- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Op allerlei gebieden wel ja, met name de overheid. Maar niet op dit gebied.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die krant heb ik echt al 5 jaar niet meer aangeraakt, maar als jij denkt dat demonstreren je eerder uit de shit gaat trekken dan een kut baan accepteren, komt het vast niet goed.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach ja, iedereen vindt ons Nederlanders arrogant, denkt dat we alleen van tulpen verkopen rijk worden en dat we altijd alles beter weten. Ook stigmatiserend en totale onzin natuurlijk.
Zo wordt er over elk volk wel wat gechargeerd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik vond het 3 keer niks van beide kanten. De gekke scheids en de gemiste penal was dan de hoge entertainmentswaarde? Je moet toch ook naar het voetbal zelf kijken, was niet om aan te gluren.
Wat is voetbal waard zonder uitkomst? Het gaat totaal niet om het voetbal zelf. Als je dat denkt ben je net zo dom als Frank de Bier die nadat ze tegen Portugal in de laatste minuut een voorsprong van 2-0 uit handen hadden geven doodleuk vertelde dat ze zo lekker gespeeld hadden en beter waren... Wel zonde van die laatste minuten.... Doeg WK2002

kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Die krant heb ik echt al 5 jaar niet meer aangeraakt, maar als jij denkt dat demonstreren je eerder uit de shit gaat trekken dan een kut baan accepteren, komt het vast niet goed.
Nogmaals, lul niet zo dom, welke baan. Er is mega werkloosheid.
En 'ze werreke nie maar gaan alleen protesteren is inderdaad, erg domme Telegraaf-retoriek' die echt nergens op slaat.
En ik wil jou nog wel eens zien als je tegen jou schuld in je hele leven en dat van je familie onder je uit ziet worden getrokken.
dan blijf jij natuurlijk braaf thuis in plaats van de straat op te gaan.
Dan ben je dus pas een kneus.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, dan ga ik net als de Polen elders in Europa op zoek naar werk. Waar denk je dat die Unie voor bedoeld is? De straat op gaan en massaal belasting ontduiken is het domste en meest egoistische dat je kunt doen.
Op allerlei gebieden wel ja, met name de overheid. Maar niet op dit gebied.
Nu, waar zijn ze dan? Ik zie ze hier niet op zoek naar werk zijn.... De Polen doen dat stukken beter. Die bouwen aan hun land ipv dat ze de belasting ontduiken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Uitslag-voetbal is jouw passie, ik vind voetbal vooral een mooie sport als er ook nog een pot wordt gespeeld die het aanzien waard is. Maar ja, Griekenland en Polen zijn natuurlijk ook niet de graadmeters van dit toernooi. Precies de juiste landen voor een saai openingspotje.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Sterker nog, als meneertje dat irl voor mn neus had gezegd had ie nu een dik oog.
Tot geweld over gaan om de minder intelligente medemens terecht te wijzen; zegt helaas ook genoeg over jou......
jarno1975 (moderator series)
-
- 10975 berichten
- 2801 stemmen
Nee, dan ga ik net als de Polen elders in Europa op zoek naar werk. Waar denk je dat die Unie voor bedoeld is?.
Dat is nou niet bepaald een goede oplossing...
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Laat maar, je praat nog simpeler dan een kleuter over dit onderwerp.
Heeft geen zin om mee in discussie te gaan.
wat werken betreft beetje leesvoer:
BBC News - How hard do you work? - bbc.co.uk
New Statesman - Exploding the myth of the feckless, lazy Greeks - newstatesman.com
NOS op 3 - Kritiek op de Griek: Wat is waar?
Als er ergens 'luie flikkers' zijn is het wel in NL met al hun vrije dagen, korte werkweken, flexwerkers, Vuts en pensioenregelingen.
Genoeg hierover nu.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Tot geweld over gaan om de minder intelligente medemens terecht te wijzen; zegt helaas ook genoeg over jou......
Vind ik prima hoor.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Uitslag-voetbal is jouw passie, ik vind voetbal vooral een mooie sport als er ook nog een pot wordt gespeeld die het aanzien waard is. Maar ja, Griekenland en Polen zijn natuurlijk ook niet de graadmeters van dit toernooi. Precies de juiste landen voor een saai openingspotje.
Ik vind het mooi als je wint (of strijdend ten onder gaat), daar ga je voor. Hoe maakt niet uit, als je binnen je mogelijkheden je best doet kom je het verst. Wil je mooi voetbal, moet je naar een demonstratiepotje gaan kijken. Zoals het afscheid van Van der Sar
of Cruyff.
Het EK gaat ergens om.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Nee, dan ga ik net als de Polen elders in Europa op zoek naar werk.
Daarom zijn er dit jaar ook al 8 keer (!!) meer Griekse jongeren naar Duitsland gegaan voor werk bvb.
Maar ja, weet jij veel. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bravo, dat wist ik niet. Maar dat is WEL de oplossing.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
O god Webje als scheids, kan die kutkop niet meer zien.
narva77 (crew films)
-
- 12745 berichten
- 6550 stemmen
Terugdenkend aan de docu Kill the referee denk ik dat de Japie Uilenberg weer veel te bepraten heeft na de wedstrijd.
Terugdenkend aan de docu Kill The Referee/Les Arbitres denk ik:
OMG, Howard Webb... In Polen... Laten ze hem heel?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
O god Webje als scheids, kan die kutkop niet meer zien.
Waarom niet. Hij is degene die ons in leven heeft gehouden door Nigel een extra leven te geven in Afrika 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10975 berichten
- 2801 stemmen
Bravo, dat wist ik niet. Maar dat is WEL de oplossing.
Dat is het verplaatsen van het probleem, en geen oplossing.
Laat staan wat het voor problemen het geeft voor het land waar ze naar toe gaan. En ik doel hiermee niet alleen op de Grieken. Kijk eens wat voor problemen de Polen/Roemenen/Bulgaren mee naar Nederland brengen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Een volk, tegen alle feiten in, luie flikkers noemen gaat wel wat verder.
Sterker nog, als meneertje dat irl voor mn neus had gezegd had ie nu een dik oog.
Ben jij een Griek ofzo?
En problemen met geweld oplossen is een enorme zwakte.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Deze wedstrijd ziet er al veelbelovender uit. Lekker tempo en de Tsjechische en Russische supporters hebben duidelijk nog steeds een grote hekel aan elkaar.
Lekker sfeertje.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Goede 1-0 van Rusland. Erg lekker tempo.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gruwelijke aanval
Jammer dat ie pas via de rebound erin vliegt.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
2-0 Rusland. Gaat erg efficiënt met de kansen om.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Moordend tempo, heerlijke wedstrijd tot nu toe ! 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Toch zijn die Tsjechen helemaal niet minder. Dit Rusland speelt een beetje zoals Nederland wil, organisatorisch, weinig weggeven en dan messcherp counteren.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Lekkere wedstrijd inderdaad. Rusland laat Tsjechie komen maar die komen tot de 16 meter en dan houd het op. De counters van Rusland zijn erg gevaarlijk.
Overigens interessant om te lezen dat Friedrich als een van de weinige (ex) Duitsland internationals wel lovende woorden over Nederland geeft. Euro 2012: Friedrich says Netherlands are big favorites | MLSsoccer.com
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jij vond de vorige pot kut en deze leuk? Ik zit geloof ik in de twilight zone 
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Vorige wedstrijd was verschrikkelijk in vergelijking met deze. Beide ploegen durven te voetballen in tegenstelling tot Polen-Griekenland.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.