- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nee, maar de laatste keer waren jullie ook echt eens beter.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Daarvoor ook al een keer. Maar goed, geen zin in deze discussie. 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Plet uitgeleend aan NEC. Nu nog zorgen dat Platje uitgeleend wordt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Plet uitgeleend aan NEC. Nu nog zorgen dat Platje uitgeleend wordt.
Van Platje naar Pletje 
Daarvoor ook al een keer. Maar goed, geen zin in deze discussie.
Ja hoor. Noem je ook even de 2 opzichtige neppe pingels die je grote vriend Mols versierde? Kostte Ajax 2x de winst. En afgelopen jaar was er bij 0-1 ook al een onterechte pingel voor de thuisclub. Scheelt nogal of je de scheids in de Klassieker thuis steeds mee hebt.
Komend seizoen mag Ajax aantonen dat het van de 2 vorige Klassiekers heeft geleerd.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Komend seizoen mag Ajax aantonen dat het van de 2 vorige Klassiekers heeft geleerd.
Wij putten hoop uit het feit dat jullie ook nooit leren van de jaarlijkse nederlagen tegen Ado en Utrecht 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Van Platje naar Pletje 
Ja hoor. Noem je ook even de 2 opzichtige neppe pingels die je grote vriend Mols versierde? Kostte Ajax 2x de winst. En afgelopen jaar was er bij 0-1 ook al een onterechte pingel voor de thuisclub. Scheelt nogal of je de scheids in de Klassieker thuis steeds mee hebt.
Haha, nog een discussie over Mols die al bijna de pensioengerechtigde leeftijd heeft bereikt. Haal je de schwalbe van Farfan er ook nog even bij!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wij putten hoop uit het feit dat jullie ook nooit leren van de jaarlijkse nederlagen tegen Ado en Utrecht
Sinds we 2x per seizoen van Utrecht verliezen vliegen de laatste 2 jaren vliegen de landstitels binnen. Ik ga bijna hopen dat Utrecht weer 2x van ons wint 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Sinds we 2x per seizoen van Utrecht verliezen de laatste 2 jaren vliegen de landstitels binnen. Ik ga bijna hopen dat Utrecht weer 2x van ons wint
Jullie werden natuurlijk enkel kampioen omdat de concurrentie het liet liggen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Sinds we 2x per seizoen van Utrecht verliezen de laatste 2 jaren vliegen de landstitels binnen. Ik ga bijna hopen dat Utrecht weer 2x van ons wint

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Uiteraard en niet omdat je een keer of 14 op rij wint of zo 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als je zelf 14x op rij wint ben je verdiend de kampioen 
Ajax kon de laatste 2 jaar als enige met de druk omgaan.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
De spelersbus waarmee SC Heerenveen naar Keulen is vertrokken:

depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Haha, directeur van Arriva een FC Groningen fan?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat verhaal van FC Groningen in Zuid Korea in de VI van deze week is overigens ook erg vermakelijk om te lezen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik had het over die wedstrijd met Makaay en Slory die 2 levensgrote kansen mistte. Remember? Daar kwam geen penal aan te pas en Mols deed toen ook niet mee.
De momenten waarin Ajax gematst werd, vergeet je altijd voor het gemak. Maar hierover is al genoeg gediscussieerd en deze koeien zijn zo oud als koningin Elizabeth. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha oja, Slory
Leverde me 2x in 3 minuten een hartverzakking op.
Maar we zijn in de Kuip de laatste jaren wel een paar keer genept, is toch jammer. Maar laten we maar niet weer dit bespreken nee 
edit: Wat speelt Ajax een vreselijk matige wedstrijd nu zeg. Lijkt wel of ze max halve kracht spelen, wat een trage, stroperige wedstrijd zonder kansen. Pfff. Tegen PSV moet het een tempo of 3 sneller.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nogmaals de bevestiging dat Ozbilliz niet het gewenste niveau heeft. Speelt zeer slecht, komt geen man voorbij en moet constant naar binnen draaien voordat hij een voorzet kan geven. Al speelt de rest ook zeer matig tot nu toe (Anita doet het goed). Blind moet snel uit dat centrum; iemand met opbouwende kwaliteiten graag!!!
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Als de selecties zo blijven, zie ik PSV fluitend kampioen worden. Niet goed en leuk voor de competitie. Hoewel nummer 2 t/m 5 wel aan elkaar gewaagd zullen zijn.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Als de selecties zo blijven, zie ik PSV fluitend kampioen worden.
Dat dacht ik ook met de voorhoede ´Mickey / Huntelaar / Suarez. Of in de tijd dat Sneijder nog op het middenveld stond met Gabri en Davids. Het zegt eigenlijk niet zoveel in de Eredivisie. Wie had namelijk gedacht dat PSV zo zou verzaken vorig jaar na die aankopen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als de selecties zo blijven, zie ik PSV fluitend kampioen worden. Niet goed en leuk voor de competitie. Hoewel nummer 2 t/m 5 wel aan elkaar gewaagd zullen zijn.
Welnee. PSV heeft nog steeds een matige achterhoede en daarbij zeggen de oefenduels me vrij weinig. Ajax was tegen Celtic weer heel sterk, nu heel matig. Daarbij ken je net als iedereen Sana niet en breken jongens als Fischer ook gewoon door. Veel kopen wil niet zeggen dat je meteen de beste ploeg hebt.
PSV fluitend kampioen? Zouden ze vorig jaar ook wel doen he.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Thomas kon het niet laten...
Deed me weer denken aan deze.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
*Neemt slok water.*
Ja hoor. Noem je ook even de 2 opzichtige neppe pingels die je grote vriend Mols versierde? Kostte Ajax 2x de winst.
*Proest water uit.*

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Stond 2 maal 1-2 toen de thuisclub in die duels met max 20 minuten te spelen discutabele pingels kreeg. Maar je mag proesten hoor. Ik ken de feiten bij die wedstrijden. En ik zeg overigens niet dat Ajax nooit eens mazzel heeft voor de otherfooltjes van deze wereld zich weer geroepen voelen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
En ik zeg overigens niet dat Ajax nooit eens mazzel heeft voor de otherfooltjes van deze wereld zich weer geroepen voelen.
Hier doelde ik op inderdaad.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat had alleen niks met de ''discussie'' van vanmiddag te maken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik ken de feiten bij die wedstrijden.
Euh... Nee.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Euh... Nee.
Het waren hele terechte pingels bedoel je? 
Je kan lullen wat je wilt, maar 2x een 1-2 op die manier verspelen in de slotfase is vrij frustrerend.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
PSV fluitend kampioen? Zouden ze vorig jaar ook wel doen he.
Voorafgaand aan het vorige seizoen had ik Ajax als kampioen staan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ook Ajax is geen ploeg die afgelopen jaren simpel de titel had gepakt. PSV komend jaar ook niet. Op basis van hun uitgaven de laatste 2 jaar zou je ze wel favoriet kunnen maken, dat kan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.