• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.986 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.254 gebruikers
  • 9.388.912 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

%%%%%% schreef:

Van mij part gaat Verbeek gewoon net als tegen Dordrecht met een heleboel jeugspelers spelen.

Je bent die moeizame wedstrijd vergeten Zonde dat Dordt niet doorbekerde, verliezen altijd nipt van eredivisieclubs in de beker

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Weet iemand waar psv-nec live wordt uitgezonden donderdag? Toch niet op zo'n vervelende betaalzender?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

dacht eredivisie live

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Correct.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Ziet er naar uit dat Ajax weer negen ton kwijt is aan Mounir. Fiorentina heeft geen rooie cent.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Weer niet van El Hamdaoui af

En wat een kneuzen bij Ajax, Narsingh pas gisteravond benaderen. Had dat vorige week gedaan. Ook met een fitte Sulejmani was Narsingh zeer welkom geweest. Stelletje kneuzen.

Bah, ben echt pissig op Ajax. Falers.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Zomer ging goed nokkie.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Ha, die El Ham is het perfecte voorbeeld van dat geld achterna jagen nooit sportief succes/plezier in de weg mag staan. Wat een walgelijke gozer.

Wel leuk dat het bij jullie is natuurlijk A&L

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je kan zeggen wat je wil maar luierend rijk worden wil toch iedereen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

Ha, die El Ham is het perfecte voorbeeld van dat geld achterna jagen nooit sportief succes/plezier in de weg mag staan. Wat een walgelijke gozer.

Wel leuk dat het bij jullie is natuurlijk A&L

Mijn mobiele internet maakte vandaag overuren. Steeds hopende op het verlossende bericht dat hij vertrekt. Wat een ramp is dit zeg. Ik hoop dat Ajax hem echt al het plezier uit het voetbal haalt. Lekker alleen trainen, meer niet. Desnoods blijft ie maar 3 jaar op zijn reet zitten. Carriere lekker verzieken.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Naomi Watts schreef:

Je kan zeggen wat je wil maar luierend rijk worden wil toch iedereen.

Lui rijk worden en betaald krijgen van je werkgever terwijl je er geen reet voor doet,

of je talent beter benutten en ergens vol aan de bak gaan en waardering verdienen, en nog veel rijker worden, ipv een jeugdelftalletje.. had het wel geweten.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

@A&L: En je stond raar te kijken toen ik vooraf zei dat hij weleens raar zou kunnen doen als hij niet aan spelen toe kwam.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

@A&L: En je stond raar te kijken toen ik vooraf zei dat hij weleens raar zou kunnen doen als hij niet aan spelen toe kwam.

Kan het me niet voorstellen, aangezien hij bij AZ al bekend stond als lastig.

Maar als je het wel dacht, dan heb je gelijk gekregen ja. Wat een vreselijke gast. Had gewoon gister ja gezegd, had Ajax vanmiddag de deal kunnen sluiten.

Enige wat nog mogelijk is, is contractontbinding. Als hij dat ook wil. Dan zal je geen geld vangen, maar dan kan je wel salaris besparen.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Zwartkruis (VI) zegt dat het gewoon aan Ajax ligt dat de transfer niet door gaat.

Edit: En Ajax wijst weer naa Fiorentina.

Eindconclusie Zwartkruis: 'Heb er geen zicht op waar het fout is gegaan.'

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik lees dat Fiorentina geen bankgarantie kon verzorgen (Ajax wil dat perse nadat Roma oa erg nalatig is geweest bij het betalen van Chivu) en dat ze ook al het deel dat ze vandaag over moesten maken aan Ajax niet over hadden gemaakt. Snap Ajax wel dat ze financiele zekerheid willen.

Wat ik niet snap is dat de deal niet eerder rondgekomen is. Gister bijvoorbeeld. Dan hadden ze vandaag alles kunnen regelen. Toch bizar dat el Hamdaoui al in 2 verkoopperiodes niet verkocht is.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Zo is die deal van de Guzman naar Man. City ook afgeketst. Scheede maar 14 miljoen...

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Het is ook gewoon idioot dat altijd op de laatste dag van de transferperiode alles geregeld moet worden.

Regel het inderdaad wat eerder.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beetje raar dat Ajax zo laat een bankgarantie vraagt. Geef dat dan aan als je met elkaar in gesprek gaat. Wat een amateurs.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Voor De Guzman zou officieel geen bod zijn gekomen zeggen ze, die zaak stinkt nog steeds

Mooi trouwens, El Ahmadi is niet geblesseerd geraakt bij die lompe Afrikanen en Smolarek terug op de NL velden

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Het schijnt dat zowel Twente als Feyenoord Kevin de Bruyne (nu Chelsea) willen huren voor de rest van het seizoen. Mag direct op de plek van Bakkal...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kunnen we Lucas niet huren, worden we gelijk kampioen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Of Carneiro, zou pas een aanwinst zijn

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Die de Bruyne heeft een schot in de benen, niet normaal. Ga je er wel op vooruit, als je niet teveel huurkosten hoeft te betalen...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan is heel die spelersselectie niet meer vooruit te branden .

Lucas is echt de beste aankoop van de laatste jaren. Nu Ganso en Neymar nog.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Gaat toch niet gebeuren. Laat van Geel zich maar bezig houden met een nieuwe spits voor het komende seizoen. Everton wordt al genoemd.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Beetje raar dat Ajax zo laat een bankgarantie vraagt. Geef dat dan aan als je met elkaar in gesprek gaat. Wat een amateurs.

Snap er ook niks van. Je wordt er als Ajacied moedeloos van, van dit seizoen maar specifiel van alles van de laatste 2,5 week. Beker exit, gelijk bij AZ, verloren bij Feyenoord, talent aan Juventus kwijt, Narsingh kwam niet, Hamdaoui niet verkocht en dan nog de gebruikelijke ellende van een slecht spelende ploeg en bestuurscrisissen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Naomi Watts schreef:

ajax vraagt erom? Het lijkt me nogal logisch dat een club om een bankgarantie vraagt. Dit had fiorentina ook al wel kunnen voorzien. Ik bedoel, de verkopende club wilt er wel zeker van zijn dat ze hun geld ook daadwerkelijk krijgen. Een bankgarantie dus. Fiorentina is amateuristisch wat mij betreft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lees het anders nog even, en nu goed.

depri83

• 6811 berichten
  • 1491 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het schijnt dat zowel Twente als Feyenoord Kevin de Bruyne (nu Chelsea) willen huren voor de rest van het seizoen. Mag direct op de plek van Bakkal...

Volgens mij maakt die jongen het seizoen af bij Genk. Voor volgend jaar zou hij verhuurd kunnen worden. Maar of dan de voorkeur van Chelsea ligt bij de Nederlandse competitie?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

depri83 schreef:

Volgens mij maakt die jongen het seizoen af bij Genk. Voor volgend jaar zou hij verhuurd kunnen worden. Maar of dan de voorkeur van Chelsea ligt bij de Nederlandse competitie?

Die gekke Rus (Abramovic) steekt niet voor niets zoveel geld in Vitesse. Nederland is zo'n beetje het ideale land om talenten te laten ontwikkelen (speeltijd). De geschiedenis bewijst dat.

Daarnaast ziet ook Chelsea dat Feyenoord Ryo vorig seizoen goed heeft ontvangen en nu Guidetti weer.

Ps. het blijkt een onterecht gerucht te zijn (krijg je op zo'n dag - er gaan meteen geruchten dat het voor komend seizoen geldt).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.