• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.950 films
  • 12.385 series
  • 34.313 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.644 gebruikers
  • 9.416.152 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Was ook niet nodig . Ver verheven boven de rest.

Dat bleek wel ja.. "Portugal? Owh, die doen we op 65%.."

Gefeliciteerd hoor, prachtige wedstrijd! En als ik die bank/ nieuwkomers zo zie is Spanje ook weer favoriet voor WK titel nummero dos in Brasil

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Vaderlandsliefde speelt erg mee en ook liefde voor het spelletje. Allemaal winnaars en niemand die zichzelf belangrijker vindt dan het land. Kijk onze Spaanse Huntelaar Fernando Llorente eens meejuichen bij de goal van Torres. Zonder een minuut gespeeld te hebben terwijl ie 29 goals scoorde afgelopen seizoen.

Het helpt natuurlijk ook dat de kern van het team elke week samenspeelt. Daardoor zijn ze extreem ingespeeld, iets wat andere nationale elftallen veel minder hebben. Het gaat ze dan ook makkelijk af.

Maar gefeliciteerd, Spanje was dit keer overtuigend de beste.

WardT

• 274 berichten
  • 3145 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Vaderlandsliefde speelt erg mee en ook liefde voor het spelletje. Allemaal winnaars en niemand die zichzelf belangrijker vindt dan het land. Kijk onze Spaanse Huntelaar Fernando Llorente eens meejuichen bij de goal van Torres. Zonder een minuut gespeeld te hebben terwijl ie 29 goals scoorde afgelopen seizoen.

Ik denk niet dat vaderlandsliefde echt meespeelt met al die Catalanen in het elftal.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wat is die commentator een ontzettende ONBENUL en een complete RANDDEBIEL zeg Weer 90 minuten lang gekwijl over dat verschrikkelijke Spaanse voetbal dat 90% van de wedstrijd niet om aan te gluren was.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

JohnWilliams schreef:

(quote)

We hebben het nu over de club bijdehandje

Je hebt het meerdere malen over Spanje de club, wat gewoon onzin is omdat het een land is.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Tonypulp schreef:

Wat is die commentator een ontzettende ONBENUL en een complete RANDDEBIEL zeg Weer 90 minuten lang gekwijl over dat verschrikkelijke Spaanse voetbal dat 90% van de wedstrijd niet om aan te gluren was.

Ik vind Grueter 100 x beter dan Snoeks hoor.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

JohnWilliams schreef:

Een heel goed team maar naar mijn mening moet het maar eens afgelopen te zijn met dat tik tak tik tak tik tak, bah bah bah!! Spanje is de club die naar mijn mening helemaal van de kaart mag worden gespeeld in Brazilië, ik duim ervoor!

Ook wel weer veel geluk hoor, niet normaal gewoon.

Oh en heel knap dat het 3-0 staat, 11 tegen 10 man..kom op zeg!

Misschien moet je eens minder naar je emotie kijken, want Spanje stond toen het 11 tegen 11 was ook gewoon met 2-0 voor en heerste over het veld. Italië heeft alleen na de 1-0 echt een goede fase gehad, voor de rest was Spanje gewoon heer en meester. Totaal verdiend en zeker geen geluk.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Ik vind het super leuk voor Spanje maar ik ben een persoon die ook in is voor een keer een andere winnaar. 3 keer is leuk maar volgend jaar mag Brazilie (bijvoorbeeld) winnen en mag Spanje een keer achter blijven.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Tonypulp schreef:

Verschrikkelijk? Ben je gek man, het was heerlijk om te zien. Dit keer was het niet alleen maar passen, maar waren er ook diepgaande spelers. Echt prachtig.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

JohnWilliams schreef:

Ik vind het super leuk voor Spanje maar ik ben een persoon die ook in is voor een keer een andere winnaar. 3 keer is leuk maar volgend jaar mag Brazilie (bijvoorbeeld) winnen en mag Spanje een keer achter blijven.

Haha nee, over 2 jaar Oranje

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Misschien moet je eens minder naar je emotie kijken, want Spanje stond toen het 11 tegen 11 was ook gewoon met 2-0 voor en heerste over het veld. Italië heeft alleen na de 1-0 echt een goede fase gehad, voor de rest was Spanje gewoon heer en meester. Totaal verdiend en zeker geen geluk.

Je moet ook verder lezen wat ik nog schreef

Geluk in de poulefase had ik het over.

En ik ontken zeker niet dat het een super voetballand is.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Haha nee, over 2 jaar Oranje

Voor wonderen moet je naar de Efteling, leuk dat je zo positief bent maar in die sprookjes geloof ik niet meer na dit Ek

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

JohnWilliams schreef:

(quote)

Nogmaals, Spanje is geen club. Een land. Barcelona en Real Madrid zijn clubs, Spanje is een land. Dus noem het geen club.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Het helpt natuurlijk ook dat de kern van het team elke week samenspeelt. Daardoor zijn ze extreem ingespeeld, iets wat andere nationale elftallen veel minder hebben. Het gaat ze dan ook makkelijk af.

Maar gefeliciteerd, Spanje was dit keer overtuigend de beste.

Klopt. Dat helpt ook enorm, dan heb je al snel een stapje voor op de rest.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Ik zeg toch voetballand?! Goed blijven lezen Litmanen

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

JohnWilliams schreef:

(quote)

O, dat bericht had ik nog niet gelezen

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

JohnWilliams schreef:

(quote)

Voor wonderen moet je naar de Efteling, leuk dat je zo positief bent maar in die sprookjes geloof ik niet meer na dit Ek

Als alle neuzen dezelfde richting ingaan, dan is er heel wat mogelijk met zulk materiaal. Dat zag je ook in 2010.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

WardT schreef:

(quote)

Ik denk niet dat vaderlandsliefde echt meespeelt met al die Catalanen in het elftal.

Speelt bij veel spelers niet meer. Niet in deze selectie iig.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Ik voel me wel trots op Nederland. Spanje had ons pas verslagen na 115 minuten. Italië was al na 41 minuten geklopt!!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Dat bleek wel ja.. "Portugal? Owh, die doen we op 65%.."

Gefeliciteerd hoor, prachtige wedstrijd! En als ik die bank/ nieuwkomers zo zie is Spanje ook weer favoriet voor WK titel nummero dos in Brasil

Bedankt, schat brazilie ook wel hoog in met die super lichting maar er is nog genoeg achter de hand. Al blijft Xavi lastig te vervangen. Echt deh art en ziel van deze selectie.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zag je inderdaad bij het volkslied al, ergerde me kapot

WardT

• 274 berichten
  • 3145 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Er is nog wel een verschil tussen dat speelt niet meer en vaderlandsliefde. Ik denk dat al die catalanen inderdaad graag voor het Spaans elftal uit komen uit sportieve overwegingen, maar liefde voor Spanje bezitten ze natuurlijk niet. Wat mij verder ook totaal niet uit maakt overigens.

Nicolage Rico

• 20229 berichten
  • 2384 stemmen

Dit was het beste Spanje sinds tijden, trouwens. Gepiekt op het juiste moment.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Verschrikkelijk? Ben je gek man, het was heerlijk om te zien. Dit keer was het niet alleen maar passen, maar waren er ook diepgaande spelers. Echt prachtig.

Mooi voor je. Vind ik niet

Een vrije trap niet schieten wanneer het op een perfecte plek ligt, is echt om te kotsen. Om je kapot te ergeren die Spaanse trekjes.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

WardT schreef:

(quote)

Er is nog wel een verschil tussen dat speelt niet meer en vaderlandsliefde. Ik denk dat al die catalanen inderdaad graag voor het Spaans elftal uit komen uit sportieve overwegingen, maar liefde voor Spanje bezitten ze natuurlijk niet. Wat mij verder ook totaal niet uit maakt overigens.

Wel als je als de Catalaanse jongen het bewustzijn hebt dat Catalonië gewoon Spanje is. De kortzichtigheid die een groot deel van de Catalaanse bevolking heeft doet daar niets aan af.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dit was het beste Spanje sinds tijden, trouwens. Gepiekt op het juiste moment.

Ook wel weer erg dat ze pas bij de finale ECHT beginnen te spelen. Daar geloof ik overigens niets van. Die wedstrijd tegen Kroatië was ook behoorlijk spannend.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)

Ik snap precies waar je op doelt. Het was heel mooi maar ook oersaai Dat tik-tak-tik-tak is prachtig om te zien maar om nou te zeggen dat dit een spannende wedstrijd was? Nee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als Kroatie een pingel had gehad, hadden ze gewoon bijgeschakeld. Als kroatie door was gegaan was het ten koste van Italie geweest, niet van Spanje. Was sowieso gelijk geworden.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Tonypulp schreef:

(quote)

Een vrije trap niet schieten wanneer het op een perfecte plek ligt, is echt om te kotsen. Om je kapot te ergeren die Spaanse trekjes.

Je klinkt wat wat gefrustreerd. Inhoudelijk zit je enorm te overdrijven. Je kan eerder klagen wat betreft de vrije trappen wat Italie deed. Pirlo die vanavond een bal vanavond 35 meter op goal probeerde te schieten....

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als Kroatie een pingel had gehad, hadden ze gewoon bijgeschakeld. Als kroatie door was gegaan was het ten koste van Italie geweest, niet van Spanje. Was sowieso gelijk geworden.

Wie weet hadden ze gewonnen en dan zat Spanje in een ander rijtje. Maar ach, waar praten we over Voetbal = toch (bijna) altijd 1 en al geluk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.