- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
3-4, Chris Wondolowski. ON-GE-LO-FE-LIJK.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Eindstand 3-4. Jammer van de uitslag maar wel een geweldige pot voetbal. Galaxy verdiende op z'n minst een punt. Genoten van de strijd die er door beide teams werd ingelegd. Ook een mooi moment wanneer in de 91 minuut Cronin van San Jose tijd ligt te rekken en Beckham vervolgens vanaf de andere kant van het veld een bal op z'n gezicht rost. Begrijp z'n frustratie wel. Beckham speelde een geweldige wedstrijd en dan is het jammer dat je een wedstrijd op zo'n manier moet verliezen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen

(afbeelding)
In een dwangbuis met die idioot. Nu lacht iedereen vrolijk mee met die gestoorde, maar wanneer hij straks met zijn onverantwoordelijk gedrag een kind begraaft onder zijn Maserati dan is Europa te klein.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
In een dwangbuis met die idioot. Nu lacht iedereen vrolijk mee met die gestoorde, maar wanneer hij straks met zijn onverantwoordelijk gedrag een kind begraaft onder zijn Maserati dan is Europa te klein.
Je kan ook overdrijven natuurlijk. Je hebt in de geschiedenis wel vaker maffe voetballers gehad. En hoevaak rijden ze een kind doet doordat ze nergens op hebben gelet?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Niet een die tientallen snelheidsovertredingen begaat, woningen bijna laat afbranden en aan het darten is vanaf de eerste verdieping richting jeugdspelers. Ongetwijfeld vergeet ik nog wel meer dingen. Die vent is niet goed snik, en realiseert niet dat hij als voorbeeld gezien wordt door duizenden jonge gastjes die graag 'monkey-see, monkey-do' spelen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Niet een die tientallen snelheidsovertredingen begaat, woningen bijna laat afbranden en aan het darten is vanaf de eerste verdieping richting jeugdspelers. Ongetwijfeld vergeet ik nog wel meer dingen. Die vent is niet goed snik, en realiseert niet dat hij als voorbeeld gezien wordt door duizenden jonge gastjes die graag 'monkey-see, monkey-do' spelen.
Het zijn vreemde dingen, maar nog niet enorm schokkend. Overigens is dat woning afbranden punt van je onzin.
Hij is niet goed snik nee, maar dat waren wel meer spelers.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Maar daar gaat het niet om natuurlijk
Maakt me verder ook niet uit natuurlijk, maar die gast is zo fake als het maar kan.
Eerst een beetje slap lullen dat goals scoren zijn werk is, net zoals postbodes doen. Om vervolgens een dag later jankend in de armen van zijn moeke te vliegen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Overigens is dat woning afbranden punt van je onzin.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik ken dat verhaal ja, maar het schijnt erg overdreven te zijn. Balotelli ontkent geloof ik een groot deel van dat verhaal.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
...De Jong en Fischer scoorden ook.
Wat is die Fischer voor een type speler, waar staat hij? Het is (helaas) een Deen dat is het enige dat ik weet. Toch wel complimenten aan de scouts van Ajax. Nog voordat hij moet doorbreken biedt Man United 11 miljoen voor hem.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Fischer is een aanvallende middenvelder/schaduwspits. Wat ik zo van hem weet (en heb gezien) is dat hij technisch vrij sterk is, scorend vermogen heeft en vrij intelligent overkomt. Maar hij is nog jong en moet natuurlijk alles nog bewijzen. Maar in Denemarken zijn ze wel vrij gek van hem bij de jeugdploegen. Er gingen zelfs al mensen roepen dat hij mee had gemoeten als joker naar het EK 2012. Maar de Boer is voorzichtig met hem, ik denk dat hij komend seizoen wel regelmatig erbij gehaald wordt. In het buitenland is hij wel opgevallen doordat Ajax de NexGen finale haalde. Daar was Fischer echt 1 van de beste spelers van het toernooi.
Joy4ever
-
- 4633 berichten
- 1858 stemmen
FORZA ITALIA 
Iedereen alvast veel kijkplezier gewenst! (NW iets minder
)
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4752 stemmen
Ben ondertussen al in een Tour-mood. Hoop dat de leukst spelende ploeg mag winnen.
En op een leuke match gewoon.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
FORZA ITALIA 
)
Ik hoop vooral op een mooie wedstrijd. Ik geniet (ondanks Spanje wel wat saai speelt nu) wel van voetballende perfectie, dus ik kan leven met Spanje. Maar ik gun het Italie, Prandelli, Pirlo en Balotelli ook wel. Hij heeft van de duffe Italiaanse ploeg van 2008 en 2010 weer een leuke ploeg gemaakt. Verdiende finalist en een eervolle toernooiwinnaar als het zou lukken.
Ik denk wel dat Spanje wint. 1-0 na verlenging.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
FORZA ITALIA 
)
Insgelijks
.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
In 2014 wordt de finale uiteraard Brazilie - Nederland (met Anita als defensieve middenvelder uiteraard), dus laat Spanje nog maar 1x genieten van een eindzege 
stfuympos
-
- 13366 berichten
- 731 stemmen
Spanje-Italie 1-2
Inprincipe is Italie kansloos maar goed.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Italie is natuurlijk niet kansloos. Sowieso ben je als finalist nooit kansloos.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Keertje een ander land als kampioen zou sowieso goed zijn. Ben klaar met het spel van de Spanjaarden hoe knap ook. Ze hebben ook genoeg gewonnen. Forza Italia!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Abate ipv Balzaretti. Snap ik werkelijk niks van.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Haha nu zie ik het, ik keek vooral naar de goal 
Wel humor.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hup.... ? Het laat me eigenlijk volledig koud.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4752 stemmen
Spanje 
Heerlijk voetbal vanavond. Verdiende voorsprong. Tiktak voetbal mét diepgang en dreiging. Eindelijk!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.