• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.262 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.663 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)
Leuk geprobeerd

(quote)
Hoe duidelijk wil je het maken dat je er weinig kijk op hebt?

(quote)

Idioot fanboy gedrag kent ook z'n grenzen, NW In welke gesticht betekend dit gerechtigheid? De regels aan je laars lappen in pure blinde woede, om vervolgens weer schoon te beginnen en te winnen met een onterechte strafschop. Go figure..

Je snapt het echt niet Erisen moet echt uit de basis en nu gelijk verkopen dat Enoh de beste man van Ajax was zegt genoeg verder Ajax had totaal geen backs en nog erger ook geen spits ondanks de 2 goals van Siem verder heeft Assati niks te zoeken op de linksbuiten plaats en ook heel veel balverlies en hou nou eens een keer op om talenten (die rechtachter ligeon) in te passen die het niveau niet aan kunnen

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

De bal ligt constant in de buurt, daar ging hij toch echt voor..

You kidding me, right?

Als Pepe dit gedaan had was hij zeker weer de psychopaat.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Je snapt het echt niet Erisen moet echt uit de basis en nu gelijk verkopen dat Enoh de beste man van Ajax was zegt genoeg verder Ajax had totaal geen backs en nog erger ook geen spits ondanks de 2 goals van Siem verder heeft Assati niks te zoeken op de linksbuiten plaats en ook heel veel balverlies en hou nou eens een keer op om talenten (die rechtachter ligeon) in te passen die het niveau niet aan kunnen

Wanneer de reserve backs van Twente of Psv erin staat is het ook niet veel soeps hoor. Boilesen en vd Wiel zijn gewoon 2 klasse beter dan Anita of Ligeon. Voorin geen Boerrigter of Sigi, tsjah.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Je snapt het echt niet
Meest briljante speler aan Ajax' kant niet in de basis willen zien en dan andere gaan beschuldigen dat ze het niet snappen, apart. Je staat er bij deze, logischerwijs, alleen voor

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Tonypulp schreef:

(quote)
Meest briljante speler aan Ajax' kant niet in de basis willen zien en dan andere gaan beschuldigen dat ze het niet snappen, apart. Je staat er bij deze, logischerwijs, alleen voor

Kijk jij wel voetbal ? Wanneer heeft Erisen een beslissende rol gehad in een top wedstrijd?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Kijk jij wel voetbal ? Wanneer heeft Erisen een beslissende rol gehad in een top wedstrijd?

Zelden. Maar z'n blinde steekpass in de kampioenswedstrijd was er wel een om te onthouden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

De frustratie moest er nog even uit bij Jantje.

(afbeelding)

0-0-0-0-1

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Wanneer de reserve backs van Twente of Psv erin staat is het ook niet veel soeps hoor. Boilesen en vd Wiel zijn gewoon 2 klasse beter dan Anita of Ligeon. Voorin geen Boerrigter of Sigi, tsjah.

Ook onzin , Wiel had kunnen spelen en Boilesen is al een half jaar uit de running had je maar een vervanger moeten aantrekken en Sigi ahum zal nooit meer dan 20 wedstrijden voor Ajax spelen per seizoen is fysiek niet sterk , wat Boerrigter aangaat dat was wel een goede aan koop maar die heeft last van de rug en ik ben bang dat dit nog lang niet goed is. En dan nog die Aras Özbiliz wat een drama toen hij er in kwam was de hele rechterkant lam en van een bedroevend niveau. Van der Wiel gaat weg en je kunt dan gratis een topper aantrekken in de naam van Jan Maat maar nee hoor eigen jeugd Ligeon die alleen maar terug speelt.....

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

...

De klasse straalt van dat ventje af, z'n aannames, controle, overzicht, het vermogen om het vervolgens uit te voeren. Spreek je over een jaar of 2 wel

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Waarom niet beginnen met Dmitry

Bulyk en Nicolás

Lodeiro van links bij gebrek aan beter.

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Ik ben al 40 jaar een Ajax fan en de enige speler die een beetje klasse heeft is Verthongen. (met momenten) De laatste met klasse was Luiz.

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Eriksen is lui en geen winnaar en doet soms aardige dingen maar dit weegt niet af tegen het vele balverlies.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Ehm, de kampioenswedstrijd gemist?

Of vanmiddag nog, geniale bal bij de 1-0.

Eriksen is 1 van de weinige Ajacieden die het spelletje wel snapt. Hem weg doen? Ajax moet de ploeg helemaal om hem bouwen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ik heb de wedstrijd niet helemaal gezien (laatste kwartier), maar heb wel gehoord van vrienden dat het een onterechte pingel was. Echt zuur om zo te verliezen, maarja gelukkig verlaagt de Boer zich niet tot het zielige niveau van Verbeek. Verder is het ook geen ramp, want de competitie is 10x belangrijker. Ik ben het wel met stinissen eens dat Eriksen veel te weinig laat zien. Zoveel talent en zo weinig momenten dat hij presteert, zonde. Hij kan veel beter dan nu, hij heeft sowieso tijdens heel zijn Ajax-periode niks laten zien, behalve een paar wedstrijden.

We moeten gewoon hopen dat Boilesen, v/d Wiel, Boerrigter en Sighti snel wedstrijdfit worden, want Anita en Aisatti zijn gewoon huilen met de pet op. Ligeon is er nog niet klaar voor en de Jong is geen spits. Ik denk dat als de hele selectie fit is, Ajax kans maakt op de titel, anders wordt het een lastig verhaal. We moeten sowieso winnen komende zondag, anders kunnen we de titel helemaal vergeten.

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ehm, de kampioenswedstrijd gemist?

Of vanmiddag nog, geniale bal bij de 1-0.

Eriksen is 1 van de weinige Ajacieden die het spelletje wel snapt. Hem weg doen? Ajax moet de ploeg helemaal om hem bouwen.

1 Geniale bal in jou ogen en dan op het middenveld 40 keer de bal verspelen als AZ een beetje clever is scoren ze nog drie keer.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stinissen schreef:

Waarom niet beginnen met Dmitry

Bulyk en Nicolás

Lodeiro van links bij gebrek aan beter.

Buly heb je geen ruk aan als er geen voorzetten zijn. En de enige die een goede voorzet kan geven is Boerrigter (en in mindere mate Mickey)

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Zo wordt PSV met glans kampioen en moeten wij maar hopen dat Ajax 2de wordt en dit wordt erg moeilijk met Twente en feyenoord op de loer en nee ik vergeet AZ niet die worden maar net 4de.

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Buly heb je geen ruk aan als er geen voorzetten zijn. En de enige die een goede voorzet kan geven is Boerrigter (en in mindere mate Mickey)

Nu stond Siem in de spits daar geld het zelfde voor alleen blijft die Rus scherper staan en zorgt er voor dat AZ het moeilijker heeft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

1 Geniale bal in jou ogen en dan op het middenveld 40 keer de bal verspelen als AZ een beetje clever is scoren ze nog drie keer.

Eriksen is over heel 2011 de speler met de meeste assists in de Eredivisie. Ruim 20 meen ik.

Echt, als je zijn klasse niet ziet dan betwijfel ik of je de afgelopen 40 jaar je ogen open hebt gehad tijdens Ajax kijken.

Hij is niet perfect, het kan dwingender en het mag met minder balverlies, maar laten we zo'n geniaal talent koesteren zeg. Hij is nu 19, moet je eens nagaan wat hij kan over een jaar of 7 als hij in zijn piekjaren zit.

Ajax heeft al genoeg talenten te vroeg verjaagd. Zelfs vd Vaart ging bedroefd weg bij Ajax na 2 mindere seizoenen.

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Eriksen is over heel 2011 de speler met de meeste assists in de Eredivisie. Ruim 20 meen ik.

Echt, als je zijn klasse niet ziet dan betwijfel ik of je de afgelopen 40 jaar je ogen open hebt gehad tijdens Ajax kijken.

Hij is niet perfect, het kan dwingender en het mag met minder balverlies, maar laten we zo'n geniaal talent koesteren zeg. Hij is nu 19, moet je eens nagaan wat hij kan over een jaar of 7 als hij in zijn piekjaren zit.

Ajax heeft al genoeg talenten te vroeg verjaagd. Zelfs vd Vaart ging bedroefd weg bij Ajax na 2 mindere seizoenen.

Dat mag je nooit zeggen vd Vaart is 10000000000000000 maal beter dan Eriksen ooit zal worden

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

(afbeelding)

Ajax&Litmanen1 schreef:

De bal ligt constant in de buurt, daar ging hij toch echt voor..

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Dat mag je nooit zeggen vd Vaart is 10000000000000000 maal beter dan Eriksen ooit zal worden

Ik durf te stellen dat Eriksen een indrukwekkender carriere zal krijgen. Over 1,5 jaar vertrekt hij naar een club als Bayern, Man Utd of Barcelona en zal daar een ster worden omdat daar wel spelers om hem heenlopen die net zoveel inzicht als hij hebben. Eriksen wordt een nieuwe Xavi. Xavi scoort ook nauwelijks, maar is wel de motor van Barcelona en Spanje. Genialiteit moet je herkennen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Niet best. Ach ja, dan maar revanche in de competitie halen, stukkie belangrijker.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tonypulp schreef:

Idioot fanboy gedrag kent ook z'n grenzen, NW In welke gesticht betekend dit gerechtigheid? De regels aan je laars lappen in pure blinde woede, om vervolgens weer schoon te beginnen en te winnen met een onterechte strafschop. Go figure..

Puur omdat ik vond dat de organisatie bij het eerste duel zo rampzalig was dat je gewoon Ajax uit het toernooi had moeten zetten. En Feyenoorder zijn helpt ook wel .

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Jongen ga iemand anders vervelen. Wanneer Ola weer iemand aan het kloten of schoppen is zie ik zulke posts ook niet.

Je mag hier sinds enkele weken niet meer met een vingertje wijzen hoor want dan krijg je alles en iedereen over je heen.

Tenminste bij mij, bij jou blijft het oorverdovend stil.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vertonghen is ons Belgisch Amsterdams straatschoffie. Zo heeft elke club er wel 1. Als je maar niet over de grens van het toelaatbare gaat vind ik het geweldig naar dat soort spelers te kijken.

100% de wil om te winnen en voorop in de strijd gaan. Ola is geen leider. Ook geen speler waar mensen graag naar kijken lijkt me.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Je mag hier sinds enkele weken niet meer met een vingertje wijzen hoor want dan krijg je alles en iedereen over je heen.

Je berichtgeving hier is vaak ook wel wat selectief te noemen.

Maar verder moet je het uiteraard zelf weten, iedereen mag zijn mening geven.

Gek genoeg voel ik me nu niet eens beroerd. Beker doet me niet zo heel veel. Misschien levert het nog wel wat voordeel op, aangezien de concurrentie extra wedstrijden krijgt en wij niet.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Terechte overwinning behaalt in Amsterdam !

Wat ben ik blij dat Martens terug is

Ik hoop nog dat Jan een paar wedstrijden schorsing aan de broek krijgt voor die smerige trap tegen Maher.

Ik heb het via langs de lijn gehoort en zij spraken van een ordinair schoppen.

( Gezien de post van schram101 geef ik ze gelijk,waar is die vent mee bezig zeg )

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Alleen vreemd dat hij aan het been zit, waar hij nu juist amper geraakt wordt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ga dan ook eens in op de berichten ipv. het te negeren. Waarom zie ik je dit nooit doen bij een rare actie van Toivonen in het verleden? Selectief miepen noem ik dat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.