• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.266 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.875 acteurs
  • 199.769 gebruikers
  • 9.423.886 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

El Ham blijft bij Ajax

Geweldig. Aan de ene kant is de rvc elkaar aan het bevechten en nu gaan ook de spelers al rechtzaken (schadevergoeding) tegen de club beginnen. En op het veld is het ook al niet best. Erg fijn dat die gifbeker os overgedragen.

Proost!

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Dirrar van Club Brugge naar Monaco voor 7,5 mil. Is dat niet die speler waar FC Twente vorig seizoen interesse in had als opvolging van Ruiz. ( Als hier Twente supporters zijn )

Heerenveen voor via Bas Dost !

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

Ik heb die Dirar toen tegen Anderlecht gezien maar op basis van die wedstrijd was hij nog geen 7,5 duizend waard. Vervelende duikelaar.

Wat zal United blij zijn dat het Gibson heeft verkocht. De man scoort net de 1-0 voor Everton tegen City.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Henk Kessler keert terug in de top van Fc Twente. Hij gaat internationale zaken doen beheren

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

%%%%%% schreef:

Dirrar van Club Brugge naar Monaco voor 7,5 mil. Is dat niet die speler waar FC Twente vorig seizoen interesse in had als opvolging van Ruiz. ( Als hier Twente supporters zijn )

Heerenveen voor via Bas Dost !

Zou best kunnen. Er werden zoveel namen genoemd dat ik ze me niet meer allemaal kan herinneren.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

http://www.fr12.nl/nieuws/1...

Toch wel jammer dat hij niet naar ons is toegekomen, zou een luxe probleem zijn voor Koeman. Ryo is en blijft een van mijn favoriete speler .

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Reinbo schreef:

El Ham blijft bij Ajax

Geweldig. Aan de ene kant is de rvc elkaar aan het bevechten en nu gaan ook de spelers al rechtzaken (schadevergoeding) tegen de club beginnen. En op het veld is het ook al niet best. Erg fijn dat die gifbeker os overgedragen.

Proost!

El Hamdaoui heeft nu wel bewezen een echte Rotterdammer te zijn

depri83

• 6813 berichten
  • 1494 stemmen

City verliest. Mooi!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

voor als je bekend met Danny Dyer, een ouwe parodie

Dat loopje

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Morrison naar West Ham . Wow.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

El Ham blijft bij Ajax

Proost!

Proost, die van jullie is ook nog lang niet leeg hoor

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Ben je het weekend niet onder je steen vandaan geweest?

Guidetti heeft die gifbeker weggeschopt. We gaan gewoon EL voetbal halen en volgrnd jaar verder bouwen, dat we af en toe nog onnodig punten zullen morsen doet daar niks aan af.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een schande, je werknemers belonen voor prestaties. Misschien moeten ze op mijn werk ook maar een onderzoek instellen, heb toch na wat functioneringsgesprekken structureel salarisverhoging gehad.

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

Ik begrijp de ophef ook niet echt hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vooral het "De resultaten waren onthutsend" .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Maar waar kun je op gokken of rekenen? Die jongen is straks 19, nog geen minuut gespeeld, geen vooruitzicht op een basisplek, nog geen nieuw contractje gekregen terwijl het bijna afloopt en met een paar miljoenen-aankopen voor zich, wetende dat 95% van de jeugdspelers het toch al niet haalt. En dan nee zeggen tegen een hoop lires omdat Ajax een plan heeft via RKC en NEC want dat ging ook goed bij Vermaelen? Het is onverantwoord om als speler, ouder en makelaar die gok te nemen.

(quote)

Ik denk dat het helemaal niks uitmaakt. Christiano Ronaldo ging ook weg op zijn 18e, Messi zelfs op z'n 12e. Als Sneijder op z'n 18e was vertrokken was het echt wel goedgekomen. Echt talent komt sowieso wel bovendrijven, het is niet zo dat ze alleen bij Nederlandse clubs snappen hoe je een tiener moet trainen. Sterker nog, als die Bouy geen spierblessure op wil lopen kan-ie beter snel wegwezen...

Ik vrees dat we het niet eens gaan worden. Op de korte termijn wordt Bouy er financieel beter van, maar een club als Juventus staat er niet om bekend dat er veel eigen jeugd doorbreekt. Bouy zou zijn kansen bij het eerste van Ajax zeker nog gaan krijgen en voor zijn carriere was het beter geweest die stap voor stap op te bouwen. Bouy is een groot talent, maar niet zo exceptioneel als een Messi of Ronaldo.

Overigens heeft Ajax hem al eerder een contract aangeboden, maar dit is door Bouy niet geaccepteerd.

Ik betwijfel ook of Sneijder het gered had als jeugdspeler bij bijvoorbeeld Real Madrid. Sneijder is een goed voorbeeld van een speler die behoorlijk wat tijd nodig heeft gehad voordat hij een topper werd. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een Van der Vaart, die stond er meteen.

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

Kai schreef:

maar een club als Juventus staat er niet om bekend dat er veel eigen jeugd doorbreekt

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat een schande, je werknemers belonen voor prestaties. Misschien moeten ze op mijn werk ook maar een onderzoek instellen, heb toch na wat functioneringsgesprekken structureel salarisverhoging gehad.

Gast . Het is De Speld.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

onthustend dat mensen zo snel geloven wat op www staat, wakker worden NW

Joy4ever

• 4637 berichten
  • 1862 stemmen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

(quote)

Gast . Het is De Speld.

Haha, even niet opgelet . Multitasken niet echt weggelegd voor me dus .

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Bottleneck schreef:

onthustend dat mensen zo snel geloven wat op www staat, wakker worden NW

Ach, de Televaag heeft volgens mij al 2 keer een bericht van hen overgenomen .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Noem ze eens.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

El Hamdaoui heeft nu wel bewezen een echte Rotterdammer te zijn

Dit is een inkoppertje, om een slotje te verkomen zal ik het maar voor me houden.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

orbit schreef:

Er zullen vast nog wel onnodige, lullige nederlagen volgen, maar de positieve weg is dit seizoen ingeslagen. De negatieve spiraal is doorbroken. Ajax zit er nog middenin.

stfuympos

• 13368 berichten
  • 731 stemmen

Ajax is regerend landskampioen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Dat zegt op dit moment heel weinig. Bij Ajax is het dit seizoen pas echt begonnen (al vond de oorsprong eerder plaats natuurlijk). Maar grote kans dat die gifbeker zo leeg is. Of wil je dit seizoen goed noemen? Teveel negatieve zaken om op te noemen, alleen de uitschakelingen in de CL en de KNVB-Beker al.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.