- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Van mij part gaat Verbeek gewoon net als tegen Dordrecht met een heleboel jeugspelers spelen.
Je bent die moeizame wedstrijd vergeten
Zonde dat Dordt niet doorbekerde, verliezen altijd nipt van eredivisieclubs in de beker
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Weet iemand waar psv-nec live wordt uitgezonden donderdag? Toch niet op zo'n vervelende betaalzender?
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ziet er naar uit dat Ajax weer negen ton kwijt is aan Mounir. Fiorentina heeft geen rooie cent.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Weer niet van El Hamdaoui af 
En wat een kneuzen bij Ajax, Narsingh pas gisteravond benaderen. Had dat vorige week gedaan. Ook met een fitte Sulejmani was Narsingh zeer welkom geweest. Stelletje kneuzen.
Bah, ben echt pissig op Ajax. Falers.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ha, die El Ham is het perfecte voorbeeld van dat geld achterna jagen nooit sportief succes/plezier in de weg mag staan. Wat een walgelijke gozer.
Wel leuk dat het bij jullie is natuurlijk A&L 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je kan zeggen wat je wil maar luierend rijk worden wil toch iedereen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ha, die El Ham is het perfecte voorbeeld van dat geld achterna jagen nooit sportief succes/plezier in de weg mag staan. Wat een walgelijke gozer.
Wel leuk dat het bij jullie is natuurlijk A&L
Mijn mobiele internet maakte vandaag overuren. Steeds hopende op het verlossende bericht dat hij vertrekt. Wat een ramp is dit zeg. Ik hoop dat Ajax hem echt al het plezier uit het voetbal haalt. Lekker alleen trainen, meer niet. Desnoods blijft ie maar 3 jaar op zijn reet zitten. Carriere lekker verzieken.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Je kan zeggen wat je wil maar luierend rijk worden wil toch iedereen.
of je talent beter benutten en ergens vol aan de bak gaan en waardering verdienen, en nog veel rijker worden, ipv een jeugdelftalletje.. had het wel geweten.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
@A&L: En je stond raar te kijken toen ik vooraf zei dat hij weleens raar zou kunnen doen als hij niet aan spelen toe kwam. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
@A&L: En je stond raar te kijken toen ik vooraf zei dat hij weleens raar zou kunnen doen als hij niet aan spelen toe kwam.
Kan het me niet voorstellen, aangezien hij bij AZ al bekend stond als lastig.
Maar als je het wel dacht, dan heb je gelijk gekregen ja. Wat een vreselijke gast. Had gewoon gister ja gezegd, had Ajax vanmiddag de deal kunnen sluiten.
Enige wat nog mogelijk is, is contractontbinding. Als hij dat ook wil. Dan zal je geen geld vangen, maar dan kan je wel salaris besparen.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Zwartkruis (VI) zegt dat het gewoon aan Ajax ligt dat de transfer niet door gaat.
Edit: En Ajax wijst weer naa Fiorentina.
Eindconclusie Zwartkruis: 'Heb er geen zicht op waar het fout is gegaan.'
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik lees dat Fiorentina geen bankgarantie kon verzorgen (Ajax wil dat perse nadat Roma oa erg nalatig is geweest bij het betalen van Chivu) en dat ze ook al het deel dat ze vandaag over moesten maken aan Ajax niet over hadden gemaakt. Snap Ajax wel dat ze financiele zekerheid willen.
Wat ik niet snap is dat de deal niet eerder rondgekomen is. Gister bijvoorbeeld. Dan hadden ze vandaag alles kunnen regelen. Toch bizar dat el Hamdaoui al in 2 verkoopperiodes niet verkocht is.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Zo is die deal van de Guzman naar Man. City ook afgeketst. Scheede maar 14 miljoen...
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Het is ook gewoon idioot dat altijd op de laatste dag van de transferperiode alles geregeld moet worden.
Regel het inderdaad wat eerder.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beetje raar dat Ajax zo laat een bankgarantie vraagt. Geef dat dan aan als je met elkaar in gesprek gaat. Wat een amateurs.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Voor De Guzman zou officieel geen bod zijn gekomen zeggen ze, die zaak stinkt nog steeds
Mooi trouwens, El Ahmadi is niet geblesseerd geraakt bij die lompe Afrikanen en Smolarek terug op de NL velden
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Het schijnt dat zowel Twente als Feyenoord Kevin de Bruyne (nu Chelsea) willen huren voor de rest van het seizoen. Mag direct op de plek van Bakkal...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kunnen we Lucas niet huren, worden we gelijk kampioen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Of Carneiro, zou pas een aanwinst zijn
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Die de Bruyne heeft een schot in de benen, niet normaal. Ga je er wel op vooruit, als je niet teveel huurkosten hoeft te betalen...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan is heel die spelersselectie niet meer vooruit te branden
.
Lucas is echt de beste aankoop van de laatste jaren. Nu Ganso en Neymar nog.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Gaat toch niet gebeuren. Laat van Geel zich maar bezig houden met een nieuwe spits voor het komende seizoen. Everton wordt al genoemd. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Beetje raar dat Ajax zo laat een bankgarantie vraagt. Geef dat dan aan als je met elkaar in gesprek gaat. Wat een amateurs.
Snap er ook niks van. Je wordt er als Ajacied moedeloos van, van dit seizoen maar specifiel van alles van de laatste 2,5 week. Beker exit, gelijk bij AZ, verloren bij Feyenoord, talent aan Juventus kwijt, Narsingh kwam niet, Hamdaoui niet verkocht en dan nog de gebruikelijke ellende van een slecht spelende ploeg en bestuurscrisissen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lees het anders nog even, en nu goed.
depri83
-
- 6811 berichten
- 1491 stemmen
Het schijnt dat zowel Twente als Feyenoord Kevin de Bruyne (nu Chelsea) willen huren voor de rest van het seizoen. Mag direct op de plek van Bakkal...
Volgens mij maakt die jongen het seizoen af bij Genk. Voor volgend jaar zou hij verhuurd kunnen worden. Maar of dan de voorkeur van Chelsea ligt bij de Nederlandse competitie?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Volgens mij maakt die jongen het seizoen af bij Genk. Voor volgend jaar zou hij verhuurd kunnen worden. Maar of dan de voorkeur van Chelsea ligt bij de Nederlandse competitie?
Die gekke Rus (Abramovic) steekt niet voor niets zoveel geld in Vitesse. Nederland is zo'n beetje het ideale land om talenten te laten ontwikkelen (speeltijd). De geschiedenis bewijst dat.
Daarnaast ziet ook Chelsea dat Feyenoord Ryo vorig seizoen goed heeft ontvangen en nu Guidetti weer.
Ps. het blijkt een onterecht gerucht te zijn (krijg je op zo'n dag - er gaan meteen geruchten dat het voor komend seizoen geldt).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.