• 17.799 nieuwsartikelen
  • 183.784 films
  • 12.713 series
  • 35.112 seizoenen
  • 658.773 acteurs
  • 200.856 gebruikers
  • 9.503.153 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Tonypulp schreef:

Ik vind Chelsea lelijk....maar dit is zo mooi. Deksel op de neus

Weg met Barca.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Lijkt me sowieso wel een mooie finale als Bayern tegen Chelsea komt te staan, vol strijd

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Bah zolang die etter drogba maar niet speelt. Erger je je al drie kwartier aan zijn gejammer, scoort ie ook nog is

Joy4ever

• 4665 berichten
  • 1892 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

@Joy4ever: voor wie ben je nou?

Goeie vraag. Hoe de wind waait

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Die commentator komt echt op alles van Barca klaar he, verlos die vent uit z'n lijden

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3466 stemmen

Heb denk ik serieus nog nooit iemand in een wedstrijd zo vaak zien liggen als Drogba.

(Nee Busquets ook niet )

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3321 stemmen

Drogba past zich gewoon aan barca aan. Hij wil ze met hun eigen wapens verslaan en dus ligt hij elke 5 minuten op de grond.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4805 stemmen

Bah, nee. Een finale Chelsea-Bayern, wat een drama zou dat zijn. Twee ploegen die ik totaal niet moet. Zou niet eens kijken dan. Zelfs liever een Spaans onderonsje.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3466 stemmen

Is nog geen ramp, denk niet dat 1-0 genoeg is nu voor Chelsea om door te gaan.

Nog een balletje op de paal, pfff.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Jammer, het zit Barca wel tegen. Leuke winst voor Chelsea, we hebben volgende week een wedstrijd maar dit is natuurlijk niet goed genoeg. Maar het is Eva gegund.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4805 stemmen

Wat een kans nog!

Volstrekt belachelijk natuurlijk dat Chelsea hier wint. Dat laatste half uur: Mourinho's muur met Inter was er niets tegen.

Achja, beide terugmatchen beloven in ieder geval spannend te zijn. En 1-0 is een vervelende uitslag, ook voor Barca en zeker tegen Chelsea (een team waar ze het toch vaak moeilijk tegen hebben).

rep_robert

• 27565 berichten
  • 4178 stemmen

Niks.aan de hand denk ik. Dit houdt chelsea nooit 180 minuten.vol. Een paar keer extreem goed weggekomen. Anti voetbal mag sowieso nooit overwinnen!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ach wel leuk voor Chelsea, maar met voetbal heeft het allemaal niks te maken. Ondanks dit incident blijft Barca met afstand de beste.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

El Classico is plots een tweede rangs potje geworden.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Verdedigen wordt pijnlijk onderschat hier, hoe verrassend. ''Niets met voetbal te maken'', yeah right...

Goed onschadelijk gemaakt (Messi? Wie?) en de tegenpartij pijn gedaan wanneer het kon.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja, sommige hier denken dat er niets mooiers is dan een stel zeehonden die de bal over wippen.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Drogba solliciteerde vanavond wel heel nadrukkelijk naar een mooie Catalaanse transfer deze zomer. Slechte pot verder.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eens met jeroentjuhhh. Verdedigen, reactievoetbal, georganiseerd spelen, allemaal dingen die bij voetbal horen. Sommigen denken blijkbaar dat voetbal louter aanvallen is. Flinke misvatting.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Tonypulp schreef:

Verdedigen wordt pijnlijk onderschat hier, hoe verrassend. ''Niets met voetbal te maken'', yeah right...

Barca mist 4/5 100% kansen, Chelsea verdedigde helemaal niet zo goed. AC MIlan deed dat bijvoorbeeld beter.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

Niks.aan de hand denk ik. Dit houdt chelsea nooit 180 minuten.vol. Een paar keer extreem goed weggekomen. Anti voetbal mag sowieso nooit overwinnen!

Een balletje wat goed valt voor Chelsea volgende week en Barca moet er drie zien te plaatsen achter die phalanx. Ben er bang voor.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4805 stemmen

Alleen was dit de tweede helft geen verdedigen meer. Als je spits de tweede helft voortdurend op 20m van de baklijn staat de voetballen, is dat betonvoetbal. Op een bepaald moment stonden ze zowaar met 10 man in de baklijn bij een gewone aanval van Barca en Drogba kwam zelfs nog even postvatten in de halve cirkel van die grote baklijn. Kom nou. Ik kan ook genieten van verdedigend spel met leuk countervoetbal maar daar was hier geen sprake van.

Toen Inter dit 2 jaar geleden deed, sprak iedereen er schande over. En dat was notabene met 10 man.

Ben trouwens helemaal geen fan van Barca, dat terzijde.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik vlak een finale Chelsea-Bayern ook niet uit, hoe jammer dat ook zou zijn. Ten eerste wordt Barca altijd wel enorm overschat, tegen grote Europese clubs: het wordt het namelijk nooit "zomaar" even een winstje uit of een nulletje of 5. Beetje vreemd dat iedereen dat steeds weer vergeet. Daarnaast had Chelsea al vaker bewezen met lelijk voetbal een voetballend betere ploeg uit te schakelen (Benfica is nog maar kort geleden.. ).

schram101

• 16765 berichten
  • 2378 stemmen

Naomi Watts schreef:

Eens met jeroentjuhhh. Verdedigen, reactievoetbal, georganiseerd spelen, allemaal dingen die bij voetbal horen. Sommigen denken blijkbaar dat voetbal louter aanvallen is. Flinke misvatting.

Waan van de dag tegenwoordig. Barca is heilig en maak je Barca het voetballen te moeilijk krijg je de hoon van de natie over je heen.

nakada

• 2203 berichten
  • 1696 stemmen

Je hebt natuurlijk verdedigen en verdedigen. Dat een club als Chelsea met 8 man in de verdediging blijft hangen is natuurlijk schrijnend, maar evengoed hun recht. Het leverde in dit geval zelfs een overwinning op. Dat niemand daar een goed woord voor over heeft, buiten Chelsea fans en Barcelona haters, is dan ook weer niet zo gek. Als kijkvoer smaakt het dan nergens meer naar en als neutrale toeschouwer blijf je dan ook met het gevoel van een onterechte winnaar zitten.

schram101

• 16765 berichten
  • 2378 stemmen

Mwa, ik ben vrij neutraal in deze hoor. Het zal me een zorg zijn wie wint. Of het de club is met 400 miljoen schuld of 500 miljoen. Maar dat men het raar vind dat een tegenstander zich aanpast aan Barcelona (de best voetballende club ter wereld denk ik) is toch vrij vreemd. Er is volgens mij nog geen team geweest dat Barcelona voetballend overmeesterd heeft. En dat de (extreem) verdedigende aanpak het beste werkt is toch inmiddels wel bewezen denk ik.

En dan denken dat Chelsea, dat al helemaal geen voetballers heeft, aanvallend gaat spelen tegen Barca? Haha..

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4805 stemmen

schram101 schreef:

Mwa, ik ben vrij neutraal in deze hoor. Het zal me een zorg zijn wie wint. Of het de club is met 400 miljoen schuld of 500 miljoen. Maar dat men het raar vind dat een tegenstander zich aanpast aan Barcelona (de best voetballende club ter wereld denk ik) is toch vrij vreemd. Er is volgens mij nog geen team geweest dat Barcelona voetballend overmeesterd heeft. En dat de (extreem) verdedigende aanpak het beste werkt is toch inmiddels wel bewezen denk ik.

En dan denken dat Chelsea, dat al helemaal geen voetballers heeft, aanvallend gaat spelen tegen Barca? Haha..

En moet je het daardoor als neutrale kijker maar leuk vinden? Ik kan me namelijk geen enkele voetballiefhebber voorstellen die gisteren kon genieten van het spel van Chelsea, als je geen Chelsea fan of Barca hater bent.

Je opmerking over dat Barca als heilig wordt gezien, slaat ook niet op iedereen hoor (hoewel er wel waarheid in zit in het algemeen). Meestal supporter ik net niet voor Barca en ga ik voor de underdog. In de Clasico ga ik ook eerder voor Real.

Ik begrijp wel dat het waarschijnlijk de enige manier is om Barca te verslaan maar daar koop ik niets voor als neutrale kijker. Ik hoop dan ook dat het voetbal zegeviert en Barca alsnog naar de finale gaat.

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

Het is wel ontzettend irritant tegenwoordig dat als je ook maar iets negatiefs over Barcelona (of voor elke andere club for that matter) je meteen bestempeld wordt als 'hater'.

nakada

• 2203 berichten
  • 1696 stemmen

Je mag best iets nagatiefs zeggen over een club, hoort blijkbaar ook bij het voetbal. Maar je moet toch toegeven dat in het geval van enkele topclubs ( Barcelona, Real Madrid o.a. ) elke vorm van nuance inmiddels verdwenen is. Ik heb me gisteren in ieder geval mateloos zitten ergeren aan het spel van Chelsea. Ik haat ze niet, maar ze zijn weer een paar treden gezakt op de populariteitsladder.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ongelukkige nederlaag van Barcelona dat ook gister in een mindere wedstrijd minimaal 4x had mogen scoren. Maar ze deden het niet en Drogba (wat een valpartijen zeg..pff) wel. Daarna heeft Chelsea wel uitstekend verdedigd. Maar wat een schande is dat Chelsea zeg. In een jaar of 8 een miljard investeren en dan al jaren dit betonvoetbal op de mat leggen. Zou me kapotschamen als ik daar supporter was. Maar het werkt wel, ze hebben mits ze in Spanje scoren een hele grote kans op de finale. Zou wat zijn, ipv de gewenste Clasico dan Bayern-Chelsea.

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

Toch een heerlijke speler hoor die Drogba. Natuurlijk niet het niveau meer van een paar jaar terug, maar WAT een vechter is het toch. Weinig topspelers met zo'n bikkelmentaliteit. .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.