• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.262 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.663 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Het waren hele terechte pingels bedoel je?

Je kan lullen wat je wilt, maar 2x een 1-2 op die manier verspelen in de slotfase is vrij frustrerend.

Je doet net of Ajax beter was en had moeten winnen. Verder eerd Feyenoord in 2 van die wedstrijden een penal onthouden, maar daar hoor ik je niet over. Jij kent de feiten.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ook Ajax is geen ploeg die afgelopen jaren simpel de titel had gepakt. PSV komend jaar ook niet. Op basis van hun uitgaven de laatste 2 jaar zou je ze wel favoriet kunnen maken, dat kan.

Ik zie PSV dit seizoen vrij makkelijk kampioen worden. Zoveel opties voorin... En ook op het middenveld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Je doet net of Ajax beter was en had moeten winnen. Verder eerd Feyenoord in 2 van die wedstrijden een penal onthouden, maar daar hoor ik je niet over. Jij kent de feiten.

En welke onthouden pingel bedoel je dan?

Verder heb ik het niet over kansen, maar over onterechte penalty's. Waren gewoon cadeautjes van de scheids onder druk van het thuisfront. Met die van vorig seizoen erbij alweer de 3e onterechte pingel in een Klassieker of 6, 7 in Rotterdam teruggeteld vanaf vorig jaar. Is gewoon jammer.

Hier ga ik het maar bij laten, discussie zal toch wellus en nietus worden, wordt niemand blij van.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik zie PSV dit seizoen vrij makkelijk kampioen worden. Zoveel opties voorin... En ook op het middenveld.

Je vergeet alleen achterin te noemen...

En andere ploegen (niet alleen Ajax) hebben op het middenveld en in de aanval ook nog wel wat opties. Zaak is dat het een werkend team wordt. PSV begint ieder seizoen tot de winter vrij goed. Daarna zakt het in. Je kan nu dus nog niet zeggen dat ze duidelijk beter zijn vergeleken met andere jaren.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Je vergeet alleen achterin te noemen...

En andere ploegen (niet alleen Ajax) hebben op het middenveld en in de aanval ook nog wel wat opties. Zaak is dat het een werkend team wordt. PSV begint ieder seizoen tot de winter vrij goed. Daarna zakt het in. Je kan nu dus nog niet zeggen dat ze duidelijk beter zijn vergeleken met andere jaren.

Elke ploeg heeft nog opties... Of je nu zo blij moet zijn dat je spelers als Ozbiliz, Ebecilio, Blind, Lukoki nog kan brengen weet ik niet...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Elke ploeg heeft nog opties... Of je nu zo blij moet zijn dat je spelers als Ozbiliz, Ebecilio, Blind, Lukoki nog kan brengen weet ik niet...

Vorig jaar wel. Maar toegegeven; PSV heeft kwalitatief meer aanvallers voor de breedte. Maar wanneer de basis aanval van Ajax fit blijft doen ze niet onder voor de beste van PSV.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ozbiliz, Ebecilio,Lukoki zijn niks minder dan Narsingh (overschat nogmaals) let maar op komend seizoen.

Assaidi is een goeie maar moet ook veel constanter zijn. ( Zit die nog bij Heerenveen trouwens?)

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Van Platje naar Pletje

Precies, maar eerste Platje pleite. Vanavond tegen Rayo Vallecano was Melvin niet echt slecht eerlijk gezegd, maar hoe dan ook geen eredivisiespeler.

Van alle nieuwe gezichten bij NEC de afgelopen jaren komt uiteindelijk het grootste talent uit de eigen jeugd: Nafarone Foor, speelde vanavond tegen de club uit Primera División een paar keer 2 man volledig zoek op een dermate fraaie wijze dat zelfs de Spanjaarden er een applausje voor over hadden. Wel 1-2 verloren door een ongelukkig eigen goal.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

Ozbiliz, Ebecilio,Lukoki zijn niks minder dan Narsingh (overschat nogmaals) let maar op komend seizoen.

Assaidi is een goeie maar moet ook veel constanter zijn. ( Zit die nog bij Heerenveen trouwens?)

Zit op de voorlaatste dag misschien ook wel bij koopclub Eindhoven BV

Maar Narsingh had ik er best bij willen hebben eerlijk gezegd, alhoewel ik niks ga afdingen op de onderhandelingen, petje af naar nieuwe beleid.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De platte kar werd na de solide overwinningen op Benfica en Bilbao al afgestoft en schoon geveegd.

Na 45 minuten tegen Union Berlin is de wereld weer op z´n kop:

Nog steeds 1-0, #PSV zakt in #Berlijn door de ondergrens. #Union had al 4 x kunnen scoren, #PSV 2 goede kansen

En dat in de sterkste samenstelling. Nogmaals de bevestiging dat oefenwedstrijden geen ene moer uitmaken. De ene week win je solide van Celtic of Benfica, om vervolgens tegen Eindhoven of Southhampton geconfronteerd te worden met je zwaktes.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Wie zegt dan dat oefenwedstrijden iets uitmaken?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Oa jij liet weten dat PSV wel eens fluitend kampioen kon worden. Maar die hebben toch in de voorbereiding tegen een Duitse 4de klasser, FC Eindhoven en vandaag ook de nodige misstappen gemaakt.

Voorbereidingsduels zeggen me niks qua resultaten. Ajax wint nu 7 oefenduels achter elkaar, maar wat heb je eraan als je de 1e serieuze pot zou verliezen?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Populaire Suarez nu ook al met Uruguay op Wembley uitgefloten.

Uruguay 2-0 achter trouwens tegen Senegal.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ach, iedereen weet dat Suarez kickt op een vijandig stadion. Wordt die jongen niet warm of koud van.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Hij gaat er vandaag iig niet beter van voetballen.

Maar het ging me ook niet zozeer om de invloed van het fluiten maar het feit dat de man erin geslaagd is om zich nu ook in een 2e land volledig onmogelijk te maken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Hij gaat er vandaag iig niet beter van voetballen.

Maar het ging me ook niet zozeer om de invloed van het fluiten maar het feit dat de man erin geslaagd is om zich nu ook in een 2e land volledig onmogelijk te maken.

Past in zijn karakter. Buiten Amsterdam werd hij hier ook uitgekotst. En ik snap het overigens best, al wordt hij ook wel overdreven opgezocht. Hij wordt veroordeeld voor racisme, zonder echt bewijs en John Terry wordt voor zoíets vrijgesproken.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Suarez is geschorst door de FA, Terry vrijgesproken door een rechter. En Terry wordt nu ook door de FA aangeklaagd, dus die schorsing komt er hoogstwaarschijnlijk wel.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Duik eens het Psv of Ajax netwerk op na een oefenwedstrijd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Die netwerken staan dan ook vol met de meest gekleurde meningen. Vrij nuttig om te bezoeken, zolang je niet de individuele topics van de andere topclubs gaat lezen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

´Zoals de wind waait, waait het jasje´ is van toepassing voor 50% van supporters daar.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Oa jij liet weten dat PSV wel eens fluitend kampioen kon worden. Maar die hebben toch in de voorbereiding tegen een Duitse 4de klasser, FC Eindhoven en vandaag ook de nodige misstappen gemaakt.

Voorbereidingsduels zeggen me niks qua resultaten. Ajax wint nu 7 oefenduels achter elkaar, maar wat heb je eraan als je de 1e serieuze pot zou verliezen?

Ik heb het over de selecties, niet over oefenwedstrijden, dronken droppie.

Je zegt het zelf al: oefenwedstrijden zeggen niet zoveel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat heerlijk zeg, eindelijk een landentoernooi waarbij Spanje er niks van bakt. Op de Spelen nu 0-1 achter tegen Honduras. Openingsduel tegen Japan had Spanje ook al verloren.

Ben er wel blij mee, als ze ook hiermee 1e worden dan gaat het wel heel dominant worden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Net of voetbal op de OS iets voorstelt en Spanje hun beste team gestuurd heeft...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Je hebt de Spaanse selectie geloof ik niet gezien. Bommetje vol met klasse voetballers.

En ik denk dat ze graag goud willen winnen ja. Anders ga je er niet heen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Tuurlijk wil je winnen als je erheen gaat. Heb het vooral over de voetballiefhebber. Weinig mensen die naar voetbal op de OS opkijken. Puur omdat er b-selecties worden gestuurd. Voetbal vind ik sowieso geen (echte) olympische sport.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik heb net wel Team Great Britain-Emiraten gekeken

Schitterende goal van Sturridge, pfoeee.

Maar ik volg het meer globaal ja. Net als de andere sporten deze weken.

Maar dit is de stand na 2 duels:

Japan - 6

Honduras - 4

Morocco - 1

Spain - 0

Spanje exit en Labyad en co kunnen ook bijna zeker naar huis.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ik geef toe dat ik het deze stand zo het liefst zie. Al mag Morocco dan nog onder Spanje staan.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

De Nederlandse trainers gaan lekker van start in Belgie.

Wie zal er eerder uit liggen Jans of V/d brom ?

Ik gok op Jans.

Met die achterban is de druk al direct aanwezig !

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

V/d Brom. Die wordt in de winterstop weggekocht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.