- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Lullige goal, maar goal is goal!
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Die Tello is wel heel erg matig. Had al drie keer moeten scoren, heeft nu geluk dat hij alsnog bij Alexis terugkomt.
1-2 Koekoek!
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Hohoho, droog in de kakker zoals ze wel eens zeggen... 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hohoho, droog in de kakker zoals ze wel eens zeggen...
?
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
Haha, dat handje, wat een vervelende kutkerel is het toch. 
Rustig, rustig, IK regel het wel even! 
1-2 Koekoek!
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Mooie COUNTERgoal en knap afgewerkt van Ronaldo. Nouja, de titel kon Barcelona al vergeten. Toch een knap Barcelona aan het werk gezien, het ziet er goed uit voor komende week als ze Chelsea ontvangen.
Editl: wat een vieze schwalbe van Ronaldo. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Mooie COUNTERgoal en knap afgewerkt van Ronaldo. Nouja, de titel kon Barcelona al vergeten. Toch een knap Barcelona aan het werk gezien, het ziet er goed uit voor komende week als ze Chelsea ontvangen.
een slecht koekje van eigen deeg voor Alves 
Raar dat Alves geen geel kreeg trouwens
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Begrijpelijk, na dat aanstellerig gedrag van Ronaldo.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Begrijpelijk, na dat aanstellerig gedrag van Ronaldo.
Nee hoor. Gaat vol aan Ronaldo hangen. Al gaat hij daarna de hoelahoep doen: staat gewoon geel op.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Ik zou de fout nog eens moeten zien dan, de scheidsrechter fluit wel heel mild vandaag. Zowel voor Barca als Real.
Edit: Wederom een vieze schwalbe. Hij raakt hem zelfs niet eens.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Het tijdrekken is echt belachelijk hahaha
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ronaldo, wat een misselijkmakende kerel. Eerst dat juichen en dan dat gerollebol. Gefeliciteerd Real met het kampioenschap.
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Ronaldo, wat een misselijkmakende kerel. Eerst dat juichen en dan dat gerollebol. Gefeliciteerd Real met het kampioenschap.
Het komt er wel heel gemeend uit. 
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Ach ja, nu heeft Real ook eens iets gewonnen. Zeer blij over de prestatie van Barcelona vandaag, hun kracht, hun 100 % pure toewijding aan het willen voetballen geeft mij goede moed voor hun wedstrijd tegen Chelsea. Quardiola zijn keuze voor die Tello is mij nog steeds een raadsel, misschien dat dat Barcelona genekt heeft.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Het komt er wel heel gemeend uit.
Ja jonge, als je het niet gemeend vind is dat jouw probleem. Wat wil je dan dat ik zeg?
En de angsthazen hebben gewonnen, nou ik zou er trots op zijn. Niet dus...
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Nee hoor geen probleem, alleen wel hilarisch.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wat wil je dan dat ik zeg?
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Ach ja, nu heeft Real ook eens iets gewonnen. Zeer blij over de prestatie van Barcelona vandaag, hun kracht, hun 100 % pure toewijding aan het willen voetballen geeft mij goede moed voor hun wedstrijd tegen Chelsea. Quardiola zijn keuze voor die Tello is mij nog steeds een raadsel, misschien dat dat Barcelona genekt heeft.
Thiago speelde ook slecht. De rest was ook niet scherp, Real weet daar dan met die kut countertjes van te profiteren. Als je toch op zo'n wijze kampioen moet worden.. petje af hoor 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
heerlijk, 1-2.
Moet nog lachen om die Van der Gijp en tig media
Chelsea-Barca wordt het 0-4 of 0-5
Barca-Real wordt het 3-0 of 4-0
en nu die verslagenheid in de studio haha.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Verdiende overwinning voor Real? Ik vind van wel. Als fan van Barçelona deed het pijn om al dat geknoei te zien achterin. Voeg daar het feit bij dat ze hun kansen, net als tegen Chelsea, onbenut laten, en je krijgt het deksel op je neus. Ook al hadden ze het betere veldspel en waren ze zoals altijd superieur in de combinatie. Efficiënt was het helaas niet vandaag. En eerlijk is eerlijk, Real heeft het slim aangepakt. Goed verdedigd, geen smerige tackles, razendsnel uitgebroken wanneer het kon en gevaarlijker voor doel. Real de Ligabeker, Barça de CL.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Real zou met een verlies in Barcelona nog steeds kampioen geworden zijn. Maar inderdaad eens met je, op deze manier kampioen worden is wel betreurenswaardig. Als Real supporter zou ik een jaar mijn huis niet uit durven uit pure schaamte. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat jij in je vorige post suggereerde was dat Barça door haar spel 1-0 had verloren. Nou, dan reageer ik zo en toon ik aan dat dat onzin is. Alles winnen saai? Ik durf te wedden dat Real hier jaloers op is.
Ja vast.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4807 stemmen
De titel kon Barca al vergeten? Als ze hier vandaag wonnen, zag ik hun nog eerder dan Real de titel pakken (ook al stond Real nog 1e).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Real zou met een verlies in Barcelona nog steeds kampioen geworden zijn. Maar inderdaad eens met je, op deze manier kampioen worden is wel betreurenswaardig. Als Real supporter zou ik een jaar mijn huis niet uit durven uit pure schaamte.
Slechte verliezer.....
Plaza de Cibeles zal bomvol staan over een paar weken. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.