• 16.340 nieuwsartikelen
  • 179.970 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.356 acteurs
  • 199.650 gebruikers
  • 9.416.805 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

606

• 23882 berichten
  • 12301 stemmen

Geef ze allemaal Lipton Ice tea gaan ze beter scoren.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Pleurt op met je samen... Kut ING.

starbright boy (moderator films)

• 22532 berichten
  • 5176 stemmen

Binnenkort ook van die vreselijke oranjespotjes af.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dank je wel Bert.

Persie eruit, Bommel eruit en verdedig alsjeblieft slecht, altijd nog beter dan niet verdedigen. Die Duitsers zijn op elk vlak superieur.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

En ja, leuk Voetbal Wuppies.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Oké, dit team verdient het - dit EK - gewoon niet om door te gaan. Slappe zakken, koffers pakken en nooit meer over praten. Laat Duitsland maar lekker Europees Kampioen worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Er zitten er genoeg op die bank die wel willen lijkt me.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Dit was 'm dan, het was te verwachten. Maar het is zo fucking zuur. Ik ben echt kwaad.

Gelukkig zijn we wel van al die tyfus reclames van de C1000, AH etc. af volgende week

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dank je wel Bert.

Persie eruit, Bommel eruit en verdedig alsjeblieft slecht, altijd nog beter dan niet verdedigen. Die Duitsers zijn op elk vlak superieur.

Qua veldspel vond ik Nederland de eerste 20 miniten een stuk sterker, maar na die tegengoal ( die uit het niets viel) zijn ze plots finaal de weg kwijt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nog lang niet gelopen als je deze verliest.

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

Nee, zondag volgt een nieuwe blamage tegen Portugal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Qua veldspel vond ik Nederland de eerste 20 miniten een stuk sterker, maar na die tegengoal ( die uit het niets viel) zijn ze plots finaal de weg kwijt.

Eens. Was helemaal niet zo verkeerd al had ik vreemd genoeg wel het gevoel dat Duitsland het onder controle had. Op de magistrale ballen van Sneijder na dan, en qua tempo gaf Duitsland niet eens vol gas. Verdediging is ronduit knullig. De goal verdoofd ze compleet, weer. Wat een labiel zooitje.

Met flankspelers die naar binnenkomen moet het ook eens afgelopen zijn. En ik mag hopen dat Bommel er na 90 min niet nog op staat, anders maakt Bert zich wel heel ongeloofwaardig.

starbright boy (moderator films)

• 22532 berichten
  • 5176 stemmen

Als de score zo zou blijven en Duitsland wint met 1-0 van de Denen, dan moet Nederland met 3-0 van Portugal winnen. Als ik goed heb gerekend.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Ik hoop dat er nog een stuk of tien goals volgen voor de Duitsers, dit team verdient het om kei en keihard ingemaakt te worden. Ik geef er geen ene fuck meer om.

galaxydriver32

• 1122 berichten
  • 361 stemmen

en na de eerste goal al het geloof dat ze winnen weg foetsie verdwenen

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

schrijnend weer die verdediging met Mathijssen en Heitinga Willems die ook z'n mannetje een paar keer uit het oog verliest, Van Bommel die het tempo eruit haalt...

Kun je voorin wisselen wat je wilt maar met zo'n achterhoede tegenover Gomez...

en nou als de sodemieter Huntelaar erbij

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Van Bommel er gelukkig uit. Zeer terecht. Wat een afgang is die kerel de laatste 2 wedstrijden.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Huntelaar komt er in

606

• 23882 berichten
  • 12301 stemmen

Jesper187 schreef:

Ik hoop dat er nog een stuk of tien goals volgen voor de Duitsers, dit team verdient het om kei en keihard ingemaakt te worden. Ik geef er geen ene fuck meer om.

Ik al niet meer na de eerste wedstrijd.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

ohja Afellay die altijd naar de grond kijkt en de bal op geluk voorgeeft pff

timbo_

• 13116 berichten
  • 3891 stemmen

Absurd zo slecht. Zou echt niemand kunnen noemen die een voldoende haalt. Voorste vier zijn schandalig zo voorspelbaar en die zeven er achter worden volledig overklast. Niet normaal zoals Heitinga weer staat te schutteren (heeft nog mazzel bij kopbal) en controlerende duo is helemaal een ramp. Schweinsteiger mag werkelijk alles doen en De Jong is samen met Heitinga zo traag als stroop in de opbouw.

En ook Stekelenburg weer heel matig. Tweede goal moet hij gewoon hebben.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Je kon gewoon voelen dat het niks ging worden deze zomer. Sneijder wat al het hele jaar uit vorm was, Robben die mentaal geknakt was. Willems die er nog niet klaar voor was, vd Wiel en Steek die een kutseizoen hebben gedraaid. Afellay het hele seizoen geblesseerd. Ja, we hadden twee topscorers, maar het hele collectief was om allerlei redenen ver te zoeken; in vergelijking met Afrika.

606

• 23882 berichten
  • 12301 stemmen

Wat een Rotzak die Gomez.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

606 schreef:

Ik al niet meer na de eerste wedstrijd.

Ik ook niet, maar kreeg dankzij de vele optimisten toch weer een sprankeltje hoop, maar dat is nu definitief over.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Stelletje loservolk hier zeg. Kom op we hebben nog 45 minuten! Als de 2-1 valt is alles weer mogelijk.

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Bizar slecht verdedigd bij dat schot van Hummels. Dit kan echt niet op dit niveau. Stekelenburg houdt ons al een paar kansen lang in de wedstrijd.

606

• 23882 berichten
  • 12301 stemmen

Reinbo schreef:

Stelletje loservolk hier zeg. Kom op we hebben nog 45 minuten! Als de 2-1 valt is alles weer mogelijk.

Beetje Logisch he toch, is dit het Elftal wat je gewent bent, nee.

Dit komt bij mij over als 2de rangs beginners.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

galaxydriver32 schreef:

godverdomme mag ik dit even zeggen: Bert van Marwijk is de slechtste kk coach die we ooit hebben gehad bah eigenwijs stuk stront.

Geheugen van een plofkip zeker?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

Wees toch niet zo naief man Die wedstrijd tegen de groenteboeren uit Ierland heeft iedereen in slaap gesust.

- Slowakije: Bagger!

- Bayern: Bagger

- Denemarken: Bagger met een vleugje pech.

- Duitsland: .......

Het halve elftal heeft om persoonlijke reden een vieze nasmaak van vorig clubseizoen in de mond. Je kon aan alles merken dat het niet ging gebeuren deze zomer.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

606 schreef:

(quote)
Beetje Logisch he toch, is dit het Elftal wat je gewent bent, nee.

Dit komt bij mij over als 2de rangs beginners.

Ik geef toe dat ze behoorlijk de weg kwijt zijn, maar je moet hoop houden. De boel afvallen helpt zeker niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.