• 17.827 nieuwsartikelen
  • 183.811 films
  • 12.734 series
  • 35.171 seizoenen
  • 658.868 acteurs
  • 200.898 gebruikers
  • 9.505.073 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Des te meer reden om zorgen te maken, Barca klaart de klussen nu met 60% van hun capaciteiten. Een Bayern in bloedvorm moet dan wel hopen dat Barca tot twee keer toe de slechtste wedstrijd van de laatste paar jaar speelt. Anders schluss.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Kuyt mag vertrekken voor 1.1 miljoen euro | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Zou toch mooi zijn als opvolger van Guidetti (hoewel ik natuurlijk hoop dat Guidetti nog een jaartje blijft).

Zien hoeveel Kuijt van Feyenoord houdt en qua salaris in wilt leveren... Denk dat het daarop af zal ketsen.

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Mijn bericht was dus cynisch bedoelt, maar zoek dat woordje maar even rustig op, ik heb geduld

Lees eerst je eigen belachelijke posts over gekwijl nog maar eens terug en die van nakada, die vatte het ook prima samen wat betreft jouw simpele redenering vanuit één kant. Oogkleppen, zal wel lastig zitten..

Dan was dat cynisme van je niet bijzonder geslaagd hoor

Misschien dat je eerst eens fatsoenlijk moet leren kijken naar de televisie en niet alleen je eigen autistische wereldje moet volgen en dan zal je zien dat alle commentaar op de wedstrijden gegeven wordt vanuit het oogpunt van Barcelona.

Bijzonder frustrerend voor zowel de fan van de tegenstander, alsook de neutrale voetbalkijker.

Mensen die in hun zetel thuis zitten, mogen gerust kwijlen op het spel van Barça. Van commentatoren verwacht ik echter toch wat meer professionalisme.

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Naomi Watts schreef:

Des te meer reden om zorgen te maken, Barca klaart de klussen nu met 60% van hun capaciteiten. Een Bayern in bloedvorm moet dan wel hopen dat Barca tot twee keer toe de slechtste wedstrijd van de laatste paar jaar speelt. Anders schluss.

De wedstrijd moet altijd eerst gespeeld worden

Niet dat het mij ook maar een reet uitmaakt of nu Barça of Bayern doorgaat.

Al verwacht ik mij wel aan een finale Barça-Real

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Uiteraard, maar loop graag op de zaken vooruit . Kan zomaar zowel een Spaanse finale in CL als de EL zijn.

Onderhond

• 87715 berichten
  • 13155 stemmen

Stu-Pot schreef:

Overigens ben ik wel onder de indruk als hij 5 man in zo'n kleine ruimte passeert. Zie ik niemand anders doen.

Technisch knap ja, maar je helpt je ploeg er geen stap mee vooruit. Dan liever één mooie beweging en een pas die alles openlegt ..

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Tuurlijk wel. Zeker in het geval van Messi: (bijna) altijd effectief. Hij komt nu eenmaal vaak meerdere tegenspelers tegen, omdat ze dicht op hem (willen) zitten. Daarnaast heeft hij genoeg acties waarbij hij door één beweging het spel openlegt.

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Naomi Watts schreef:

Uiteraard, maar loop graag op de zaken vooruit . Kan zomaar zowel een Spaanse finale in CL als de EL zijn.

Nu ja, de Spanjaarden domineren het voetbal de laatste jaren wel.

Begint een beetje saai te worden

Ik hoop dat de Italianen, Engelsen en Fransen weer eens een beetje op gaan komen

Joy4ever

• 4666 berichten
  • 1894 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Nou, weet ik nog zo niet hoor. Chelsea is best een stugge ploeg

Tijdens de vorige krachtmeting was Chelsea minimaal gelijkwaardig aan Barcelona. Laten we hopen dat ze deze keer wel het geluk aan hun zijde hebben.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Waarom moeten we dat hopen?

Joy4ever

• 4666 berichten
  • 1894 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Joy4ever schreef:

Tijdens de vorige krachtmeting was Chelsea minimaal gelijkwaardig aan Barcelona. Laten we hopen dat ze deze keer wel het geluk aan hun zijde hebben.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Pluralis majestatis

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Maar de verhoudingen liggen nu wel anders. Chelsea is bijlange na niet zo goed meer als vroeger. Dat hebben ze gisteren en in Napels bewezen.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Pluralis majestatis

I know.

Maar voetballiefhebbers hopen toch niet dat Chelsea in de finale staat.

Ps. Je zat er zeker al jaren op te wachten om dat woord eens te mogen gebruiken?

Joy4ever

• 4666 berichten
  • 1894 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Maar voetballiefhebbers hopen toch niet dat Chelsea in de finale staat.

Haha, wat een onzin. Je loopt lekker te trollen vandaag Rico .

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Joy4ever schreef:

Haha, wat een onzin. Je loopt lekker te trollen vandaag Rico .

Jij begon.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ja, en misschien dat de regering daarna eens een keertje de belasting kan ophalen bij die clubs. Kunnen ze misschien weer van wat werklozen de uitkering betalen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Omdat Barcelona een saaie kut club is.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

En Chelsea een gemaakte club, wat heb je liever?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Doe mij maar Chelsea, vond ik al een mooie club voordat Abramovich die opkocht. Juist fijn dat hij er een topclub van heeft gemaakt.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

Chelsea is gewoon een gekochte club, en voordat Gullit als speler en dan Abramovich als eigenaar aankwam waren ze niet eens bij de top 3 clubs uit Londen

Chelsea is echt de club voor gloryhunters. Zelfs Man City had meer history voordat ze hun rijke eigenaars hadden gekregen.

Ik weet nog in de jaren 80 en begin jaren 90 dat Chelsea geluk hadden als ze meer dan vijftien duizend bij hun thuis wedstrijden kon krijgen. Zelfs Crystal Palace had meer supporters!

En nu ineens zeggen ze allemaal dat ze altijd supporter van Chelsea zijn geweest. onzin

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hoezo is dat onzin? De reden dat in Chelsea leuk vond heeft twee redenen.

1. Het was de favoriete club van Jon Deacon de bassist van Queen (waar ik toen fan van was. (Was vanwege de naam ook 'fan' van QPR) We spreken hier begin jaren 80. Werd ook gegrapt dat hij de enige bezoeker was.)

2. Ze hebben een leeuw als logo (mijn sterrenbeeld) en

3 Ik heb niks met de andere clubs uit London. Ben als Feyenoord supporter natuurlijk tegen de Spurs en Arsenal heb ik altijd al saai gevonden. Verder had ik altijd meer sympathie voor Manchester dan voor LIverpool (maar is dat nu Kuyt daar zit en de finale tegen MIlan 3-4 even anders) en waren de grote clubs in die tijd Nottingham Forrest, Aston Villa en Ipwich Town (Laatste had ik ook wel sympathie voor). En als die laatste nu door een rijke Rus gekocht wordt zou ik dat leuk vinden.

Leg jij mij maar eens uit wat er onzin* aan is.

*los van de belevingswereld van een puber.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vond Chelsea ook altijd wel aangenaam. Beetje begonnen toen Petrescu, Flo, Zola, Di Matteo, Desailly en co. daar speelden. Nu heb ik maar met één iemand wat van Chelsea, Eva Carneiro .

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Uzza_Sparta schreef:

En nu ineens zeggen ze allemaal dat ze altijd supporter van Chelsea zijn geweest. onzin

Kan je ook van FC Barcelona zeggen. Vroeger kraaide er geen haan naar buiten de trouwe schare fans. Nu is plots iedere 13-16 jarige fan van Barcelona.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat blijf je hebben. Ook de reden waarom de meeste twintigers die niet uit Amsterdam komen voor Ajax zijn.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik ben ook Ajacied, omdat Ajax de beste was toen ik klein was. En nu weer.

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Een beetje zoals Belgisch Limburg en Genk.

Als Genk weer eens een sterk seizoen heeft, is iedereen plots Genk-fan in hart en nieren.

Als Standard Luik bijna de kampioenstitel beet heeft, zijn ze allemaal voor Standard

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Dat zal blijven bestaan idd. Maar vandaag is het niet enkel de mensen die voor Barcelona zijn die meelopen, het zijn er ook een pak zoals op dit forum die Barcelona niets meer gunnen en dan maar de underdog positie kiezen. Is net zo triest vind ik.

ASman

• 1715 berichten
  • 929 stemmen

Asaharo schreef:

Dat zal blijven bestaan idd. Maar vandaag is het niet enkel de mensen die voor Barcelona zijn die meelopen, het zijn er ook een pak zoals op dit forum die Barcelona niets meer gunnen en dan maar de underdog positie kiezen. Is net zo triest vind ik.

Maak je niet ongerust Ik haat Barça al jaren met een passie

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.