- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Als AZ wint hebben ze er 20.000 fans bij.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Lol, wist niet dat het 's middags was. 2-3. 
En wat een krijsende kinderen...
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
En wat een krijsende kinderen...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nou...dan was dit ook wel een duidelijke penalty, hé
Smerige kl...
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Wat was de regel ook alweer? Bal naar de arm of arm naar de bal? 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Gelukkig zijn we de morele winnaar in dit verhaal
Tenminste niet het hazenpad genomen als het een beetje tegenzit, boehoe.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Volgens mij zijn er in de hele wedstrijd een stuk of drie passes van een Ajacied bij een medespeler terecht gekomen. Wel jammer dat zo'n onterechte penalty het beslist, zeker als je je bedenkt dat er ook nog een doelpunt van ons is weggevaagd zonder reden.
En dan die Gert-Jan met z'n huppeldansje. Is z'n actie om het veld af te stappen na de rode kaart beloond. Gefeliciteerd.
En ik ben wel klaar met Frank 'we waren dominant' De Boer, overigens.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
En die Verbeek durft nog uitgebreid te juichen ook. Vond hem altijd een mooie coach, maar na dit kan ik hem niet meer serieus nemen. Ook die valse bescheidenheid over de eerste plek. 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Nu moet zondag AZ er ook nog even overheen.
Heerlijk, lekker de radio aan gehad op werk. Mooie en terechte uitslag als ik mag geloven wat ik heb gehoord. AZ had nog een penalty verdiend heb ik begrepen, niet zeuren dus. De kabouters Enoh en Anita zijn gewoon overlopen door het sterke middelveld van AZ.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Verbeek smerige gluiperd! Gadverdamme. Geniet er nog maar van vies mannetje.
Zowel in de CL als in de beker door scheidsrechterlijke dwalingen geëlimineerd. Neemt niet weg dat Ajax bedroevend gespeeld heeft de tweede helft. Wat een zwaar kutseizoen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Jammer van de mentale tik, maar zondag winnen is belangrijker dan 5 KNVB bekers.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wesley bedankt! Wesley bedankt! 
Wat een knuppel. Ach, kinderen hebben in ieder geval een leuke middag. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23504 berichten
- 77023 stemmen
Verdiende zege van AZ bij Ajax lopen veel te veel spelers die niet thuis horen op dit niveau en ja daar hoort Eriksen ook bij alleen maar balverlies en nog meer balverlies ook een speler als Ligeon hoort niet bij Ajax wat een drama en dan laten ze Jan Maat gratis en voor niets naar Rotterdam gaan en dan ook nog die Assati wat een drama....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gerechtigheid. Gefeliciteerd meneer procenten en lefgozer.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het scheen nog nooit zo sfeervol te zijn geweest in Vak 410.... 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Mooie en terechte uitslag als ik mag geloven wat ik heb gehoord. AZ had nog een penalty verdiend heb ik begrepen, niet zeuren dus.

Verdiende zege van AZ bij Ajax lopen veel te veel spelers die niet thuis horen op dit niveau en ja daar hoort Eriksen ook bij

Idioot fanboy gedrag kent ook z'n grenzen, NW
In welke gesticht betekend dit gerechtigheid? De regels aan je laars lappen in pure blinde woede, om vervolgens weer schoon te beginnen en te winnen met een onterechte strafschop. Go figure..
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jan Joost een hele vogel in de reet van Verbeek aan het duwen. Sinds die vent de vorige verslaggever afsnauwde durft niemand meer kritisch of gedurfd vragen te stellen.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Jan Joost een hele vogel in de reet van Verbeek aan het duwen. Sinds die vent de vorige verslaggever afsnauwde durft niemand meer kritisch of gedurfd vragen te stellen.
Kritische vragen op het moment dat je Ajax een draai om de oren hebt gegeven in de Arena?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Precies AZ was vandaag gewoon een klasse beter.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Kritische vragen op het moment dat je Ajax een draai om de oren hebt gegeven in de Arena?
Bovendien krijgt Frank de boer ze ook niet.
Over die handsbal: maakte Anita in die kans van Martens ervoor niet al hands? 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Terechte penalty ja/nee? De afgelopen maand is gerechtigheid het meest besproken woord geweest, dus heb dan nu ook het lef om iets discutabels in twijfel te trekken.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Terechte penalty ja/nee? De afgelopen maand is gerechtigheid het meest besproken woord geweest, dus heb dan nu ook het lef om iets discutabels in twijfel te trekken.
Lijkt me dat je dat de scheidsrechter moet vragen. En dat is trouwens ook geen kritische vraag.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen

Domper dit. Qua spel ook verdiend dat AZ won. Zeker na de rust was het echt slecht wat Ajax deed. Wel vervelend dat de 3e AZ goal een onterechte penalty was. Alderweireld hield de arm strak tegen zijn lichaam. Later in de wedstrijd gebeurde dit ook aan AZ kant en toen kreeg Ajax niks. Maar daarbuiten, baahhh. Matig, matig, matig. Aissati als LB is kut, Janssen onzichtbaar, beide backs waren bagger, Cilessen had bij de 2e goal attenter mogen zijn en er zat nauwelijks lijn in het spel.
Toch gaan we zondag uit bij AZ winnen met 1-2.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lijkt me dat je dat de scheidsrechter moet vragen. En dat is trouwens ook geen kritische vraag.
Wel een gedurfde vraag, wat ik zei in m'n eerdere post waar je blijkbaar overheen hebt gekeken. ' Had de penalty eigenlijk wel gegeven moeten worden meneer Verbeek?' Waarschijnlijk was 'grom grom waf waf' z'n antwoord geweest.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oja, Real Madrid
Pepe 
Wat een droevige club is dat Madrid geworden zeg. Ooit hadden ze klasse, nu zijn ze zielig. Zo'n Pepe hoort in een gesticht. Madrid thuis weggetikt, mooi hoor.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
De frustratie moest er nog even uit bij Jantje.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De bal ligt constant in de buurt, daar ging hij toch echt voor. Beetje onhandig gedaan verder, maar meer niet. Dit was in de laatste minuten, toen Ajax alles gaf om de gelijkmaker te forceren.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jongen ga iemand anders vervelen. Wanneer Ola weer iemand aan het kloten of schoppen is zie ik zulke posts ook niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.