• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.977 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.095 acteurs
  • 199.245 gebruikers
  • 9.388.222 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Zoals mensen druk waren met Pepe ben ik inderdaad druk met deze doorgedraaide idioot.

van duijn

• 935 berichten
  • 845 stemmen

Ik ben het wel eens met depri en dan doel ik vooral op de incidenten met onder andere Evra en in die tijd bij Ajax met Bakkal, de overvloed aan schwalbes en smerige tackles. Dit is geen overijverigheid meer maar gewoon smerig. En dat doet niks af van Suarez' kwaliteiten want die zijn goed. Het is een geweldige maar ook heel onsportieve en asociale voetballer.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Heb de beelden niet gezien, maar zo afgaande op de foto is dit wel een hele, hele vieze van Suarez. Carriere beeindigers zulke overtredingen.

Als die keeper vast stond met zijn been was ie gezien.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Schaken mist sowieso de eerste 5 wedstrijden van de 2e competitiehelft, en de bekerwedstrijd tegen PSV. Hij was de laatste weken uit vorm, maar dit is toch wel een aderlating, omdat "we" geen vervangers hebben.

Hoe zit het eigenlijk met Clasie? Dacht dat hij tot de winterstop aan krachttraining zou doen om zijn schouder te versterken, om vervolgens operatief wat te gaan ondernemen. Hoor er alleen niks meer over nu.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

The 100 best footballers in the world - interactive | Football | guardian.co.uk

Nederlanders:

#7 Van Persie

#63 Huntelaar

#66 Robben

#95 Sneijder

Belgen:

#23 Kompany

#58 Eden Hazard

#60 Fellaini

#91 Dembélé

Eredivisiespelers:

#74 Eriksen

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Eriksen!

Boven spelers als Modric, Hulk, Pastore, Sneijder, Hamsik, wat een belachelijke lijst dus...

Als d'r iemand uit de Eredivisie in moest staan was 't ongetwijfeld Strootman of Tadic.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4536 stemmen

Top10 kan ik me echt volledig in vinden. Geloof niet dat ze er echt naast zitten of iemand vergeten zijn. Misschien Neymar wat hoger. En voor de rest wat veel magere spelertjes van Chelsea. Vind dat wel zo'n overschat team. En ons aller Suarez gewoon op 21, ook wel terecht.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Och, die Neymar. Dat die zich eerst maar eens komt bewijzen in Europa dan dat amateurniveau in Brazilië...

Die trucjes die hij daar doet hoeft hij hier niet te flikken, dan ligt die direct op de grond.

Vind 't sowieso een misselijkmakend mannetje.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4536 stemmen

Een van die amateurs is anders wel wereldclubkampioen geworden.

Overigens, Busquets zo hoog? Naast dat ik hem een walgelijke kop vind hebben is hij nu ook weer niet zóóó goed. P

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Naomi Watts schreef:

Met zo'n grote mond is niets mis, prima zo'n overtuiging bij een jeugdspeler. Vilhena is ook niet bescheiden, gelukkig maar. Als grote mond hebben al een reden is om je te negeren dan kan je je heil maar beter ergens anders zoeken.

Genoeg jeugd die tot hun 19e/20e nog bij jong PSV ballen. Flik dat bij Bakkali en hij is weg, en terecht. Die kan nu of anders volgend seizoen al van waarde zijn.

Grote mond hebben en minder zijn dan concurrentie is reden om je te negeren ja. En wat Bakkali betreft. Prima voetballer maar nog geen minuut gespeeld en nu al een meerwaarde. Eerst zien.

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Stel dat je het nu wel wordt. Wat dan?

Dan ben je het 1 jaar en moet je volgend jaar beginnen te bouwen aan je toekomst. Misschien blijft Dick wel, moet je zelfs nog een jaar wachten. En ondertussen loopt je jeugd boos weg, want zij komen niet aan spelen toe.

En nog erger (voor PSV dan..) is als je geen kampioen wordt dit jaar. Dan heb je weer niks, plus dat je jeugd gefrustreerd is omdat zij die kansen niet hebben gehad.

Dan heb je weer een flinke buffer en heb je daarna drie jaar om weer kampioen te worden. Tijd zat dus. En je conclusie dat je niets hebt als je dit jaar geen kampioen wordt is natuurlijk ook onzin. Je hebt nog steeds jonge spelers die je duurder door kunt verkopen. Je moet je afvragen wat meer oplevert. Pieters kopen en duurder doorverkopen of Daly Blind in basis zetten en hopen dat die miljoen op gaat leveren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

Grote mond hebben en minder zijn dan concurrentie is reden om je te negeren ja. En wat Bakkali betreft. Prima voetballer maar nog geen minuut gespeeld en nu al een meerwaarde. Eerst zien.

Tja, die kans zit er lekker in he als je de jeugd geen kans geeft . Bakkali's talent is vrij overduidelijk, zelfs voor individuen die niet zoveel met voetbal hebben. Klasse druipt er van af. Weet niet wanneer dat contract van Depay afloopt maar die zou ook zo kunnen vertrekken, als je daarom al in negeermodus wordt gezet. Het is gewoon frustrerend als jeugdspeler.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

j0enne schreef:

Och, die Neymar. Dat die zich eerst maar eens komt bewijzen in Europa dan dat amateurniveau in Brazilië...

Die trucjes die hij daar doet hoeft hij hier niet te flikken, dan ligt die direct op de grond.

Vind 't sowieso een misselijkmakend mannetje.

Die loopt hier straks lekker te ballen. Dan ligt ie maar lekker op de grond, hij kan er in 4 minuten tijd zo voor zorgen dat het 11 tegen 9 is. Ga er maar aan staan.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Eriksen!

Boven spelers als Modric, Hulk, Pastore, Sneijder, Hamsik, wat een belachelijke lijst dus...

Als d'r iemand uit de Eredivisie in moest staan was 't ongetwijfeld Strootman of Tadic.

Miep miep. Waarom zou Strootman boven Eriksen moeten staan. Heeft hij in het Nederlands elftal al geweldige dingen laten zien? Heeft hij PSV al kampioen gemaakt? Maakt hij in de Europese competities het verschil?

De Engelsen zijn Eriksen zijn wedstrijden tegen Man City en Engeland (met de nationale ploeg) niet vergeten. Vooral in die laatste pot was hij fenomenaal(!). Tevens mede dankzij zijn creatieve bijdrage vorig seizoen is Ajax kampioen geworden (al stond hij in de schaduw van Vertonghen en Anita).

Begrijp me niet verkeerd; Strootman is een geweldige voetballer in wie ik een belangrijke schakel zie voor een club als Milan of Bayern straks. Maar hij heeft nog niks laten zien op internationaal niveau wat is blijven hangen.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Manolev derde in Bulgaars voetballer van het jaar...

Mooi interview trouwens van Wilfried de Jong met Ruud van Nistelrooy vanavond. Had voor mijn part nog wel wat uitgebreider gemogen.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4536 stemmen

Nieuw interview? Dus niet die in Madrid bij de barbier? Dat was ook een erg fijn interview. Ik heb weinig met Wilfried de Jong, maar dat was prima.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Nieuw inderdaad.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Materny schreef:

(quote)

De Engelsen zijn Eriksen zijn wedstrijden tegen Man City en Engeland (met de nationale ploeg) niet vergeten. Vooral in die laatste pot was hij fenomenaal(!). Tevens mede dankzij zijn creatieve bijdrage vorig seizoen is Ajax kampioen geworden (al stond hij in de schaduw van Vertonghen en Anita).

Lijkt bijna alsof The Guardian enkel van die 2 wedstrijden is uitgegaan...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Eriksen!

Itt meneer Strootman maakt Eriksen wel internationaal ook het verschil voor zijn club

En in natonale topduels.

Eriksen is natuurlijk met afstand de meest talentvolle van de Eredivisie.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Tja dat horen we nu al vier jaar

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Tja dat horen we nu al vier jaar

Knap dat je dat al in de A jeugd kon opmerken dan.

Hij debuteerde volgende maand immers pas 3 jaar terug....

En hij heeft het aardig waargemaakt ja. Die 2 landstitels zijn bepaald niet zonder zijn medewerking gewonnen. Net als de prima CL prestaties de laatste jaren.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Interessante lijst, alleen had ik liever een doelman (Casillas) en een verdediger (Kompany) in de top 10 gezien.

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4536 stemmen

Achterin zou ik eerder voor Ramos hebben gekozen, maar ook Pique, Puyol en Pepe vind ik beter dan Kompany. Hij is groot en sterk en indrukwekkend, maar zeer zeker niet de beste verdediger.

kos

• 46712 berichten
  • 8868 stemmen

Er zitten altijd rare dingen in die lijstjes, maar over het algemeen gezien klopt dit lijstje best goed vind ik.

Wat betreft Eriksen, dit is overduidelijk een lijstje als momentopname, niet iets dat wat zegt over potentieel, dus dan staat Eriksen idd wel erg hoog.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Idee, we hebben allemaal een Eredivisie ploeg hier gepost met onze beste 11. Nu graag een lijstje met de slechtste / meest teleurstellende 11 van seizoen 12-13.

kos

• 46712 berichten
  • 8868 stemmen

meest slecht of meest teleurstellend zijn nogal twee heel verschillende dingen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Weet ik. Daarom zou een beetje uitleg per opstelling ook wel fijn zijn.

Maak er maar het meest teleurstellend van, anders krijgen we allemaal namen van VVV, NAC, Zwolle en Derijck + Marcelo

mjk87 (moderator films)

• 14558 berichten
  • 4536 stemmen

---------------------------Zoet --------------------------------

--Van Rhijn -- De Vrij -- Gouweleeuw -- Willems--

------------------------ Schilder -----------------------------

----------------- Vormer ------- Falkenburg----------------

--------- Narsingh----- Castaignos-----Boerrigter-----

Vooral spelers die me soms wat teleurstelden ja, dus veelal wel de 'betere' spelers. Coach is Advocaat, die me met zijn gezanik en calimerogedrag vooral tegenvalt.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Tyton

Zuiverloon - Boyata - Mathijssen - Braafheid

Sneijder - Poulsen - Wijnaldum

Castaignos - Zeefuik - Poepon

Met als trainerstrio: Brood, Van Basten en Verbeek.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

mjk87 schreef:

---------------------------Zoet --------------------------------

--Van Rhijn -- De Vrij -- Gouweleeuw -- Willems--

------------------------ Schilder -----------------------------

----------------- Vormer ------- Falkenburg----------------

--------- Narsingh----- Castaignos-----Boerrigter-----

Vooral spelers die me soms wat teleurstelden ja, dus veelal wel de 'betere' spelers. Coach is Advocaat, die me met zijn gezanik en calimerogedrag vooral tegenvalt.

Ik mis Reijnen en Marcellis.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Conboy. Ik ben teleurgesteld in hem dat die na z'n tweede rode kaart het schijnbaar nog niet heeft geleerd!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.