- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
narva77 (crew films)
-
- 12745 berichten
- 6550 stemmen
sodefuck wat een beelden net uit Syrië.. laat nou niemand meer miepen dat de Amerikaanse soldaten altijd zo onrespectvol zijn
En waarom? Sommige Amerikaanse soldaten ZIJN onrespectvol, daar veranderen die beelden uit Syrië niets aan, toch?
Maarre, wat heeft dit met voetbal te maken?
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Hoogtepunten: [...] en het opkomen van de razendsnelle Tsjechische rechtsback Gebreselassie, nu al cult.
Heh, inderdaad. Goeie speler. Vond Tjechie sowieso best goed eigenlijk, alleen verdedigend was het waardeloos. Speelden een beetje tegen Rusland zoals wij 4 jaar geleden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zie nu pas het commentaar bij de NOS maar kan me werkelijk niet voor stellen dat je je hier aan ergert.
Haha, volgens mij kan kos zich nog ergeren aan het vrijwilligerswerk van moeder Theresa 
Wat wordt ik toch ontzettend moe van die Jan Mulder. De hoeveelheid onzin die er uit die man komt is ongeëvenaard!
Nee man, Jan Mulder is geniaal. Luister echt graag hem. Hoe hij bv over Per Mertesacker tekeer ging, heerlijk! Ik stoorde me vooral aan Valckx en van den Hoogenband. Jesus, wat zijn dat 2 suffe dropjes zeg 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Heb gister ook een stukje gekeken. Mulder is geniaal inderdaad. Wel vaak tegendraads, maar evengoed heeft hij vaak gelijk. En hij verwoordt het altijd zo mooi 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mocht je als Belg ook VI Oranje willen kijken (dit lukt geloof ik niet in het buitenland via de RTL site), dan moet je hier effe kijken:
http://sigaarsnor.blogspot.nl/
Kan je elke dag de uitzending kijken van de dag ervoor.
Dat tegendraadse van Mulder spreekt mij ook wel aan. Weet je ook meteen waar otherfool zijn gedrag vandaan heeft haha.
schram101
-
- 16704 berichten
- 2315 stemmen
Jan Mulder is voor mij de reden om geen NOS te kijken. Gisteravond toevallig een klein stukje gezien maar wat een saaie bedoening zeg. Zit nu even VI terug te kijken en dat kijk ik toch veel liever.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Er mist eigenlijk alleen nog een kaasplankje en wat wijn bij Sportzomer. Wat een oude lullen bende. Op wat gezap in de reclames van vi na nog geen zak van die belastingzuipende show gezien.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Als je die opstelling die Mulder laatst maakte er gewoon even bij pakt weet je meteen hoe serieus de man te nemen is.
-Afellay-Van Persie-Narsingh
-----Sneijder--Van der Vaart
-Willems-Mathijsen-Heitinga-De Jong
-------Stekelenburg-----

rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Altijd fijn zonder controlerende middenvelders 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Als je die opstelling die Mulder laatst maakte er gewoon even bij pakt weet je meteen hoe serieus de man te nemen is.
Neem het vooral allemaal zo serieus 
Jan is 1. van de oude garde die graag vol in de aanval gaat en 2. provoceert ie graag.
schram101
-
- 16704 berichten
- 2315 stemmen
Met andere woorden, precies het soort waar ik me kapot aan erger.
Begrijp me goed, bij VI is het ook niet alles, maar vind ik het vooral vermakelijk. Ik twijfel ook wel eens aan het echte voetbalverstand van Gijp en co.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Hij praat toch altijd over de onnodigheid van spelers als Anita, De Jong, Van Bommel, Simons, etc etc. Dit meent hij serieus en dat is het trieste eraan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ach, er zijn maar heel weinig echte kenners. Weet je wat het erge is? Dat ik denk dat Hans Kraay jr van de 4 bij VI aan tafel het meeste ervan snapt. En bij SSZ is van Halst ongeveer de enige. Al zegt Waterreus soms best zinnige dingen. Ik mag hem eigenlijk wel, zolang ie stil is over PSV, Ruudje van Nistelrooij en Mark von Boml. Dan raakt ie namelijk zijn objectiviteit kwijt. Maar daarbuiten zegt ie vrij aardige dingen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hij praat toch altijd over de onnodigheid van spelers als Anita, De Jong, Van Bommel, Simons, etc etc. Dit meent hij serieus en dat is het trieste eraan.
Over Anita gesproken...ik wil niet ''I told you so'' zeggen, maar de Engelse top zit dus wel achter hem aan.
'Newcastle heeft 9 miljoen liggen voor Anita' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Maar allemaal (heb het niet specifiek tegen jou verder) volhouden dat ie er niks van kan 
schram101
-
- 16704 berichten
- 2315 stemmen
Ach, er zijn maar heel weinig echte kenners. Weet je wat het erge is? Dat ik denk dat Hans Kraay jr van de 4 bij VI aan tafel het meeste ervan snapt.
Zeker weten. Gister had ie ook iets moois maar dan lachen ze m weer uit..
Nicolage Rico
-
- 20231 berichten
- 2384 stemmen
Over Anita gesproken...ik wil niet ''I told you so'' zeggen, maar de Engelse top zit dus wel achter hem aan.
'Newcastle heeft 9 miljoen liggen voor Anita' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Maar allemaal (heb het niet specifiek tegen jou verder) volhouden dat ie er niks van kan
Omdat Newcastle 9 miljoen over zou hebben voor Anita (eerst zien, dan geloven) moeten wij hem meteen een goede voetballer vinden?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Omdat Newcastle 9 miljoen over zou hebben voor Anita (eerst zien, dan geloven) moeten wij hem meteen een goede voetballer vinden?
Je moet niks, maar gelukkig valt het de kenners wel op dat hij echt goed is.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Vorig jaar hadden Chelsea en Liverpool volgens diezelfde bijzonder geloofwaardige 'bijzaken en geruchten' nog 15 miljoen voor hem over...
't Gaat rap omlaag met de transferwaarde van het Vlechtje.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zijn contractduur is nu ook korter he
Overigens wil Ajax graag met hem verlengen.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
De echte kenners hadden ook 17 miljoen voor Babel over.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Da's Liverpool, daar zit geen voetbalverstand.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Overigens gaat het weer om een quote van die zaakwaarnemer Lulofs, waar Derksen laatst een boekje over open deed met niet-bestaande kantoorpanden, dubieuze postadressen en meer van zulks. Hij is ook al eens voor financiële malversaties veroordeeld. Als klap op de vuurpijl doet papa Anita doet daar ook iets schimmigs in dat bedrijfje:
Officiële Site van de Supportersvereniging Vitesse - nieuwsberichten
Nee, die zou ik niet op z'n blauwe ogen geloven als hij zegt dat heel Europa achter ons Vlechtje aanzit.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mijn bron was the Daily Mail uit Engeland he!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Meer dan 1 miljoen kijkers voor VI Oranje. Snap er helemaal niets meer van. Heb gisteren dik kwartier gezien waarin ze eerst vijf minuten gingen terugblikken op een blessure van Hans Kraaij vervolgens Dennis van der Geest met een bloemetje kwam en en passant dat idiote nummer van hun nog werd ingestart waarna het vijf minuten over songfestival ging. Je moet wel een echte niet voetballiefhebber zijn wil je daar iedere avond naar kijken want programma gaat over heel veel maar zelden over voetbal.
Joy4ever
-
- 4637 berichten
- 1862 stemmen
. Anita valt uiteraard compleet door de mand in Engeland. Hij krijgt een paar schoppen en rent daarna huilend naar zijn moeder.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dit Rusland speelt een beetje zoals Nederland wil, organisatorisch, weinig weggeven en dan messcherp counteren.
Hier nog even op terugkomen; wel nogal een groot verschil tussen dat lopende middenveld van Rusland waar alle middenvelders een keer of 10 in de 16 komen en het statische Nederland waar Van Bommel en De Jong nauwelijks over de middenlijn raken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ze zijn een amusementsprogramma, waar ook de huisvrouwen en toppers-in-concert-volk zich bij thuis moet kunnen voelen. Voor de echte voetbalfans is dit erg jammer natuurlijk, maar VI moet ergens marktaandeel pakken t.o.v. Studio Sportzomer.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Verder gisteren enorm genoten van de Russen. Volgens mij amper een lange bal gespeeld. Constant tussen de linies spelen, steeds pasjes over tien á twintig meter, zelden een lange bal. En razendsnel in de omschakeling. Heel leuke ploeg om naar te kijken.
Wat dat betreft kun je toch wel langzamerhand beginnen te stellen dat Barcelona het hedendaagse voetbal echt wel weer een beetje heeft veranderd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.