- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ-spits Charlison Benschop naar Stade Brest - rtvnh.nl
Beste nieuws sinds lange tijd (als alles doorgaat)! Hier mag op gedronken worden.
Samen met de definitieve verlossing van de curatoren..
Wat vindt je trouwens van aankoop Gorter ? Ik zelf ben niet zo'n fan van hem....
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Haha dit is nieuw voor mij. Niks over gelezen in de Portugese media.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Samen met de definitieve verlossing van de curatoren..
Wat vindt je trouwens van aankoop Gorter ? Ik zelf ben niet zo'n fan van hem....
Vind het een degelijke aankoop. Verdedigend is ie beter dan Poulsen in ieder geval en die jongen heeft pit in em, iets wat we missen. Meer kan ik niet over hem zeggen aangezien ik niet vaak ga zitten voor een wedstrijd van NAC. Tegenwoordig mogen we als AZ'er zijnde ook geen grotere aankopen meer verwachten, hè.
Klavan waarschijnlijk naar Augsburg dus dan komt de aankoop van Gorter helemaal als gelegen.
Nu afwachten wie er nog weggaan van het rijtje Maher (PSV?), Elm (HSV?), Martens (Anderlecht?), Moisander en Viergever (allebei Bijlmerboys?).
Ik vind dat Stewart verassend goed bezig is deze zomer. Viktor Elm en Gorter zijn degelijke aankopen. Yves de Winter kan je er ook altijd wel bij hebben als reservekeeper. En Rosheuvel kan ik geen zinnig woord over zeggen, maar zijn cijfers vorig jaar (8 goals en 16 assists) liegen er niet om. Daarnaast is het verkopen van Benschop (zo goed als zeker) natuurlijk een topprestatie. Zou haast zeggen dat die man gebakken lucht nog zou kunnen verkopen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Weet niet of Gorter verdedigend nou zoveel sterker is. Is van nature ook een middenvelder die ook niet altijd bij NAC op de back speelde.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Weet niet of Gorter verdedigend nou zoveel sterker is. Is van nature ook een middenvelder die ook niet altijd bij NAC op de back speelde.
Zeg ook niet verdedigend veel sterker, maar in ieder geval wel sterker. Ter verduidelijking, een Klavan is verdedigend ook sterker dan Poulsen. Maar ja, je vindt natuurlijk nooit zomaar een speler van hetzelfde kaliber terug. Is altijd het probleem als je een speler verkoopt.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4110 stemmen
Waar is onze mof eigenlijk gebleven? 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Man man man wat een belachelijke vertoning bij VI Oranje. De man die werkelijk elke trainersklus verkloot heeft wordt zelfs al gevraagd wie zijn assistenten bij Oranje worden.

%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Pep" Guardiola is vrij voor Oranje... 
Maar ik zelf hoop niet op Gullit. Sympathieke gast op tv maar het niet ''gemaakt'' als hoofd-trainer.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Speciaal voor otherfool zou het leuk zijn om Gertjan Verbeek aan te stellen.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Wat een uitzending van VI gister zeg
Ging meer over wielrennen en mislukte huwelijken dan over het EK/voetbal
De lol is er wel een beetje vanaf laatste paar uitzendingen
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Voetbalzone - Portugese ploeg vertrok zonder hongerige Ronaldo: 'Het is niet eerlijk'
Blijkt dus ook gewoon verzonnen te zijn door een of ander blog.
Overigens vandaag het nieuwtje dat Benfica Fer wil overnemen als Witsel vertrekt. Vind ik een goede keus. Zie in Fer veel potentieel.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Speciaal voor otherfool zou het leuk zijn om Gertjan Verbeek aan te stellen.
Zure Zeur-Jan met als assistent dan die bolle Martin Jol in z'n trainingspakkie zeker
De enige echte topkandidaat (Hiddink natuurlijk) heeft al afgezegd dus het zal wel Linke Lowietje worden.
Blijkt dus ook gewoon verzonnen te zijn door een of ander blog.
Zeg nou niet dat er mensen waren die het echt geloofden. Zo ja: 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik dacht zelf meer aan een type Nereo Rocco of Helenio Herrera.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hun liefdesbaby heeft het de afgelopen 4 jaar toch al gedaan?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Als Van Bommel nou dertig meter naar achteren wordt gehaald dan kan hij nog wel 4 jaar mee in Oranje.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hij stond de afgelopen jaren al de hele wedstrijd met zijn kont in de 16 dus ja ergens op de sintelbaan kan hij nog wel 4 jaar meedoen. Beetje naar de mensen zwaaien.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Beetje à la Matthäus in z'n laatste jaren.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Man man man wat een belachelijke vertoning bij VI Oranje. De man die werkelijk elke trainersklus verkloot heeft wordt zelfs al gevraagd wie zijn assistenten bij Oranje worden.
Dat deed Genee, Gullit was vrij correct en hield de boot af.
Gullit lijkt me overigens een prima assistent-coach voor Oranje. Charismatige man, groot verleden als speler, veel status in de wereld en hij zegt bij SBS vaak bij Oranje duels vrij nuttige dingen over wat Nederland fout doet.
Hiddink wil overigens niet, dus je krijgt steeds meer de kans dat van Gaal benaderd wordt. Of is.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Van mij mag Rijkaard wel een herkansing krijgen.
Dat wordt toch niks met Arabië.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
De landskampioen van de laatste 2 seizoenen (en van komend seizoen) won vandaag karig met 1-3 bij Hoofdklasser Huizen na een ruststand van 1-0 voor de thuisploeg, haha. Klaassen maakte de 1e goal van dit seizoen, De Jong en Fischer scoorden ook. Hopelijk staan er snel beelden online, ben benieuwd. Gelukkig is het weer begonnen.
Voetbalzone - UEFA hield tv-kijkers weer voor de gek met huilende vrouw na goal Balotelli
Uefa 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Organiseerde vandaag een event met John de Wolf. Erg goede gast en wat een beer van een vent....

Behaalde tevens zijn eerste diploma, aldus John de Wolf.
Wel jammer dat hij het meteen vergeten is..... 

jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Haha, Beckham niet geselecteerd voor het Engelse olympische elftal en gelijk daarna scoort hij een schitterende vrije trap voor de 1-1 van LA Galaxy tegen San José Earthquakes.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
En 2-1 LA Galaxy door een eigen goal van Hernandez. De vorm van vorig seizoen is echt terug aan het komen.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
3-1
Landon Donovan. Opmerkelijk hoe goed er zelfs bij een achterstand gevoetbald wordt en hoe een achterstand zo gemakkelijk wordt weggepoetst.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
3-2. Mooie goal van Bernardez. Interessante wedstrijd.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
3-3 Sam Cronin. Wat een bizare wedstrijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.