- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
En Barcelona is de enigste ploeg die zich daaraan schuldig maakt? Gedrag valt dan nog heel goed mee, één van de weinige ploegen die niemand van het veld trapt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Charge van Mascherano gemist zeker
.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1696 stemmen
Ik had trouwens al gezegd dat Barça voetballend veruit de beste ploeg op aarde is......
....Spelen ze grensverleggend voetbal ? Voor de zoveelste keer : natuurlijk......
......Dan mag Barça nog zo geweldig spelen.....
Ben dat kolossaal gekwijl op Barcelona op de Vlaamse en Nederlandse televisie grondig moe. Als ze geen neutrale commentaar kunnen geven, dan kunnen ze het best stoppen met commentator te spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben het daar wel mee eens. Ik vond het ook maar gek dat bij de WK finale van 2010 de commentator duidelijk voor Oranje was. Dat mag toch niet, wees een beetje neutraal
.
Mihaylov 
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Ik word er niet voor betaald he wijsneus
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Als ik Abbiati onder de lat had staan dan zou ik toch maar eens een telefoontje naar Enschede plegen. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Van jouw domme posts die erop neer komen dat mensen niet mogen kwijlen van voetbal van een andere orde en Messi die 5x subliem scoort binnen één wedstrijd.. waar mogen mensen dan wel enthousiast over worden? Dat geschop van Pepe? Of defensief countervoetbal? En wie maakt dat eigenlijk uit? Jij?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Waar komt die redenering nu weer vandaan ? 
Het gaat mij vooral om die tweede, onterechte strafschop. En het is geen geheim dat Barca al jaren een handje geholpen wordt. Neutrale toeschouwers zeggen het zelfs. Het spel dat ze op de mat tevoorschijn halen, is natuurlijk erg goed, maar het is een steenhard feit dat de arbitrage en de UEFA Barca graag zien.
Ik betwijfel het trouwens of Barca de CL wel gaat winnen. Vond ze gisteren allesbehalve indrukwekkend ( net zoals Milan trouwens ).
Hahahahahahahaha, sorry ik kom niet meer bij! Je vindt het een feit dat Barça wordt bevooroordeeld?
Ik denk dat we nu wel snel klaar zijn...
Mihaylov
en alleen maar omdat ik die Brama een misselmakend ventje vind!
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Van jouw domme posts die erop neer komen dat mensen niet mogen kwijlen van voetbal van een andere orde en Messi die 5x subliem scoort binnen één wedstrijd.. waar mogen mensen dan wel enthousiast over worden? Dat geschop van Pepe? Of defensief countervoetbal? En wie maakt dat eigenlijk uit? Jij?
Domme post 
Een beetje zoals jouw redenering dus. Wat was dat voor een lachwekkend bericht.
Leer eerst maar eens fatsoenlijk de discussie te volgen, voordat je nog eens met zoiets belachelijks aankomt.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Hahahahahahahaha, sorry ik kom niet meer bij! Je vindt het een feit dat Barça wordt bevooroordeeld?
Ik denk dat we nu wel snel klaar zijn...
!
''Ik denk dat we nu wel snel klaar zijn...''
Altijd grappig om te zien als mensen met zo'n zinnetje afsluiten en dan zelfvoldaan gaan zitten denken dat ze de discussie gewonnen hebben 
Ik ben niet de enige die zegt dat Barca af en toe wel een handje wordt toegestoken hoor
Lees maar eens rond. 
Maar jij zal ongetwijfeld wel de grootste kenner van de Benelux zijn.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Charge van Mascherano gemist zeker
.
Sjjjjjt. 
Toeval dat mensen altijd hetzelfde aanhalen als ze iets negatiefs over Barca willen zeggen? Barca wordt heus niet geholpen door de scheidsrechter, dat soort mensen die steeds met die belachelijke smoesjes komen aanzetten zien alleen wat ze willen zien.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Toeval dat mensen altijd hetzelfde aanhalen als ze iets negatiefs over Barca willen zeggen? Barca wordt heus niet geholpen door de scheidsrechter, dat soort mensen die steeds met die belachelijke smoesjes komen aanzetten zien alleen wat ze willen zien.
Rode kaart Drogba, rode kaart Motta, rode kaart Van Persie, handsballetjes op Stamford Bridge, afgekeurde goal Madrid, de 2e pingel van gisteren... en da's dan allemaal knock out CL van laatste paar jaar, en steeds op momenten dat Barcelona achter stond of het nodig had.
Ik geloof niet in complotten van de UEFA of Blatter of noem maar op, maar Barcelona wordt natuurlijk wel vrij structureel in het zadel geholpen en gehouden. Komt vooral omdat de scheidsrechters met open ogen blijven trappen in het constante gerollebol van de Catalanen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Iemand toevallig een plaatje van die vriendin van Brama ? Ben ondertussen wel benieuwd ...
Mihaylov is ondertussen bezig met zijn eigen ''titel-race'' 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Rode kaart Drogba, rode kaart Motta, rode kaart Van Persie, handsballetjes op Stamford Bridge, afgekeurde goal Madrid, de 2e pingel van gisteren... en da's dan allemaal knock out CL van laatste paar jaar, en steeds op momenten dat Barcelona achter stond of het nodig had.
Ik geloof niet in complotten van de UEFA of Blatter of noem maar op, maar Barcelona wordt natuurlijk wel vrij structureel in het zadel geholpen en gehouden. Komt vooral omdat de scheidsrechters met open ogen blijven trappen in het constante gerollebol van de Catalanen.
Is makkelijk te verklaren. Barcelona heeft constant balbezit, dus er worden constant overtredingen op hen gemaakt. Dan vallen er rode kaarten en penalty's. Enige aparte was de rode kaart van RvP, maar het was zijn eigen schuld. Moet je niet doorrennen bij affluiten. Meen dat RvP later in de Premier League ook nog eens geel kreeg voor een zelfde vergrijp. Fout ligt dus bij hem.
En over Chelsea-Barcelona...toen werd Barcelona heel duidelijk een penalty ontnomen. Net als vorige week in Milaan. Maar dat noemt niemand...
Pingels waren gister terecht. Zuur voor Milan, ook een prachtige club, maar ze moeten de uitschakeling bij zichzelf zoeken. Ze speelden gewoon matig.
En laten we eerlijk zijn, alle grote clubs hebben vaak thuisvoordeel. Ook Madrid, Bayern, Milan, Man Utd en noem ze maar op. Druk van het thuispubliek.
Joy4ever
-
- 4666 berichten
- 1894 stemmen
Iemand toevallig een plaatje van die vriendin van Brama ? Ben ondertussen wel benieuwd ...

nakada
-
- 2203 berichten
- 1696 stemmen
Ik word er niet voor betaald he wijsneus
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Is makkelijk te verklaren. Barcelona heeft constant balbezit, dus er worden constant overtredingen op hen gemaakt.
Van mijn 6 genoemde voorbeelden speelde er zich precies 1 af op een moment dat Barcelona in de aanval was... of liever gezegd, een corner nam. Deze vlieger gaat derhalve niet op.
Joy4ever
-
- 4666 berichten
- 1894 stemmen
Are you kidding me?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dan ben je ook niet helemaal lekker in je bovenkamer als je haar van iemand uit je team moet 'lenen'. Loop de eerste de beste kroeg binnen en daar zitten er 15 van.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Van mijn 6 genoemde voorbeelden speelde er zich precies 1 af op een moment dat Barcelona in de aanval was... of liever gezegd, een corner nam. Deze vlieger gaat derhalve niet op.
Rode kaarten (behalve die van RvP) hebben ook niet altijd met aanvallen te maken. Kan ook uit frustratie komen, omdat Barcelona je wegtikt. Snap best dat ploegen dat vernederend vinden. Deed Arsenal begin deze eeuw overigens ook.
nakada
-
- 2203 berichten
- 1696 stemmen
Komt vooral omdat de scheidsrechters met open ogen blijven trappen in het constante gerollebol van de Catalanen.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Mee eens.
Maar die tweede penalty was er 100% geen. Nu, ik vermoed dat Barça evenzeer doorgestoten was, maar ik blijf erbij : die tweede penalty laat een wrange nasmaak na.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Mee eens.
Maar die tweede penalty was er 100% geen. Nu, ik vermoed dat Barça evenzeer doorgestoten was, maar ik blijf erbij : die tweede penalty laat een wrange nasmaak na.
Mhow, je kan hem gewoon geven. Alleen had hij hem ook niet kunnen geven, dan had men niet hard gezeurd denk ik. Maar het is wat zwak zoals iedereen nu reageert. Nesta hield lang vast in de 16. Dan kan ie op de stip, hoe jammer ook. Ik vond het zonde, want na de 2-1 was de spanning weg. Ik vond het een waardeloze clash. Veel van verwacht, maar Milan speelde zwak en Barcelona scoorde uit 3 lelijke goals.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Als commentators in de studio alles bespreken vanuit het oogpunt van Barcelona, dan stel ik mij daar toch vragen bij.
Nu weet ik minder goed hoe dat gaat op de Nederlandse televisie, maar als ik op de Vlaamse televisie individuen als De Vlieger, Boskamp en Degryse bezig zie, dan vraag ik mij af waar het beroep sportcommentator eindigt en waar labiel fanboy-schap begint. Het is nog altijd de bedoeling dat je de hele wedstrijd bespreekt en niet alleen je mond opentrekt bij iedere fase waar Barça gevaarlijk is om vervolgens nog wat na te gaan kwijlen.
De uitleg die gisteren aan de strafschoppen werd vastgeknoopt, was trouwens ronduit lachwekkend.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
''Ik denk dat we nu wel snel klaar zijn...''
Altijd grappig om te zien als mensen met zo'n zinnetje afsluiten en dan zelfvoldaan gaan zitten denken dat ze de discussie gewonnen hebben 
Ik ben niet de enige die zegt dat Barca af en toe wel een handje wordt toegestoken hoor
Lees maar eens rond. 
Maar jij zal ongetwijfeld wel de grootste kenner van de Benelux zijn.
Ajax dat jarenlang de heerser was in Nederland kent veel haters, net als een topclub als Barça. Maarja, maak je geen zorgen jaloezie is menselijk.
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Mhow, je kan hem gewoon geven. Alleen had hij hem ook niet kunnen geven, dan had men niet hard gezeurd denk ik. Maar het is wat zwak zoals iedereen nu reageert. Nesta hield lang vast in de 16. Dan kan ie op de stip, hoe jammer ook. Ik vond het zonde, want na de 2-1 was de spanning weg. Ik vond het een waardeloze clash. Veel van verwacht, maar Milan speelde zwak en Barcelona scoorde uit 3 lelijke goals.
De man met wie ik sprak en die in Italië 30 jaar scheidsrechter is geweest, vond de tweede strafschop volledig onterecht. Puyol begon bovendien ook te trekken.
Maar goed, wedstrijd is gespeeld. Voetballend is Barcelona duidelijk sterker, maar ik vind het evenzeer bijzonder jammer. Op naar een spannende seizoensstrijd dan maar !
ASman
-
- 1715 berichten
- 929 stemmen
Ajax dat jarenlang de heerser was in Nederland kent veel haters, net als een topclub als Barça. Maarja, maak je geen zorgen jaloezie is menselijk.
Als ik jaloers zou zijn, dan zou ik niet toegeven dat Barcelona de sterkste ploeg is
Vind het allemaal alleen erg jammer.
Nu, Otherfool heeft net een mooi overzicht gegeven van de helpende hand van Barcelona's 12e man. Maar net zoals jaloezie menselijk is, is verblind worden door liefde dat ook hoor 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Als commentators in de studio alles bespreken vanuit het oogpunt van Barcelona, dan stel ik mij daar toch vragen bij.
Nu weet ik minder goed hoe dat gaat op de Nederlandse televisie, maar als ik op de Vlaamse televisie individuen als De Vlieger, Boskamp en Degryse bezig zie, dan vraag ik mij af waar het beroep sportcommentator eindigt en waar labiel fanboy-schap begint. Het is nog altijd de bedoeling dat je de hele wedstrijd bespreekt en niet alleen je mond opentrekt bij iedere fase waar Barça gevaarlijk is om vervolgens nog wat na te gaan kwijlen.
De uitleg die gisteren aan de strafschoppen werd vastgeknoopt, was trouwens ronduit lachwekkend.
Hier zijn de media ook liefhebbers van Barcelona. Maar is dat heel gek, aangezien ze prachtig voetbal spelen? Snap dat je daar sneller positief over praat als over pakweg Inter of Chelsea. Ben het wel eens dat het geen fanboy gedrag moet worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.