- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
depri83
-
- 6822 berichten
- 1521 stemmen
Trouwens, Ajax contracteert Schöne. Wat ze er mee moeten, gezien de spelers die er al zijn en gezien de prestaties van Schöne, weet ik niet. Maar goed.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajax-contracteert-Lasse-Schone.htm
Schone al definitief naar Ajax. Prima back-up. Denk wel dat Lodeiro en Aissati dan gaan vertrekken, al zou ik Aissati graag behouden. Vind Schone wel een sierlijke voetballer.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Nou 1 ding is zeker.. in het topvoetbal ben je zéker geen mietje. Elk van die gasten kan fysiek meer aan dan wij allemaal bij elkaar. Ook Ronaldo
.
Ik vind Ronaldo het ultieme voorbeeld van een topatleet. Ongelofelijk indrukwekkend wat hij laat zien, ook fysiek en conditioneel. Ik vind hem niet de allerbeste voetballer, maar wel met afstand de beste atleet.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Transfervrij. Voor de breedte is dit natuurlijk een speler waar je wat aan hebt. Ben blij dat ze met dit soort mensen de bank gaan bezetten (gratis en voor niks), een seizoen van 45 a 50 wedstrijden zal zijn sporen nalaten namelijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou 1 ding is zeker.. in het topvoetbal ben je zéker geen mietje. Elk van die gasten kan fysiek meer aan dan wij allemaal bij elkaar. Ook Ronaldo
.
Dat betwijfel ik ten zeerste. Zag de Feyenoordselectie laatst over de stormbaan gaan. Moet wel heel raar lopen wil ik in mijn oude goede doen niet sneller zijn dan Cabral......
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Dat betwijfel ik ten zeerste. Zag de Feyenoordselectie laatst over de stormbaan gaan. Moet wel heel raar lopen wil ik in mijn oude goede doen niet sneller zijn dan Cabral......
Topvoetbal zei hij hoor, begin jij over Feyenoord 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Robben dan, lijkt me ook niet zo'n held in de touwladder.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Robben dan, lijkt me ook niet zo'n held in de touwladder.
Denk dat Robben steeds valt en dan gaat huilen.
Ik moet bij zulke verhalen altijd aan GJ Verbeek denken, toen ie trainer bij jullie was. Nam hij ook de hele selectie mee naar de stormbaan en GJ was het fanatiekste van allemaal hehe.
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Haha, weer zo'n prachtaankoop.
Beetje zelfde gevalletje als Vormer naar Feyenoord. Overbodig.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nee hoor. Vormer is voor de basis, Schöne voor de bank 
Wel grappig hoe het legioen zichzelf aan het opgeilen is op FN, wanneer de geweldige voetballer Schöne misschien naar Rotterdam komt. Maar wanneer hij richting Amsterdam dreigt te gaan is er een tekort aan denigrerende smileys en scheldwoorden.
Altijd lachen daar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beetje zelfde gevalletje als Vormer naar Feyenoord. Overbodig.
Vind de situatie bij Ajax wel even wat anders dan bij Feyenoord. En Vormer zie ik dan inderdaad als een basiskracht en niet onzinnige opvulling voor de bank.
De rest wat Materny zegt is natuurlijk onzin. But what else is new?
kos
-
- 46837 berichten
- 8963 stemmen
Nu alleen zorgen dat ze het bij Ajax niet in hun hoofd halen Schöne niet op 10 te zetten..;) . Zou wel typisch zijn.
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Welke middenvelder gaat er dan uit bij Rotterdam? Clasie, El Ahmadi?
Overigens:
http://www.vi.nl/nieuws/219546/De-Boer-Bonevacia-Castillion-en-Sneijder-naar-Jong-Ajax.htm
Laatste twee alinea's zijn interessant
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bakkal waarschijnlijk, en El Ahmadi is ook lang niet zeker.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Nu alleen zorgen dat ze het bij Ajax niet in hun hoofd halen Schöne niet op 10 te zetten..;) . Zou wel typisch zijn.
Schone lijkt me een prima linksback 
En nogmaals allemaal, Schone zal als backup fungeren (al zal hij daar misschien anders over denken), ik denk niet dat je een vrij goede speler als Schone ergens transfervrij op kan pikken.
Nu nog Narsingh halen en defensief voor vd Wiel en Vertonghen en hebben een hele leuke selectie.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vind de situatie bij Ajax wel even wat anders dan bij Feyenoord. En Vormer zie ik dan inderdaad als een basiskracht en niet onzinnige opvulling voor de bank.
De rest wat Materny zegt is natuurlijk onzin. But what else is new?
Oow? Veel leesplezier.
16/4 Schöne heeft voorkeur voor Ajax'
22/3 Schöne op shortlist van Van Geel'
Meer dan de helft van het volk roept dat het wenselijk is bij het eerste topic, bij het tweede kun je het zelf wel invullen.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
We kunnen hier wel vervelend over gaan doen, maar een speler met de kwaliteit van Schone gratis oppikken is natuurlijk altijd lekker voor een club. Enige probleem kan zijn dat hij wat veel salaris vreet voor iemand die waarschijnlijk de bank warm gaat houden. Maar wel luxe als je zo iemand als back-up hebt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Al is scheldwoorden te overdreven gezet; excuses. Ik doelde op de wispelturigheid die de toon zet bij die topics.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Nee hoor. Vormer is voor de basis, Schöne voor de bank 
Wel grappig hoe het legioen zichzelf aan het opgeilen is op FN, wanneer de geweldige voetballer Schöne misschien naar Rotterdam komt. Maar wanneer hij richting Amsterdam dreigt te gaan is er een tekort aan denigrerende smileys en scheldwoorden.
Altijd lachen daar.
Als El Ahmadi blijft, zal Vormer toch erg hard zijn best moeten doen om in de basis te komen.
En zulke spelers heb je nu eenmaal nodig voor de breedte, wil je kampioen kunnen worden, dus ook Schöne bij Ajax. Daarnaast zal Schöne de opvolger van Eriksen zijn op langere termijn.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
We kunnen hier wel vervelend over gaan doen, maar een speler met de kwaliteit van Schone gratis oppikken is natuurlijk altijd lekker voor een club. Enige probleem kan zijn dat hij wat veel salaris vreet voor iemand die waarschijnlijk de bank warm gaat houden. Maar wel luxe als je zo iemand als back-up hebt.
Vraag me af wat hij gaat verdienen. Wat kreeg hij bij NEC? kos?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Wat speelt Barcelona toch weer weergaloos mooi zeg. In 2010 was Iniesta een lul, maar wat een briljante speler zeg.
rep_robert
-
- 27565 berichten
- 4178 stemmen
Didier Ronaldo is ook bezig hoor.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Voetbalzone - Lyon kan Champions League-voetbal vergeten na zeperd in Toulouse
Lekker hoor. Hoop dat ze verrotten, dat hele Lyon. Had nooit wat tegen ze, maar dat is nu wel volledig anders.
Joy4ever
-
- 4665 berichten
- 1892 stemmen
Lekker hoor. Hoop dat ze verrotten, dat hele Lyon. Had nooit wat tegen ze, maar dat is nu wel volledig anders.
Niet dat ik ook maar iets met Lyon heb hoor. Sowieso niks met Frankrijk.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik vind Chelsea lelijk....maar dit is zo mooi. Deksel op de neus 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik denk eerder dat je Dinamo Zagreb iets kunt verwijten.
Geen idee. Daarom mogen beide clubs de tering krijgen.
Vrij krankzinnig, waar het 0-3 moest zijn is het 1-0 in Londen. Hmm.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat lekker dit. Nu gaat Barca helemaal voetballen.
Joy4ever
-
- 4665 berichten
- 1892 stemmen
Come on Chelsea 
Hoewel het wel 1-2 voor Barca moet worden 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Een kut counter van Chelsea en hij zit erin...
@Joy4ever: voor wie ben je nou? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.