- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Terechte overwinning behaalt in Amsterdam !
Wat ben ik blij dat Martens terug is 
Ik hoop nog dat Jan een paar wedstrijden schorsing aan de broek krijgt voor die smerige trap tegen Maher.
Ik heb het via langs de lijn gehoort en zij spraken van een ordinair schoppen.
( Gezien de post van schram101 geef ik ze gelijk,waar is die vent mee bezig zeg
)
Heb ik jou ook gehoord na Ajax-AZ voor de competitie waar Marcellis al na 2 minuten de achillespees van Boerrigter eruit probeerde te schoppen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lol. Was vooral lomp maar dat is het risico als je de bal afschermt, dit soort dingen zijn inderdaad reden om te fluiten maar ook niet meer dan dat.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ga dan ook eens in op de berichten ipv. het te negeren. Waarom zie ik je dit nooit doen bij een rare actie van Toivonen in het verleden. Selectief miepen noem ik dat.
Ga jij eens in op de overtreding van Vertonghen zou ik zeggen ipv meteen te wijzen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Als je op de bal gaat zitten, kun je het verwachten. Inderdaad 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik hoop nog dat Jan een paar wedstrijden schorsing aan de broek krijgt voor die smerige trap tegen Maher.
Ik heb het via langs de lijn gehoort en zij spraken van een ordinair schoppen.
( Gezien de post van schram101 geef ik ze gelijk,waar is die vent mee bezig zeg
)
Pech gehad. van Boekel heeft er al voor gefloten en beoordeeld als niets meer dan een vrije trap. Case closed.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ga jij eens in op de overtreding van Vertonghen zou ik zeggen ipv meteen te wijzen.
Bal was in het spel waarbij Maher hem afschermde. Het zag er lomp uit en er was wel degelijk frustratie in het spel. van Boekel stond er bovenop en oordeelde het als een vrije trap, en aangezien geen enkele AZ speler protesteerde of vroeg voor een kaart (behalve Maher) kom ik tot de conclusie dat het wel meeviel. Als er echt vies spel wordt gespeeld dan staan er heus wel 5 Az'ers op de tenen bij van Boekel voor rood te vragen, zeker als het in de laatste minuut is om zodoende tijdwinst te pakken.
Zo; nu jij.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Heb constant lopen genieten van het aanvalsspel van AZ. Laat Maarten "De Magiër" Martens maar lang fit blijven dit keer aub. Een half seizoen er uit liggen en dan meteen zo'n wedstrijd spelen, top hoor Maarten. Maher was ook weer 'ouderwets' goed. Zelfs Benschop was goed. Laat hem maar lekker in de basis staan. Dubieze penalty, maar mij hoor je niet klagen. Jantje Vertonghen, de enige Belg op Aarde waar ik een gruwelijke hekel aan heb (niet alleen omdat ie bij Ajax speelt, maar gewoon omdat het een kutjong is) was ook weer eens de frustratie van zich aan het afschoppen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Bal was in het spel waarbij Maher hem afschermde. Het zag er lomp uit en er was wel degelijk frustratie in het spel. van Boekel stond er bovenop en oordeelde het als een vrije trap, en aangezien geen enkele AZ speler protesteerde of vroeg voor een kaart (behalve Maher) kom ik tot de conclusie dat het wel meeviel. Als er echt vies spel wordt gespeeld dan staan er heus wel 5 Az'ers op de tenen bij van Boekel voor rood te vragen, zeker als het in de laatste minuut is om zodoende tijdwinst te pakken.
Zo; nu jij.
Was dat nou zo moeilijk.
Als iemand (Maher in dit geval) tussen de bal en de tegenstander staat is het ongekend om zo uit te halen als Vertonghen dat doet en dan helemaal de bal niet te raken. Buitensporige inzet noemen de scheidsrechters dat geloof ik...
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Heb ik jou ook gehoord na Ajax-AZ voor de competitie waar Marcellis al na 2 minuten de achillespees van Boerrigter eruit probeerde te schoppen?
Inderdaad, zitten we nu nog steeds in de fase dat we kritiek op een club moeten verweren met een sneer ipv een inhoudelijke reactie? Ik heb me voorgenomen dat in 2012 niet meer te doen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt. Er wordt toch ook gewoon voor gefloten en de juiste beslissing. Wel wat overdreven om het over kaarten en/of schorsingen te gaan hebben.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Was dat nou zo moeilijk.
...
En waar blijft jouw reactie op mijn vraag?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Over Toivonen?
De ellebogen van Toivonen heb ik in het verleden al veroordeeld.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik heb het ook niet over het veroordelen. Ik veroordeel ook Suarez zijn achterlijke fratsen, Lodeiro zijn fopduiken etc. etc. Maar zodra er een Ajacied over de schreef gaat (of er al in de buurt komt), ben je haantje de voorste met beeldmateriaal en al. De dag dat je ook eens zo rapido bent met filmpjes van Ola zijn elleboog 30min na de wedstrijd, is er een om te onthouden.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Tja, die dag zal nooit aanbreken. Van een speler van de eigen club zal iemand dit nooit doen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik heb het ook niet over het veroordelen. Ik veroordeel ook Suarez zijn achterlijke fratsen, Lodeiro zijn fopduiken etc. etc. Maar zodra er een Ajacied over de schreef gaat (of er al in de buurt komt), ben je haantje de voorste met beeldmateriaal en al. De dag dat je ook eens zo rapido bent met filmpjes van Ola zijn elleboog 30min na de wedstrijd, is er een om te onthouden.
En dan verwijt je mij dat ik zit te miepen.
Als je spelers over de schreef gaan dan mag dat worden laten zien. Toevallig dat ik net dat gifje tegenkwam, nou dan post ik dat hier, ook omdat sommigen de wedstrijd niet hebben gezien.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zie je wel, zo'n lokaal kipwedstrijdje is veel leuker dan eentje in verweggiestan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Niet te vergelijken. Je moet natuurlijk niet heel selectief worden. Jij begon in een PSV discussie over Ajax. Ik begon net in een Ajax/AZ discussie over 1 partij. Aardig verschil.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Niet te vergelijken. Je moet natuurlijk niet heel selectief worden. Jij begon in een PSV discussie over Ajax. Ik begon net in een Ajax/AZ discussie over 1 partij. Aardig verschil.
Je sneert toch gewoon terug zonder inhoudelijk op z'n reactie in te gaan.
En trouwens, jij begon over Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kan je niet eens stoppen met elke keer zinnetjes uit berichten te halen? Ik word er nauwelijks nog wijs uit. Plaats gewoon de hele berichten eens. Sowieso is dat vervelend, verdraaien van zaken. Dat doet een andere user ook al regelmatig.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Kan je niet eens stoppen met elke keer zinnetjes uit berichten te halen? Ik word er nauwelijks nog wijs uit. Plaats gewoon de hele berichten eens. Sowieso is dat vervelend, verdraaien van zaken. Dat doet een andere user ook al regelmatig.
Haha verdraaien van zaken. Dit zijn gewoon jouw woorden.
Maar goed...
geplaatst op 3 januari 2012, 14:44 uur
Ha, ja die kennen we nog. Brandts zo ergens in april: PSV gaat geen dure spelers meer halen, we richten ons volledig op onze talentvolle jeugd.
Brandts nadat hij van de gemeente zakken met geld kreeg: We halen die en die en die en die en die en.....
Het is geen toeval dat PSV nauwelijks eigen jeugd echt doorgebroken heeft gehad de laatste 10 jaar.
Afellay was echt gelukt, Bakkal bleef altijd een beetje achter en Aissati had ook nog wel minuten. Maar daarbuiten...
Ipv dat je Labyad in de basis zet, zoals Ajax wel met Eriksen durfde 2 jaar terug, haalt PSV Wijnaldum.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, net of ik weet wat ik op 3 januari nog heb gezegd. Sowieso, kap eens met dat knippen van berichten van weken terug. Wat ik al zei, dat doet een andere user al. Erg flauw en irritant.
En je snapt het verschil niet? In die discussie haalde ik gewoon een voorbeeld aan. Als dat al teveel is voor je....
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Je kan er gewoon niet tegen als je gewezen wordt op je eigen inconsequentie.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Kijk maar uit straks denken de meeste Ajacieden weer dat de hele wereld tegen ze is in een complot
Vind het trouwens nog wel meevallen dat fragment van Vertonghen. heb een hekel aan 'm maar toont i.i.g. strijd om de bal alleen net te lomp en teveel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat Bottleneck zegt (minus regel 1
).....
En depri, als je met dat voorbeeld komt dan wijs ik je er inderdaad op dat het een kromme vergelijking is.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Aw, hij mist de bal
De bal ligt constant in de buurt, daar ging hij toch echt voor.

Die actie was voor 18+. Hadden al die onschuldige kindertjes nooit mogen zien.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik denk dat De Boer Bulykin meer tijd moet gunnen, volgens mij heeft hij het in zich om het te maken als spits bij Ajax. Qua postuur (waardoor hij goed de bal vast kan houden) en neus voor de goal is het in orde.
AZ trouwens verdiend gewonnen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
net achtergekomen, maar hier een trivia vraag voor liefhebbers van de engelse competitie:
en ik vermoed dat je het nooit raad 
Welke engelse club was t/m 1957 de enigste club die alleen in de top divisie had gespeeld? - dus nooit gedegradeerd sinds engelse competitie begon in 1888
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.