• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.950 films
  • 12.385 series
  • 34.313 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.644 gebruikers
  • 9.416.152 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

stfuympos

• 13366 berichten
  • 731 stemmen

stfuympos schreef:

Spanje-Italie 1-2

Het kan nog

Inprincipe is Italie kansloos maar goed.

Echt genieten hoor, Spanje kan je alleen tegenhouden met bruut geweld.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ik heb constant het gevoel dat er een helicopter boven m'n huis hangt...

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

jammer jammer jammer, 2-0 Spanje

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Goede pass maar vond Bonucci er daar niet goed uitzien.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Nou, de tv kan weer uit.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4752 stemmen

Na de 1-0 kwam Italië wat beter in de match maar daarna sloeg de Spaanse machine weer even aan. En daar valt kennelijk weinig tegen te beginnen. Beste match van Spanje tot nu toe. Italië mag wel snel na de rust tegen scoren voor de spanning.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dik dik dik tevreden voorlopig. Tot nu toe (op wat dode spelmomentjes na) geen enkel moment onder de indruk geweest van Italie. Spanje speelt zoals vanouds goed vanuit de organisatie, iedereen doet zijn taken en ook het positiespel loopt wat sneller en vloeiender. We zijn er nog niet, maar een eerste goede stap is gezet. Leuk ook voor Jordi .

Word toch wel een lekker feestje nog als het ze lukt. Zo'n prestatie en na al de negatieve Spanje commentaren voelt het des te zoeter.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3289 stemmen

Italië is inderdaad kansloos. Het leek even of ze in de wedstrijd kwamen maar dat leverde ook niet meer dan wat afstandsschoten op. Spanje maakt het wel netjes af. Zijn soms wat slordig maar als je toch je goals maakt maakt dat weinig uit.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Wat spelen die Spanjaarden fan-tas-tisch, niet te geloven gewoon. Italië heeft na de 1-0 wel een fase gehad, waarin ze sterker waren, maar ze komen denk ik niet meer terug. Xavi speelt trouwens weer als vanouds, strooiend met prachtige passes.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Iker ook met zijn gezwaai tegen Balo, wat een baas.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dik dik dik tevreden voorlopig. Tot nu toe (op wat dode spelmomentjes na) geen enkel moment onder de indruk geweest van Italie. Spanje speelt zoals vanouds goed vanuit de organisatie, iedereen doet zijn taken en ook het positiespel loopt wat sneller en vloeiender. We zijn er nog niet, maar een eerste goede stap is gezet. Leuk ook voor Jordi .

Word toch wel een lekker feestje nog als het ze lukt. Zo'n prestatie en na al de negatieve Spanje commentaren voelt het des te zoeter.

Die negatieve commentaren blijven terecht. Heb Spanje in geen 3 jaar een leuke wedstrijd zien spelen. Dit is de eerste....

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Krijg je trouwens als een EK of WK wint een ster op het shirt ?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Spanje

Gigantisch indrukwekkend. Die hebben gewoon in voorgaande duels op 80% van hun kracht gespeeld. Wat een gruwelijke aanvallen en dito goals. Xavi is weer de geniale maarschalk die we dit toernooi helaas nauwelijks zagen. Pirlo compleet geneutraliseerd.

Ik kan zeker leven met Spanje als winnaar van dit EK als je zo prachtig kan spelen. Moeten ze gewoon altijd doen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Enkel wk lijkt me. Verder meer iets voor de padvinderij zo'n ster.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

%%%%%% schreef:

Alleen als je het WK wint dacht ik. Spanje speelt nu ook met een shirt met 1 ster, vanaf de WK zege van 2010.

Reinbo schreef:

Enkel wk lijkt me. Verder meer iets voor de padvinderij zo'n ster.

Jaloers? Een ster geeft iets extra's aan een shirt. Een ster staat voor de hoogste eer, wat je hebt gewonnen. Daarom vind ik de drie sterren bij Ajax ook zo mooi. Niet omdat je een ster ziet, maar omdat je weet wat het waard is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lol. Dan heb je ze niet vaak zien spelen. Maar ook een niet al te denderend Spanje speelt nog het mooiste voetbal. Misschien niet een hoge entertainment waarde omdat ze de tegenstander compleet domineren, maar dat is een tweede.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

%%%%%% schreef:

Alleen WK, vandaar maar één ster bij Spanje .

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Spanje

Xavi

Iniesta

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Spanje heeft tot nu toe op 60% het toernooi gespeeld denk ik..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Alleen als je het WK wint dacht ik. Spanje speelt nu ook met een shirt met 1 ster, vanaf de WK zege van 2010.

(quote)

Jaloers? Een ster geeft iets extra's aan een shirt. Een ster staat voor de hoogste eer, wat je hebt gewonnen. Daarom vind ik de drie sterren bij Ajax ook zo mooi. Niet omdat je een ster ziet, maar omdat je weet wat het waard is.

Dat geldt misschien voor jou en dit soort types...

(afbeelding)

Ik word niet warm of koud van dergelijk uiterlijk vertoon.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Waarom niet een ster per gewonnen EK op een EK-shirt en ster per gewonnen WK op WK-shirt?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Dat geldt misschien voor jou en dit soort types...

(afbeelding)

Ik word niet warm of koud van dergelijk uiterlijk vertoon.

Dat zeg ik, je bent jaloers. Maar je probeert het te verbergen. Als je een ster op je voetbalshirt hebt staan, dan heb je wat laten zien. Wat dat betreft ben ik wel jaloers op Duitsland, met een 3 sterren WK shirt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

orbit schreef:

Spanje heeft tot nu toe op 60% het toernooi gespeeld denk ik..

Was ook niet nodig . Ver verheven boven de rest.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Jesper187 schreef:

Waarom niet een ster per gewonnen EK op een EK-shirt en ster per gewonnen WK op WK-shirt?

Omdat een EK niet het allerhoogste is, een WK wel. Je zet de Uefa Cup ook niet gelijk aan de Champions League.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat zeg ik, je bent jaloers. Maar je probeert het te verbergen. Als je een ster op je voetbalshirt hebt staan, dan heb je wat laten zien. Wat dat betreft ben ik wel jaloers op Duitsland, met een 3 sterren WK shirt.

Onzin. Heb zelf een koninklijke onderscheiding. Het is werkelijk nog nooit in me opgekomen om dat ding te dragen of op te spelden. Week ook niet eens of Feyenoord zo'n ster heeft. Waarschijnlijk wel, maar het is me dan nog nooit opgevallen of bemerkt. Een mens is zijn innerlijk, niet het aantal sterren op zijn borst.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Omdat een EK niet het allerhoogste is, een WK wel. Je zet de Uefa Cup ook niet gelijk aan de Champions League.

CL is gelijk aan het EK, dus waarom niet enkel sterren voor de wereldkampioen?

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Onzin. Heb zelf een koninklijke onderscheiding. Het is werkelijk nog nooit in me opgekomen om dat ding te dragen of op te spelden. Week ook niet eens of Feyenoord zo'n ster heeft. Waarschijnlijk wel, maar het is me dan nog nooit opgevallen of bemerkt. Een mens is zijn innerlijk, niet het aantal sterren op zijn borst.

Een koninklijke onderscheiding draag je dan ook niet dagelijks. Een ster op je voetbalshirt wel. Aardig verschil. En ja, Feyenoord heeft ook 1 ster aangezien ze 10x minimaal kampioen zijn geworden. Maar dat wist je zelf wel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Was ook niet nodig . Ver verheven boven de rest.

Beter wel, verheven niet mag ik hopen.....

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

CL is gelijk aan het EK, dus waarom niet enkel sterren voor de wereldkampioen?

CL is gelijk aan een EK? Hoe kom je daar bij.

In het clubvoetbal is de CL cup 1, de UC cup 2. In het landenvoetbal eerst het WK en dan het EK. Maar ook dat weet je wel als je normaal nadenkt. Je bent niet dom.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

CL is een Europees tournooi..... Nee, IK ben idd niet dom.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.