er fout, wat is er nu aan de hand en wie staat er nu beter voor?

Bij Ajax blijkt maar weer wat een vreselijk slecht beleid er onder vd Boog is gevoerd. Halve vermogen verdampt, salariskosten tot een bizar percentage en het is dat we dankzij de redding van Cruijff niet diep in de shit nu zitten.

Aanrader voor iedereen om te lezen!

Pieter schrijft altijd sterk. Soms wat bevooroordeeld wanneer het op Ajax aankomt. Maar op die leeftijd al zulke teksten uitspuwen; respect.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Erg schrijnend. Het bevestigd maar weer eens(voor de 100e keer) wat een ratten die oude bestuursleden waren en dat die v.d. Aat nu echt eens moet oprotten. Walgelijk volk

Vraag me af wat de mensen ervan vinden die tegen de "fluwelen revolutie" van Cruijff waren. Of de cijfers van PSV, toch maar kopen, kopen, kopen, terwijl 90% van de balanstotaal uit schulden bestaat. Het kan/mag eigenlijk gewoon niet meer. Maar dit valt natuurlijk in het niet bij bijvoorbeeld de Spaanse praktijken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Na hem wist Leo Beenhakker samen met Mario Been het tij echter ook niet bepaald te keren. Het werd zelfs alleen maar erger. Ze wilden dolgraag de sanering combineren met sportieve prestaties, maar dat leidde ertoe dat ze slechts gingen investeren in middelmaat. De kosten namen toe, maar de kwaliteit niet. Pas toen de jeugd de kans kreeg, kwamen er voorzichtig zonnestralen door.

Dit is natuurlijk onzin. Beenhakker heeft geen cent mogen uitgeven (Geloof enkel een paar ton die dan idd totaal verkeerd geïnvesteerd werd in een of andere Bulgaar) en het was juist Been die de jeugd een kans gaf en spelers als Makaay passeerde. Iets wat Verbeek daarvoor ook al deed. Maar die dure spelers liepen daarna pas uit hun contract, dus dat is de reden dat de financiele verbetering daarna intrad.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Redlop schreef:

(quote)

Toen Smeets en De Neel stopten, besefte ik pas dat ik de beleving van 30 jaar Tour de France niet aan de renners maar aan de twee heren te danken had.

Ik mis de chemie tussen Smeets en De Neel, het Adrianus van der Poel-gehalte, de Phil Anderson kapotgefietst in een tentje op de Mont Ventoux verhalen, pa & ma Chiappucci, Andre Tsjchmill die tegen zo'n heuveltje het snot voor de ogen aan het stoempen is. De mythes die werden geschapen. De openlijke ruziezoekerij van Smeets maar toch ook weer 't respect voor elkaar.

Dus hoe eens ik het ook ben met de kritiek op de zelfingenomenheid van Smeets, zijn afkeer van voetbal (NEK a.k.a NEC bij Smeets in het bijzonder als Arnhemmer), zonder Smeets & De Neel is de Tour al jaren voor mij passé. Merci et au revoir!

Smeets heeft jou dus meegekregen met het feit dat hij zichzelf boven de sport zet...

Het gaat om het wielrennen, niet om commentatortjes, ook al zijn ze wel een belangrijk onderdeel.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Reinbo schreef:

Na hem wist Leo Beenhakker samen met Mario Been het tij echter ook niet bepaald te keren. Het werd zelfs alleen maar erger. Ze wilden dolgraag de sanering combineren met sportieve prestaties, maar dat leidde ertoe dat ze slechts gingen investeren in middelmaat. De kosten namen toe, maar de kwaliteit niet. Pas toen de jeugd de kans kreeg, kwamen er voorzichtig zonnestralen door.

Dit is natuurlijk onzin. Beenhakker heeft geen cent mogen uitgeven (Geloof enkel een paar ton die dan idd totaal verkeerd geïnvesteerd werd in een of andere Bulgaar) en het was juist Been die de jeugd een kans gaf en spelers als Makaay passeerde. Iets wat Verbeek daarvoor ook al deed. Maar die dure spelers liepen daarna pas uit hun contract, dus dat is de reden dat de financiele verbetering daarna intrad.

Eens, hoewel Beenhakker wel een lading spelers liet komen (veel huur), die toch wel hun salaris wilden ontvangen. En dat was over het algemeen allemaal middelmaat.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Smeets heeft jou dus meegekregen met het feit dat hij zichzelf boven de sport zet...

Het gaat om het wielrennen, niet om commentatortjes, ook al zijn ze wel een belangrijk onderdeel.

Dat zeg ik nergens, maar voor mij is de Tour de France, althans de beleving ervan, van oudsher vergroeid met het commentaar van Neel & Smeets. Zonder die twee bleek er geen ruk meer aan. Het gaat dus niet alleen om het wielrennen, maar om de beleving ervan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.