• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.156 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.598 acteurs
  • 199.695 gebruikers
  • 9.420.424 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Van Rhijn

Eentje die al haar op zn zak heeft en zich bewezen heeft als voetballer bedoel ik. .

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Enfin, we gaan het zien. Ik verheug me er nu al op. .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Eentje die al haar op zn zak heeft en zich bewezen heeft als voetballer bedoel ik. .

Van Rhijn

Of ie haar op zijn zak heeft weet ik niet, schijnbaar hecht jij daar meer waarde aan.

schram101

• 16700 berichten
  • 2310 stemmen

kos schreef:

(quote)

Noem een betere rechtsback?

Bouhla? Marcellis? Van der Wiel (in vorm)? En hopelijk in 2014 Van Rhijn.

Ps. Oh, wacht ik ben voor Feyenoord: Janmaat en Leerdam natuurlijk ook.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Bouhla? Marcellis? Van der Wiel (in vorm)? En hopelijk in 2014 Van Rhijn.

Ps. Oh, wacht ik ben voor Feyenoord: Janmaat en Leerdam natuurlijk ook.

Marcellis! Juist dat is de beste dan denk ik. De rest niet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

en je wordt bij je eigen club achter Daley fucking Blind gezet als CV-materiaal..

Hoe kom je daar in godsnaam bij man! Van Rhijn speelt NOOIT op links, en Blind NOOIT op rechts. Is hetzelfde als Pieters rechts in het centrum zetten, of de Vrij linksback.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha Marcellis. Verhaegh. Dit topic is goed voor de lachspieren.

Gelukkig is van Gaal iemand die er meer van snapt.

Materny schreef:

(quote)

Hoe kom je daar in godsnaam bij man! Van Rhijn speelt NOOIT op links, en Blind NOOIT op rechts. Is hetzelfde als Pieters rechts in het centrum zetten, of de Vrij linksback.

Ahjoh, je weet tegen wie je het zegt. Natuurlijk zijn Blind en van Rhijn geen concurrenten van elkaar.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Wat gezellig is het hier, kan niet wachten op de start van de competitie.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha Marcellis. Verhaegh. Dit topic is goed voor de lachspieren.

Gelukkig is van Gaal iemand die er meer van snapt.

(quote)

Ahjoh, je weet tegen wie je het zegt. Natuurlijk zijn Blind en van Rhijn geen concurrenten van elkaar.

Met zo'n potentiele wereldtopper als Van Rhijn maakt het toch niet uit of ie links of rechts centraal staat? Al helemaal als je daar anders Blind moet neerzetten? .

Sergio

• 254 berichten
  • 6291 stemmen

Als Van Gaal echt zo slim bezig dan selecteer je Khalid Boulahrouz en Dirk Kuijt toch niet meer.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Met zo'n potentiele wereldtopper als Van Rhijn maakt het toch niet uit of ie links of rechts centraal staat? Al helemaal als je daar anders Blind moet neerzetten? .

Kijk aan, volledig vastgeluld dus je gaat maar cynisch doen? Sterk zeg. Gelukkig ben je de enige die zit te raaskallen hier, dat scheelt.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Vastgeluld??? door jou? in wel parallel universum?? .

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

prima dat Van Rhijn opgeroepen wordt. Snap niet zo wat daar op tegen is, die heeft vorig seizoen toch al laten zien dat hij prima meekan bij Ajax. De verdediging van Nederlander is verder ook niet beter, dus dat lijkt me prima. De Vrij komt er ook aan, en Clasie heeft gisteren weer op een hoger niveau laten zien op dat podium uit te blinken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat een farce op de open dag trouwens

Polonaise moet bijna onder dwang van dubbelloops gelopen worden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Materny schreef:

Wat een farce op de open dag trouwens

Polonaise moet bijna onder dwang van dubbeloops gelopen worden.

Theetje J. keek ook al zo vrolijk bij zijn wandeling

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Louter logische keuzes. Alhoewel ik de keuze voor Bouhla, Kuijt en Mathijssen niet helemaal begrijp. Dat zijn spelers, die ik over twee jaar niet meer het gewenste niveau zie hebben.

Voor de linksbackpositie van Rhijn opnemen vind ik een goede ontwikkeling. Dat was waarschijnlijk wel kiezen tussen Verhaegh, Marcellis en van Rhijn. Dan is het logisch dat hij kiest voor van Rhijn. Buitenom dat hij vorig jaar goed bezig is geweest, heeft hij van de drie natuurlijk de meeste potentie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Rechtsbackpositie bedoel je

Ik zou overigens voor geweldenaar Paul Verhaegh gaan, is die al genoemd?

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

rechtsback ja. Ik praat in de tegenovergestelde versie.

Snap overigens de commotie niet zo over het wel of niet selecteren van iemand. Het is verrek een vriendschappelijke wedstrijd. Als we die dan toch spelen, dan maar lekker experimenteren. De helft van de mensen, die klagen, kijken die wedstrijd toch niet.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Welja, laten we van Persie een 3e toernooi op rij aanbieden om aan te tonen dat ie een dikke faler in Oranje is

Oké, we selecteren Huntelaar en v/d Vaart ook niet meer. Gaat hard zo.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Nog even terugkomend...

eRCee schreef:

Ten eerste heeft Joran van der Sloot 2 meisjes vermoord. Hij zit daarvoor nu zijn straf uit. Als hij vrijkomt dan mag hij van mij weer aan het werk ja, hoewel de man een moordenaar is.

Voor mij ook, maar ik maak de vergelijking niet vanwege de aard van het misdrijf maar omdat jij 18 jaar als verzachtende omstandigheid aanvoert.

eRCee schreef:

Kluivert heeft een ongeluk veroorzaakt waarbij iemand is omgekomen (geen moord, wel dood door schuld). Jaarlijks sterven er 700 mensen in het verkeer in Nederland, vaak heeft daarbij iemand schuld...

Als je binnen de bebouwde kom met 90/100 km komt aanscheuren dan kun je niet van een verkeersongelukje spreken. Hier kreeg hij een taakstraf in andere landen ga je voor lange tijd de bak in. (Zie Australie Linda Huiskamp)

Patje heeft wel charisma...

Het soort charisma waardoor steeds meer mensen een hekel aan voetbal(lers) gaan krijgen. Juist bij het nieuwe Oranje moet je niet met Kluivert aankomen. Bij mij roept Kluivert en mindere mate van Gaal zoveel antipathie op dat als Oranje wint vind ik het goed, als ze verliezen vind ik het ook goed.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

kos schreef:

(quote)

Noem een betere rechtsback?

Dirk Marcellis. Die jongen heeft een zeer puik seizoen gespeeld.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

moviemafketel schreef:

Hoe kun je nou zeggen dat van Persie individueel ok was, terwijl hij geen knikker raakte en de ene na de andere belangrijke kans miste? Dat is dan toch ook gewoon tunnelvisie van jouw kant?

En toch was hij één van de betere. Zegt veel over het niveau van Oranje natuurlijk.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Dirk Marcellis. Die jongen heeft een zeer puik seizoen gespeeld.

Nee joh. Is eigenlijk van het niveau NAC (misschien iets hoger) maar mag het - tot zijn grote geluk - bij AZ proberen. Net als Swerts destijds, toen ze kampioen werden.

Van Rhijn vind ik een prima keuze. Nu al beter dan v/d Wiel - die niet meer geselecteerd zou mogen worden - en gewoon erg talentvol.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En grotendeels Stekelenburg. Maar ok, met jouw 2 namen kan ik leven ja. Zolang je ieder geval maar niet gaat roepen dat van Persie er 1 van was.

Stekelenburg kwam zwaar tekort. Zag er enorm onzeker uit (niet alleen zijn uitstraling). Een paar gestopte ballen - die hij absoluut moest hebben - doen daar niets vanaf.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Oké, we selecteren Huntelaar en v/d Vaart ook niet meer. Gaat hard zo.

Vd Vaart was in 2010 prima, Huntelaar speelde in 2010 nauwelijks. Dit EK overigens ook niet vanaf de start, dus hele nutteloze vergelijkingen.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ah, we beoordelen spelers dus voortaan alleen als ze vanaf de start spelen. Ok, dat scheelt ook weer een hoop discussie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, het is natuurlijk vrij logisch om een speler af te kraken die bij een 1-0 en 2-0 achterstand 2x mocht invallen in een ploeg die als los zand oogde. Maargoed, waarom probeer ik je ook nog te overtuigen.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

De momenten dat ik jou de Kennedys van deze wereld heb zien afschrijven nadat ze alleen maar waren ingevallen zijn ontelbaar. Typisch.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Snap overigens de commotie niet zo over het wel of niet selecteren van iemand. Het is verrek een vriendschappelijke wedstrijd. Als we die dan toch spelen, dan maar lekker experimenteren. De helft van de mensen, die klagen, kijken die wedstrijd toch niet.

Pas op wat je zegt, voor sommigen hier was het niet meenemen van Anita als 23e speler genoeg reden om de selectie gelijk te geven met hun muiterij.....

Verder zal het me echt worst wezen wie Van Gaal selecteert. Het wordt toch niks. Deze generatie heeft zijn kans gehad en verkloot (omdat Antia niet geselecteerd was volgens sommigen), de volgende stelt helaas geen donder voor.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Volgens mij doe je het expres, zo dom reageren. Tuurlijk mag je een invaller afkraken, maar het is wel slechts een invaller. De meeste schule ligt bij de falende basis.Oranje 2-0 achter tegen Duitsland, dan is het niet gek dat Huntelaar niet schitterend in kan vallen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.