- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Jimmiie
-
- 586 berichten
- 51 stemmen
Lol, dadelijk gaan die Grieken nog willen.
Dat mochten ze winnen 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Bijzonder matige pot met 2 bijzonder zwakke teams. De drama (penalty's, rode kaarten) maakten nog wat goed.
Wel spannend als je bij al je poultjes 1-1 hebt staan. 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ik ging 2 uur hardlopen in Ooij ervanuit gaande dat het een zaadpot zou worden en in 1-1 ging eindigen. Het goede nieuws is dat de eerste 10 punten in de EK-poule binnen zijn 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Trieste wedstrijd zeg... Echt laf gevoetbald van Polen in de eerste 10 minuten na rust
Dan ben je toch niet je shirt waard als je zo gaat lopen rondtikken..
Die Polanski vond ik ook echt enorm laf, tekenend voor wat Polen wilde bereiken. Hopelijk vanavond leuker voetbal en een 3-0 voor Mother Russia.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Polen wel meteen in de shit. Nu nog potjes tegen Rusland en Tsjechie, die ik hoger inschat dan Griekenland. Zeker Rusland is echt sterk.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Tjechië is niet meer je van het hoor. Heb ze laatste in de poule staan. Denk dat Polen het nog wel redt (2e).
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Denk een 3-1 winst voor Rusland zometeen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Holy hell, zag iemand net bij NOS die trainingsgoal van Sneijder? Hakje achter het standbeen met de rug naar de goal als ik het goed zag 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Slap dat je niet meedoet aan de MoMe poule, A&L. Bang om weer van me te verliezen zeker? 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tjechië is niet meer je van het hoor. Heb ze laatste in de poule staan. Denk dat Polen het nog wel redt (2e).
Wat dat betreft heb je gelijk. In de tijd van Nedved was Tsjechie nog een geduchte tegenstander. Nu is het niet veel meer, tekenend dat Rosicky de sterspeler is; een middelmatige speler.
stinissen (crew films & series)
-
- 23973 berichten
- 77853 stemmen
Van Persie wordt de sul van het toernooi , ik heb er een slecht gevoel over , aub ruilen met de Hunter.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Slap dat je niet meedoet aan de MoMe poule, A&L. Bang om weer van me te verliezen zeker?
Ja, was me wat teveel moeite
Vind het wel prima zo. Ik zal vooraf hier steeds mijn prognoses geven 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Van Persie wordt de sul van het toernooi , ik heb er een slecht gevoel over , aub ruilen met de Hunter.
Daar kom je morgenavond op terug. Waarom zou Van Persie in godsnaam de sul van het toernooi worden. Een wereldspeler die een goede klik met Affelay heeft. Ik zie het met veel vertrouwen tegemoet. Was ik in Zuid Afrika nog voor Huntelaar ben ik nu voor Van Persie. En mocht hij morgen toch niet goed uit de verf komen, dan kan Huntelaar tegen Duitsland een Van Bastentje doen. Slimme tactiek van Bert.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Omdat dat luie flikkers zijn?
echt wat een proleten ook soms hier.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Liever hardwerkende proleten dat luie demonstratievolk.... Het is namelijk wel opvallend. Ga je enkel klagen of pak je je lot in eigen hand.... Ik weet wel wat beter werkt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
BBC net even bekeken en die waren helemaal lyrisch over deze openingswedstrijd. Hebben ze een andere wedstrijd gezien? 2e helft was echt vreselijk saai, slecht en sloom. Denk nu dat Griekenland en Polen er allebei uit gaan vliegen in de poule.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
BBC net even bekeken en die waren helemaal lyrisch over deze openingswedstrijd. Hebben ze een andere wedstrijd gezien? 2e helft was echt vreselijk saai, slecht en sloom. Denk nu dat Griekenland en Polen er allebei uit gaan vliegen in de poule.
Had qua drama een hoge entertainmentswaarde. En vergelijk het eens met andere openingswedstrijden.....
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Liever hardwerkende proleten dat luie demonstratievolk.... Het is namelijk wel opvallend.
Lul niet zo dom man, je bent zeker Telegraaflezer..
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Was ook een enorm leuke wedstrijd. Matig niveau, maar veel spanning en veel drama & emotie.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Lul niet zo dom man, je bent zeker Telegraaflezer..
Dat je pro Griekenland bent weten we nu wel kosje.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vond het 3 keer niks van beide kanten. De gekke scheids en de gemiste penal was dan de hoge entertainmentswaarde? Je moet toch ook naar het voetbal zelf kijken, was niet om aan te gluren.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
en dan moet ik dus maar dom gelul accepteren?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
en dan moet ik dus maar dom gelul accepteren?
Je reageert altijd zo extreem, net of er iets afschuwelijks is gezegd. Typisch.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Nou sterker nog, het is zelfs pure discriminatie. Dat vind ik wel afschuwelijk ja. Dus ja, dan mag je best fel zijn.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10999 berichten
- 2811 stemmen
Wat is dit voor een dooie 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Iemand een Telegraaflezer noemen is ook stigmatiserend.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat is dit voor een dooie
haha, zat ook al te denken hoeveel wodka die al op had.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Iemand een Telegraaflezer noemen is ook stigmatiserend.
Een volk, tegen alle feiten in, luie flikkers noemen gaat wel wat verder.
Sterker nog, als meneertje dat irl voor mn neus had gezegd had ie nu een dik oog.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou ja, beetje kritisch op de Grieken mag je wel zijn hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.