• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.232 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.651 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nee, maar de laatste keer waren jullie ook echt eens beter.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Daarvoor ook al een keer. Maar goed, geen zin in deze discussie.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Plet uitgeleend aan NEC. Nu nog zorgen dat Platje uitgeleend wordt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Redlop schreef:

Plet uitgeleend aan NEC. Nu nog zorgen dat Platje uitgeleend wordt.

Van Platje naar Pletje

Nicolage Rico schreef:

Daarvoor ook al een keer. Maar goed, geen zin in deze discussie.

Ja hoor. Noem je ook even de 2 opzichtige neppe pingels die je grote vriend Mols versierde? Kostte Ajax 2x de winst. En afgelopen jaar was er bij 0-1 ook al een onterechte pingel voor de thuisclub. Scheelt nogal of je de scheids in de Klassieker thuis steeds mee hebt.

Komend seizoen mag Ajax aantonen dat het van de 2 vorige Klassiekers heeft geleerd.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Komend seizoen mag Ajax aantonen dat het van de 2 vorige Klassiekers heeft geleerd.

Wij putten hoop uit het feit dat jullie ook nooit leren van de jaarlijkse nederlagen tegen Ado en Utrecht

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Van Platje naar Pletje

(quote)

Ja hoor. Noem je ook even de 2 opzichtige neppe pingels die je grote vriend Mols versierde? Kostte Ajax 2x de winst. En afgelopen jaar was er bij 0-1 ook al een onterechte pingel voor de thuisclub. Scheelt nogal of je de scheids in de Klassieker thuis steeds mee hebt.

Haha, nog een discussie over Mols die al bijna de pensioengerechtigde leeftijd heeft bereikt. Haal je de schwalbe van Farfan er ook nog even bij!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Wij putten hoop uit het feit dat jullie ook nooit leren van de jaarlijkse nederlagen tegen Ado en Utrecht

Sinds we 2x per seizoen van Utrecht verliezen vliegen de laatste 2 jaren vliegen de landstitels binnen. Ik ga bijna hopen dat Utrecht weer 2x van ons wint

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Sinds we 2x per seizoen van Utrecht verliezen de laatste 2 jaren vliegen de landstitels binnen. Ik ga bijna hopen dat Utrecht weer 2x van ons wint

Jullie werden natuurlijk enkel kampioen omdat de concurrentie het liet liggen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Sinds we 2x per seizoen van Utrecht verliezen de laatste 2 jaren vliegen de landstitels binnen. Ik ga bijna hopen dat Utrecht weer 2x van ons wint

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Uiteraard en niet omdat je een keer of 14 op rij wint of zo

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Als je zelf 14x op rij wint ben je verdiend de kampioen

Ajax kon de laatste 2 jaar als enige met de druk omgaan.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Just kidding he

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

De spelersbus waarmee SC Heerenveen naar Keulen is vertrokken:

(afbeelding)

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Haha, directeur van Arriva een FC Groningen fan?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat verhaal van FC Groningen in Zuid Korea in de VI van deze week is overigens ook erg vermakelijk om te lezen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik had het over die wedstrijd met Makaay en Slory die 2 levensgrote kansen mistte. Remember? Daar kwam geen penal aan te pas en Mols deed toen ook niet mee.

De momenten waarin Ajax gematst werd, vergeet je altijd voor het gemak. Maar hierover is al genoeg gediscussieerd en deze koeien zijn zo oud als koningin Elizabeth.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha oja, Slory Leverde me 2x in 3 minuten een hartverzakking op.

Maar we zijn in de Kuip de laatste jaren wel een paar keer genept, is toch jammer. Maar laten we maar niet weer dit bespreken nee

edit: Wat speelt Ajax een vreselijk matige wedstrijd nu zeg. Lijkt wel of ze max halve kracht spelen, wat een trage, stroperige wedstrijd zonder kansen. Pfff. Tegen PSV moet het een tempo of 3 sneller.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nogmaals de bevestiging dat Ozbilliz niet het gewenste niveau heeft. Speelt zeer slecht, komt geen man voorbij en moet constant naar binnen draaien voordat hij een voorzet kan geven. Al speelt de rest ook zeer matig tot nu toe (Anita doet het goed). Blind moet snel uit dat centrum; iemand met opbouwende kwaliteiten graag!!!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Als de selecties zo blijven, zie ik PSV fluitend kampioen worden. Niet goed en leuk voor de competitie. Hoewel nummer 2 t/m 5 wel aan elkaar gewaagd zullen zijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Als de selecties zo blijven, zie ik PSV fluitend kampioen worden.

Dat dacht ik ook met de voorhoede ´Mickey / Huntelaar / Suarez. Of in de tijd dat Sneijder nog op het middenveld stond met Gabri en Davids. Het zegt eigenlijk niet zoveel in de Eredivisie. Wie had namelijk gedacht dat PSV zo zou verzaken vorig jaar na die aankopen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Als de selecties zo blijven, zie ik PSV fluitend kampioen worden. Niet goed en leuk voor de competitie. Hoewel nummer 2 t/m 5 wel aan elkaar gewaagd zullen zijn.

Welnee. PSV heeft nog steeds een matige achterhoede en daarbij zeggen de oefenduels me vrij weinig. Ajax was tegen Celtic weer heel sterk, nu heel matig. Daarbij ken je net als iedereen Sana niet en breken jongens als Fischer ook gewoon door. Veel kopen wil niet zeggen dat je meteen de beste ploeg hebt.

PSV fluitend kampioen? Zouden ze vorig jaar ook wel doen he.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Thomas kon het niet laten...

Deed me weer denken aan deze.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

*Neemt slok water.*

The Oceanic Six schreef:

Ja hoor. Noem je ook even de 2 opzichtige neppe pingels die je grote vriend Mols versierde? Kostte Ajax 2x de winst.

*Proest water uit.*

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Stond 2 maal 1-2 toen de thuisclub in die duels met max 20 minuten te spelen discutabele pingels kreeg. Maar je mag proesten hoor. Ik ken de feiten bij die wedstrijden. En ik zeg overigens niet dat Ajax nooit eens mazzel heeft voor de otherfooltjes van deze wereld zich weer geroepen voelen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En ik zeg overigens niet dat Ajax nooit eens mazzel heeft voor de otherfooltjes van deze wereld zich weer geroepen voelen.

Hier doelde ik op inderdaad.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat had alleen niks met de ''discussie'' van vanmiddag te maken.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik ken de feiten bij die wedstrijden.

Euh... Nee.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Euh... Nee.

Het waren hele terechte pingels bedoel je?

Je kan lullen wat je wilt, maar 2x een 1-2 op die manier verspelen in de slotfase is vrij frustrerend.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

PSV fluitend kampioen? Zouden ze vorig jaar ook wel doen he.

Voorafgaand aan het vorige seizoen had ik Ajax als kampioen staan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ook Ajax is geen ploeg die afgelopen jaren simpel de titel had gepakt. PSV komend jaar ook niet. Op basis van hun uitgaven de laatste 2 jaar zou je ze wel favoriet kunnen maken, dat kan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.