• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.089 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.028 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Een koninklijke onderscheiding draag je dan ook niet dagelijks. Een ster op je voetbalshirt wel. Aardig verschil. En ja, Feyenoord heeft ook 1 ster aangezien ze 10x minimaal kampioen zijn geworden. Maar dat wist je zelf wel.

Ik draag nooit een ster op mijn voetbal veld. Verder genoeg gelegenheden waar ik mijn onderscheiding zou kunnen dragen. Maar wat ik aangaf. Totaal onbenullig zo'n ding.

Verder ook volledig absurd dat Anita, Wijnaldum en De Vrij met een ster op hun shirt rondlopen waar ze part nog deel aan hebben gehad.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

CL is een Europees tournooi..... Nee, IK ben idd niet dom.

Ga vooral appels met peren vergelijken...

Lees mijn tekst maar opnieuw door, wie weet wordt het helder.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Italië met 10. Slaap maar verder, Belgische commentator.

Vond het sowieso wel een vreemde wissel. Montolivo speelde goed en Motta brengt toch niet zoveel extra's...

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Dit is wel erg zonde. Italië had de achterstand (waarschijnlijk) toch niet meer goed kunnen maken maar nu wordt het natuurlijk wel een heel erg eenzijdig verhaal. Vooral jammer omdat de eerste helft van Spanje zo goed was en het spelen tegen 10 man wel wat afbreuk doet aan de prestatie.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Fluit maar af, 2e helft is zinloos van de kijktijd, voor iedereen die geen Spanjaard is dan. Wedstrijd was met de rust al gespeeld, na de blessure van Motta helemaal.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Niet normaal dit. Die Spanjaarden hebben heel het toernooi gewoon op 70%/80% gespeeld, tot de finale nu. Wat een team en wat een spel. Volledig terechte winnaar.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Het allerergste van deze avond is natuurlijk dat zo dadelijk de laatste VI Oranje op tv is

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Denk dat de 2e helft nog wel beter was geweest als Italië met 10 bleef. Sowieso moest Italië dan drukken en kon Spanje counteren. Nu is de zin er bij beiden een beetje uit...

Edit: Zo een counter dus.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Zo zie je maar weer. Het ene moment vlieg je niet uit het toernooi door blinde scheidsrechters, het volgende moment wordt je Europees kampioen.

Was wel echt een eitje voor Spanje deze wedstrijd.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Als Spanje na de rust het gaspedaal indrukte dan was het denk ik 5-0 geworden. Ze sparen Italie nu gewoon. Eigenlijk speelde Spanje maar 1 helft (vanavond) en een half uurtje (1e duel Spanje-Italie na de goal van Di Natale) vol gas.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Erg jammer, eerst 1 van je beste verdedigers eruit met een blessure en dan later de pot moeten uitspelen met 10 man. Toch trots op de Azzurri. En hierbij van harte NW. Hopelijk is het nu even genoeg geweest met hun kampioenschappen. Gun andere landen ook eens wat

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Deed Oranje in 2010 zo slecht nog niet tegen Spanje met een paar open kansen en pas een 1-0 diep in verlenging....

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Een heel goed team maar naar mijn mening moet het maar eens afgelopen te zijn met dat tik tak tik tak tik tak, bah bah bah!! Spanje is de club die naar mijn mening helemaal van de kaart mag worden gespeeld in Brazilië, ik duim ervoor!

Ook wel weer veel geluk hoor, niet normaal gewoon.

Oh en heel knap dat het 3-0 staat, 11 tegen 10 man..kom op zeg!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldig dit. Zo'n record neerzetten na zo'n lange heerschappij, geen enkele tegengoal in de KO fase op die toernooien en zelfs zonder spits spelen (en twee belangrijke spelers missen) maakte het niet spannender. Portugal wist alleen zich te weren tegen een Spanje dat op 60% speelde, en in de finale schakelen zem et gemak bij. Totale dominatie. Spijtig ongeluk voor Italie met Motta, gun je ze niet.

Is dit het slot van deze platina generatie? Misschien maar dat mag niet baten. Deze wondelrijke jaren na afstraffing na afstraffing worden gekoesterd. Dit is er één voor de eeuwen, dit laat ik zien aan mijn kinderen. Als ze nog niet in god(en) geloven doen ze het dan wel. Ik ga nagenieten en een fles opentrekken. Adios.

En alvast bedankt jongens .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

JohnWilliams schreef:

Een heel goed team maar naar mijn mening moet het maar eens afgelopen te zijn met dat tik tak tik tak tik tak, bah bah bah!! Spanje is de club die naar mijn mening helemaal van de kaart mag worden gespeeld in Brazilië, ik duim ervoor!

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die Iker ook met zijn gezwaai tegen Balo, wat een baas.

Dat was wel heel erg triest. Dat heeft een speler als Casillas helemaal niet nodig.

Maar uiteraard gefeliciteerd Naomi. Dik en dik verdiend. Vergeten is het het matige (lees: onaantrekkelijke) spel tot dusver van de Spanjaarden. Chapeau.

Italië is best of the rest

edit: en ook nog de 4-0

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

JohnWilliams schreef:

Geluk? Hier zit geen geluk bij, maar klasse, inzicht en ongekende spelers.

Gefeliciteerd NW! Kan goed leven met Spanje. Als ze nu 2014 ook winnen, dan kan er een kwartet-spel uitgebracht worden

Haha en 4-0, Italie wordt zo gruwelijk vernederd zeg.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wel knap van Bosque dat hij de spelers ook dit toernooi gretig en gefocust heeft gehouden. Op deze wedstrijd valt niets af te dingen. Leukste pot van Spanje sinds..... Ik weet het niet, maar heel lang geleden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nog even dan: El Nino

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Pfff, wat een passing.

Ongelooflijk!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Wel knap van Bosque dat hij de spelers ook dit toernooi gretig en gefocust heeft gehouden. Op deze wedstrijd valt niets af te dingen. Leukste pot van Spanje sinds..... Ik weet het niet, maar heel lang geleden.

Vraag me wel af hoe je deze ploeg nog hongerig kan houden, nu ze 3 toernooien op rij winnen. Zelfs het onmogelijke, 3 titels achter elkaar wat nog nooit gebeurde, hebben ze binnen. En als Italie niet scoort nog, dan hebben ze zelfs in 3 toernooien op rij 0 goals tegen in de KO fase.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Dat was wel heel erg triest. Dat heeft een speler als Casillas helemaal niet nodig.

Maar uiteraard gefeliciteerd Naomi. Dik en dik verdiend. Vergeten is het het matige (lees: onaantrekkelijke) spel tot dusver van de Spanjaarden. Chapeau.

Italië is best of the rest

edit: en ook nog de 4-0

Sorry kerel, wel heel veel onfortuin ook met Motta en Chiellini. Al had dat waarschijnlijk niet mogen baten, je had wel tot de laatste snik kunnen strijden dan.

Balo is daar erg gevoelig voor, dus snap dat wel. Balo provoceert ook vaak, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren .

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Geluk? Hier zit geen geluk bij, maar klasse, inzicht en ongekende spelers. [/quote]

In de poule niet. Tegen kroatie nog veel geluk gehad anders hadden ze wellicht tegen Duitsland uitgekomen. Wel benieuwd wat daar uit was gekomen. Dus ja, dat noem ik geluk

En ik vind Spanje ook een leuke club daar niet van. Er lopen alleen veel arrogantjes bij die nog geeneens het volkslied meezingen. Maar dat doet me aan NL denken

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

De halve finales waren veel leuker om naar te kijken dan deze finale. Dat vind ik wel zonde.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Vraag me wel af hoe je deze ploeg nog hongerig kan houden, nu ze 3 toernooien op rij winnen. Zelfs het onmogelijke, 3 titels achter elkaar wat nog nooit gebeurde, hebben ze binnen. En als Italie niet scoort nog, dan hebben ze zelfs in 3 toernooien op rij 0 goals tegen in de KO fase.

Vaderlandsliefde speelt erg mee en ook liefde voor het spelletje. Allemaal winnaars en niemand die zichzelf belangrijker vindt dan het land. Kijk onze Spaanse Huntelaar Fernando Llorente eens meejuichen bij de goal van Torres. Zonder een minuut gespeeld te hebben terwijl ie 29 goals scoorde afgelopen seizoen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spanje is een land, geen club.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ben weg. We hebben het geflikt!

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Naomi Watts schreef:

Spanje is een land, geen club.

We hebben het nu over de club bijdehandje

depri83

• 6810 berichten
  • 1491 stemmen

Gefeliciteerd NW. Jammer, Joy4ever maar hier kan niemand tegenop.

Wat een geweldige wedstrijd van de Spanjaarden, de passing was bij tijd en wijle magnifiek.

Vind het wel sneu voor de Italianen, zeker omdat het na het uitvallen van Motta wel een erg moeilijke strijd was.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Gefeliciteerd Gilles. Meer dan terecht natuurlijk. Beste ploeg, al 6 jaar lang.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.