- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Dit belooft niet veel goeds, dit is nog een stuk minder dan de eerste helft...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wees toch niet zo naief man
Die wedstrijd tegen de groenteboeren uit Ierland heeft iedereen in slaap gesust.
- Slowakije: Bagger!
- Bayern: Bagger
- Denemarken: Bagger met een vleugje pech.
- Duitsland: .......
Het halve elftal heeft om persoonlijke reden een vieze nasmaak van vorig clubseizoen in de mond. Je kon aan alles merken dat het niet ging gebeuren deze zomer.
Tja, dat de term supporter jou vreemd is verbaasd me niks gezien de club die je aanhangt....
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tja, dat de term supporter jou vreemd is verbaasd me niks gezien de club die je aanhangt....
Altijd leuk, een sneer naar iets wat compleet los staat van bovenstaande discussie.
En je kunt zeggen wat je wilt, maar in de zeven magere jaren in Amsterdam ben ik altijd trouw gebleven. Dus weet waar je over praat of zeg niets.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Absurd zo slecht. Zou echt niemand kunnen noemen die een voldoende haalt. Voorste vier zijn schandalig zo voorspelbaar en die zeven er achter worden volledig overklast. Niet normaal zoals Heitinga weer staat te schutteren (heeft nog mazzel bij kopbal) en controlerende duo is helemaal een ramp. Schweinsteiger mag werkelijk alles doen en De Jong is samen met Heitinga zo traag als stroop in de opbouw.
En ook Stekelenburg weer heel matig. Tweede goal moet hij gewoon hebben.
tweede goal was wel erg knap in de uiterste hoek van Gomez moet ik zeggen... wat een goal.
En Steek nu twee keer de 0-3 voorkomen, eindelijk van toegevoegde waarde
Verder zijn de logische wissels een brevet van onvermogen van Bert dat hij nu eindelijk pas de aanpassingen aanbrengt ipv in de basis.
2-1 moet nou wel snel gaan vallen kom op..
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
We krijgen nu toch wel een paar behoorlijke kansen. Ze moeten er nu wel gaan invliegen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vroeger was Bertje nog bij zijn volle verstand. Om maar even zijn meest belachelijke keuze eruit te halen:
- Willems: Begin dit seizoen nog Jupiler League speler. Paar wedstrijden in PSV 1, waarvan nog niet eens allemaal goed. Paar wedstrijden ervaring op Eredivisie niveau.
- Emanuelson: Meer dan honderd Eredivisie wedstrijden. Ervaring op CL niveau. Gewaardeerde kracht bij AC Milan. Ervaring op L-Back, zowel bij Milan als Ajax.
Nou nou nou...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Altijd leuk, een sneer naar iets wat compleet los staat van bovenstaande discussie.
En je kunt zeggen wat je wilt, maar in de zeven magere jaren in Amsterdam ben ik altijd trouw gebleven. Dus weet waar je over praat of zeg niets.
Het staat niet los het is kenmerkend. En enkel het idee al dat je door mageren jaren afscheid zou kunnen nemen is volslagen idioot.... Hoe kom je erop dat je dat ter verdediging opwerpt.
Hopla!
606
-
- 23882 berichten
- 12300 stemmen
Hehehe Reinbo je hebt gelijk gehad hoop houden doet wonderen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
klassegoal Van Persie
hoe hij zich vrijspeelt ook
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hehehe Reinbo je hebt gelijk gehad hoop houden doet wonderen.
Nog twee te gaan!
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Goeie scheids trouwens
Hele wedstrijd al
606
-
- 23882 berichten
- 12300 stemmen
Nog twee te gaan!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het staat niet los het is kenmerkend. En enkel het idee al dat je door mageren jaren afscheid zou kunnen nemen is volslagen idioot.... Hoe kom je erop dat je dat ter verdediging opwerpt.
Hopla!
Omdat je een verband kunt leggen tussen de slechte resultaten van Nederland nu, en die van Ajax destijds. Maar jij voelt je genoodzaakt om met zo''n kulargument aan te komen dat het verband houdt met mijn club......
606
-
- 23882 berichten
- 12300 stemmen
Goeie scheids trouwens
Hele wedstrijd al
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Omdat je een verband kunt leggen tussen de slechte resultaten van Nederland nu, en die van Ajax destijds. Maar jij voelt je genoodzaakt om met zo''n kulargument aan te komen dat het verband houdt met mijn club......
Het gaat me om je houding, je bent een afhaker. Ik heb het nooit over de resultaten van Ajax gehad, die zijn namelijk verre van slecht helaas...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het gaat me om je houding, je bent een afhaker. Ik heb het nooit over de resultaten van Ajax gehad, die zijn namelijk verre van slecht helaas...
Zolang ik kijk haak ik niet af lijkt me zo. Ik hoop van harte dat ze winnen hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar kan er vreemd genoeg dit jaar geen traan om laten als ze verliezen (wat ik al eerder deze week aangaf).
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Ach, het doelpunt is gemaakt. De blamage zal niet zo groot zijn als toen Frankrijk op WK 2002 doelpuntloos naar huis ging.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, helaas. Het was niet best. Aan de opstelling heeft het niet gelegen. Wel de instelling, die was veel te broos.....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jammer, bijna 3-1.
Treurige reactie zeg, maar ach dat soort bestaat ook.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Otherfool; the floor is yours.
Schade Holland alles ist vorbei, alles ist vorbei, alles ist vorbei! Auf wiedersehen 
Vooral ook 2 'controleurs' blijven opstellen, schitterend hoe ze Schweinie 2 assists gunden
We hadden er alleen wel een nulletje of 5 a 6 van moeten maken, had zeker gekund. Zelden zo'n makkelijk potje gespeeld, heerlijk. Nu ja met deze stand maken jullie ook nog een kansje om verder te bekeren. En ach, wij verslaan de Denen wel voor jullie.
Hoe dan ook, groeten uit de Viertelfinale 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verdiende overwinning. Het werd nog spannend maar dat had te maken met de zeer lakse houding van Duitsland. Zo slecht was het. Ook jammer van dat gezeik van Sneijder overigens. Nee, snel vergeten en als Duitsland goed had doorgezet was het een zeer pijnlijke nederlaag geweest. Nu gewoon winnen van Portugal en hopen op een narrow escape.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Hopelijk gaat nederland nu gewoon naar huis....
Jesper187
-
- 6434 berichten
- 2462 stemmen
Treurige reactie zeg, maar ach dat soort bestaat ook.
Ach, ik ben een geboren pessimist, en daarbij alles behalve een chauvinist. 
JacoBaco
-
- 10574 berichten
- 2416 stemmen
Wunderbar!!
Het beste van de wedstrijd was de scheidsrechter! Wel leuk voor een miljonair die het gewoon voor z'n hobby doet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.