• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.950 films
  • 12.385 series
  • 34.313 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.644 gebruikers
  • 9.416.181 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

3-4, Chris Wondolowski. ON-GE-LO-FE-LIJK.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Eindstand 3-4. Jammer van de uitslag maar wel een geweldige pot voetbal. Galaxy verdiende op z'n minst een punt. Genoten van de strijd die er door beide teams werd ingelegd. Ook een mooi moment wanneer in de 91 minuut Cronin van San Jose tijd ligt te rekken en Beckham vervolgens vanaf de andere kant van het veld een bal op z'n gezicht rost. Begrijp z'n frustratie wel. Beckham speelde een geweldige wedstrijd en dan is het jammer dat je een wedstrijd op zo'n manier moet verliezen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

(afbeelding)

In een dwangbuis met die idioot. Nu lacht iedereen vrolijk mee met die gestoorde, maar wanneer hij straks met zijn onverantwoordelijk gedrag een kind begraaft onder zijn Maserati dan is Europa te klein.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

In een dwangbuis met die idioot. Nu lacht iedereen vrolijk mee met die gestoorde, maar wanneer hij straks met zijn onverantwoordelijk gedrag een kind begraaft onder zijn Maserati dan is Europa te klein.

Je kan ook overdrijven natuurlijk. Je hebt in de geschiedenis wel vaker maffe voetballers gehad. En hoevaak rijden ze een kind doet doordat ze nergens op hebben gelet?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Niet een die tientallen snelheidsovertredingen begaat, woningen bijna laat afbranden en aan het darten is vanaf de eerste verdieping richting jeugdspelers. Ongetwijfeld vergeet ik nog wel meer dingen. Die vent is niet goed snik, en realiseert niet dat hij als voorbeeld gezien wordt door duizenden jonge gastjes die graag 'monkey-see, monkey-do' spelen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Niet een die tientallen snelheidsovertredingen begaat, woningen bijna laat afbranden en aan het darten is vanaf de eerste verdieping richting jeugdspelers. Ongetwijfeld vergeet ik nog wel meer dingen. Die vent is niet goed snik, en realiseert niet dat hij als voorbeeld gezien wordt door duizenden jonge gastjes die graag 'monkey-see, monkey-do' spelen.

Het zijn vreemde dingen, maar nog niet enorm schokkend. Overigens is dat woning afbranden punt van je onzin.

Hij is niet goed snik nee, maar dat waren wel meer spelers.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4110 stemmen

Maar daar gaat het niet om natuurlijk Maakt me verder ook niet uit natuurlijk, maar die gast is zo fake als het maar kan.

Eerst een beetje slap lullen dat goals scoren zijn werk is, net zoals postbodes doen. Om vervolgens een dag later jankend in de armen van zijn moeke te vliegen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Overigens is dat woning afbranden punt van je onzin.

http://www.vi.nl/achtergron...

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ken dat verhaal ja, maar het schijnt erg overdreven te zijn. Balotelli ontkent geloof ik een groot deel van dat verhaal.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Effe een gok.

Spanje 0-2 Italie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spanje - Italie 1-0

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

...De Jong en Fischer scoorden ook.

Wat is die Fischer voor een type speler, waar staat hij? Het is (helaas) een Deen dat is het enige dat ik weet. Toch wel complimenten aan de scouts van Ajax. Nog voordat hij moet doorbreken biedt Man United 11 miljoen voor hem.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Fischer is een aanvallende middenvelder/schaduwspits. Wat ik zo van hem weet (en heb gezien) is dat hij technisch vrij sterk is, scorend vermogen heeft en vrij intelligent overkomt. Maar hij is nog jong en moet natuurlijk alles nog bewijzen. Maar in Denemarken zijn ze wel vrij gek van hem bij de jeugdploegen. Er gingen zelfs al mensen roepen dat hij mee had gemoeten als joker naar het EK 2012. Maar de Boer is voorzichtig met hem, ik denk dat hij komend seizoen wel regelmatig erbij gehaald wordt. In het buitenland is hij wel opgevallen doordat Ajax de NexGen finale haalde. Daar was Fischer echt 1 van de beste spelers van het toernooi.

Joy4ever

• 4633 berichten
  • 1858 stemmen

FORZA ITALIA

Iedereen alvast veel kijkplezier gewenst! (NW iets minder )

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4752 stemmen

Ben ondertussen al in een Tour-mood. Hoop dat de leukst spelende ploeg mag winnen. En op een leuke match gewoon.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

FORZA ITALIA

Ik hoop vooral op een mooie wedstrijd. Ik geniet (ondanks Spanje wel wat saai speelt nu) wel van voetballende perfectie, dus ik kan leven met Spanje. Maar ik gun het Italie, Prandelli, Pirlo en Balotelli ook wel. Hij heeft van de duffe Italiaanse ploeg van 2008 en 2010 weer een leuke ploeg gemaakt. Verdiende finalist en een eervolle toernooiwinnaar als het zou lukken.

Ik denk wel dat Spanje wint. 1-0 na verlenging.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Joy4ever schreef:

FORZA ITALIA

Insgelijks .

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

In 2014 wordt de finale uiteraard Brazilie - Nederland (met Anita als defensieve middenvelder uiteraard), dus laat Spanje nog maar 1x genieten van een eindzege

stfuympos

• 13366 berichten
  • 731 stemmen

Spanje-Italie 1-2

Inprincipe is Italie kansloos maar goed.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Italie is natuurlijk niet kansloos. Sowieso ben je als finalist nooit kansloos.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Keertje een ander land als kampioen zou sowieso goed zijn. Ben klaar met het spel van de Spanjaarden hoe knap ook. Ze hebben ook genoeg gewonnen. Forza Italia!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Abate ipv Balzaretti. Snap ik werkelijk niks van.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha, een Balotelli imitatie .

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Hij snapt hem!

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Haha nu zie ik het, ik keek vooral naar de goal

Wel humor.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hup.... ? Het laat me eigenlijk volledig koud.

stfuympos

• 13366 berichten
  • 731 stemmen

Wat een goal!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4752 stemmen

Spanje

Heerlijk voetbal vanavond. Verdiende voorsprong. Tiktak voetbal mét diepgang en dreiging. Eindelijk!

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Iniesta wat een pass

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.