• 15.992 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.695 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Die Pepe

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Pepe, sjongejonge

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Classico

Typ het dan op zijn minst goed.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hoeveel staat het eigenlijk 1-1?

En wat is er met pepe?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Pepe

(hebben we nu alle smileys voor deze psychopaat gehad?)

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Reinbo schreef:

Korte combinatiespel mag dan wel effectief zijn. Ik vind het verre van aantrekkelijk. Zie lever spel dat golft. Verder os het ook jammer dat Real er geen antwoord op heeft. Nu vind ik het totaal niet boeiend.

Ik lees hier maar 1 ding: mememememememe. Ik ken je anti-voetbal argumentjes nu wel. Sorry

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Pepe psychopaat? Nou. Voetbal is oorlog.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Het woord team en Madrid in 1 zin is sowieso al een grap. Tegen alle andere ploegen kunnen ze wel leunen op de individuele kwaliteiten van hun megasterren. Juist in dit soort duels falen ze altijd hopeloos. Heeft niks met teamsport te maken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Onzin, een prima collectief, kunnen alleen niet op tegen Barca. Dat is alles.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

1-2 Abidal Sportieve wraak.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik lees hier maar 1 ding: mememememememe. Ik ken je anti-voetbal argumentjes nu wel. Sorry

Dat jij blij bent met de complete vertrutting van de sport weten we ook wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Abi .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Jij noemt het een collectief, ik zie een ordinair counterploegje a la Inter dat puur en alleen profiteert van kwaliteit voorin. Sorry, maar met dit Real moet je ook thuis tegen Barca druk kunnen zetten. Ronaldo compleet, maar dan ook compleet niet gezien op een verdwaald doelpuntje in het begin na.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dat jij blij bent met de complete vertrutting van de sport weten we ook wel.

Jij noemt het vertrutting. Ik noem het totaalvoetbal...dat stamt uit de jaren 70..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Jij noemt het een collectief, ik zie een ordinair counterploegje a la Inter dat puur en alleen profiteert van kwaliteit voorin. Sorry, maar met dit Real moet je ook thuis tegen Barca druk kunnen zetten. Ronaldo compleet, maar dan ook compleet niet gezien op een verdwaald doelpuntje in het begin na.

Vraag me dan ook serieus af hoe vaak je ze 90 min ziet ballen, iets zegt me niet vaak. Ik denk alleen in de clasico's en soms als ze op 10% van hun kunnen je clubbie aftroeven.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Volgens mij kunnen ze met al die El Clásico's van de afgelopen jaren wel de film 'Pepe in Tiki-Taka land' monteren.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Vraag me dan ook serieus af hoe vaak je ze 90 min ziet ballen, iets zegt me niet vaak. Ik denk alleen in de clasico's en soms als ze op 10% van hun kunnen je clubbie aftroeven.

Ik zie 400 Clasico's per jaar De Old Firm is er niks bij..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ah eindelijk, Cuenca .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Real Madrid publiek heeft toch wel het record aan uitfluiten verbroken in de laatste 10 Clasico's in Madrid

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Tegen Barcelona lijkt elke ploeg op een counterploeg die gasten zijn nou eenmaal te goed, spelen al heel lang samen en spelen het spel zoals niemand het speelt.

Ze worden niet voor niets het beste team ooit genoemd...

Real is een topploeg is ijzersterk en heeft geweldig veel individuele kwaliteiten.

Zijn ook beter dan elk ander team op aarde, behalve Barcelona.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Anklebreaker van Busquets . In basketbal een bekend fenomeen maar in voetbal? ongekend.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En weer niet .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

mikoz schreef:

Tegen Barcelona lijkt elke ploeg op een counterploeg die gasten zijn nou eenmaal te goed, spelen al heel lang samen en spelen het spel zoals niemand het speelt.

Ze worden niet voor niets het beste team ooit genoemd...

Real is een topploeg is ijzersterk en heeft geweldig veel individuele kwaliteiten.

Zijn ook beter dan elk ander team op aarde, behalve Barcelona.

Ook hier word ik zoals gewoonlijk moe van. Met de kwaliteiten van Madrid moet Mourinho ook tegen Barcelona gewoon meer kunnen. Ik heb dan ook niet het idee dat hij op combinatie voetbal oefent. Dit is gewoon zielig. Ze lopen maar wat doelloos op dat veld rond bij Real in de Clasico's altijd.

Ben benieuwd wat voor kutsmoes Mourinho nu weer klaar heeft liggen...

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

En het is dat Ronaldo op het scorebord staat maar anders had ik gedacht dat ie niet meedeed. Nog een paar ordinaire schoppen op het laatst, maar het is ze weer niet gelukt

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

mikoz schreef:

Tegen Barcelona lijkt elke ploeg op een counterploeg.

Inderdaad, ik herinner me nog de wedstrijd tegen Arsenal (die zo jammerlijk verloren ging door een domme penalty, volgens mij had Bendtner toen nog de gelijkmaker op de schoen in de laatste minuten). Arsenal, dat altijd bekend stond om hun aanvallende spel, ging toen counteren op een strook van 20 meter. En toen speelde Arsenal aanvallend tegen IEDEREEN.

Dacht even een leuk potje voetbal te kijken, maar wat een saaie 30 minuten. Beetje doelloos tiktik van Barcelona en door één goede steekbal dus de 1-2, nou nou..

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

chevy93 schreef:

Dacht even een leuk potje voetbal te kijken, maar wat een saaie 30 minuten. Beetje doelloos tiktik van Barcelona en door één goede steekbal dus de 1-2, nou nou..

Niet echt doelloos aangezien Real op een gegeven moment weer niet wist waar ze het zoeken moesten en toen maar weer begonnen met schoppen en andere vieze overtredingen. Gewoon logisch dat de 1-2 uiteindelijk dan toch valt aangezien Real niks te vertellen had.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

rep_robert schreef:

Ook hier word ik zoals gewoonlijk moe van. Met de kwaliteiten van Madrid moet Mourinho ook tegen Barcelona gewoon meer kunnen. Ik heb dan ook niet het idee dat hij op combinatie voetbal oefent. Dit is gewoon zielig. Ze lopen maar wat doelloos op dat veld rond bij Real in de Clasico's altijd.

Het gaat niet om de kwaliteiten van Real, snap dat dan als je als team maar 20-40% balbezit hebt dan moet je het juist hebben van die vlijmscherpe counters en individuele kwaliteiten. Ik snap niet zo goed wat je verwacht van de tegenstander van Barca, die extra jaren samenspel van Barca overwin je niet door een leuk tactiekje te bedenken.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Quido schreef:

Volgens mij kunnen ze met al die El Clásico's van de afgelopen jaren wel de film 'Pepe in Tiki-Taka land' monteren.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Het gaat niet om de kwaliteiten van Real, snap dat dan als je als team maar 20-40% balbezit hebt dan moet je het juist hebben van die vlijmscherpe counters en individuele kwaliteiten. Ik snap niet zo goed wat je verwacht van de tegenstander van Barca, die extra jaren samenspel van Barca overwin je niet door een leuk tactiekje te bedenken.

Tsjah, ik zou als ik Madrid was dan maar hetzelfde doen als Barca.....ben ik nou de enige die een beetje logisch nadenkt? Ook bij Madrid moeten ze hameren op het teamspel en het combinatiespel. Met alleen maar miljoenen aankopen red je het niet.

Overigens is Barcelona heus niet onverslaanbaar hoor, ze hebben van de week nog gelijk gespeeld tegen Espanyol. Ook daar lopen gewoon mensen rond...

Ik vind het maar zielig excuusjes zoeken. We hebben verloren, Barcelona speelt al jaren samen. Boehoee...Kijk is wat er bij Madrid al jaren speelt en ze hebben nog niks van een lijn in hun spel(vooral in de Clasico's). Dat argument gaat gewoon NIET op. Sorry, ik doe niet mee aan deze onzin.

Logisch dat je met 400 miljoen Euro op het veld makkelijk voetbalt tegen 90% van alle andere ploegen, maar dit zijn de wedstrijden waar je het voor doet en toevallig zijn die wedstrijden tegenwoordig ook nog is een keer of zes per jaar. Alles gaat kansloos verloren..

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

LOL, ik zie Pascal Bosschaart(Sydney FC) net wat leuks zeggen tegen een Brisbane speler op Skysport...die speler werd helemaal loco in zijn hoofd haha.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.