- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dieptriest inderdaad. Het blijft maar kopen en kopen en kopen en niet voor kleine bedragen, maar voor vele miljoenen terwijl ze jaarlijks de CL mislopen en moeten blijven saneren. Kantoorpersoneel wordt ontslagen, dure spelers worden gehaald. Leuk voor die mensen daar. En die Brands is helemaal lachwekkend met zijn geleuter dat ze vooral willen opleiden en geen koopclub willen zijn. Dat merken we de laatste zomers met die man aan het roer. Waar halen ze in hemelsnaam al het geld weer vandaag? Hebben ze nu de grond onder de verkochte grond verkocht?
Er is elk jaar een potje gereserveerd voor transfers, hieruit zou Narsingh betaald kunnen worden. Voor de andere aankopen zal er eerst verkocht moeten worden.
Edit: Oh ja 
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Er is elk jaar een potje gereserveerd voor transfers,
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Er is elk jaar een potje gereserveerd voor transfers, hieruit zou Narsingh betaald kunnen worden. Voor de andere aankopen zal er eerst verkocht moeten worden.
Edit: Oh ja
Je praat al lange tijd goed, maar zeg eens...rijmt het wat Brands vorig jaar een week voor de gemeentelijke redding riep en wat hij daarna tot op de dag van vandaag deed? Opleiden, behalve als het geld weer binnen rolt, dan gaan we weer kopen. Mag hopen dat PSV weer plek 1 en 2 misloopt. Benieuwd of ze het volgend jaar dan uberhaupt nog kunnen. Een keer moet de bodem bereikt zijn zou je zeggen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ben wel benieuwd of ze ook de herhaling van Studio Sportzomer hierbij hebben opgeteld. Aangezien VI op tv niet wordt herhaald kijk ik hier altijd eerst naar en daarna naar de herhaling van Jack. Beide programma's hebben zo hun leuke en minder leuke kanten.
Herhaling gisteren 132.000 maakt een totaal van 601.000.
Op wedstrijddagen gaan de kijkcijfers met lead-in van 3.000.000 van de wedstrijd naar zo'n 800.000 uitzending Cheque. Ook op die dagen wint VI Oranje.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
De el Hamdaoui die weigerde handen te schudden, die de coach heeft uitgescholden en die zichzelf belangrijker dan de ploeg achtte? Achja, die el Hamdaoui. Leuk geprobeerd kos.
Dat is dus hetzelfde als Huntelaar als je die verhalen mag geloven.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Sorry, ik heb geen zin in een hele lange discussie over dit. Google maar even op el Hamdaoui Ajax, dan kom je een hele hoop tegen wat mijn punt bevestigd. El Hamdaoui is overigens 2x door de Boer teruggehaald en er 2x weer uitgezet.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
@AjaxRulezzz:
Heeft Huntelaar geen kans gehad?
Al in de eerste wedstrijd een invalbeurt, 2e wedstrijd de hele tweede helft, en 3e wedstrijd helemaal.
Ik weet zeker dat als Huntelaar als invaller tegen Denemarken er 2 had ingeschopt dat Van Persie de rest van het toernooi op de bank had gezeten.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Huntelaar is geen pinch hitter net zomin v Persie.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Sorry, ik heb geen zin in een hele lange discussie over dit.
Ik ook niet. Maar de 1 kan alles maken omdat hij er niet in staat kennelijk inclusief een EK verneuken ende nader is het grootste tuig ooit omdat ie zich tevens onprofessioneel opstelt. Vind het allemaal prima hoor.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gewoon 442 gaan spelen. Opkomende backs. Robben links, Narsingh/Kuijt rechts die zelf voorzetten geven en mee gaan helpen met verdedigen mochten de backs de achterlijn halen.
Zoals Italië dit toernooi dus.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik ook niet. Maar de 1 kan alles maken omdat hij er niet in staat kennelijk inclusief een EK verneuken ende nader is het grootste tuig ooit omdat ie zich tevens onprofessioneel opstelt. Vind het allemaal prima hoor.
Ik wil er 1 ding over zeggen. Bij El Hamdaoui was het een gevolg van vele individuele incidenten over een veel langere periode. Dat begon bij zijn plek op de bank bij Milan-Ajax en het eindigde na het vieren van de landstitel van 2011. Bij Huntelaar is er schijnbaar chagrijnigheid geweest, maar wel op een andere wijze. En op veel kortere termijn.
Hier laat ik het bij, de el Hamdaoui discussie is hier al zovaak gevoerd, wordt een herhaling van zetten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Frank de Boer als hulptrainer bij het Nederlands Elftal had gewoon tegen Bert gezegd om Huntelaar, van der Vaart en van Persie en Afellay te laten oprotten. Die 3 PSV-familie-vriendjes hebben toch helemaal geen ruggegraad. Bert stond er alleen voor. Ze hadden echt een statement moeten maken. Nu was het pappen en nathouden.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
het is ook niet precies hetzelfde, maar het is grappig hoe het bij de hamster zo wordt gebagatelliseerd als 'chagrijnigheid'
door zijn fanboys en het iemand anders zo'n beetje de duivel is, ook al is 99% van eenzijdig horenzeggen.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Trouwens, als Van Marwijk iedere dwarsligger direct had weggestuurd dan hadden we er door een gebrek aan goede spelers veel eerder uitgelegen.....
.... 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou sneller dan we er nu uit lagen kan niet. Was een prima statement om 1 of 2 rotte appels meteen op te laten donderen. Ze hebben toch allemaal geen bal laten zien.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
het is ook niet precies hetzelfde, maar het is grappig hoe het bij de hamster zo wordt gebagatelliseerd als 'chagrijnigheid'
door zijn fanboys en het iemand anders zo'n beetje de duivel is, ook al is 99% van eenzijdig horenzeggen.
Bij Huntelaar is niet meer bekend dan dat hij riep dat hij in de basis hoorde en dat hij chagrijnig rondliep. Bij El Hamdaoui zijn er wel heel wat meer dingen voorgevallen. Hij heeft oa geweigerd om te voetballen, dat gaat wel verder dan al het andere al lijkt me. Maar je probeert weer opzichtig te stoken, ga je gang. Ik kan gelukkig de zaken goed uit elkaar houden.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Je praat al lange tijd goed, maar zeg eens...rijmt het wat Brands vorig jaar een week voor de gemeentelijke redding riep en wat hij daarna tot op de dag van vandaag deed? Opleiden, behalve als het geld weer binnen rolt, dan gaan we weer kopen. Mag hopen dat PSV weer plek 1 en 2 misloopt. Benieuwd of ze het volgend jaar dan uberhaupt nog kunnen. Een keer moet de bodem bereikt zijn zou je zeggen.
De term 'opleiden' impliceert dat er niet meteen de vruchten kunnen worden geplukt van de opmerking geen 'koopclub' meer te willen zijn.
Door het mismanagement van Van Raaij en Reker moest PSV z'n stadion verkopen omdat het niet meer aan de lange termijn schulden kon voldoen. Ze zijn bezig met een reorganisering waarbij de schulden zijn hergefinancierd en onder meer het aantal personeelsleden omlaag zal gaan en de salarissen in toom gehouden moeten worden waardoor er in de toekomst niet meer iets dergelijks kan voorkomen. Zowel de gemeente Eindhoven als Philips en de andere sponsoren houden hierbij een oogje in het zeil. Dus nee, ik ben niet bang dat 'de bodem' eens bereikt zal worden.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Dat vind ik de grootste fout van V Marwijk, Afellay in de basis zetten. Met deze actie heeft hij het vertrouwen van Huntelaar kapot gemaakt. Het is overigens toch volkomen terecht dat Huntelaar boos is? Ik bedoel verplaats je in zijn schoenen. Je hebt heel het seizoen hard gewerkt en bent in Europe de beste spits na Ronaldo en Messi (!) en je moet wijken voor een speler, die welgeteld maar 15 minuten heel het seizoen heeft gespeeld! Te zot voor woorden natuurlijk.
Uiteraard!
Van Marwijk zegt dan ook nog dat hij wel 200 wedstrijden gezien heeft en dan zet hij iemand in de basis die in een heel jaar 15 minuten gespeeld heeft. Als zo'n over het paard getild pisiventje dan ook nog zich boven de groep verheven voelt, had je moeten toegeven een fout gemaakt te hebben en dat figuur per direct eruit moeten trappen.
Huntelaar heeft zowel op het WK als op dit EK geen eerlijke kans gekregen, zoiets had je met Ronaldo of Benzema niet moeten flikken.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Het is mij overigens een compleet raadsel hoe het mogelijk is dat van Marwijk nog niet ontslagen is dan wel de eer aan zichzelf houdt...
Dat daar uberhaupt nog discussie over moet zijn.
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De term 'opleiden' impliceert dat er niet meteen de vruchten kunnen worden geplukt van de opmerking geen 'koopclub' meer te willen zijn.
Door het mismanagement van Van Raaij en Reker moest PSV z'n stadion verkopen omdat het niet meer aan de lange termijn schulden kon voldoen. Ze zijn bezig met een reorganisering waarbij de schulden zijn hergefinancierd en onder meer het aantal personeelsleden omlaag zal gaan en de salarissen in toom gehouden moeten worden waardoor er in de toekomst niet meer iets dergelijks kan voorkomen. Zowel de gemeente Eindhoven als Philips en de andere sponsoren houden hierbij een oogje in het zeil. Dus nee, ik ben niet bang dat 'de bodem' eens bereikt zal worden.
'Koopclub' PSV mikt voortaan op eigen jeugd - FCUpdate.nl
Ik citeer: De koerswijziging gaat per direct in, belooft Brands
11 juni 2011. Een jaar en 16 dagen later probeert PSV voor het 2e jaar op rij de halve Eredivisie op te kopen....
Waarom Narsingh als Depay een groot talent is? Waarom een peperduur talent van AZ als je er zelf een stel hebt?
En dan nog zijn ze bij PSV boos dat Labyad liever ergens anders heen wilt. Die ziet het ook wel dat talenten daar gewoon geen kans krijgen. 
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Nou sneller dan we er nu uit lagen kan niet. Was een prima statement om 1 of 2 rotte appels meteen op te laten donderen. Ze hebben toch allemaal geen bal laten zien.
Het was idd misschien wel goed geweest als Afellay en Huntelaar waren weggestuurd toen de ellende begon. Misschien had Van Persie wel last van concurrentiestress. Hoe is het anders te verklaren dat hij zo goed is bij Arsenal en zo slecht bij Oranje?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
'Koopclub' PSV mikt voortaan op eigen jeugd - FCUpdate.nl
Ik citeer: De koerswijziging gaat per direct in, belooft Brands
11 juni 2011. Een jaar en 16 dagen later probeert PSV voor het 2e jaar op rij de halve Eredivisie op te kopen....
Waarom Narsingh als Depay een groot talent is? Waarom een peperduur talent van AZ als je er zelf een stel hebt?
En dan nog zijn ze bij PSV boos dat Labyad liever ergens anders heen wilt. Die ziet het ook wel dat talenten daar gewoon geen kans krijgen.
Ik blijf me zelf herhalen. Een koerswijziging kan wel direct ingaan maar de vruchten van die wijziging laten op zich wachten.
En Labyad geen kans? ...
Ik snap trouwens niet waar je je zo druk om maakt. Door deze hele affaire (stadionverkoop etc) heeft PSV een hele grote stap op de plaats moeten maken qua groei. PSV blijft nu qua omzet nog altijd ver achter Ajax (en in de toekomst mogelijk weer Feyenoord) en Twente zit ons al op de hielen qua grootte.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Als je een Narsingh of Maher kunt halen moet je dat altijd doen.
Het enige wat je als 'geen koopclub' niet moet doen is spelers halen die niet beter zijn als wat je al hebt. Dat lijkt me in het geval van Narsingh en Maher tamelijk duidelijk dat ze dat wel zijn.
Een Depay die alleen nog maar heeft ingevallen gaan zien als iemand die er meteen het hele seizoen staat is natuurlijk te dom voor woorden. Het is geen Football Manager spel of zo..
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Ik blijf me zelf herhalen. Een koerswijziging kan wel direct ingaan maar de vruchten van die wijziging laten op zich wachten.
En Labyad geen kans? ...
Ik snap trouwens niet waar je je zo druk om maakt. Door deze hele affaire (stadionverkoop etc)
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En Labyad geen kans? ...
Ik snap trouwens niet waar je je zo druk om maakt. Door deze hele affaire (stadionverkoop etc) heeft PSV een hele grote stap op de plaats moeten maken qua groei. PSV blijft nu qua omzet nog altijd ver achter Ajax (en in de toekomst mogelijk weer Feyenoord) en Twente zit ons al op de hielen qua grootte.
Nogmaals, PSV heeft vrij talentvolle jeugd, dat weet zelfs ik als niet PSV volger. Dan is het vrij onzinnig om een 21 en 18 jarige weg te kopen voor iets van 5 en 10 miljoen. Die 15 miljoen is gewoon onnodig dan.
En Labyad weinig kans ja. Die ziet het ook aankomen dat PSV jaarlijks veel nieuwe spelers haalt, waardoor hij misschien wel wissel komt te staan.
Verder maak ik me niet druk, maar stoor ik me aan het bepaald niet consequente gedrag van Brands. En eerlijk, het irriteert wel dat ze daar maar blijven kopen terwijl ze financieel nog blij mogen zijn dat ze er nog bestaan. Verder zit je je in te dekken, PSV is komend seizoen met afstand de grootste uitdager van Ajax.
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
@Redlop
Afellay stond echt niet op het veld ten koste van Huntelaar.
Afellay is linksbuiten, Huntelaar spits.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Een Depay die alleen nog maar heeft ingevallen gaan zien als iemand die er meteen het hele seizoen staat is natuurlijk te dom voor woorden. Het is geen Football Manager spel of zo..
Ze hebben dan ook nog Lens en zelfs Wijnaldum voor de rechtsbuiten.
Ik heb niks tegen een gerichte aankoop doen, prima hoor, maar wel als elke vervanging een aankoop is. Doek je jeugdopleiding dan gewoon op als je er toch niks mee doet.
Depay maakte vorig seizoen trouwens een leuke indruk in de laatste maanden van het seizoen. Zo iemand moet je gewoon eens vertrouwen geven. Jol zette Eriksen ook zo vanuit de A1 in de basis en niemand heeft die jongen er tot nu nog uitgehaald. Feyenoord zette ook de Vrij zo in de ploeg, betaalt zich ook uit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.