• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.089 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.028 stemmen

Het grote voetbaltopic #5

zoeken in:

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

mjk87 schreef:

Achterin zou ik eerder voor Ramos hebben gekozen, maar ook Pique, Puyol en Pepe vind ik beter dan Kompany. Hij is groot en sterk en indrukwekkend, maar zeer zeker niet de beste verdediger.

Op basis van dit seizoen niet neen, maar vorig jaar was hij de beter dan het hele rijtje die je hier opnoemt. Inschattingsvermogen was onfeilbaar, overal zat hij tussen, en wanneer hij moest wachten met het duel liep hij heel slim mee om het gaatje te doen verdwijnen. Dit jaar is hij zeker niet zo goed, hij durft sneller te bijten wat niet altijd goed uitpakt.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Inderdaad. Kompany was vorig seizoen echt beestachtig, samen met Thiago Silva vond ik ze de beste verdedigers op dat moment.

Puyol presteert al helemaal niks...

mjk87 (moderator films)

• 14557 berichten
  • 4535 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Ik mis Reijnen en Marcellis.

Nee hoor, want van hen had ik in het geheel geen hoge verwachting, dus die konden per definitie niet teleurstellen,

mjk87 (moderator films)

• 14557 berichten
  • 4535 stemmen

j0enne schreef:

Inderdaad. Kompany was vorig seizoen echt beestachtig, samen met Thiago Silva vond ik ze de beste verdedigers op dat moment.

Puyol presteert al helemaal niks...

Alleen al door twee dom dansende doelpuntvierende medespelers (Alves en nog zo halve gare) te stoppen met dat gedoe verdient zo'n iemand een plek

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

mjk87 schreef:

---------------------------Zoet --------------------------------

--Van Rhijn -- De Vrij -- Gouweleeuw -- Willems--

------------------------ Schilder -----------------------------

----------------- Vormer ------- Falkenburg----------------

--------- Narsingh----- Castaignos-----Boerrigter-----

Wat Vormer betreft, ben ik het met je eens, maar de Vrij slaat nergens op. Heeft (meer dan de) helft niet kunnen spelen vanwege een blessure (misschien is dat je teleurstelling) en daarnaast, op 1 wedstrijd na (tegen ADO laatst), echt prima gespeeld.

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Snap Schilder en Zoet ook niet helemaal. Schilder heeft uitstekend gespeeld op de linksbackpositie, dat hij op het middenveld tekort komt is niks nieuws onder de zon.

Zoet keept ook gewoon weer een uitstekend seizoen,met RKC 6e in de ranglijst qua aantal tegendoelpunten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik snap van Rhijn weer niet. Speelt nog best een aardig seizoen, sowieso pas 1 jaar vol-prof en tevens gedebuteerd in Oranje en in zware CL duels.

Namens Ajax hoort Boerrigter er natuurlijk wel absoluut in. Was vorig jaar zo goed en faalt dit seizoen heel opzichtig. Poulsen mag ook wel genoemd worden. Had ik veel meer van verwacht. Al speelt hij de laatste pakweg 2 maanden een stuk beter, wie weet wordt dat nog iets.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

mjk87 schreef:

---------------------------Zoet --------------------------------

--Van Rhijn -- De Vrij -- Gouweleeuw -- Willems--

------------------------ Schilder -----------------------------

----------------- Vormer ------- Falkenburg----------------

--------- Narsingh----- Castaignos-----Boerrigter-----

Vooral spelers die me soms wat teleurstelden ja, dus veelal wel de 'betere' spelers. Coach is Advocaat, die me met zijn gezanik en calimerogedrag vooral tegenvalt.

PIET VELTHUIZEN!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

---------------------Tyton--------------------

-----Marcelo-Gouweleeuw-Braafheid

-------------------Poulsen-----------------

------Vormer------------------W. Janssen

------------------Wijnaldum----------------

Narsingh-----Castaignos----Boerrigter

Ik kijk dan ook naar de verwachtingen. Zo verwachtte ik van Joris Mathijssen nog vrij weinig, daarom komt hij niet in de opstelling voor. Verder was Willems matig, maar verwachtte ik van collega linksback Braafheid als WK finalist wel wat meer. Idem bij namen als Poulsen en Vormer, jongens die toch meer moeten laten zien. Willem Janssen bakt er na lange tijd nog steeds weinig van bij Twente. Voorin lijken de namen me wel duidelijk. Alledrie kunnen ze veel beter en spelen ze een teleurstellend seizoen. Maar de meeste spelers in deze lijst (min Braafheid, Marcelo en Wijnaldum) vind ik verder best goede spelers.

Meest teleurstellende coach dit seizoen is GJ Verbeek overigens. AZ staat wel heel erg laag.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Maar ff serieus, Mathijsen speelt toch gewoon zeer degelijk?

Die gast is echt belangrijk. Snap niet precies waarom die er in moet (serieus).

Ik had vanuit jullie opzicht (i.e. geen Feyenoord fans) dan eerder een naam als Immers of Clasie verwacht.

Wijnaldum zou in elk lijstje standaard moeten staan.

mjk87 (moderator films)

• 14557 berichten
  • 4535 stemmen

depri83 schreef:

Snap Schilder en Zoet ook niet helemaal. Schilder heeft uitstekend gespeeld op de linksbackpositie, dat hij op het middenveld tekort komt is niks nieuws onder de zon.

Zoet keept ook gewoon weer een uitstekend seizoen,met RKC 6e in de ranglijst qua aantal tegendoelpunten.

Ik moest ook iemand voor die positie, dus Schilder maar die op die positie zwaar teleurstelt. Ook op linksback heb ik hem wel beter en vooral feller zien spelen. En Zoet vind ik er niet altijd even goed bijzitten, zeker niet vergeleken met vorig jaar. Viel me aantal maal op, maar dit is één van de weinige keepers die me tegenvalt, Van de rest voldoen aan de verwachtingen, ook al zijn dat mindere keepers dan deze Zoet.

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

---------------------Tyton--------------------

-----Marcelo-Gouweleeuw-Braafheid

-------------------Poulsen-----------------

------Vormer------------------W. Janssen

------------------Wijnaldum----------------

Narsingh-----Castaignos----Boerrigter

Ik kijk dan ook naar de verwachtingen. Zo verwachtte ik van Joris Mathijssen nog vrij weinig, daarom komt hij niet in de opstelling voor. Verder was Willems matig, maar verwachtte ik van collega linksback Braafheid als WK finalist wel wat meer. Idem bij namen als Poulsen en Vormer, jongens die toch meer moeten laten zien. Willem Janssen bakt er na lange tijd nog steeds weinig van bij Twente. Voorin lijken de namen me wel duidelijk. Alledrie kunnen ze veel beter en spelen ze een teleurstellend seizoen. Maar de meeste spelers in deze lijst (min Braafheid, Marcelo en Wijnaldum) vind ik verder best goede spelers.

Meest teleurstellende coach dit seizoen is GJ Verbeek overigens. AZ staat wel heel erg laag.

Dus jij had nog verwacht dat Marcelo het dit jaar beter zou doen dan de afgelopen twee jaar?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Dus jij had nog verwacht dat Marcelo het dit jaar beter zou doen dan de afgelopen twee jaar?

Nouja, vorig jaar speelde hij toch lange niet zo extreem slecht als nu? Ben er zeker niet kapot van geweest in het verleden, maar dit jaar zakt hij wel heel diep door het ijs. Idem met Wijnaldum. Nooit kapot van geweest, maar zijn niveau ligt nu wel heel laag.

Vind je het geen beste opstelling dan?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Zo verwachtte ik van Joris Mathijssen nog vrij weinig.

Hey mister Affelay, het is Mathijsen.

Overigens vind ik de kritiek op Mathijsen niet altijd even terecht. Hij begon matig met een rode kaart, speelde tegen Twente uit matig, maar voor de rest deed hij het naar behoren, en werd zelfs steeds beter. Tegen Groningen thuis speelde hij echt een beruh pot. Als een beest.

Edit: wat Pitakaas ook zegt. Mathijsen zorgde echt in de meeste wedstrijden voor een goede organisatie. Hij is wat traag (inherent aan zijn leeftijd), maar dat compenseert hij vrijwel altijd met zijn inzicht en tactisch vermogen. Op 2 momenten na (Djuricic en Castaignos).

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Heerenveen was buiten die kaart om ook gewoon ok. Maarja toen sprong iedereen op de bandwagon uiteraard omdat dit rood kreeg. Enige minpunt is dat we hem een te lang contract hebben gegeven.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hey mister Affelay, het is Mathijsen.

Overigens vind ik de kritiek op Mathijsen niet altijd even terecht. Hij begon matig met een rode kaart, speelde tegen Twente uit matig, maar voor de rest deed hij het naar behoren, en werd zelfs steeds beter. Tegen Groningen thuis speelde hij echt een beruh pot. Als een beest.

Edit: wat Pitakaas ook zegt. Mathijsen zorgde echt in de meeste wedstrijden voor een goede organisatie. Hij is wat traag (inherent aan zijn leeftijd), maar dat compenseert hij vrijwel altijd met zijn inzicht en tactisch vermogen. Op 2 momenten na (Djuricic en Castaignos).

Joriz Matheizzen was de naam?

Ben niet kapot van zijn spel, maar omdat ik er weinig van verwachtte stelt hij ook niet echt teleur. De Vrij-Indi hoort jullie koppel te zijn. Jammer dat Joris nu Indi zijn ontwikkeling remt als cv.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach Indi is nog jong en ik denk dat ze ook bij de training en in de kleedkamer en de laatste wdstrijden gelukkig ook tijdens de wedstrijden veel kunnen leren van Matthijsen. Dat is ook wat Koeman aangeeft. En Koeman is God.

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nouja, vorig jaar speelde hij toch lange niet zo extreem slecht als nu? Ben er zeker niet kapot van geweest in het verleden, maar dit jaar zakt hij wel heel diep door het ijs. Idem met Wijnaldum. Nooit kapot van geweest, maar zijn niveau ligt nu wel heel laag.

Vind je het geen beste opstelling dan?

Verder heb ik niet veel op te merken aan je opstelling. Over Marcelo (hoewel ik hem zeker niet constant goed genoeg voor PSV vind) ben ik het niet met je eens. Maakt, ook door de betere organisatie, wel een iets beter jaar door dan het vorige, maar is vooral bij standaardsituaties heel snel z'n man kwijt en organisatorisch nog heel zwak.

Maar je wilde een elftal die teleurstellend presteerde dit jaar en niet zozeer slechte spelers. Dan vind ik Marcelo (hoe slecht ik en jij hem ook mogen vinden) daar niet tussen hoort omdat hij al 3 jaar dezelfde fouten maakt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Als alternatief nomineer ik dan alsnog Mathijsen of Douglas. En ook Alderweireld kan je noemen, die kan ook beter dan hij heeft laten zien.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Volgens mij was dat gewoon zijn kunstgebit.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Pitakaas schreef:

Heerenveen was buiten die kaart om ook gewoon ok. Maarja toen sprong iedereen op de bandwagon uiteraard omdat dit rood kreeg. Enige minpunt is dat we hem een te lang contract hebben gegeven.

Klopt, maar toen trad hij niet sterk op tegen die actie van Djuricic. Hij werd er toen uitgelopen. Ook slim gelopen door Djuricic, trouwens.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Joriz Matheizzen was de naam?

Ben niet kapot van zijn spel, maar omdat ik er weinig van verwachtte stelt hij ook niet echt teleur. De Vrij-Indi hoort jullie koppel te zijn. Jammer dat Joris nu Indi zijn ontwikkeling remt als cv.

Mathijsen speelt nogmaals prima. Die gozer zit er als een magneet op. Moet ook wel, anders is hij gezien op de sprint. Verdedigend één van de beste in de Eredivisie. Helaas wordt hij een dagje ouder. Daarom vind ik 3 jaar veel te lang.

De Vrij - Indi is het koppel voor de toekomst, maar zal dat nooit lang zijn bij Feyenoord, omdat ze geen 3 jaar meer in de Kuip spelen. Daarnaast ging het dit seizoen samen niet zo goed, al was dat vast een uitzondering.

Indi is voor mij ook een CV, maar ik speel liever met Mathijsen in het centrum ipv Nelom op de linksback. Hoewel het een goed alternatief is. Maar spelen met je sterkte opstelling lijkt me niet verkeerd.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Opvallendste team:

---------------------Luciano--------------------

---Manolev--Reijnen--Van den Bergh---

-------Eyong "rijp voor de top" Enoh-----

------Duarte------------------Conboy--------

--------------------Platje------------------------

Wijnaldum-------Pellè----Zeekoe Sissy--

Coach: Maffe Marco

Scheids: Die ene met al die umlauts

Cheerleaders: Materny en A&L

Directeur: Tiny Sanders

Sponsor: Toverland Attractiepark

Mis ik nog wat?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer schreef:

Mis ik nog wat?

Humor.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Toch knap dat je Enoh noemt, die dit seizoen liefst 318 minuten (dat ik dus 3,5 wedstrijd) mocht spelen

Overigens moet Ajax hem na dit seizoen laten gaan. Hopen dat 1 of andere Engelse club in hem een fysiek sterke bikkelaar ziet. Heeft zich bij Ajax voetballend nauwelijks ontwikkeld. En dan telt het niet zo dat je enorm sterk bent en hard werkt.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

depri83 schreef:

Manolev derde in Bulgaars voetballer van het jaar...

Mooi interview trouwens van Wilfried de Jong met Ruud van Nistelrooy vanavond. Had voor mijn part nog wel wat uitgebreider gemogen.

Net teruggezien op uitzending gemist. Leuk interview, hoewel de focus wat mij betreft wel wat meer op zijn kwaliteiten als spits zou mogen liggen. Dat het een rustige jongen is die soms uit zijn slof kan schieten weet ik inmiddels wel. Had hem bijvoorbeeld graag horen praten over de kunst van het spits zijn.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Lefgozer schreef:

Opvallendste team:

---------------------Luciano--------------------

---Manolev--Reijnen--Van den Bergh---

-------Eyong "rijp voor de top" Enoh-----

------Duarte------------------Conboy--------

--------------------Platje------------------------

Wijnaldum-------Pellè----Zeekoe Sissy--

Coach: Maffe Marco

Scheids: Die ene met al die umlauts

Cheerleaders: Materny en A&L

Directeur: Tiny Sanders

Sponsor: Toverland Attractiepark

Mis ik nog wat?

Zeefuik.

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Gareth Bale, fantastische voetballer maar ook een gigantische duikelaar. Kreeg vandaag z'n vierde gele kaart voor 'diving'. Dat tezamen met een andere gele kaart betekent een schorsing voor de volgende wedstrijd.

Hier die van vanmiddag, er is contact maar de manier waarop hij naar de grond gaat is veel te onnatuurlijk.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Overdreven gele kaart.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.