• 17.836 nieuwsartikelen
  • 183.818 films
  • 12.736 series
  • 35.174 seizoenen
  • 658.876 acteurs
  • 200.904 gebruikers
  • 9.505.265 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

ASman schreef:

(quote)

Domme post

Een beetje zoals jouw redenering dus. Wat was dat voor een lachwekkend bericht.

Leer eerst maar eens fatsoenlijk de discussie te volgen, voordat je nog eens met zoiets belachelijks aankomt.

Mijn bericht was dus cynisch bedoelt, maar zoek dat woordje maar even rustig op, ik heb geduld

Lees eerst je eigen belachelijke posts over gekwijl nog maar eens terug en die van nakada, die vatte het ook prima samen wat betreft jouw simpele redenering vanuit één kant. Oogkleppen, zal wel lastig zitten..

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

Schijnt een grap te zijn van een Ajax-fan.

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

Wordt het nu eindelijk interessant? 1-1 Benfica.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Tonypulp schreef:

Dan ben je ook niet helemaal lekker in je bovenkamer als je haar van iemand uit je team moet 'lenen'. Loop de eerste de beste kroeg binnen en daar zitten er 15 van.

Daar trek jij er natuurlijk ieder weekend 15 vandaan.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Heb de laatste jaren zat ploegen op de schoptoer zien gaan tegen Barcelona.

Als je de rode kaarten voor Drogba en Motta al terecht noemt weten we weer hoe serieus we dat moeten nemen. Eens kijken trouwens wat VI daarover te zeggen heeft:

Na rust kreeg Barcelona een steuntje in de rug toen Drogba in de 56ste minuut zijn tweede gele kaart incasseerde en kon vertrekken. Zijn overtreding op Valdés was niet al te zwaar, net als hij bij zijn eerste gele kaart niet veel misdeed.

---

Iets voor het half uur kreeg Barcelona een zetje in de rug. Carlos Busquets voelde een slap handje van Thiago Motta in het gezicht en ging al loerend naar scheidsrechter Frank De Bleeckere theatraal naar de grond. De Braziliaan van Inter kreeg rood met een opstootje als gevolg.

Het is Barcelona de laatste jaren ten voeten uit. Overigens vind ik dat de term 'steuntje/zetje in de rug' wel een complot suggereert, wat jullie?

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ik gun het Benfica, wat een kwaliteit zit er in die ploeg zeg.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Daar trek jij er natuurlijk ieder weekend 15 vandaan.

1 is genoeg. Liefst zonder vriend

Wil je nog een punt maken? Of vind je jezelf nu zo leuk?

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Fuck fucker die fuck, mooi counterdoelpunt.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Aaaaah, lang geleden dat ik nog eens zo emotioneel werd bij een wedstrijd. Benfica over de 90 minuten de beste ploeg, oververdiende gelijkmaker. Schandalig dat Chelsea met 1 man meer bijna werd weggespeeld. Ik hoorde van de commentator dat het de ambitie van Chelsea is om de CL te winnen. Serieus? Nouja, die hanenkanjongen trapt Chelsea naar de halve finales en ja met een counter. Ik moet nu wat op mijn woorden letten maar ik denk dat ik mij kostelijk ga amuseren met Barcelona als tegenstander van Chelsea.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Stu-Pot schreef:

Aaaaah, lang geleden dat ik nog eens zo emotioneel werd bij een wedstrijd. Benfica over de 90 minuten de beste ploeg, oververdiende gelijkmaker. Schandalig dat Chelsea met 1 man meer bijna werd weggespeeld. Ik hoorde van de commentator dat het de ambitie van Chelsea is om de CL te winnen. Serieus? Nouja, die hanenkanjongen trapt Chelsea naar de halve finales en ja met een counter. Ik moet nu wat op mijn woorden letten maar ik denk dat ik mij kostelijk ga amuseren met Barcelona als tegenstander van Chelsea.

Barca gaat Chelsea vernederen.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Dat denk ik ook, maar zoals ik al zei: ik moet op mijn woorden letten. Wie weet dat Chelsea een paar cursussen voetballes gaat volgen en het achteraf Barca nog lastig gaan maken ook.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Weet je wat ik denk? Dat Chelsea met 10 man eindigt. Klein voorgevoel..

Twee clubs die ik niet uit kan staan, oftewel: een pot voetbal om aan m'n spreekwoordelijke reet te roesten.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Die Mikel (nog nooit van gehoord trouwens, waar komt die opeens vandaan?) had een rode kaart verdient. Tegen Barcelona zullen ze waarschijnlijk ook wel telkens ze hun speler kwijt zijn op de hielen trappen.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Jammer van Benfica maar wat een geweldige halve finales krijgen we zeg..

Barcelona - Chelsea ( revanche van de beladen vorige cl ontmoeting )

Real Madrid - Bayern Munchen ( twee teams met een geweldige aanval, de beste vleugelspitsen

ter wereld tegenover elkaar )

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Bayern gaat dat winnen

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Bayern zou een mooie winnaar zijn dat wel. Ook voor de CL. Ondanks ik 'supporter' ben van Barcelona is Bayern zeker een ploeg die het verdient, en eerlijkheidszelve zie ik Barcelona dit jaar niet winnen.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Barcelona wint dat makkelijk. Totaal niet onder de indruk van Chelsea. Zullen worden weggetikt en in noodgevallen komt het plan B van Buitelen wel weer te voorschijn.

Bayern - Madrid is echter een krakert van jewelste. Mijn Duitse helden tegen de grootste held van allen, spektakel gegarandeerd want idd de aanvallers zijn beter dan de verdedigers. Robben vs Ronaldo, 2 teams in topvorm, dat gaan heerlijke wedstrijden worden, kijk er nu al naar uit!

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)
1 is genoeg. Liefst zonder vriend

Wil je nog een punt maken? Of vind je jezelf nu zo leuk?

Ik vind jou leuker met je 1 per weekend.

depri83

• 6822 berichten
  • 1521 stemmen

De held van Nicosia speelt verder met 3 tanden minder!

En die Sierd maar lachen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wat een poepelftal heeft dat Chelsea toch ook. Lange halen, vroeg thuis. Vind het erg jammer van Benfica, had ze graag tegen Barca willen zien spelen. Was een technisch hoogstaande pot geworden met veel voetbal. Nu wint Barca natuurlijk met grote cijfers in de halve finale. Barca-Bayern dan maar in de finale. Ook niks mis mee.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Het gaat nergens om maar wat een schitterende goals van Real

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Prachtige goals bij Real

Nicolage Rico schreef:

Ik vind jou leuker met je 1 per weekend.

Geen verschillende, klein detail

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

otherfool schreef:

Barcelona wint dat makkelijk. Totaal niet onder de indruk van Chelsea. Zullen worden weggetikt en in noodgevallen komt het plan B van Buitelen wel weer te voorschijn.

Bayern - Madrid is echter een krakert van jewelste. Mijn Duitse helden tegen de grootste held van allen, spektakel gegarandeerd want idd de aanvallers zijn beter dan de verdedigers. Robben vs Ronaldo, 2 teams in topvorm, dat gaan heerlijke wedstrijden worden, kijk er nu al naar uit!

Wordt inderdaad echt een kraker, ik zou echt niet durven zeggen wie dat gaat winnen. Beiden zijn in bloedvorm. Gomez, Robben, Ribery, Ronaldo, Kaka, Ozil .

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

otherfool schreef:

Rode kaart Drogba, rode kaart Motta, rode kaart Van Persie, handsballetjes op Stamford Bridge, afgekeurde goal Madrid, de 2e pingel van gisteren... en da's dan allemaal knock out CL van laatste paar jaar, en steeds op momenten dat Barcelona achter stond of het nodig had.

Ik geloof niet in complotten van de UEFA of Blatter of noem maar op, maar Barcelona wordt natuurlijk wel vrij structureel in het zadel geholpen en gehouden. Komt vooral omdat de scheidsrechters met open ogen blijven trappen in het constante gerollebol van de Catalanen.

Oppertroll otherfool die zich nu schuldig maakt aan datgene wat ie anderen altijd verwijt?

nakada

• 2203 berichten
  • 1696 stemmen

otherfool schreef:

Dan kijk je beter naar Pepe dan naar Barca, anders zou het je toch wel zijn opgevallen dat ze nog al eens voor niks op de grond liggen te rollebollen. Hoe je dat kunt missen is mij een raadsel.

Beste man, je hebt het hier altijd over goed lezen maar laat dat zelf na. Waar concludeer jij uit dat ik iets van de ( eventuele ) swalbes van Barcelona mis ? Het enige wat ik stel is dat vele spelers en ploegen hetzelfde gedrag vertonen. En dat scheidsrechters er vaak op dezelfde manier mee omgaan. Beweren dat Barcelona daar meer profijt van heeft dan andere lijkt mij vrij zinloos.

Ach ja, dat gehuil weer. Camp Nou is na de Euroborg het stadion waar ik het vaakst ben geweest. Barca is de enige club ter wereld waar ik een sjaaltje van heb. Ze spelen al jaren heerlijk voetbal.

Maar het zijn ook huilebalken die vaak worden gered door naïeve leidsmannen.

Welk gehuil ? Ik ben geen Barcelona fan of zo. Wat mij opvalt is de manier waarop ze hier aangepakt worden voor iets wat in bijna elke ploeg voorkomt. Vooral dat jij, als groot Mourinho fan, zo te keer gaat vind ik helemaal onbegrijpelijk.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Bayern gaat echt niet van Madrid winnen. Het verschil tussen die twee ploegen is gewoon te groot, dat gaat niet gebeuren.

Onderhond

• 87715 berichten
  • 13155 stemmen

nakada schreef:

Waar concludeer jij uit dat ik iets van de ( eventuele ) swalbes van Barcelona mis ? Het enige wat ik stel is dat vele spelers en ploegen hetzelfde gedrag vertonen. En dat scheidsrechters er vaak op dezelfde manier mee omgaan

Toch moet je zeggen dat de duikelingen bij een 3-1 voorsprong een beetje vreemd ogen. Die berg aan gele kaarten op het einde van de match was aardig onnozel. Je zou toch mogen aannemen dat een ploeg als Barcelona dat niet nodig heeft.

Verder tijdens de match ook niet echt onder de indruk van Messi. Is vijf keer vijf man voorbijgelopen, maar is volgens mij geen enkele keer voorbij de zesde geraakt.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Verder tijdens de match ook niet echt onder de indruk van Messi. Is vijf keer vijf man voorbijgelopen, maar is volgens mij geen enkele keer voorbij de zesde geraakt.

Messi was aardig hoor. Het probleem is dat hij steeds ingesloten wordt door een halve ploeg die hem schopt en duwt. Overigens ben ik wel onder de indruk als hij 5 man in zo'n kleine ruimte passeert. Zie ik niemand anders doen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Verwacht er ook niet te veel van. Makkie voor Real, makkie voor Barca. Spanje oppermachtig. Zoals het hoort.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Nou, weet ik nog zo niet hoor. Chelsea is best een stugge ploeg en Bayern München verkeert in bloedvorm. Ik blijf hopen op een finale Barça-Bayern

Edit: vond Barcelona overigens helemaal niet overtuigend in de twee wedstrijden tegen Milan. Chelsea ook niet trouwens tegen Benfica.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.