- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #5
Het grote voetbaltopic #5
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Vd Vaart was in 2010 prima, Huntelaar speelde in 2010 nauwelijks. Dit EK overigens ook niet vanaf de start, dus hele nutteloze vergelijkingen.
Huntelaar heeft maar een paar minuten minder gespeeld dan Van Persie dit E.K....
Jij kijkt alleen naar het feit dat Van Persie een paar kansen heeft gemist, de echte voetbalkenner/liefhebber kijkt wat verder.
Persie kwam tekort natuurlijk, maar wat een onzin dat vooral hij de Zwarte Piet krijgt. Al weet ik wel waar het aan ligt. 
V/d Vaart was niet goed in 2010.
Maar goed, we vallen andermaal in herhaling.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Meer zelfs, Rico. Meer minuten in de spits althans.
schram101
-
- 16700 berichten
- 2310 stemmen
Even wat anders. Lees net de, zonder derde doelman Graafland, de gemiddelde leeftijd van onze selectie 21,5(!) jaar is..
Tering, dat is wel heel jong!
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Oranje 2-0 achter tegen Duitsland, dan is het niet gek dat Huntelaar niet schitterend in kan vallen.
Huh? Hij werd juist ingezet om het verschil te maken, wat hij volgens jou en anderen zou maken. Maar als Van Persie het niet kan tegen een (veel) beter Duitsland, dan is hij gewoon niet goed genoeg voor Oranje.
Je meet met twee maten. Niet gek als je een hekel aan Van Persie hebt. Maar geef dat gewoon als reden op. Veel meer is het niet namelijk.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Meer zelfs, Rico. Meer minuten in de spits althans.
Klopt, als spits meer minuten zelfs. Maar het lijkt net of Huntelaar helemaal niet heeft meegespeeld dit E.K., dus misschien dat mensen daardoor denken dat Van Persie zoveel meer heeft gespeeld.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Even wat anders. Lees net de, zonder derde doelman Graafland, de gemiddelde leeftijd van onze selectie 21,5(!) jaar is..
Tering, dat is wel heel jong!
Kijk uit, anders gaan mensen roepen dat je smoesjes verzint. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Klopt, als spits meer minuten zelfs. Maar het lijkt net of Huntelaar helemaal niet heeft meegespeeld dit E.K., dus misschien dat mensen daardoor denken dat Van Persie zoveel meer heeft gespeeld.
Huntelaar moet voorzetten krijgen en heb er misschien hoogstens 1 of 2 geteld. Robben op links, Narsingh op rechts en die ballen voor op de Hunt. Persie er gewoon achter.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Huh? Hij werd juist ingezet om het verschil te maken, wat hij volgens jou en anderen zou maken. Maar als Van Persie het niet kan tegen een (veel) beter Duitsland, dan is hij gewoon niet goed genoeg voor Oranje.
Je meet met twee maten. Niet gek als je een hekel aan Van Persie hebt. Maar geef dat gewoon als reden op. Veel meer is het niet namelijk.
Alleen speelde Oranje zo kut dat geen wissel het verschil kon maken. En toen hij tegen Portugal eens mocht spelen kreeg hij Sneijder op links en de falende Robben op rechts. Die jongen is nooit geholpen om te glorieren.
Maar ik ben helemaal klaar met de Oranje en van Persie discussie. Laten we daar aub niet weer iedereen mee vermoeien 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Huntelaar moet voorzetten krijgen en heb er misschien hoogstens 1 of 2 geteld. Robben op links, Narsingh op rechts en die ballen voor op de Hunt. Persie er gewoon achter.
Van Persie had het liefst ook (meer) voorzetten gekregen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vind de Hunt een veel betere kopper dan van Persie. van Persie is een jongen die de tijd moet krijgen om zijn actie te maken. Gewoon achter de Hunt, niks mis mee toch? Zou me nu echt kapot ergeren zou hij in Brazilië voor de 3e keer een kans in de spits krijgen. Dan neem ik het hele voetbal niet meer serieus.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Maar ik ben helemaal klaar met de Oranje en van Persie discussie. Laten we daar aub niet weer iedereen mee vermoeien
Gelijk heb je. Laten we het maar weer over Feyenoord en Ajax hebben. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Alleen speelde Oranje zo kut dat geen wissel het verschil kon maken. En toen hij tegen Portugal eens mocht spelen kreeg hij Sneijder op links en de falende Robben op rechts. Die jongen is nooit geholpen om te glorieren.
Huntelaar heeft als excuus dat de rest faalde, maar bij van Persie geldt dat dan plots niet? 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gelijk heb je. Laten we het maar weer over Feyenoord en Ajax hebben.
Ja, de nieuwe Messi van Zweden, dhr Sana, heeft vandaag getekend 
Die maakt er natuurlijk 43 en geeft 34 assists denk ik komend seizoen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Huntelaar heeft als excuus dat de rest faalde, maar bij van Persie geldt dat dan plots niet?
Als ie niet zo'n 4, 5 grote kansen had gemist in die duels, dan mocht van Persie dat excuus ook gebruiken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, geef mij maar een spits die mee voetbalt en kansen krijgt en sommige helaas mist ipv eentje die de hele wedstrijd voor spek en bonen op het veld staat. Van Persie heeft tenminste ook nog een keer wel gescoord.
1-0 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nou, geef mij maar een spits die mee voetbalt en kansen krijgt en sommige helaas mist ipv eentje die de hele wedstrijd voor spek en bonen op het veld staat. Van Persie heeft tenminste ook nog een keer wel gescoord.
1-0
Jij was toch die anti liefhebber die winnen boven alles telde?
Maakte hij die 1-0 maar eens 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
1-0
Ja, lekker boeiend we hebben toch 3x verloren met kansloos voetbal
Meneertje Van Persie dacht wel dat hij het zo ging doen, niet dus. Waarom dan niet de topscorer van de EK kwalificatie erin zetten? Hij heeft zich namelijk wel bewezen in Oranje en Van Persie niet 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zet Huntelaar in de basis en die scoort er gegarandeerd meer dan Van Persie. Moet je wel die egoïst Robben eruit laten, dat was misschien wel de allerslechtste van allemaal aan de kant van Oranje.
Van Persie faalt zelfs als het team wel goed draait, zie WK 2010.
Sowieso dat selectiebeleid van jullie bondscoach. Bijvoorbeeld Willems (wie?) wel oproepen en zelfs in de basis neerplanten terwijl er zoveel spelers zijn voor die positie die ten eerste beter zijn en ten tweede pakken meer ervaring hebben.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Dat dus. A&L heeft zo'n grote bek dat ie mensen dom durft te noemen.. maar lult zelf altijd compleet idioot uit zn nek en tegen zichzelf in. Al vind ik het veel te veel eer om er oude quotes bij te gaan halen maar dan kun je inderdaad je lol op.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat dus. A&L heeft zo'n grote bek dat ie mensen dom durft te noemen.. maar lult zelf altijd compleet idioot uit zn nek en tegen zichzelf in. Al vind ik het veel te veel eer om er oude quotes bij te gaan halen maar dan kun je inderdaad je lol op.
Geeft niks ouwe zeurpiet, jij mag tegen mij in gaan. Wel jammer dat je de feitenkennis niet hebt zoals bij van Rhijn, maar ok.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jij was toch die anti liefhebber die winnen boven alles telde?
Maakte hij die 1-0 maar eens
Idd vind het allemaal losesrs met het Nederlandse volk voorop. Die hebben in de aanloop
ook enkel lopen zeuren. Alsof Huntelaar en Anita het verschil hadden gemaakt. Totaal onzinnige beweringen. Er had gewoon een team moeten staan. Nu waren het zeurende individuen, waarbij de bankzitters zijn gaan muiten.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Van Rhijn
Vlaar
Clasie
Anita
Dost
Willems
De Vrij 
En dan nog met Bouhla en Kuyt aan komen kakken. Mijn God wat heeft Nederland toch een ultiem zwakke nummers 12-23. En de eerste 11 bakken er tegenwoordig ook al niks meer van.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, die Duitsers zijn kampioen geworden. 
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1860 stemmen
Neuer
Boateng
Badstuber
Hummels
Lahm 
King Kong 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat niet, maar wel die Hollandertjes van Bange Bertje Nulpunter voor de broek gegeven 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Mertesacker. 
--
Voetbalzone - 'Of Mathijsen haalbaar is, moet je je afvragen'
Voor Feyenoord zou Mathijsen sportief gezien leuk zijn, maar dan mag hij niet teveel salaris opstrijken. Oftewel: onhaalbaar.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat niet, maar wel die Hollandertjes van Bange Bertje Nulpunter voor de broek gegeven
Die van Van Persie was buiten de 16, dus in het driepunter gebied.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wees nou maar blij dat we er niet 3 bij hebben gemaakt, want als we echt hadden gewild...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Klopt, want ik had 2-1 voor Duitsland in mijn toto.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wees nou maar blij dat we er niet 3 bij hebben gemaakt, want als we echt hadden gewild...
Precies wat Italie ook zou kunnen zeggen na afloop van de halve finale 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.