• 17.811 nieuwsartikelen
  • 183.789 films
  • 12.716 series
  • 35.117 seizoenen
  • 658.804 acteurs
  • 200.862 gebruikers
  • 9.503.993 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

@ Finisterra

Ja ik denk het wel. Barcelona heeft de laatste tijd moeite met scoren, is het de vermoeidheid, het wegvallen van Villa. Ik weet het niet, maar Real zou met een eventueel verlies (in Camp Nou) niet zo vlug punten laten liggen in andere wedstrijden.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Slechte verliezer..... Plaza de Cibeles zal bomvol staan over een paar weken.

Inderdaad.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kom op Excelsior, nog 6 minuten......

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

Is het weer zover ja met die Twentenaren. 90min waardeloos voetballen en dan in blessuretijd de winnende erin schieten. Scheiße!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Gvd. Kut, kut.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Blijft dan ook een lelijke ploeg.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Lucky Twente....

j0enne

• 9621 berichten
  • 3852 stemmen

't Blijven Duitsers...

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Wat een heerlijke strijd net bij Colorado Rapids-LA Galaxy

Colorado meer balbezit maar LA was door de vlijmscherpe aanvallen via Donovan en Keane heel goed in het afmaken waardoor ze bij rust 0-2 voorstonden.

Tweede helft was ook het balbezit weer voor Colorado die terug kwamen door een schitterende 1-2.

In de 90e minuut werd nog een belachelijke penalty gegeven voor Colorado, maar die werd gestopt door Sounders (denk dat dat kwam doordat die penaltynemer afgeleid was omdat er buiten het penaltygebied wat opstootjes begonnen, en Beckham een uur lang in het penaltygebied bleef rondhangen).

Geweldig om te zien dat jongens als Beckham en Keane die alles al hebben meegemaakt in hun carriere ook in hun na-dagen nog zulke strijd leveren voor het team als vandaag.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Feyenoord zonder Guidetti. Hoop dat het weekend snel een stijgende lijn laat zien m.b.t. uitslagen, want van Barca en Twente werd ik niet vrolijk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Wat een schandalig anti-voetbal was dat van Madrid zeg. Zonde dat Barcelona niet wist te winnen. Hadden genoeg kansen, maar speelden helaas vrij slecht met heel veel balverlies en een Tello voorin die een hoop kansen verknalde. Messi totaal onzichtbaar, opvallend. Defensief stond het wel aardig bij Madrid. Helaas, titel gaat nu naar de verkeerde club.

Straks de laatste cruciale wedstrijd van Ajax kijken. Win je van Groningen, dan heb je de titel voor 99% binnen. Dan heb je nog 3 duels om een keertje te winnen. Ajax-VVV zou dan de meest logische zijn, maar uit bij Twente is het ook zeker haalbaar. Zij wonnen is blessuretijd bij Excelsior, haha. Vond ik overigens niet zo erg, het is heerlijk om nu als Ajax zijnde alleen maar naar jezelf te hoeven kijken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Jammer dat Heerenveen gister niet won, had het nog leuker gemaakt. Die haken denk ik af.

Doet Feyenoord toch knap. Al stonden ze vorig jaar ook 0-2 voor daar...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dit gaat Feyenoord niet meer weggeven. Het is aan Ajax om nu daadwerkelijk ook te winnen vanmiddag. Verlies je, sta je op drie punten van de concurrentie met Twente uit volgende week....

Het is nog altijd niet gedaan.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Materny schreef:

Dit gaat Feyenoord niet meer weggeven. Het is aan Ajax om nu daadwerkelijk ook te winnen vanmiddag. Verlies je, sta je op drie punten van de concurrentie met Twente uit volgende week....

Het is nog altijd niet gedaan.

Zou me zeer verbazen als Ajax vandaag niet wint. Maar goed, het kan altijd. Belangrijk potje. Deze en VVV winnen en je hebt de titel voor 99,99% binnen.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Cisse Hahahahahahahahahaha

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

1-2

Wordt nog leuk in de resterende minuten. Scenario van vorig seizoen?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat een schandalig anti-voetbal was dat van Madrid zeg.

Niks schandaligs aan, want van anti-voetbal is geen sprake. Genoten van het tactische spel van Mourinho. Verdedigen is ook een kunst en heb dit gister in optima forma gezien. Heerlijke spirirt ook bij dat Madrid, dat in een hele wedstrijd meer emotie toont dan Barca in een heel seizoen. Super geconcentreerd was Madrid en Barca eindelijk niet bij machte hier doorheen te breken. Mooie pot en laat Madrid nu ook de CL winnen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Waarom steeds die misplaatste bescheidenheid Materny? Groningen gaat (zeker met dit team) absoluut niet winnen van Ajax IN Amsterdam

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Niks schandaligs aan, want van anti-voetbal is geen sprake. Genoten van het tactische spel van Mourinho. Verdedigen is ook een kunst en heb dit gister in optima forma gezien. Heerlijke spirirt ook bij dat Madrid, dat in een hele wedstrijd meer emotie toont dan Barca in een heel seizoen. Super geconcentreerd was Madrid en Barca eindelijk niet bij machte hier doorheen te breken. Mooie pot en laat Madrid nu ook de CL winnen.

Ik vind het pijnlijk om te zien dat het eens zo Koninklijke, grootste Real Madrid in de grote wedstrijden een defensieve vechtmachine is geworden. Stonden gister constant met zijn allen voor de goal. Misschien dat jij het als Portugees mooi vond, maar ik als Nederlander moet niks van dat soort voetbal hebben. Verder zal het me worst wezen, voor mij telt alleen Ajax, maar ik was als El Clasico kijker gister erg teleurgesteld.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

Waarom steeds die misplaatste bescheidenheid Materny? Groningen gaat (zeker met dit team) absoluut niet winnen van Ajax IN Amsterdam.

Het heeft meerdere redenen.

- Dit seizoen verloor Ajax ook van Groningen (en ja, toen was Ajax uit vorm en Groningen in vorm; maar toch)

- Vorige week tegen de Graafschap was er toch sprake van enige gemakszucht.

- AZ mag roepen dat Ajax niet meer meedoet voor de titel (november'11), en Driesje mag roepen dat de kampioenswedstrijd is gewonnen (februari '12); maar ik weiger om me te verlagen tot zulke uitspraken. Je weet nooit hoe de bal rolt; misschien het beste voorbeeld is nog wel Ajax - Sparta onder van Basten.

Ik hou het op een 80% kans overwinning voor Ajax.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

The Oceanic Six schreef:

1-2

Wordt nog leuk in de resterende minuten. Scenario van vorig seizoen?

Jammer joh.

Werkelijk geen kans weggegeven vandaag, sterk gespeeld van De Vrij. Enige minpunt is het gemis van El Ahmadi volgende week tegen AZ.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Het heeft meerdere redenen.

- Dit seizoen verloor Ajax ook van Groningen (en ja, toen was Ajax uit vorm en Groningen in vorm; maar toch)

- Vorige week tegen de Graafschap was er toch sprake van enige gemakszucht.

- AZ mag roepen dat Ajax niet meer meedoet voor de titel (november'11), en Driesje mag roepen dat de kampioenswedstrijd is gewonnen (februari '12); maar ik weiger om me te verlagen tot zulke uitspraken. Je weet nooit hoe de bal rolt; misschien het beste voorbeeld is nog wel Ajax - Sparta onder van Basten.

Ik hou het op een 80% kans overwinning voor Ajax.

Bescheidenheid is prima, maar nu dek je je wel enorm in. Ajax is de grote favoriet en speelt vandaag nog eens thuis. Als Ajax scherp is win je gewoon. Verder moet je niet roepen dat je er al bent, maar dat doet ook niemand.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

PSV-NEC 0-1

Vrije trap van Schone (jaja ) slecht verwerkt, Foor kopt raak.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Kijken of ze dat uitfluiten van Labyad vanavond ook uit gaan lichten ...

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wat een lelijk publiek. Maar dat past dan ook wel bij het grijze PSV..

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Vermaak me kostelijk met PSV-NEC

Overigens vrij bizar, Man Utd-Everton stond 3-1 en later 4-2, is nu 4-4....bijna voorbij.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Fellaini . Hup Mancini & Co.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.