• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.089 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.028 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

De felicitaties aan NW en de Spaanse voetbaltovenaars, niets aan te doen

Over 2 jaar zullen we het weer zien tegen het Braziliaanse thuisland, de opgeleefde Italianen en de ontbolsterde Mannschaft, 4x op rij zal toch niet gebeuren zeker...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

De felicitaties aan NW en de Spaanse voetbaltovenaars, niets aan te doen

Over 2 jaar zullen we het weer zien tegen het Braziliaanse thuisland, de opgeleefde Italianen en de ontbolsterde Mannschaft, 4x op rij zal toch niet gebeuren zeker...

Ik zet in op een halve finale voor Die Mannschaft! Dat moet wel haalbaar zijn. Daarna falen ze weer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bedankt otherfool, tot over twee jaar .

Zie Neymar, Lucas, Ganso en co. toch wel als favoriet dan.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

PEN15 schreef:

Ik baal er ook nog van dat die huilende vrouw nep was. Misschien is alles dan wel nep.

haha dat was wel triest ja, of de oh-zo-sympathieke Jogi(...) met de ballenjongen

heb wel meer van zulke momentjes gezien, zoals van een stel lekkere wijven die nog aan het juichen waren 15 seconden nadat een doelpunt al buitenspel was gegeven en de vrije trap al genomen was.

Alhoewel dat laatste ook echt kan zijn geweest

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Maken ze bij VI effe die kerel in dat leeuwenpak belachelijk

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

haha dat was wel triest ja, of de oh-zo-sympathieke Jogi(...) met de ballenjongen

heb wel meer van zulke momentjes gezien, zoals van een stel lekkere wijven die nog aan het juichen waren 15 seconden nadat een doelpunt al buitenspel was gegeven en de vrije trap al genomen was.

Alhoewel dat laatste ook echt kan zijn geweest

Maar zoals Gert-Jan Verbeek al zei (één van de weinige keren dat ik het met hem eens was) dat gebeurt wekelijks bij Studio Sport ook.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Naomi Watts schreef:

Bedankt otherfool, tot over twee jaar .

Zie Neymar, Lucas, Ganso en co. toch wel als favoriet dan.

Je bent gek, dit Spanje is zoveel beter dan welke andere nationale ploeg in de wereld momenteel... Alleen met een heel slechte dag verliezen die.

Overigens ook bizar natuurlijk (en voor andere landen niet echt hoopgevend) dat ze momenteel ook de kampioen in zijn in zowel de U21, de U19 en U17

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Maar zoals Gert-Jan Verbeek al zei (één van de weinige keren dat ik het met hem eens was) dat gebeurt wekelijks bij Studio Sport ook.

Ja ik zag het, maar vind ik toch wat anders dan live beelden waar iemand blijkbaar met een "mooi" beeld wacht om het op een moment veel later met een druk op de knop er snel tussendoor te gooien

Wat is het volgende, hebben ze een beeld van iemand die flauwvalt of zich verslikt in een snoepje en dat monteren ze als er een tegendoelpunt komt gladde regie/UEFA-praktijken

maar goed, feli NW!

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Vond deze toch wel grappig:

Don't get why Balotelli is crying? A postman doesn't cry when he loses the post.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maken ze bij VI effe die kerel in dat leeuwenpak belachelijk

René dacht dat Jan Mulder erin zat, daar moest ik dan wel weer om lachen! haha!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Je bent gek, dit Spanje is zoveel beter dan welke andere nationale ploeg in de wereld momenteel... Alleen met een heel slechte dag verliezen die.

Overigens ook bizar natuurlijk (en voor andere landen niet echt hoopgevend) dat ze momenteel ook de kampioen in zijn in zowel de U21, de U19 en U17

Oranje is wel EK -19 kampioen de laatste 2 jaren dacht ik....

Verder weet je niet wat de toekomst brengt. Dadelijk barst de bom misschien wel eens of is het verlies van Xavi die misschien nu stopt wel erg groot. En andere landen kunnen ook beter worden. Oranje was in 2010 dichtbij, Portugal had dit EK kans tegen Spanje...kan een keertje fout gaan. Maar ze zijn ook in 2014 de ultieme favoriet, da's waar.

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Ja ik zag het, maar vind ik toch wat anders dan live beelden waar iemand blijkbaar met een "mooi" beeld wacht om het op een moment veel later met een druk op de knop er snel tussendoor te gooien

maar goed, feli NW!

Misschien gebeurt het daar ook wel. Het valt mij op omdat ik op EL de wedstrijd van PSV kijk en 's avond Studio Sport waardoor je het zelf herkend, nu hoor je pas achteraf dat het niet live was.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar ze zijn ook in 2014 de ultieme favoriet, da's waar.

Brazilië en Argentinië zullen denk ik samen met Spanje de favoriet zijn inderdaad. Wij blijven gewoon hopen dat Oranje het ook super gaat doen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

(quote)

Uiteraard, ben ik met je eens. Ben alleen een beetje onzeker overh et feit als Xavi wegvalt. Bovendien ben ik ook graag bescheiden . Maar het ziet er heel erg goed uit.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Misschien gebeurt het daar ook wel. Het valt mij op omdat ik op EL de wedstrijd van PSV kijk en 's avond Studio Sport waardoor je het zelf herkend, nu hoor je pas achteraf dat het niet live was.

Zou kunnen, bij samenvattingen achteraf wordt er sowieso vaak op die manier een beeld gecreeerd.Edit: dat bedoel je waarschijnlijk ook

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

maar goed, feli NW!

Bedankt man.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

@A&L Nee hoor, Spanje is u19 kampioen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

@A&L Nee hoor, Spanje is u19 kampioen

Ik vergiste me. Oranje -17 won de laatste 2 toernooien. Talentvolle lichting. 2 finales op rij otherfools zijn zogenaamde vaderland verslagen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Bovendien ben ik ook graag bescheiden

Kucheucheuche

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik had 'm kunnen verwachten .

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Zou kunnen, bij samenvattingen achteraf wordt er sowieso vaak op die manier een beeld gecreeerd.Edit: dat bedoel je waarschijnlijk ook

Ja sorry, ik was niet helemaal duidelijk. Bij Studio Sport weet ik het omdat je de live wedstrijd hebt gezien, maar wat ze er bij Eredivisie Live allemaal tussen monteren weet je niet (hoewel me het sterk lijkt dat ze het daar ook doen).

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Ik wil niet overkomen als de grote Jan Mulder basher hier maar....

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Wat een verschrikkelijke avond!! Maar het moet gezegd, het zat er geen moment in vanavond de Spanjaarden hebben terrecht gewonnen, maar wel heel erg zuur dat je door zoveel pech er toch wel wat geflatteerd af gaat met 4-0 . Toch overheerst er wel trots, had voorafgaand aan het toernooi niet verwacht dat we verder zouden komen dan de kwartfinale! Onverwacht prachtig EK. Jammer dat het Spaanse publiek in Kiyv wel weinig waardering hadden voor de tegenstander, nogal flauw om met een 3-0 voorsprong de opponent met zoveel pech uit te gaan zitten jouwen. (overigens ook een -1 wat betreft de sportiviteit van Balotelli)

Desalniettemin hulde en felicitaties aan Noami Watts en alle Spanjaarden! 3 toernooien achter elkaar. Wat een ongekende prestatie van een hele bijzondere lichting voetballers!

Perfectly clear

• 283 berichten
  • 18 stemmen

- Het Spaanse elftal heeft zondagavond de Europese titel geprolongeerd. In de eindstrijd in Kiev toonde de ploeg aan dat het beste er nog zeker niet vanaf is bij deze succesgeneratie. Italië werd met 4-0 verslagen.

Spanje eenvoudig naar nieuwe titelaans Fotoserie

Spanje won zo, na het EK 2008 en het WK 2010, het derde grote toernooi op rij. Dat was nog nooit eerder een land gelukt.

Italië had met fris voetbal verrassend de finale bereikt van het toernooi in Polen en Oekraïne. Gesterkt door het wat tegenvallende spel van Spanje tot dusver, hoopten de 'Azzurri' ook in de eindstrijd te kunnen zegevieren.

.

Het groepsduel tussen Spanje en Italië was eerder in het toernooi bovendien in 1-1 geëindigd.

Maar in de finale sloeg de balans overduidelijk in het voordeel van de titelverdediger uit. Vanaf de aftrap greep Spanje het initiatief en in tegenstelling tot eerdere wedstrijden waren de steekpasses van de middenvelders levensgevaarlijk.

Uitgerekend Fabregas

Het Spaanse resulteerde nog binnen het kwartier tot een prachtig uitgespeeld doelpunt. Uitgerekend Cesc Fabregas, die zijn basisplaats als 'valse spits' weer had teruggekregen, zorgde na een afgemeten steekpass van Xavi voor de assist. David Silva kopte fraai raak uit de prima voorzet van Fabregas.

Spanje wist Andrea Pirlo, de belangrijkste Italiaanse speler dit toernooi, te neutraliseren en gaf in verdedigend opzicht weinig weg. Ook Mario Balotelli kwam in het stuk nauwelijks voor.

Via voorzetten vanaf de zijkant en een schot van Antonio Cassano stichtte het team van coach Cesare Prandelli wel wat gevaar, maar Spanje verloor de grip op de wedstrijd niet.

Briljante pass

Zo kon het dat de wedstrijd al na 41 minuten gespeeld was. Opnieuw een briljante pass van Xavi leidde tot de beslissing. Jordi Alba bleef oog in oog met doelman Gianluigi Buffon koel.

Meteen na rust kwam Antonio Di Natale in het veld. De geroutineerde aanvaller van Udinese kreeg twee aardige mogelijkheden, maar miste.

Na een uur kregen de Italianen opnieuw een forse tegenslag. De net ingevallen Thiago Motta viel geblesseerd uit. Mede door een blessure vroeg in het duel van Giorgio Chiellini had Prandelli zijn drie wissels al gebruikt. De wereldkampioen van 2006 moest zodoende met tien man verder.

Spanje tikte het duel vervolgens in alle rust uit. De invallers Fernando Torres, wederom na een pass van Xavi, en Juan Mata tilden de marge in de slotfase naar vier.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Echt? Joh.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Heerlijke foto.

(afbeelding)

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Tegen dit Spanje valt niet te ballen . Mits ze er natuurlijk echt zin in hebben, zoals gisteren het geval was. Wellicht waren ze getergd door de kritiek op hun spel tot aan de finale. Nou, ze hebben hun gram dubbel en dwars gehaald. Dan ben je echt groot. Ik kan prima leven met dit verlies, niks om je voor te schamen. En Motta eruit of niet: Italië was gewoon kansloos. Gaven ze na afloop ook eerlijk toe. Niet dat je anders kan, maar toch. Prandelli blijft gelukkig bondscoach, daar ben ik erg blij mee. Er komen wat talenten aan die over twee jaar mee kunnen naar Brazilië. Ik heb in ieder geval genoten dit EK van de Azzurri. De wedstrijden tegen Engeland en met name Duitsland zal ik niet snel meer vergeten. Grazie mille Azzurri.

En Naomi nogmaals felicidades

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Hier in Vilvoorde (België) was het een echt feest met al die Spanjaarden. Ze mogen altijd winnen van mij. Viva Espana. Ze werden gek bij doelpunt 3 en 4 op het einde.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bedankt Joy. Had het niet verwacht, bijgelovig dat ik ben dacht ik dat ze het kunstje van 82 en 2006 gewoon weer gingen herhalen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

PS: Oja, Naomi. Volgend toernooi moeten jullie er maar eens in de groepsfase uitvliegen. Andere teams hebben ook recht op een eerlijke kans

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.