- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
[
Tsjah, ik zou als ik Madrid was dan maar hetzelfde doen als Barca.....ben ik nou de enige die een beetje logisch nadenkt? Ook bij Madrid moeten ze hameren op het teamspel en het combinatiespel. Met alleen maar miljoenen aankopen red je het niet.
Alsof Real daar niet op traint komop man ... op zo een combinatiespel valt niet te trainen, zoiets moet onstaan uit een gouden generatie uit jarenlang hetzelfde spel vanaf de jeugd afvaan.
Dat proberen wij dus ook bij Ajax maar volgens mij komen wij ook nog laaaaang niet in de buurt
En daarbij is Mourinho en topcoach met een groot ego en wil hij gewoon het best mogenlijke resultaat behalen op DAT moment.
Ja zo ken ik er nog wel een paar 
Elk sportteam verliest wel ''eens'' punten als je 60-80 wedstrijden per jaar speelt. Je moet ook niet vergeten dat Real de grootste prikkel van allen is als tegenstander dus dat is gewoon volle bak vanaf de Catalaanse kant.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Real, dat éénmaal won in de laatste 13 ontmoetingen. De laatste zege van Real in Barcelona dateert van eind december 2007, toen het in competitieverband met 1-0 zegevierde.
Enough said.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Haha die Pepe. Voetballers zijn over het algemeen domme wezens, maar die Pepe slaat toch weer alles. Beetje naïef dat hij dit soort dingen blijft uithalen. Volgens mij wacht hij op de dag, dat hij compleet uitgekotst word.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hij wordf al door collega voetballers uitgekotst
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Alsof Real daar niet op traint komop man ... op zo een combinatiespel valt niet te trainen, zoiets moet onstaan uit een gouden generatie uit jarenlang hetzelfde spel vanaf de jeugd afvaan.
Dat proberen wij dus ook bij Ajax maar volgens mij komen wij ook nog laaaaang niet in de buurt
En daarbij is Mourinho en topcoach met een groot ego en wil hij gewoon het best mogenlijke resultaat behalen op DAT moment.
Ja zo ken ik er nog wel een paar 
Elk sportteam verliest wel ''eens'' punten als je 60-80 wedstrijden per jaar speelt. Je moet ook niet vergeten dat Real de grootste prikkel van allen is als tegenstander dus dat is gewoon volle bak vanaf de Catalaanse kant.
Jij zegt wel dat je er zo wel meer kent. Maar zo ken ik er ook wel meer. Wanneer Barcelona met een B-elftal/ejeugdelftal aantreedt in de CL spelen ze exact hetzelfde spelletje, omdat er in de jeugd ook op die manier wordt getraind. En dat zijn geen spelers die al 10 jaar samenspelen. Tuurlijk valt dit voetbal wel te trainen en al helemaal als je Real Madrid heet en 1 van de rijkste clubs ter wereld bent.
Het wordt tijd dat we deze kansloze smoesjes achterwege laten.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
grappig om te zien dat Ronaldo altijd niks klaar maakt in de classico's, op dat doelpunt van gisteren na dan liep ie er maar als een figurant bij. Eén van de betere voetballers ter wereld lijkt, als ie tegen Barca speelt, er niet veel van te kunnen. Zegt al genoeg over hoe goed Barca is. Gisteren weer meer dan verdient gewonnen, en hopelijk krijgt Pepe binnenkort eens een flinke doodschop van iemand en is ie heel lang uit de roulatie. Wat een achterlijke is dat toch
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je gaat iemand toch geen doodschop wensen zodat ie lang uit de roulatie is? Nee, doe dan maar een doodschop waardoor ie nooit meer kan voetballen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Pepe is weer eens veelbesproken na de Clásico. De Portugees leek met opzet op de hand van Messi te gaan staan tijdens het bekerduel met FC Barcelona. Voor hoeveel wedstrijden moet de Portugees worden geschorst?
Hij deed het niet met opzet, geen schorsing
Twee wedstrijden is genoeg
Tussen de drie en zes
Meer dan zes
0-0-1-0
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Volgende keer op z'n hoofd
0-0-1-0-1
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wereldwijd stadionsverbod voor het leven.
0-0-1-0-1-1
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Niet met opzet. 
Meer dan 6 is wel oké.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Messi rolt vervolgens over de grond alsof hij op twee handgranaten is gaan liggen.
Misschien nog net op tijd voor de Oscarnominaties.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Op de MM-meeting trekken we allemaal onze voetbalschoenen aan en gaan we 1 voor 1 op je hand staan. 
(ook al ben ik daar niet bij...)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, mochten jullie dat doen, dan zal ik me in ieder geval niet zo aanstellen. Denk dat die Tattoo zetten meer pijn gaat doen. 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Kenneth Perez: 'Bij Ajax heb je een ander type keeper nodig; iemand die kan meevoetballen. Zoals Vermeer.'

timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Die Pepe is wel ultieme smeerlap. Vergeleken bij die man is Matarazzi een lieverdje. Wordt tijd dat een dergelijke speler vanwege herhaaldelijk wangedrag gewoon eens een heel seizoen wordt gestraft. Van die 1 tot 4 die hij nu maximaal weer gaat krijgen wordt het allemaal niet beter.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
AZ middenvelder meteen wisselen wat een trage handelingssnelheid. Als hij bal op links meegeeft staat AZ speler 1 op 1 met keeper. Nu verliest die bal en ligt bal er aan andere kant in.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
De Jong
Snap nog altijd niet dat sommige mensen aan hem twijfelen, één van de betere spelers bij Ajax op dit moment.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Zat er aan te komen. AZ paar klasses beter laatste kwartier.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Zit wel enorm te genieten van dit AZ. Spelen Ajax na de 1-0 werkelijk van de mat. Uitstekend postiespel, veel meer balbezit en creeren ook nog kansen. Bijzonder indrukwekkend. Winterstop heeft ze heel erg goed gedaan.
Overigens moeten ze kansen zoals die van net niet gaan missen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Oh nu zit hij wel. 1-2. AZ is weergaloos. Heerlijk pasje buitenkant rechts van Elm en erg zelfverzekerd afgemaakt. Had alleen liever gehad dat ze dit bewaarden voor zondag.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Had voor hetzelfde geld 2-2 kunnen staan weer, wel interessant dit maar het is vooral Ajax dat half speelt.
Oh, wacht 
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Ik begrijp serieus niet waarom Siem de Jong niet standaard in de basis staat bij Ajax. Zal wel Amsterdamse logica zijn
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een middenveld heeft Ajax toch ...
Oh nee, eigenlijk hebben we geen middenveld, sorry.
Ligeon, Anita, Enoh en Janssen horen er standaard niet in te staan (Anita misschien nog als CM), en eigenlijk haalt (nog steeds) niemand zijn niveau. Aissati op linkgsbuiten is ook al zo'n logische keuze, zeker als je Anita vervolgens op LB zet ... Goed bezig, Frank. De Jong is de enige die er nog iets van maakt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De Jong
Snap nog altijd niet dat sommige mensen aan hem twijfelen, één van de betere spelers bij Ajax op dit moment.
Eens, gun het die jongen ook van harte.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Oh nu zit hij wel. 1-2. AZ is weergaloos
Omdat ze een kwartier Ajax wegtikken? Weergaloos noem ik het pas wanneer ze Ajax op die manier een hele helft tegen de muur zetten. Vijttien minuten goed voetbal om vervolgens de rest van de helft het te laten afweten noem ik gewoon slecht.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Hoe kun je hier nu een pingel voor geven?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Je kunt je arm toch niet laten verdwijnen?! 
De Boer, loop het veld maar af...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.