- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Foto genomen in een kinderbadje?
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Ghehehe wat een foto. Wat is Twitter toch een mooie plek om jezelf belachelijk te maken 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Doet Inter toch lekker. Koopt talentje voor 3(,5 ?) miljoen, stelt hem 12 minuten op en verkoopt hem jaar laten voor het dubbele aan Twente.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
3 tot 4 miljoen ja. Maar hij zal daar ook vast goed salaris hebben verdiend. Inter wil dus break even spelen, vrij logisch.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
3 tot 4 miljoen ja. Maar hij zal daar ook vast goed salaris hebben verdiend. Inter wil dus break even spelen, vrij logisch.
Zes mil (ex bonussen) melden voetbalzone en AD toch?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
"Mijn band met Feyenoord is voor altijd, ik zal zeker terug blijven komen in De Kuip.’'
Waar hebben we dat eerder gehoord?

Maar de opvolgen is al gevonden.
Kan niet wachten hem tegen Messi in actie te zien....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zes mil (ex bonussen) melden voetbalzone en AD toch?
Luc Castaignos - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Wiki zegt 3, max 4 via bonussen. Klopt ook wel als ik het me van vorig jaar nog herinner.
En Vlaar weg. Wordt een pittig seizoen in Zuid.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als het 3 was, had Feyenoord zich wel gemeld.....
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Oh, we begrjipen elkaar verkeerd denk ik
Is inderdaad voor 3,5 weggegaan. Bedoelde met (,5) dit: 3 / 3,5 miljoen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Bokito
Toch zonde hoor.. Vind 4 miljoen voor Vlaar met een nog 2jarig contract wel wat weinig. Hopelijk krijgen we nog wat bij een doorverkoop. (voor als ie naar United gaat
)
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Foto genomen in een kinderbadje?
Hahah 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zonde, de Eredivisie verliest alweer een topspeler. Als het zo doorgaat blijft er weinig over...
"Mijn band met Feyenoord is voor altijd, ik zal zeker terug blijven komen in De Kuip.’'
Waar hebben we dat eerder gehoord?
Zal er maar niet te veel van voorstellen. Ajax is en blijft zijn club.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Vlaar. 
Hopelijk komt er geld beschikbaar voor een spits. Martins Indi en de Vrij kunnen best centraal achterin het gat dichten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zonde, de Eredivisie verliest alweer een topspeler. Als het zo doorgaat blijft er weinig over....
Welke topspeler is de Eredivisie vandaag kwijtgeraakt dan?
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Hopelijk komt er geld beschikbaar voor een spits. Martins Indi en de Vrij kunnen best centraal achterin het gat dichten.
Is Plet wat voor jullie? Moet vertrekken bij Twente.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Is Plet wat voor jullie? Moet vertrekken bij Twente.
Angelos Charisteas zoekt ook nog een club!
Helaas voor Feyenoord is onze 4e optie Castillion naar Heracles toe, had ook nog gekund 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Mads Junker!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wel een kutdag vandaag. Vlaar weg en Castaignos naar Twente. De pijn van de schuldenlast is weer voelbaar. Vorig seizoen was natuurlijk top, maar nu staan we weer met beide benen op de grond. Wordt weer een jaartje bouwen....
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Angelos Charisteas zoekt ook nog een club!
Helaas voor Feyenoord is onze 4e optie Castillion naar Heracles toe, had ook nog gekund
Jullie gaan dit jaar met Schöne in de spits voetballen, omdat onze IJslander op de bank (thuis natuurlijk) geld gaat verdienen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dan hebben we alsnog Super Siem, goalgetter in de kampioenswedstrijden 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Maar dit seizoen komt er geen kampioenswedstrijd (voor Ajax), dus heb je niks aan Siem. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Jij gaat er dus van uit dat een concurrent het al laat liggen, zodat Ajax zonder zelf te spelen kampioen wordt. Kan ook 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maar dit seizoen komt er geen kampioenswedstrijd (voor Ajax), dus heb je niks aan Siem.
PSV-Feyenoord zal wel weer de kampioenswedstrijd worden.... 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vlaar. 
Blijft weinig over van die vier miljoen.
En hoe je het ook bekijkt; je gaat er gruwelijk op achteruit, want Indi is verre van goed te noemen. Sowieso al geen leider. Wat nog erger is dat je waarschijnlijk Nelom in de basis krijgt op back.....
Hele as van Feyenoord weg. Njah; ze hebben weer een jaartje mogen ruiken aan de titel en niet te vergeten weer eens een overwinning behaald tegen Ajax. Een jaar om in te lijsten!
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Indi is centraal wel een waardige vervanger, maar nog geen leider natuurlijk. Van de Vrij kun je dat ook nog niet verwachten, dus het zal lastig worden.
Veel geld houdt Feyenoord niet over aan de transfer van Vlaar, maar wel een paar miljoen. Wat niet direct uitgegeven kan worden.
In het veld zal Feyenoord weinig laten zien komend seizoen, ben ik bang. Gelukkig zijn ze intern wel goed bezig, en richten ze zich op de toekomst, waardoor Feyenoord er redelijk snel weer zal staan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
In het veld zal Feyenoord weinig laten zien komend seizoen, ben ik bang. Gelukkig zijn ze intern wel goed bezig, en richten ze zich op de toekomst, waardoor Feyenoord er redelijk snel weer zal staan.
Klopt. Enigzins jammer dat Feyenoord weer terugvalt. Eindelijk weer eens een Feyenoord - Ajax gezien vorig jaar waar ik het benauwd van kreeg. De uiteindelijke stand op de ranglijst heb ik ook te lang niet meer gezien. 10x liever een titelstrijd met Feyenoord dan met Tukkersland of AZ.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Één ding is zeker, FC Groningen wint de beker!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Niet als ze Veendam tegen komen i.i.g. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Klopt. Enigzins jammer dat Feyenoord weer terugvalt. Eindelijk weer eens een Feyenoord - Ajax gezien vorig jaar waar ik het benauwd van kreeg. De uiteindelijke stand op de ranglijst heb ik ook te lang niet meer gezien. 10x liever een titelstrijd met Feyenoord dan met Tukkersland of AZ.
Mja, in de laatste 5 jaar drie gelijke spelen, waarin Feyenoord niet minder was.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.